نخبگان

محرومیت یک ساله پذیرفته شدگان نهایی دوره روزانه کنکور ارشد وزارت بهداشت

پذیرفته شدگان نهایی دوره روزانه کارشناسی ارشد سال ۹۶ وزارت بهداشت، ز شرکت در آزمون ارشد ۹۷ علوم پزشکی محروم هستند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، بنا بر اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، کلیه پذیرفته شدگان دوره روزانه چه در دانشگاه قبولی ثبت نام کرده و چه ثبت نام نکرده باشند، سال بعد از سال قبولی اجازه شرکت در آزمون را ندارند و یک سال محروم از آزمون می باشند.

کسانی که در آزمون سال ۹۷ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شرکت نموده و در دانشگاه ها و مراکزی که تحصیل در آنها رایگان می باشد، پذیرفته شوند و پس از ثبت نام یا عدم ثبت نام در دانشگاه از ادامه تحصیل انصراف دهند، مجاز به شرکت در آزمون سال ۹۸ نمی باشند. بدیهی است در صورت محرزشدن عدم رعایت این امر، داوطلب متخلف محسوب شده و به هیئت بدوی رسیدگی تخلفات آزمون ها معرفی خواهد شد.

افرادی که در دانشگاه ها و مراکزی که بصورت پرداخت شهریه پذیرفته شوند مشمول این محرومیت نخواهند بود.

کسانی که در آزمون سال ۹۶ وزارت بهداشت شرکت نموده و پس از پذیرفته شدن در رشته محل هایی که تحصیل آن رایگان بوده، ثبت نام نکرده و یا انصراف داده اند، به دلیل محرومیت یک ساله حق شرکت در این آزمون را ندارند. درصورت محرز شدن عدم رعایت این امر، داوطلب متخلف محسوب شده و به هیئت بدوی رسیدگی تخلفات آزمون ها معرفی خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات