نخبگان

فراخوان پذیرش ارشد بدون کنکور ۹۷ دانشگاه باهنر کرمان

دانشگاه شهید باهنر کرمان در نظر دارد برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۷-۹۸ از میان فارغ التحصیلان واجد شرایط دانشگاه های دولتی، در مقطع کارشناسی ارشد دانشجوی بدون آزمون پذیرش نماید.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه شهید باهنر کرمان در نظر دارد بر اساس آئین نامه اجرایی پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در مقطع کارشناسی ارشد، از طریق ارزیابی سوابق تحصیلی و بدون شرکت در آزمون، در رشته هایی که دانشجوی کارشناسی ارشد روزانه پذیرش دارد، از متقاضیان واجد شرایط برای سال تحصیلی ۹۷-۹۸ اقدام به پذیرش دانشجو نماید.

نحوه ثبت نام و ارسال مدارک:

داوطلبان برای ثبت نام باید به آدرس اینترنتی http://talent.fa.uk.ac.ir مراجعه نمایند و پس از دریافت فرم آن را تکمیل کرده و به همراه دیگر مدارک درخواستی تا تاریخ ۹۶/۱۲/۲۵ به نشانی کرمان- دانشگاه شهید باهنر کرمان – مرکز استعدادهای درخشان – صندوق پستی ۷۶۱۶۹۱۳۳ ارسال نمایند و رسید پستی را نزد خود نگاه دارند و یا شخصاً مدارک را به دفتر هدایت استعدادهای درخشان تحویل نمایند. نوشتن عنوان مربوط به پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد، بر روی پاکت الزامی میباشد.

شرایط اختصاصی:

۱- دانشجویان ده درصد برتر دانشگاه شهید باهنر کرمان و سایر دانشگاه های دولتی و دانشجویان ده درصد دوم دانشگاه شهید باهنر کرمان که پس از گذراندن شش نیمسال تحصیلی سه چهارم واحدهای درسی را گذرانده و حداکثر پس از هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند.

۲- دانشجویان بایستی در بازه زمانی ۱۳۹۶/۷/۱ لغایت ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل شوند.

۳- برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم نهایی المپیادهای علمی دانشجویی با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد برای ورود به همان رشته یا رشته های مرتبط به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم تحقیقات و فناوری.

۴- پذیرش نهایی دانشجویان ده درصد برتر سایر دانشگاه ها، منوط به عدم تکمیل ظرفیت توسط دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان میباشد و پذیرش نهایی دانشجویان ده درصد دوم دانشگاه شهید باهنر کرمان منوط به عدم تکمیل ظرفیت توسط دانشجویان ده درصد برتر دانشگاه شهید باهنر کرمان و ده درصد برتر سایر دانشگاه ها میباشد.

۵- پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفاً برای یکبار امکان پذیر است.

۶- لازم است دانشجویان پس از تکمیل و تأیید فرم، اطلاعات آن را در سامانه گروه هدایت استعدادهای درخشان به آدرس http://talent.fa.uk.ac.ir وارد نموده و کد رهگیری را در فرم پرشده درج نمایند. لازم به یادآوری است که به فرم های بدون کد رهگیری ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تبصره ۱ : مدارک ارسالی داوطلبان به هیچ وجه مسترد نمیگردد و رشته/گرایشهای انتخابی قابل تغییر نمیباشند.

تبصره ۲: پذیرش نهایی متقاضیان بر اساس بررسی مدارک و سوابق تحصیلی صورت میگیرد و به مدارک ناقص و یا دریافت شده پس از تاریخ ذکرشده ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است تشکیل پرونده هیچگونه حقی برای داوطلب ایجاد نخواهد کرد و نتیجه گزینش پس از ارزیابی فعالیتها و سوابق تحصیلی داوطلبین اعلام خواهد شد.

تبصره ۳: رشته های مورد پذیرش تمامی رشته گرایش هایی میباشند که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ در دانشگاه شهید باهنر کرمان در دوره روزانه پذیرش داشته باشد. (جهت اطلاع از رشته های کارشناسی ارشد سال ۹۷ به بخش مربوطه مراجعه نمایید). لازم به ذکر است پس از مشخص شدن ۱۰ در صد هر ورودی، کلیه دانشجویان هر رشته کارشناسی (همه ورودی ها)  بر اساس معدل مرتب و پذیرش و اختصاص گرایش بر اساس اولویت آن لیست انجام خواهد گرفت. معدل دانشجویان سایر دانشگاه ها با توجه به تراز دانشگاه مربوط محاسبه خواهد گردید.

مدارک لازم:

۱- اصل و کپی فرم پرشده توسط دانشجو که به تأیید بخش، دانشکده و آموزش کل رسیده باشد و کد رهگیری بر روی آن ذکرشده باشد.

۲- کپی تمام صفحات شناسنامه

۳- کپی کارنامه به تفکیک ترم تا شروع ترم هفتم

۴- کپی کارت ملی

۵- فیش پرداختی به مبلغ ۷۲۰۰۰۰ریال (هفتصد و بیست هزار ریال) به شماره حساب ۲۱۷۷۳۲۳۹۷۰۰۰۶ نزد بانک ملی به نام وزارت امور اقتصاد و دارائی کرمان.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۱ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
mahla
شهریور ۲۴, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۶ ب٫ظ

سلام ببخشید من الان متوحه این موضوع شدم الان دیگه نمیتونم کاری بکتم نه؟

Raz
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷ ۱۱:۵۸ ق٫ظ

سلام ایا رشته های خاصی هستن که بتونم با رتبه ۶۲۰۰۰ تو دانشگاه دولتی بخونم؟؟؟؟

محدثه
خرداد ۵, ۱۳۹۷ ۲:۰۳ ب٫ظ

سلام
ببخشید نتیحه استعداد درخشان کی میاد؟

فاطمه
فروردین ۱۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۱۱ ق٫ظ

سلام
امکان تمدید تاریخ تحویل مدارک وجود نداره؟؟؟

مهسا
فروردین ۱۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام
بعضی دانشگاه ها ممکنه تمدید کنن، اما دانشگاه باهنر تا الان چیزی در مورد تمدید نگفته. با دفتر استعداد درخشان دانشگاه تماس بگیرید.

الهه ایرانمنش
فروردین ۲, ۱۳۹۷ ۲:۲۷ ب٫ظ

سلام من الان متوجه فراخوان شدم امکان ثبت نام و ارسال مدارک الان نیست؟

مهسا
فروردین ۱۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۹ ب٫ظ

سلام
بعید هست اگه زمان تمدید نشه، با این حال میتونید با دفتر استعداد درخشان دانشگاه تماس بگیرید.

محمود
اسفند ۲۲, ۱۳۹۶ ۹:۲۱ ق٫ظ

سلام خسته نباشید من ترم مهر ۹۷ فارغ التحصیل میشم چه زمانی باید کارامو انجام بدم واسه پذیرش

مهسا
اسفند ۲۲, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمود

سلام
شما میتونید برای فراخوان های بدون ازمون ارشد ۹۸ (ورودی مهر ۹۸) اقدام کنید. پیگیر اخبار همین سایت و کانال تلگرامیش باشید.

sadat
اسفند ۱۶, ۱۳۹۶ ۲:۳۱ ب٫ظ

با سلام لطفا رشته های مورد پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه باهنر کرمان را درفراخوان قرار دهید باتشکر

مهسا
اسفند ۱۸, ۱۳۹۶ ۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  sadat

سلام
در رشته هایی پذیرش دارند که دانشجوی روزانه می پذیرند و برای اطلاع از اونها میتونید به دفترچه انتخاب رشته ارشد سال گذشته مراجعه کنید:
https://mastertest.ir/1396/03/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%AF%D9%81%D8%AA%D8%B1%DA%86%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D8%B1%DB%8C-96/