نخبگان

انتشار نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد بهمن ۹۶

زمان ( تاریخ ) شروع ثبت نام کنکور ارشد علوم پزشکی 97 - 98

اسامی پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد موسسات غیرانتفاعی در سال ۱۳۹۶ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، پیرو اطلاعیه‌های مورخ ۹۶/۱۱/۱۶، ۹۶/۱۱/۲۲ و ۹۶/۱۲/۰۳ درخصوص تکمیل ظرفیت برخی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶ بدین وسیله ضمن اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی در مرحله مذکور توجه داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می‌دارد:

الف– کلیه داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شده نهایی این مرحله اعلام گردیده لازم است در یکی از روزهای دوشنبه مورخ ۹۶/۱۲/۰۷ و یا سه‌شنبه مورخ ۹۶/۱۲/۰۸ با در درست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند.

ب– آن دسته از داوطلبانی که اسامی آنان‌ به‌ عنوان‌ پذیرفته‌ شده‌ نهایی‌ این مرحله از طریق پایگاه اینترنتی این سازمان اعلام ‌گردیده‌ چنانچه قبلاً در ردیف‌ پذیرفته‌شدگان‌ آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶ (اعم از اعلام قبولی شهریورماه و یا مرحله تکمیل ظرفیت سری اول) قرار گرفته‌ باشند قبولی‌ قبلی ‌آنان‌ «کان‌ لم‌ یکن»‌ تلقی‌ می‌گردد و باید برای‌ ادامه ‌تحصیل‌ به‌ محل‌ قبولی‌ جدید مراجعه‌ نمایند.

ج– کلیه پذیرفته شدگان نهایی این مرحله در صورت اخذ مدرک کارشناسی حداکثر تا تاریخ ۹۶/۱۱/۳۰ مجاز به ثبت‌نام و ادامه تحصیل در رشته قبولی می‌باشند، در غیراین صورت قبولی آنان «کان‌ لم‌ یکن» خواهد بود.

تذکرات مهم:

۱- پذیرفته شدگان مندرج در این اطلاعیه که قبلاً در ردیف پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶ قرار گرفته‌اند، نیاز به انصراف از محل قبولی قبلی ندارند و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد.

۲- کلیه پذیرفته شدگان می‌بایست در زمان مقرر برای ثبت نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند و عدم مراجعه در تاریخهای مقرر به منزله انصراف از تحصیل در کد رشته محل ذیربط تلقی می‌گردد.

۳- آن دسته از متقاضیانی که در این مرحله پذیرفته شده اند چنانچه با توجه به تمدید مهلت ثبت نام در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ از تاریخ ۹۶/۱۱/۳۰ لغایت ۹۶/۱۲/۳ نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نموده باشند. با توجه به قبولی اعلام شده می توانند مطابق موارد ذیل عمل نمایند:

الف- این دسته از داوطلبان در صورت عدم تمایل برای شرکت در آزمون سال ۱۳۹۷، به منظور دریافت هزینه وجه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷، و انصراف از ثبت نام آزمون ارشد سال آینده می توانند حداکثر تاتاریخ ۹۶/۱۲/۱۰ تقاضای کتبی خود را با ذکر نام و نام خانوادگی,کدملی و شماره پرونده ثبت نامی آزمون به شماره ۰۲۱۸۹۷۸۲۳۶۰ از طریق نمابر (فاکس) ارسال نمایند

ب- پذیرفته‌شدگانی که علاقه‌مند به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ می‌باشند، نمی‌بایست نسبت به ثبت نام در رشته قبولی این مرحله اقدام نمایند. بدیهی‌است این دسته از داوطلبان پس از شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ حق بازگشت و ادامه تحصیل در رشته قبولی خود در مرحله تکمیل ظرفیت را نخواهند داشت.

ضمناً داوطلبان گرامی می‌توانند سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org در میان گذاشته و یا با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
حسین
اسفند ۶, ۱۳۹۶ ۸:۰۹ ق٫ظ

دوستان موسسه غیر انتفاعی آمل چه جور دانشگاهیه؟
ممنون

حسین
اسفند ۶, ۱۳۹۶ ۸:۰۴ ق٫ظ

سلام
لطفا جوابمو بدین
من این مرحله دوم تکمیل ظرفیت قبول شدم
اگه بخوام برم نمیتونم کنکور ارشد ۹۷ شرکت کنم؟

مهسا
اسفند ۶, ۱۳۹۶ ۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

سلام
سازمان سنجش اعلام کرده که نمیتونید. اما ممکنه شرکت کنید و متوجه نشن.