نخبگان

پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۷ دانشگاه صنعتی همدان

کارشناسی ارشد بدون آزمون 97 - 98 دانشگاه صنعتی همدان

دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی دانشگاه‌ های دولتی متقاضی پذیرش ارشد بدون آزمون سال ۱۳۹۷ دانشگاه صنعتی همدان تا پایان فروردین ماه مهلت دارند نسبت به ارسال مدارک خود اقدام نمایند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، دانشگاه صنعتی همدان از بین دانشجویان ترم آخر ورودی ۱۳۹۳ مقطع کارشناسی براساس آیین‌نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر به شماره ۲/۲۹۹۵۷۴ مورخ ۹۶/۱۲/۱۶ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بدون آزمون ورودی برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ دانشجوی کارشناسی ارشد می‌پذیرد.

متقاضی می‌بایست جهت ثبت‌نام، فرم‌های مربوطه را دریافت وپس از تکمیل، به صورت حضوری یا از طریق پست سفارشی به آدرس اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارائه نماید.

آخرین مهلت تحویل مدارک به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه : ۹۷/۱/۳۱

شرایط داوطلبان:

۱- دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه صنعتی همدان حداکثر در مدت هشت نیمسال (حداکثر تا ۱۳۹۷/۶/۳۱) دانش‌آموخته شوند و پس از گذراندن شش نیمسال (با حداقل ۱۰۵ واحد گذرانده) به لحاظ میانگین کل جزء ۲۵% برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند. لازم به ذکر است متقاضیانی که جزء ۱۵ درصد اول می باشند در اولویت قرار دارند.
۲- دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی سایر دانشگاه های دولتی که حداکثر در مدت هشت نیمسال (حداکثر تا ۱۳۹۷/۶/۳۱) دانش‌آموخته شوند و در طی شش نیمسال (با حداقل ۱۰۵ واحد گذرانده) به لحاظ میانگین کل جزء ۱۵% برتر در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند.
تبصره:
۱) پذیرش فقط در رشته‌هایی صورت می‌گیرد که دوره کارشناسی ارشد آن در دانشگاه صنعتی همدان موجود باشد.

ردیف رشته گرایش های مورد پذیرش:

  1. مهندسی برق کنترل
  2. مهندسی برق سیستمهای قدرت
  3. مهندسی برق مدارهای مجتمع الکترونیک
  4. مهندسی مواد استخراج فلزات
  5. مهندسی مواد شناسایی و انتخاب مواد مهندسی
  6. مهندسی شیمی طراحی فرایند
  7. مهندسی معدن استخراج معدن

۲) از آنجا که پرونده متقاضیان در اردیبهشت ماه سال ۹۷ مورد بررسی قرار خواهد گرفت، لازم است کلیه نمرات (تا پایان ترم ششم) تا زمان تکمیل فرم درخواست در کارنامه دانشجو ثبت شده باشد.

۳) در صورت پذیرفته شدن داوطلب از طریق آزمون سراسری کارشناسی ارشد در سال ۱۳۹۷ قبولی از طریق شیوه بدون آزمون لغو می گردد.

  • صرفا دانشجویان نیمسال آخر مقطع کارشناسی پیوسته (ورودی ۱۳۹۳) موسسات آموزش عالی دولتی مجاز به ارسال مدارک می باشند.
  • رشته تحصیلی دوره کارشناسی باید با رشته مورد تقاضا برای ادامه تحصیل مرتبط باشد. اولویت با گرایش های یکسان است.
  • دانشجویان کارشناسی ناپیوسته امکان ارسال تقاضای کارشناسی ارشد بدون آزمون را ندارند.
  • پذیرش دانشجویان جهت ورود بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد مطابق ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با تائید نهایی سازمان سنجش انجام پذیر است، لذا اطلاعات ارائه شده متقاضیان بر اساس آخرین ضوابط ابلاغ شده از سوی وزارت علوم توسط کمیته های کارشناسی دانشگاه بررسی می گردد.
    بدیهی است تکمیل فرم تقاضا و ارائه اطلاعات هیچ حقی را برای متقاضیان جهت ورود بدون آزمون درمقطع کارشناسی ارشد ایجاد نخواهد کرد.

چنانچه در هریک از مراحل ثبت نام و تحصیل مشخص گردد که داوطلب واجد هریک از شرایط فوق الذکر نبوده، بلافاصله از ثبت نام و یا ادامه تحصیل وی جلوگیری به عمل آمده و طبق مقررات رفتارخواهد شد.

مدارک مورد نیاز:
۱- فرم های تکمیل شده
۲- یک قطعه عکس ۴*۳
۳- کپی شناسنامه
۴- کارت ملی
۵- ریز نمرات دوره کارشناسی که تمامی نمرات تا پایان نیمسال ششم در آن ثبت شده باشند.
۶- اصل فیش بانکی مبلغ ۳۰۰،۰۰۰ ریال به شماره حساب ۲۴۱۳۰۵۶۴۱۴ بانک تجارت شعبه دانشگاه بوعلی سینا به نام دانشگاه صنعتی همدان (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک تجارت سراسر کشور)

اسامی پذیرفته شدگان قبل از اعلام به سازمان سنجش ، از طریق سایت دانشگاه اعلام خواهد شد.

داوطلبان برگزیده برخی از رشته ها ملزم به شرکت در مصاحبه حضوری می باشند.

چنانچه داوطلبی جزو پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه دیگری قرار گرفت موظف است قبل از ثبت اسامی در پورتال سازمان سنجش موضوع را به این دانشگاه اطلاع رسانی نماید و انصراف کتبی خود را به این دانشگاه ارائه نماید.
تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس این آیین نامه، مجاز نیست.

داوطلبان باید مدارک مورد نیاز را حداکثر تا تاریخ ۹۷/۱/۳۱ به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی همدان تحویل دهند. لذا چنانچه تصمیم به ارسال مدارک از طریق پست را دارند می بایست حداقل یک هفته قبل از تاریخ مذکور اقدام نمایند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
فرشید
فروردین ۴, ۱۳۹۷ ۲:۴۴ ب٫ظ

سلام و عرض ادب خدمت گرامی تان .بنده دانشگاه سراسری نبوده ام و از دانشگاه فنی مهندسی فارغ التحصیل شده ام روزانه نیز بوده ام و تقریبا ۶ ترم نفر اول و دوترم نیز نفر دوم شده ام . با این استناد ک ناپیوسته بوده ام میتوانم ثبت نام کنم یا خیر . با تشکر

مهسا
فروردین ۵, ۱۳۹۷ ۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  فرشید

سلام
مطابق ایین نامه پذیرش بدون ازمون مختص فارغ التحصیلان دوره کارشناسی پیوسته هست و فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته نمیتونن در پذیرش بدون ازمون استعدادهای درخشان شرکت کنند.