اعلام نتایج جایابی دانشجویان کارشناسی ارشد پژوهشگاه شاخص پژوه

وضعیت دانشجویان پژوهشگاه شاخص پژوه

اسامی دانشجویان جایابی شده مقطع کارشناسی ارشد پژوهشگاه شاخص پژوه در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش کشور بدین شرح می باشد:

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۶/۰۸/۳۰، به اطلاع دانشجویان پژوهشگاه (منحل شده) شاخص پژوه، می‌رساند فهرست اسامی دانشجویانی که از طریق مبادی رسمی و قانونی در این پژوهشگاه پذیرفته شده بودند و به دلیل انحلال این پژوهشگاه، توسط معاونت محترم آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی جایابی شده‌اند، به شرح ذیل اعلام می‌گردد. دانشجویان ذکر شده ضمن توجه به موارد ذیل، لازم است در روز دو‌شنبه مورخ ۹۶/۱۱/۰۹ با همراه داشتن مدارک لازم به دانشگاه یا موسسه آموزش عالی که در آن جایابی شده‌اند، مراجعه نمایند.

مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام: 

۱- اصل‌ و یک نسخه تصویر مدرک‌ کارشناسی‌ (برای معرفی شدگان مقطع کارشناسی ارشد) و مدارک کارشناسی و کارشناسی‌ارشد (برای معرفی شدگان مقطع دکتری) مورد تایید وزارت‌ علوم، تحقیقات‌ و فنآوری‌ یا وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ و یا شورای عالی انقلاب‌ فرهنگی‌ که‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌های‌ کارشناسی‌ و کارشناسی‌ارشد قید شده‌ باشد.

تبصره۱: دارندگان مدارک تحصیلی معادل می‌بایست حائز شرایط «آیین‌نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیررسمی در آزمون‌های ورودی مقاطع بالاتر» مصوبه جلسه ۸۴۵ شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که طی بخشنامه شماره ۷۷۶۳۳/۲ مورخ ۹۲/۰۵/۲۸ توسط معاونت آموزشی وزارت متبوع به کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ابلاغ گردیده، باشند. بدیهی است آن عده از دارندگان مدارک معادل که قبل از تاریخ ابلاغ مصوبه جلسه شماره ۴۳۲ مورخ ۷۷/۰۹/۰۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی (مبنی بر ممنوعیت برگزاری دوره‌های معادل) در دوره‌های معادل پذیرفته‌ شده‌اند، در شمول این مصوبه قرار می‌گیرند.

تبصره ۲: براساس مصوبه جلسه ۷۷۱ مورخ ۹۴/۰۸/۲۶ شورای عالی انقلاب فرهنگی، کلیه دارندگان مدرک معادل ضمن خدمت فرهنگیان که طی سال‌های ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۱ به دوره‌های مذکور راه یافته‌اند، حسب مورد از تسهیلات مصوبه شماره ۷۷۶۳۳/۲ مورخ ۹۴/۰۵/۲۸ برای ادامه تحصیل در مقاطع رسمی بالاتر برخوردار می‌شوند.

۲- اصل‌ و دو سری‌ تصویر از تمام‌ صفحات‌ شناسنامه‌ و کارت ملی

۳- شش‌ قطعه‌ عکس‌ تمام‌ رخ‌ ۴×۳ تهیه‌ شده‌ در سال‌ جاری‌

۵- ارائه مدارک مثبت دال بر ثبت‌نام در پژوهشگاه (منحل شده) شاخص پژوه

۶- ارائه مدارک مثبت دال بر آخرین وضعیت تحصیلی، واحدهای گذرانده شده و دفاع از پیشنهاد پژوهشی (حسب مورد مقطع معرفی)

نکات مهم:

– حضور شخص معرفی شده برای ثبت‌نام الزامی است و ثبت‌نام منحصراً در تاریخ اعلام شده توسط هر دانشگاه و موسسه قبولی و با ارائه مدارک کامل مندرج در این اطلاعیه صورت می‌پذیرد و عدم مراجعه معرفی ‌شدگان در تاریخ‌ تعیین شده برای ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.

– معرفی‌شدگان بصورت روزانه پژوهش محور در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی جایابی شده، ثبت‌نام و پذیرش خواهند شد.

– دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در تعیین سطح تحصیلی معرفی‌شدگان اختیار دارند تا متناسب با مستندات موجود تصمیم‌گیری نمایند.

– با توجه به اینکه جایابی این پذیرفته‌شدگان توسط معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام شده است داوطلبان در صورت داشتن هر گونه ابهام و سوال لازم است موضوع را از معاونت مذکور پیگیری نمایند.

اسامی دانشجویان پژوهشگاه (منحل شده) شاخص پژوه کارشناسی ارشد جایابی شده در سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات