نخبگان

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ چقدر است؟

هزینه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ مبلغ ۳۶۸ هزار تومان اعلام شده است. در صورتی که هزینه ثبت نام داوطلبان دانشگاه‌های سراسری و نیز دانشگاه آزاد در سال گذشته ۲۳۳ هزار تومان بود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

نحوه پرداخت هزینه ارشد ۱۴۰۳

به گزارش مسترتست، با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ منحصراً بصورت اینترنتی انجام می‌شود، متقاضیان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و انتخاب گزینه خرید «سریال ثبت‌نام» آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ و پرداخت مبلغ ۳/۶۸۰/۰۰۰ (سه میلیون و ششصد و هشتاد هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون یک مجموعه امتحانی، اقدام کنند.

هزینه ثبت نام آزمون ارشد ۱۴۰۳ چقدر است؟

هزینه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ چقدر است؟

هزینه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ مبلغ ۳۶۸ هزار تومان است که نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است.

لازم به ذکر است، هزینه ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ با افزایش حدود ۸۵ درصدی مواجه بود. به نحوی که هزینه ثبت نام برای یک رشته در آزمون ارشد ۲۳۰ هزار تومان اعلام شد.

با توجه به این که در مراحل مختلف فرآیند آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳، خدماتی از طریق پیام کوتاه به داوطلبان ارائه می‌شود، لازم است داوطلبان مبلغ ۱۰۰/۰۰۰ صد هزار ریال (۱۰ هزار تومان) نیز بابت این خدمات پرداخت کنند. بنابراین هزینه نهایی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد امسال ۳۷۸ هزار تومان است.

داوطلبان با پرداخت مبلغ ثبت نام به روش زیر می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند:

 

افزایش هزینه ثبت نام کنکور ارشد در سال گذشته

در حالی که هزینه ثبت نام کنکور ارشد در سال ۱۴۰۰ معادل ۹۰ هزار تومان بود، در سال ۱۴۰۱ با افزایش ۳۵ هزار تومانی نسبت به سال قبل، ۱۲۵هزار تومان اعلام شد. در سال ۱۴۰۲ هزینه ثبت نام با افزایش ۱۰۵ هزار تومانی نسبت به سال ۱۴۰۱ به ۲۳۰ هزار تومان رسید. 

هزینه ثبت نام در سال ۱۴۰۳ با افزایش ۶۰ درصدی مبلغ ۳۶۸ هزار تومان در نظر گرفته شده است. ضمن این که هزینه ارسال پیامک نیز به صورت اجباری به مبلغ ۱۰ هزار تومان به این هزینه اضافه شده است.

قابل توجه است که در سال ۱۴۰۳ جهت انتخاب رشته‌های دانشگاه‌های پیام نور و غیرانتفاعی امکان خرید کارت در زمان ثبت نام مهیا نیست. داوطلبان در صورتی که مجاز به انتخاب رشته باشند، می‌توانند در مرحله اعلام نتایج اولیه و انتخاب رشته (دهه دوم خرداد ماه سال ۱۴۰۳) در این خصوص اقدام نمایند.

آزمون

هزینه ثبت‌نام در سال ۱۴۰۱ (تومان)

هزینه ثبت‌نام در سال ۱۴۰۲ (تومان)

کارشناسی ارشد

هزینه ثبت‌نام در یک کد رشته امتحانی

هزینه گزینش در رشته‌محل‌های پیام نور و غیرانتفاعی

هزینه ثبت‌نام در یک کد رشته امتحانی

هزینه گزینش در رشته‌محل‌های پیام نور و غیرانتفاعی

۱۲۵،۰۰۰

۲۰،۰۰۰ به ازای هر علاقمندی

۲۳۳،۰۰۰

۳۶،۰۰۰ به ازای هر علاقمندی

 

آزمون

هزینه ثبت‌نام در سال ۱۴۰۲ (تومان)

هزینه ثبت‌نام در سال ۱۴۰۳ (تومان)

کارشناسی ارشد

هزینه ثبت‌نام در یک کد رشته امتحانی

هزینه گزینش در رشته‌محل‌های پیام نور و غیرانتفاعی

هزینه ثبت‌نام در یک کد رشته امتحانی

هزینه گزینش در رشته‌محل‌های پیام نور و غیرانتفاعی

۲۳۳،۰۰۰

۳۶،۰۰۰ به ازای هر علاقمندی

۳۶۸،۰۰۰

در زمان انتخاب رشته اعلام خواهد شد.

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

با توجه به این که آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد به صورت یکپارچه برگزار می‌شود، داوطلبانی که متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و کنکور ارشد دانشگاه آزاد هستند، تنها لازم است یک بار نسبت به پرداخت هزینه در زمان ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳، اقدام نمایند.

بنابراین، هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، همان هزینه‌ای است که جهت شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ پرداخته می‌شود و نیازی به پرداخت هزینه مجزا نیست.

هزینه ثبت نام در رشته امتحانی دوم کنکور ارشد ۱۴۰۳

داوطلبانی که علاوه بر رشته‌ انتخابی‌ یا امتحانی‌ اصلی (رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ شرکت در رشته‌ شناور کارشناسی ارشد نیز هستند، ضرورت‌ دارد که‌ کد رشته‌ امتحانی دوم را نیز در بند مربوط در تقاضانامه درج ‌نمایند.

این دسته از داوطلبان می‌بایست برای رشته امتحانی‌ دوم یک کارت اعتباری مجزا تهیه نمایند که برای کنکور ارشد در سال ۱۴۰۳ معادل ۳۶۸ هزار تومان علاوه بر کارت اعتباری اول است.

هزینه گزینش در رشته محل های پیام نور و مؤسسات غیرانتفاعی کنکور ارشد ۱۴۰۳

داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون کدرشته‌های امتحانی اصلی و رشته های شناور کنکور کارشناسی ارشد، که علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌ نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، لازم است علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت نام، نسبت به پرداخت مبلغی مجزا اقدام نمایند.

این مبلغ در سال ۱۴۰۱ معادل ۲۰ هزار تومان و در سال ۱۴۰۲ معادل  ۳۶ هزار تومان به ازای هر مورد علاقه‌مندی اعلام شده بود.

در سال ۱۴۰۳ امکان خرید کارت اعتباری شته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌ نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی در هنگام ثبت نام فراهم نیست و این موضوع به زمان انتخاب رشته داوطلبان مجاز موکول شده است. 

مقایسه هزینه ثبت نام کنکور ارشد در سال های گذشته

در جدول زیر هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته از سال ۹۷ تا ۱۴۰۳ آمده است:

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشدسال ۱۴۰۳
سال ۱۴۰۲
سال ۱۴۰۱
سال ۱۴۰۰
سال ۹۹
سال ۹۸سال ۹۷
هزینه ثبت نام در یک کد رشته امتحانی۳۶۸هزار تومان۲۳۳هزار تومان۱۲۵هزار تومان۹۰هزار تومان۴۵هزار تومان۴۵هزار تومان۳۶هزار تومان
هزینه گزینش در رشته‌محل‌های پیام نور و غیرانتفاعیدر زمان انتخاب رشته اعلام خواهد شد.۳۶هزار تومان به ازای هر مورد علاقمندی۲۰هزار تومان به ازای هر مورد علاقمندی۱۳،۷۰۰ تومان به ازای هر مورد علاقمندی۱۳،۸۰۰ تومان۱۳،۸۰۰ تومان۱۱هزار تومان

نحوه خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون ارشد ۱۴۰۳

جهت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد لازم است مراحل زیر را طی کنید:

۱- برای ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ سراسری و نیز دانشگاه آزاد اسلامی لازم است به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنید و بر روی لینک «سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ (ثبت نام)» کلیک کنید.

نحوه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۲۲- در این صفحه، بر روی لینک «ثبت نام جدید» از منوی سمت راست کلیک نمایید تا مراحل ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ آغاز شود.

مراحل ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳۳- جهت ادامه مراحل ثبت نام، نیاز به تهیه کارت اعتباری ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ دارید. برای تهیه این کارت، روی گزینه «لینک خرید کارت اعتباری» کلیک کنید.

کارت اعتباری ثبت نام کنکور ارشد

۴- در این مرحله به صفحه‌ای وارد خواهید شد که لازم است مشخصات خود را به‌صورت دقیق وارد نمایید.با وارد کردن مشخصات و انتخاب درگاه بانک، به صفحه پرداخت الکترونیک می‌روید. در این صفحه با پرداخت هزینه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳، نسبت به تهیه کارت اعتباری اقدام کنید.شما می‌توانید از تمام کارت‌های بانک‌های عضو شبکه شتاب که رمز اینترنی آنها فعال شده است، استفاده نمایید و هیچ الزامی به یکی بودن بانک صادرکننده کارت اعتباری و درگاه پرداخت وجود ندارد.توجه کنید که درصورتی‌که تمایل به شرکت در دو رشته امتحانی اصلی و رشته های شناور کنکور ارشد دارید، لازم است دو کارت اعتباری تهیه کنید.

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد 1402۵- پس از پرداخت هزینه، وارد صفحه‌ای خواهید شد که شامل شماره سریال لازم جهت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ است.

در صورت اطمینان، با استفاده از شماره پیگیری پرداخت خود، به بخش «مشاهده مشخصات کارت» رفته و با ورود مشخصات فردی که در هنگام خرید ثبت نموده‌اید، کارت خود را مشاهده نمایید. در صورتی که پرداخت شما ناموفق باشد، در این قسمت به شما پیامی مبتنی بر ناموفق بودن پرداخت وجه نمایش داده می‌شود.

شماره سریال ثبت نام کارشناسی ارشد 1402۶- به صفحه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ بازگردید و با وارد کردن شماره سریال ثبت نام و کد امنیتی، ارسال اطلاعات جهت ثبت نام را آغاز کنید.


 

مطالب مفید برای داوطلبان کنکور ارشد ۱۴۰۳:

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۶۶ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
نهال
بهمن ۳۰, ۱۴۰۰ ۸:۲۴ ب٫ظ

سلام، وقتتون بخیر
ببخشید شما می‌دونید که به چه علتی و چرا هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد با تاخیر، ۲۹۴/۰۰۰ تومن شده؟ ۱۲۵/۰۰۰ تومن بود که!

من امروز رفتم یکی از دوستان رو ثبت نام کنم، شاخ درآوردم از این تغییر یک هویی.

حمیده
بهمن ۱۹, ۱۳۹۹ ۶:۲۶ ب٫ظ

برای هنر باید هزینه ی جدا پرداخت بشه؟

Maryaam
آذر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۳۳ ب٫ظ

خیر سرم‌رفتم ۵۰ هزارتومن گیر آوردم با بدبختی که روز اخری ثبت نام کنم…..نگو امسال دوبرابر شده قیمتش….خب حالا تکلیف منو و امثال من چیه؟ از کجا ۹۰ هزارتومن بیاریم اخه.واقعا خجالت بکشین……یعنی با این کارتون واقعا ادم میفهمه که ثروت مهم تر از علم هست.بلاخره جواب سوال علم بهتر است یا ثروت هم فهمیدیم😑…..دیگ درس خوندن نمی صرفه برای ادم😕همین یک امید واهی و الکی و مسخره هم برای بهتر کردن آیندمون رو هم با این قیمت ها ازما گرفتین.ارشدتونم برای خودتون . من که دیگ همینم نمی تونم شرکت کنم چه برسه به آزمونای دیگ که صدبرابر هستن😑😑😐🙄😔✋

مجتبی
آذر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ب٫ظ

۹۰ هزاااار تووومن؟؟؟ چه خبره؟؟؟؟ پول دومااااه رایانه ای که میدین میشه… یعنی چی واقعا

میم.رحیمیان
آذر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ق٫ظ
  • ۹۰ تومن برای ثبت نام چه خبرتونههههههههه چه خبرتونهههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی ی کاری کردین طرف تو همین اول راه انصراف بده…
زهرا
آذر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ب٫ظ

من کارشناسیم زیست شناسی هست ومیخوام کنکورارشد مدیریت بازرگانی بدم آیا هنگام ثبت نام باید درقسمت رشته اصلی فقط بنویسم مدیریت؟؟ممنون میشم همینجاپاسخ بدین به ایمیلم نفرستین

پری ناز
آذر ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۴۷ ب٫ظ

سلام ممنون میشم جوابمو بدید من به اشتباه فکر میکردم زمان ثبت نام کنکور ارشد بهداشت از ۱۶ و از طریق سایت سنجش انجام میشود و سریال ثبت نام گرفتم براش می خواستم بدونم این سریال ثبت نام میشه برای ارشد وزارت بهداشت هم استفاده کرد؟لطفا جواب بدید

محمود
آذر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ب٫ظ

هزینه ثبت نام از ۴۵ تومن به ۹۰ تومن افزایش پیدا کرده؟!!
به نظرتون این همه افزایش قیمت تیتاپ منطقیه؟

محمد
بهمن ۸, ۱۳۹۸ ۳:۲۳ ب٫ظ

سلام .کسی میدونه ارشد فرزند جانباز زیر ۲۵ درصد چقد شهریه باید بدیم .دانشگاه ازاد

لیلا
آبان ۲۱, ۱۳۹۸ ۱:۱۳ ب٫ظ

سلام رشته من مهندسی اقتصاد کشاورزی هست واسه کارشناسی ارشد چه رشته میتونم بخونم

مهسا
آذر ۷, ۱۳۹۸ ۸:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

سلام
رشته های ارشد وزارت علوم شرط تجانس ندارن و شما میتونید آزادانه هر رشته ای که مایل هستید در کنکور شرکت کنید.

محمد
مرداد ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۰ ق٫ظ

سلام ..من لیسانس حسابداری دارم.میتونم ارشدو مدیریت بازگانی بخونم ..

حبیبی
اسفند ۲, ۱۳۹۷ ۰:۲۸ ق٫ظ

سلام الان میشه ثبت نام کرد> تمدید نشده؟ من به ایمیلم دسترسی ندارم همینجا میشه پاسخ بدین

حبیبی
اسفند ۲, ۱۳۹۷ ۰:۲۷ ق٫ظ

سلام الان میشه ثبت نام کرد؟ لطفا زودتر ج بدین

زهرا
آذر ۲۱, ۱۳۹۸ ۹:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  حبیبی

بله تا چهار روز دیگه مهلت هست

میلاد
آذر ۲۲, ۱۳۹۷ ۲:۱۰ ب٫ظ

تا روز پنج شنبه صبح ساعت ۸ که ۱۴۱ هزار نفر ثبت نام کردن حداقل درآمد کسب شده ۶ میلیارد ۳۴۵ میلون تومن شد برای ۱ رشته.اگه دوتا ثبت نام کرده باشن ۲ برابر چیزی حدود ۱۲.۵ میلیارد تومن.خدابده برکت

روشنک
آذر ۱۳, ۱۳۹۷ ۸:۵۴ ب٫ظ

سلام اگر قبول شدیم نخواستیم بریم مشکلی پیش نمیاد؟!

mahtab
آذر ۶, ۱۳۹۷ ۱۱:۵۸ ق٫ظ

ثبت نام دانشگاه آزاد هیچ هزینه ای نداره ؟

میلاد
آذر ۲۲, ۱۳۹۷ ۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  mahtab

نه.در عوض رفتید توی دانشگاه چندین برابر میگیرن نگران نباشید خخخخ

مردانی
مهر ۷, ۱۳۹۷ ۱:۱۱ ب٫ظ

باسلام من از انتخاب رشته دانشگاه آزادجاموندم درآزمون ورودی مجازبه انتخاب رشته دانشگاه آزادبودم به دلیل گرفتاری نتونستم ثبت نام کنم آیامیتونم براتکمیل ظرفیت میتونم انتخاب رشته کنم.منون

مهسا
مهر ۸, ۱۳۹۷ ۵:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  مردانی

سلام
متاسفانه اخرین اخبار مبنی بر این هست که تکمیل ظرفیت کنکور ارشد ۹۷ برگزار نمیشه.

منتظر المهدی
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۴۱ ب٫ظ

با سلام
آیا آزمون ارشد سراسری پیام نور و همین طور دانشگاه آزاد مجموعا طی یک آزمون ارشد که سازمان سنجش در هفته اول اردیبهش برگزار میکنه هستش؟

مهسا
فروردین ۲۸, ۱۳۹۷ ۷:۴۲ ب٫ظ

سلام
بله ازمون ارشد به صورت یکپارچه برگزار میشه و برای ورود به مقطع ارشد همه دانشگاه های زیر نظر وزارت علوم لازم هست همین کنکور رو شرکت کنید.

سارا
بهمن ۲, ۱۳۹۶ ۱۱:۴۴ ب٫ظ

سلام ببخشید من چرا در کافی نت ثبت نام کردم ۵۰/۰۰۰
هزار تومان دادم ؟
لطفا جواب بدین…

مهسا
بهمن ۵, ۱۳۹۶ ۹:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام
خودتون ثبت نام کردید یا براتون ثبت نام کردن؟

بانو
بهمن ۲, ۱۳۹۶ ۱:۲۱ ب٫ظ

سلام
ببخشید چرا ۳۶۰۰۰ تومن زدین ثبت نام کنکور رو؟؟
خود سازمان سنجش گفته ۲۲۰۰۰ تومن

مهسا
بهمن ۵, ۱۳۹۶ ۹:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  بانو

سلام
در کدام منبع گفته شده ۲۲هزار تومان؟ هزینه ثبت نام کنکور ارشد امسال ۳۶هزار تومان از سوی سنجش اعلام شده.

کیوان
آذر ۲۶, ۱۳۹۶ ۶:۵۱ ب٫ظ

من رشتم منابع طبیعیه ، میتونم روانشناسی ، یانفت و یا چیز دیگر بخونم ،اگر بله ، شراطیش چطوریه آیا باید واحد جبرانی بگذرانم؟

مهسا
آذر ۲۶, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  کیوان

سلام
بله مشکلی نیست. ثبت نام در کنکور ارشد ۹۷ رشته های وزارت علوم نیاز به شرط تجانس رشته نداره.

زهرا
آذر ۲۵, ۱۳۹۶ ۹:۲۷ ق٫ظ

سلام.ممنون میشم کمکم کنید
من سال ۸۸ فارغ‌التحصیل شدم پیگیر کارای فارغ‌التحصیلیم نشدم الان تلفنی معدلم رو از دانشگاه گرفتم،همین کفایت میکنه برای ثبت نام یا حتما باید برم و مدرکمو بیارم؟

مهسا
آذر ۲۵, ۱۳۹۶ ۷:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام
برای ثبت نام در کنکور نیازی به مدرک فارغ التحصیلی ندارید. اما برای ثبت نام در دانشگاه در صورت قبولی لازمه. ضمنا توصیه میکنم زودتر برید مدرکتون رو برید، که از صحت معدلتون مطمئن شید. زمان انتشار کارت کنکور ارشد ۹۷، فرصت برای اصلاح معدل هست.

f.t
آذر ۲۴, ۱۳۹۶ ۸:۱۶ ب٫ظ

سلام من کارشناس مامایی هستم میتونم تو ازمون غیرپزشکی سراسری شرکت کنم؟

مشاور
بهمن ۱۳, ۱۳۹۶ ۱۰:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  f.t

با سلام
شما به خیلی از رشته ها میتونی تغییررشته بدی
فقط برخی رشته های مجموعه پزشکی هستند که از بین کارشناسی های مرتبط پذیرش میکنند
موفق باشی.

رامین
آذر ۲۴, ۱۳۹۶ ۸:۴۸ ق٫ظ

سلام
از این ۳۸۷ هزار نفر چنر هزارش در ازمون ارشد قبول میشه؟

مهسا
آذر ۲۴, ۱۳۹۶ ۷:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  رامین

سلام
ظرفیت نهایی پذیرش کنکور امسال هنوز مشخص نشده و در زمان انتخاب رشته معلوم میشه.

ناصر
آذر ۲۱, ۱۳۹۶ ۹:۲۹ ب٫ظ

سلام تا چه ساعتی مهلت ثبت نام هست واسه ارشد؟

مهسا
آذر ۲۳, ۱۳۹۶ ۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  ناصر

سلام
ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ تا پایان روز یکشنبه ۲۶ اذر ماه تمدید شده است.

الهه
آذر ۱۹, ۱۳۹۶ ۲:۱۰ ب٫ظ

سلام
ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد از چه طریقیه ؟
بید از همون سایت سازمان سنجش انجام بشه ؟

مهسا
آذر ۲۱, ۱۳۹۶ ۷:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

سلام
با ثبت نام در کنکور ارشد سراسری بدون پرداخت هزینه اضافی داوطلب دانشگاه ازاد هم محسوب میشید و نیازی به ثبت نام جداگانه نیست.

shima
آذر ۱۸, ۱۳۹۶ ۱۱:۵۱ ب٫ظ

ا سلام و خسته نباشید
من کارشناسی مدیریت دارم واسه ارشد میتونم روانشناسی عمومی یا تربیتی بخونم گویا روانشناسی بالینی هم می خواد زیر نظر وزارت بهداشت بره!! ممنون میشم راهنماییم کنین

مهسا
آذر ۲۱, ۱۳۹۶ ۷:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  shima

سلام
درمورد انتقال رشته ها که هنوز تکلیف مشخص نیست و اگر هم بره بعیده که عطف ما به سبق بشه.

مریم روحی
آذر ۱۸, ۱۳۹۶ ۹:۰۴ ب٫ظ

من فارغ التحصیل کارشناسی سال ۷۴ هستم.ایا میتونم در ارشد امسال شرکت کنم؟باتوجه مدت زمان زیادی که از فارغ التحصیلیم میگذره؟

مهسا
آذر ۲۱, ۱۳۹۶ ۷:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مریم روحی

سلام
بله مشکلی نیست. همه کسانی که مدرک معتبر کارشناسی دارند، میتونند در ازمون ارشد شرکت کنند.

Zahra
آذر ۱۸, ۱۳۹۶ ۳:۴۵ ب٫ظ

سلام مدرک سازمان مدیریت صنعتی ایا میتواتد ارشدمدیریت شرکت کند؟؟؟؟؟؟؟؟ حث

Zahra
آذر ۱۸, ۱۳۹۶ ۳:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  Zahra

تورو خدا جوابمو بدید

مهسا
آذر ۲۱, ۱۳۹۶ ۷:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  Zahra

سلام
خیر باید مدرک مورد تایید وزارت علوم باشه. این سازمان اساسا یک دانشگاه یا موسسه آموزش عالی نیست.

مینا
آذر ۱۸, ۱۳۹۶ ۲:۴۹ ب٫ظ

سلام ،ثبت نام دانشگاه آزاد هم هست یعنى با ٣۶هزارتومان آزاد وسراسرى باهم ثبت نام میشه؟ممنون میشم پاسخ بدید

ارش
آذر ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

آره

سامین
آذر ۱۸, ۱۳۹۶ ۱:۴۶ ب٫ظ

سلام.من در رشته مدیریت صنعتی کارشناسی رو تموم کردم.توی فرم ثبت نام قسمت « کد رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی» باید یه کد چهار رقمی وارد کنم یا سه رقمی؟؟؟پارسال که ثبت نام کردم برای ارشد کد سه رقمی بود اما الان فقط کد چهار رقمی هست.وقتی کنار این قسمت کد رو جستجو می کنم کد چهار رقمی میاد. آیا اون درسته؟؟ لطفا راهنمایی کنید.ممنونم

مهسا
آذر ۲۱, ۱۳۹۶ ۷:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  سامین

سلام
از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش در سایت سازمان سنجش مطرح کنید، راهنمایی تون میکنن.

ارش
آذر ۱۸, ۱۳۹۶ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

سلام آیا کسانی که میخوان دانشگاه آزاد پذیرش بشن باید ۱۱ هزار تومان رو پرداخت کنند . یا فقط همون ۳۶هزار تومان پول کارت کافیه؟ چون گفتا موسسات شک دارم که آزاد هم جزء اونا باشه

مسلم
آذر ۱۹, ۱۳۹۶ ۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  ارش

سلام.نه موسسات کارت ۱۱/۰۰۰ تومن
آزاد ۳۶/۰۰۰ تومن

مهسا
آذر ۲۱, ۱۳۹۶ ۷:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  ارش

سلام
برای دانشگاه ازاد نیازی به پرداخت هزینه جداگانه نیست و همون ۳۶هزار تومان هزینه ثبت نام کنکور ارشد کافی هست.

