نخبگان

انتشار اصلاحیه فراخوان پذیرش ارشد بدون آزمون ۹۷ دانشگاه صنعتی بابل

اصلاحیه فراخوان پذیرش دانشجوی بدون آزمون سهمیه استعدادهای درخشان در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برای سال ۱۳۹۷ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بر اساس اصلاحیه جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: داوطلبان استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان کارشناسی ارشد باید جزء پانزده درصد برتر دانشجویان برتر هم رشته و هم ورودی خود باشند. همچنین در صورتی که ظرفیت رشته ای تکمیل نشد، ده درصد بعدی دانشجویان همان دانشگاه میتوانند در آن رشته پذیرش شوند.
بنا بر ابلاغیه ی فوق، داوطلبان پذیرش در سهمیه استعدادهای درخشان دوره ی کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ باید به فراخور شرایطی که در زیر شمرده شده است، اقدامات مقتضی را حداکثر تا پایان مهلت ثبت نام این فراخوان یعنی ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ به عمل آورند:

۱-۱- داوطلبانی که جزء ده درصد اول بوده و قبال در سامانه گلستان ثبت نام کردهاند، نیاز به انجام هیچ اقدام خاصی ندارند. فقط با توجه به باز بودن سامانه برای همه دانشجویان، در صورتی که تغییری در تصمیم خود در مورد اولویت رشته های انتخابی داشته اند، میتوانند آن را ِاعمال نمایند.

۲-۱- داوطلبانی که جزء ده درصد دوم بوده و قبال در سامانه گلستان ثبت نام کرده اند، باید با مراجعه به مدیر کل آموزش دانشگاه نسبت به قرار گرفتن در پانزده درصد برتر کسب اطالع نمایند. در صورتی که جزء پانزده درصد برتر قرار داشتند، لازم است تا ” کاربرگ قرار گرفتن جزء رتبه های برتر” را دوباره تکمیل کرده و به تایید مدیر کل آموزش دانشگاه برسانند. سپس مدرک جدید را در حساب کاربری قبلی خود در سامانه ی گلستان به جای مدرک قبلی بارگذاری نمایند. این داوطلبان علیرغم این که حساب کاربری قبلی خود را برای ده درصد دوم باز کرده بودند، نباید حساب کاربری جدیدی باز کنند. همچنین، این داوطلبان در صورت قرار نگرفتن در پانزده درصد اول نیاز به انجام هیچ اقدام خاصی ندارند.

۳-۱- داوطلبانی که جزء بیست و پنج درصد برتر بوده و در فراخوان قبلی ثبت نام نکرده اند، میتوانند مدارک لازم از جمله ” کاربرگ قرار گرفتن جزء پانزده درصد اول و یا ده درصد دوم”را متناسب با رتبه ی خود از اداره کل آموزش دریافت کرده و نسبت به ثبت نام جدید اقدام کنند.

سایر شرایط و مراحل ثبت نام تغییری نکرده است و داوطلبان میتوانند بر اساس روند معمول برای ثبت نام که در لینک ذیل نیز آمده است، نسبت به بارگذاری مدارک جدید و یا ثبت نام جدید متناسب با وضعیت فعلی خود اقدام به عمل آورند:

مشاهده اطلاعیه پذیرش کارشناسی ارشد استعداد درخشان ۹۷ دانشگاه صنعتی بابل

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۰ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
نیما
تیر ۱۰, ۱۳۹۷ ۱:۵۵ ب٫ظ

سلام بنده جزو ١٠ درصد اول دانشگاه مازندران هستم،به نظرتون شانسم چقدره قبول بشم!؟

مهسا
تیر ۱۲, ۱۳۹۷ ۶:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

سلام
بستگی به وضعیت رقباتون داره و نمیشه پیش بینی دقیقی داشت.

شادی
فروردین ۲۶, ۱۳۹۷ ۲:۰۹ ب٫ظ

سلام ، من دانشگاه غیرانتفاعی درس خوندم میتونم ثبت نام کنم ؟
معدلم بالاست جزه ١٠ درصد هستم

مهسا
فروردین ۲۶, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  شادی

سلام
خیر بر اساس اطلاعیه دانشگاه، دوره کارشناسی متقاضی باید جزء دوره های روزانه یا نوبت دوم دانشگاه های دولتی باشد.

شادی
فروردین ۲۶, ۱۳۹۷ ۲:۰۷ ب٫ظ

سلام من دانشگاه غیر انتفاعی بودم و معدلم جزه ملاک های شما بوده میتونم ثبت نام کنم ؟

مهسا
فروردین ۲۶, ۱۳۹۷ ۱۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  شادی

سلام
بالاتر پاسختون رو دادم. موفق باشید

سعید
فروردین ۱۰, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۴ ق٫ظ

سلام کسایی که جزء ۱۰ درصدنو قبلا هم ثبت نام نکردن میتونن ثبت نام کنن؟
چون تو اطلاعیه اشاره ای نشده؟!

مهسا
فروردین ۱۰, ۱۳۹۷ ۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

سلام
قاعدتا نباید مشکلی باشه و میتونید ثبت نام کنید.

امیر
فروردین ۷, ۱۳۹۷ ۹:۵۸ ب٫ظ

سلام، من در پذیرش بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر ثبتنام کردم، آیا میتونم در دانشگاه دیگری ثبتنام کنم و هر دانشگاهی که پذیرش شدم رو برم؟
باتشکر