نخبگان

آغاز فرصت مجدد ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ از دوشنبه

زمان مجدد ثبت نام ارشد سراسری و ازاد 97 - 98

مشاور عالی سازمان سنجش از امکان ثبت نام جدید و ویرایش اطلاعات در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد از دوشنبه ۳۰ بهمن خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

حسین توکلی در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۶ آذر به پایان رسید و تعداد ۶۲۱ هزار و ۳۲۵ نفر در این آزمون ثبت نام کردند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: به منظور فراهم آوردن تسهیلات برای داوطلبانی که در روزهای ۱۶ تا ۲۶ آذرماه در این آزمون ثبت نام کرده اند ترتیبی اتخاذ شده است که اطلاعات ثبت نامی از روز ۳۰ بهمن بر روی سایت سنجش قرار می گیرد.

وی افزود: داوطلبان با توجه به اصلاحات مربوطه در صورت تمایل می توانند در روزهای ۳۰ بهمن تا ۳ اسفند ۹۶ نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: همچنین به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون نتوانسته اند در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ ثبت نام کنند، ترتیبی اتخاذ شده است که این دسته از داوطلبان در روزهای ۳۰ بهمن تا ۳ اسفند ۹۶ بتوانند در این آزمون ثبت نام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ در ۶ گروه آموزشی و ۱۴۰ کدرشته شامل ۵۴ کدرشته علوم انسانی، ۱۷ کدرشته علوم پایه، ۲۴ کدرشته فنی و مهندسی، ۲۳ کدرشته کشاورزی و منابع طبیعی، ۱۳ کدرشته هنر و ۹ کدرشته دامپزشکی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ۹۷ برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۱ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
نادر
اسفند ۵, ۱۳۹۶ ۰:۱۳ ق٫ظ

با سلام
سایت هنوز بازه(امروز۵ اسفند)،آیامیشه ثبت نام کرد؟
لطفا راهنمایی نمایید

ایوان
اسفند ۵, ۱۳۹۶ ۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  نادر

من که همه چی رو وارد کردم ولی تاید اخری رو که میزنم قسمت تلفن ثابت با همراه رو خالی میکنه همش و تاید نمیشه

علیرضا
اسفند ۲, ۱۳۹۶ ۱۱:۱۱ ب٫ظ

سلام
من بهمن ۹۷ کارشناسیم تموم میشه میتونم فقط ترم نوبت دوم ینی بهمن برای ارشد شرکت کنم؟

لیلا
اسفند ۵, ۱۳۹۶ ۷:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  علیرضا

برای قبول در روزانه باید تا شهریور ۹۷ فارغ التحصیل بشید ولی برای دانشگاه هایی مثل غیرانتفاعی که تکمیل ظرفیت دارند در بهمن ماه . فارغ التحصیلتون تا آخر بهمن ۹۷ هم می تونه باشه

m.reza7134
بهمن ۳۰, ۱۳۹۶ ۱:۲۰ ب٫ظ

سلام من برای ارشد,سراسری شرکت کردم ولی برای ازاد نه. الان میخام برای ازاد,هم ثب نام کنم. سازمان سنجش ک امکان ثب نام دوباره رو فراهم کرده ایا برای,ثبت نام ازاد,هم هست؟ چطور میتونم ثبت نام ازاد,رو انجام بدم؟

مهسا
اسفند ۱, ۱۳۹۶ ۹:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  m.reza7134

سلام
ازمون دانشگاه سراسری و ازاد ادغام شده و به صورت یکپارچه برگزار میشه. شما با ثبت نام در کنکور ارشد سراسری، داوطلب دانشگاه ازاد هم محسوب میشید و نیازی به ثبت نام دیگر یا انتخاب گزینه خاصی نیست.

محمدی
بهمن ۲۹, ۱۳۹۶ ۱:۰۷ ق٫ظ

سلام من لیسانس علوم تربیتی هستم از دانشگاه پیام نور. واسه ارشد میتونم برم دانشگاه فرهنگیان؟

مهسا
بهمن ۲۹, ۱۳۹۶ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمدی

سلام
بله شما میتونید در رشته هایی که این دانشگاه پذیرش داره شرکت کنید و در انتخاب رشته هم اونجا رو انتخاب کنید. اما این دانشگاه مزیتی جهت استخدام شما نداره.

zahra
بهمن ۲۸, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۸ ق٫ظ

سلام. من دانشجوی مهمان بودم یک ترم رو در دانشگاه مبدا و ۶ ترم بعد رو در دانشگاه مقصد. حالا تا ۳ اسفند معدل واقعیم مشخص نمیشه. آیا تا روز کنکور این امکان وجود داره که معدل واقعیمو اعمال کنم؟ چیکار کنم؟

سمیرا
بهمن ۲۸, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  zahra

اگر شما مجاز به انتخاب رشته شوید ، می توانید در آن ایام هم معدل خودتان را اصلاح کنید

مهسا
بهمن ۲۹, ۱۳۹۶ ۶:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  zahra

سلام
مشکلی نیست. در هنگام انتشار کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۹۷، امکان ویرایش معدل فراهم میشه و اون موقع میتونید اصلاح کنید.