Zahra
آذر ۱۸, ۱۳۹۶ ۹:۱۵ ق٫ظ

سلام من کارشناسی حسابداری دارم ایامیتوانم حقوق یاروانشناسی ارشدبخونم

محمدرضا کلانتری
آذر ۱۸, ۱۳۹۶ ۲:۳۶ ق٫ظ

سلام، اگرمدرک کارشناسی،مدیریت بازرگانی باشه وبخواهیم ارشد هم درهمین رشته ادامه دهیم باید مجموعه مدیریت را انتخاب کنیم؟چون فقط در جدول همین رشته وجود دارد و مثلا مدیریت بازرگانی وجود ندارد،لطفا راهنمایی فرمایید…منظورم اینه که دیگه لازم نیست دوتا رشته انتخاب کنیم؟انتخاب همون مجموعه مدیریت کافیه؟سپاس

مهسا
آذر ۲۱, ۱۳۹۶ ۷:۴۵ ب٫ظ

سلام
بله شما رشته مدیریت کنکور میدید و بعد در زمان انتخاب رشته با توجه به رتبه کسب شده برای هر گرایش میتونید انتخاب رشته کنید.

Zahra
آذر ۱۸, ۱۳۹۶ ۰:۴۴ ق٫ظ

سلام تو رو خدا من رشته حقوق شرکت کردم شناور چی میتونم شرکت کنم؟؟؟؟!

مهسا
آذر ۲۱, ۱۳۹۶ ۷:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  Zahra

سلام
شما میتونید هر یک از رشته های شناور که در دفترچه به باعلامت ستاره مشخص شده رو انتخاب کنید و محدودیتی در این زمینه نیست.

محسن
آذر ۱۷, ۱۳۹۶ ۶:۳۱ ب٫ظ

رتضی
آذر ۱۷, ۱۳۹۶ در ۱۱:۴۴ ق.ظ
با سلام. یعنی الان ما میتونیم دو رشته درسی متفاوت شرکت کنیم یعنی هم حسابداری شرکت کنیم هم مهندسی
برق.خیلی واسم مهمه لطفا جواب بدین

پاسخ دادن: سلام بله میتونید باید رشته دوم رو شناور انتخاب کنید

مهسا
آذر ۲۱, ۱۳۹۶ ۷:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

سلام
باید حتما یکی از رشته های اصلی و یکی شناور باشه. دو رشته ای که فرمودین هر دو اصلی هستین و نمیتونید همزمان انتخابشون کنید.

مریم
آذر ۱۷, ۱۳۹۶ ۱:۳۰ ب٫ظ

ببخشیددوستان من میخوام گرایش حقوق خصوصی وجزاانتخاب کنم یعنی بایددوتاکارت بگیرم؟

سپیده
آذر ۱۷, ۱۳۹۶ ۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام .ی کارت باید تهیه کنید منظور دو رشته اصلی و شناوره نه دو گرایش

شیرین
آذر ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۲:۱۳ ب٫ظ

سلام
کد رشته در مقطع کارشناسی و کد دانشگاه رو تو سایت سنجش پیدا نمیکنم
لطفا راهنمایی کنین

محمد
آذر ۱۷, ۱۳۹۶ ۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  شیرین

هم جایی که میخوای ثبت نام کنی کنارش یه علامت ذره بین هست اونو بزن بعد سرچ کن

مرتضی
آذر ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۱:۴۴ ق٫ظ

با سلام. یعنی الان ما میتونیم دو رشته درسی متفاوت شرکت کنیم یعنی هم حسابداری شرکت کنیم هم مهندسی
برق.خیلی واسم مهمه لطفا جواب بدین

سپیده
آذر ۱۷, ۱۳۹۶ ۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  مرتضی

سلام.رشته اصلی خودتون ب اضافه ی رشته شناور ک در جدول رشته های شناور منظور شده