صدور ۷۹۱ هزار و ۶۳۴ کارت آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۷

میزان تاثیر معدل در کنکور ارشد علوم پزشکی 97 - 98

تعداد ۷۹۱ هزار و ۶۳۴ کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ صادر و آزمون برای این تعداد برگزار خواهد شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: با توجه به آمار داوطلبان واقعی ۷۳۵ هزار و ۷۴۳ نفر و تعداد علاقمندان به کدرشته امتحانی دوم ۵۵ هزار و ۸۹۱ داوطلب، برای برگزاری آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۷ تعداد ۷۹۱ هزار و ۶۳۴ کارت آزمون صادر و آزمون برای این تعداد برگزار می شود.

حسین توکلی گفت: کارت شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ۱۳۲ کدرشته امتحانی گروه های آموزشی شش گانه از روز دوشنبه سوم اردیبهشت ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. داوطلبان می توانند از سوم تا پنجم اردیبهشت ۹۷ با مراجعه به سایت سازمان سنجش از کارت خود پرینت تهیه کنند.

وی تاکید کرد: داوطلبانی که در دو کدشته متقاضی شده اند باید علاوه بر کدرشته امتحانی اول، پرینت کدرشته امتحانی دوم را هم دریافت کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد سال ۹۷ در ۱۳۲ کدرشته و اولین مرحله بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روزهای پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ۹۷ در ۷۴ شهر و ۱۷۷ حوزه امتحانی برگزار می شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات