نخبگان

پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد تنها در رشته های دارای مجوز

معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: پذیرش دانشجو در این دانشگاه تنها در رشته های دارای مجوز است بنابراین مدارک اعطایی این دانشگاه نیز رسمی و قانونی به دانش آموختگان ارائه می شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

علیرضا رهایی در گفتگو با خبرگزاری مهر درباره آخرین وضعیت رشته های غیرمجاز دانشگاه گفت: در این دانشگاه پذیرش دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی در رشته های دارای مجوز انجام می شود.

وی افزود: بنابراین مدرکی که به فارغ التحصیلان ارائه می شود نیز رسمی و قانونی است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اظهار داشت: اما گاهی مطرح می شود که در یک منطقه، دانشجویی که پذیرش شده بر محور مجوز نبوده است که اینگونه نیست چرا که برخی از واحدهای این دانشگاه در مناطقی مانند جنوب کشور پردیس دارند که این پردیس ها نیز براساس مجوز واحد راه اندازی شده اند.

رهایی اظهار داشت: در تابستان ۹۶ ظرفیت برخی از رشته محل های دانشگاه که شرایط مناسب را نداشتند صفر کردیم بنابراین در تمامی رشته هایی که دانشجو پذیرش شده مجوز لازم وجود داشته است.

وی با بیان اینکه دفتر گسترش وزارت علوم رشته محل های این دانشگاه را ارزیابی می کند، گفت: همچنین فرض ما براین است که در دوره مدیریت قبل نیز دانشجویان در رشته های دارای مجوز پذیرش شده اند و اگر چنین نبوده با نقل و انتقال دانشجو، مدرک دانشجو با رشته های مجوز دار صادر شده است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد عنوان کرد: اگر فارغ التحصیلی مشکلی درخصوص مدرک خود دارد به معاونت آموزشی دانشگاه اعلام کند و ما موضوع را بررسی می کنیم.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۶ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
حیدری
فروردین ۱۹, ۱۳۹۷ ۵:۰۸ ب٫ظ

سلام میشه تمنا کنم محبت کنید در حقم و پاسخ دهید
من از علمی کاربردی رشته ی مهندسی ای تی مدرک لیسانس گرفتم و معدلم ۱۶ و خرده ای شده . ایا ارشد بدون ازمون در هر کجا که بپذیرند برای امثال ما داریم ؟
یا فقط برای استعدادهای درخشانند ؟
سپاسگزار میشوم راهنماییم کنید

مهسا
فروردین ۱۹, ۱۳۹۷ ۱۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  حیدری

سلام
در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش بدون کنکور فقط مختص استعدادهای درخشان هست.

ali
بهمن ۱۲, ۱۳۹۶ ۵:۳۶ ب٫ظ

بابا اگه تمدید هم بشه دیگه کسى نمیره این شهر ها کوچک درس بخونه اینقدر هزینه کنه

Zahra
بهمن ۱۲, ۱۳۹۶ ۲:۲۱ ب٫ظ

تمدید شده؟؟؟مقطع ارشد؟؟

مهسا
بهمن ۱۳, ۱۳۹۶ ۹:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  Zahra

سلام
بله، تکمیل ظرفیت ارشد ازاد بهمن ۹۶ تا پایان امروز ۱۳ بهمت ماه مهلت داره.

ali
بهمن ۱۱, ۱۳۹۶ ۷:۰۴ ب٫ظ

مثل اینکه دانشجوها در تکمیل ظرفیت شرکت نکرده اند دوستان