نخبگان

اعلام آمار پذیرش در تکمیل ظرفیت ارشد بهمن ۹۶

زمان و نحوه ویرایش معدل و اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد 97 - 98

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تعداد ۵۶۳ نفر در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد سال‌ ۹۶ پذیرفته شدند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

حسین توکلی در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: مرحله دوم اعلام‌ ظرفیت‌ رشته‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال‌ ۹۶ در روزهای ۱۷ تا ۲۴ بهمن ۹۶ انجام شد.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: نتایج نهایی پذیرش‌ در مرحله تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال‌ ۱۳۹۶ شنبه ۵ اسفندماه ۹۶ در سایت سازمان سنجش اعلام شد و ۵۶۳ نفر در این مرحله پذیرفته شدند.

وی افزود: از میان ۵۶۳ نفر تعداد ۴۲۰ نفر مرد و تعداد ۱۴۳ نفر زن هستند. ظرفیت پذیرش تعداد ۸۵۶ نفر بود که بر اساس آمار تعداد ۵۸۴ نفر در این مرحله انتخاب رشته کردند.

توکلی خاطرنشان کرد: کلیه پذیرفته شدگان در تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال‌ ۹۶ می توانند  در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۷ و ۸ اسفند ۹۶ با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام به موسسه محل قبولی مراجعه کنند.

وی افزود: آن دسته از داوطلبانی که اسامی آنان‌ به‌ عنوان‌ پذیرفته‌ شده‌ نهایی‌ این مرحله اعلام ‌شده‌ چنانچه قبلاً در ردیف‌ پذیرفته‌شدگان‌ آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶ (اعم از اعلام قبولی شهریورماه و یا مرحله تکمیل ظرفیت سری اول) قرار گرفته‌ باشند قبولی‌ قبلی ‌آنان‌ «کان‌ لم‌ یکن»‌ تلقی‌ می‌شود و باید برای‌ ادامه ‌تحصیل‌ به‌ محل‌ قبولی‌ جدید مراجعه‌ کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: کلیه پذیرفته شدگان نهایی این مرحله در صورت اخذ مدرک کارشناسی حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۶ مجاز به ثبت‌نام و ادامه تحصیل در رشته قبولی هستند در غیراین صورت قبولی آنان «کان‌ لم‌ یکن» خواهد بود.

وی گفت: پذیرفته شدگان این مرحله که قبلاً در ردیف پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶ قرار گرفته‌اند، نیاز به انصراف از محل قبولی قبلی ندارند و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد.

توکلی خاطرنشان کرد: تمامی پذیرفته شدگان باید در زمان مقرر برای ثبت نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند و عدم مراجعه در تاریخ های مقرر به منزله انصراف از تحصیل در کد رشته محل ذیربط تلقی می‌شود.

به گزارش مهر، آن دسته از متقاضیانی که در این مرحله پذیرفته شده اند چنانچه در مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ (۳۰ بهمن تا ۳ اسفند ۹۶) نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کرده باشند باید تقاضای کتبی ارائه کنند.

این دسته از داوطلبان در صورت عدم تمایل برای شرکت در آزمون سال ۱۳۹۷، به منظور دریافت هزینه وجه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ و انصراف از ثبت نام آزمون ارشد سال آینده می توانند حداکثر تا تاریخ ۲۰ اسفند ۹۶ تقاضای کتبی خود را با ذکر نام و نام خانوادگی، کدملی و شماره پرونده ثبت نامی آزمون به شماره ۰۲۱۸۹۷۸۲۳۶۰ از طریق نمابر (فاکس) ارسال کنند.

همچنین پذیرفته‌شدگانی که علاقه‌مند به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ هستند نباید در رشته قبولی این مرحله ثبت نام کنند. این دسته از داوطلبان پس از شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ حق بازگشت و ادامه تحصیل در رشته قبولی خود در مرحله تکمیل ظرفیت را نخواهند داشت.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات