نخبگان

انتشار اطلاعیه سازمان سنجش درخصوص کارت آزمون کارشناسی ارشد ۹۷

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور ارشد 97 - 98 ازاد و سراسری

اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درخصوص جزئیات انتشار کارت شرکت در جلسه و برگزاری‌ آزمون‌ ورودی دوره های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ ۱۳۹۷ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ضمن‌ آرزوی‌ موفقیت‌ برای‌ داوطلبانی که در آزمون‌ ورودی‌ دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال ۱۳۹۷ و همچنین‌ بیست و سومین دوره‌ المپیاد علمی‌ دانشجویی‌ کشور ثبت‌نام‌ نموده‌اند، بدین‌وسیله‌ توجه‌ آنها را به‌ موارد ذیل‌ معطوف‌ می‌دارد.

برگزاری آزمون و پرینت کارت شرکت در آزمون

این آزمون در نوبت صبح و بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ ۶ اردیبهشت و نوبت صبح جمعه مورخ ۷ اردیبهشت ‌ماه سال ۱۳۹۷ و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد. داوطلبان‌ متقاضی‌ هر یک‌ از کدرشته‌های امتحانی‌ لازم‌ است‌ به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه نمایند. شهرستان محل برگزاری آزمون داوطلبان با توجه به استان محل اقامت آنان به شرح جدول شماره ۱ می‌باشد.

لازم به توضیح است کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز دوشنبه ۹۷/۰۲/۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان به آدرس www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. داوطلبان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. لذا کلیه داوطلبان بایستی شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

تبصره- آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در یکی از ۶۴ کدرشته امتحانی به عنوان رشته امتحانی دوم (رشته‌ شناور) نیز بوده‌اند، می‌بایست کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از سایت این سازمان پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه نمایند.

۱- آزمون‌ کدرشته‌‌های امتحانی ۱۱۲۸ (آموزش زبان ژاپنی)، ۱۱۲۹ (زبان و ادبیات اردو)، ۱۲۸۷ (مهندسی طراحی محیط زیست)، ۱۳۵۶ (نمایش عروسکی) و ‌‌۱۳۶۰ (مجموعه موسیقی‌) منحصراً در شهرستان تهران‌ برگزار خواهد شد؛ لذا داوطلبان‌ هریک از کد‌رشته‌های امتحانی مذکور ضرورت‌ دارد براساس‌ آدرس و تاریخ مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط در شهرستان تهران مراجعه نمایند.

۲- محل برگزاری آزمون برای ۸ کدرشته امتحانی شامل کدرشته‌های امتحانی ۱۱۴۷، ۱۱۴۹‌،‌۱۱۵۰‌، ۱۱۵۴،  ۱۱۵۵، ۱۱۵۷ ،۱۱۵۸ و‌ ۱۱۵۹ که ثبت‌نام آنها توسط دستگاههای اجرایی ذیربط و با هماهنگی این سازمان صورت گرفته در شهرستان تهران خواهد بود و از طریق اطلاعیه‌ای که هریک از ارگانهای ذیربط صادر می‌نمایند آزمون این کدرشته‌ها در تاریخهای پیش‌بینی شده برگزار خواهد شد. برای این دسته از داوطلبان کارت شرکت ‌در ‌آزمون از طریق سایت سازمان صادر نشده است.

 

تذکرات مهم 

۱- شروع فرآیند برگزاری آزمون صبحها از ساعت ۷:۳۰ (هفت و سی) و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) می‌باشد. درب حوزه‌های امتحانی صبح ها راس ساعت ۷:۰۰ (هفت صبح) و بعدازظهر راس ساعت ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد. لذا پس از بسته شدن در سالنهای امتحانی از ورود داوطلبان به حوزه امتحانی، ممانعت بعمل خواهد آمد.

۲- برای‌ پاسخگویی‌ به‌ سوالات‌ تستی‌ و درج‌ آن‌ در پاسخنامه، منحصراً از مداد سیاه‌ نرم پررنگ‌ استفاده‌ شود.

۳- داوطلبان لازم است با توجه به رشته امتحانی و موادی که امتحان خواهند داد لوازم مورد نیاز از قبیل مداد سیاه نرم پررنگ، مداد پاکن، مداد تراش و سنجاق را به همراه داشته باشند و از آوردن‌ وسایل‌ اضافی‌ مانند ساک‌ دستی‌، کیف‌ دستی‌، پیجر، تلفن‌ همراه، انگشتر هوشمند، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند،‌ جزوه،‌ کتاب، ماشین حساب و نظایر آن و هم‌چنین وسایل‌ شخصی‌ به‌ جلسه‌ آزمون‌ اکیداً خودداری‌ شود. بدیهی‌ است‌ که‌ به‌ همراه‌داشتن‌ هر کدام‌ از وسایل‌ مندرج‌ در این‌ بند به‌ عنوان‌ تقلب‌ و تخلف‌ تلقی‌ و با داوطلبان‌ ذیربط برابر آیین‌ نامه‌ تقلب‌ و تخلف‌ رفتار خواهد شد.

۴- نظر به اینکه سوالات رشته‌های امتحانی دوره کارشناسی ارشد به گونه‌ای طراحی شده است که برای پاسخگویی به سوالات دروس ذیربط نیاز به ماشین حساب نمی‌باشد، لذا به کلیه داوطلبان تأکید می‌گردد با توجه به مطلب فوق، برای پاسخگوئی به سوالات هر یک از رشته‌های امتحانی نیاز به ماشین حساب نبوده و از ورود داوطلبانی که ماشین حساب برای شرکت در جلسه آزمون (از هر نوع آن) به همراه داشته باشند ممانعت به عمل خواهد آمد و با آنان برابر مقررات قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری که در این اطلاعیه نیز آمده است، رفتار خواهد شد.

۵- پس‌ از برگزاری‌ آزمون‌ و تصحیح‌ اوراق‌، کارنامه کلیه‌ داوطلبان‌ شرکت‌ کننده‌ در آزمون‌ هر یک‌ از کدرشته‌های‌ امتحانی‌، به نحو مقتضی و در دهه دوم خرداد ماه سال ۱۳۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در اختیار داوطلبان قرار داده‌ خواهد شد.

۶- داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می‌شوند، ضرورت دارد براساس دستورالعمل‌هائی که متعاقباً اعلام می‌گردد، نسبت به انتخاب کد رشته محلهای تحصیلی مورد علاقه خود از کدرشته امتحانی یا کدرشته‌های امتحانی مجاز اقدام و از طریق اینترنت نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته مربوط اقدام نمایند. اطلاعیه این سازمان در مورد نتایج اولیه آزمون، مشاهده کارنامه و نحوه انتخاب رشته برای داوطلبانی که مجاز می‌گردند، در نشریه پیک سنجش (هفته نامه خبری و اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) منتشر و همچنین در سایت سازمان نیز قرار داده خواهد شد.

۷- داوطلبانی که موفق به مشاهده و پرینت کارت شرکت در آزمون خود نشوند، ضرورت دارد برای پیگیری موضوع در زمانهای اعلام شده به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص (مطابق جدول شماره ۲) مراجعه نمایند.

قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری

ماده ۵- تخلفات وجرایم در این قانون مشتمل بر موارد زیر است:

الف- ارتکاب هرگونه عملی که موجب بی‌نظمی در برگزاری آزمون گردد یا همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاههای حافظه‌دار.

ب- ارتکاب هرگونه عمل خلاف مقررات که آزمون داوطلب را از نظر علمی خدشه دار سازد از قبیل:

۱- ارائه مدرک یا گواهی مجعول یا تصویر گواهی مجعول برای شرکت در آزمون.

۲- تبانی با داوطلبان یا افراد خارج از حوزه امتحانی یا دست‌اندرکاران آزمون از قبیل عوامل اجرایی و طراحان سوال برای تخلف در آزمون.

۳- ثبت‌نام در آزمون با هویت مجعول یا شرکت در جلسه آزمون به جای داوطلب اصلی.

ج- استفاده از هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاههای حافظه‌دار.

د- کمک به داوطلب خارج از ضوابط برگزاری آزمون جهت پاسخ به سوالات.

ه‍- دسترسی غیرمجاز به اطلاعات مربوط به داوطلبان یا استفاده غیر مجاز از آنها.

و- هرگونه تغییر غیرمجاز سوالات، اوراق و پاسخنامه‌های داوطلبان یا سایر مدارک و دفاتر مربوط به آزمون.

ز- افشای سوالات آزمون یا تلاش در جهت دستیابی و افشای آن یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون به هر نحو.

ح- خرید یا فروش سوالات آزمون یا پاسخ آنها یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون اعم از اینکه سوالات یا پاسخ آنها واقعی یا غیرواقعی باشد.

ماده ۶- هیأت‌های رسیدگی به تخلفات، صلاحیت صدور حکم به مجازاتهای زیر را درباره متخلفان دارند:

الف- در مورد مشمولان بند (الف) ماده (۵): اخطار کتبی با درج در پرونده داوطلب و اعلام به مراجع ذیربط یا محرومیت از گزینش در آزمون همان سال.

ب- در مورد مشمولان بند (ب) یا بند (ج) ماده (۵): محرومیت از گزینش علمی در آزمون همان سال و ابطال قبولی داوطلب در همان سال و محرومیت از شرکت در آزمون از یک تا ده سال بعد.

تبصره- آراء هیأت‌های بدوی جز در مورد مشمولان بند (الف) ماده (۶) این قانون قابل تجدید نظر خواهی در هیأت تجدید نظر رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها می‌باشد.

ماده ۷- در مورد مشمولان بندهای (د)، (ه‍)، (و) (ز) و (ح) ماده (۵) هیأت‌های رسیدگی متهم را برای رسیدگی و اعمال جزای نقدی از ده میلیون (۱۰.۰۰۰.۰۰۰) تا یک میلیارد (۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال یا حبس از یک تا پنج سال یا هر دو مجازات به محاکم دادگستری معرفی می‌نمایند.

ماده ۸ – ارتکاب هر یک از اعمال موضوع ماده (۵) چنانچه در قالب عضویت در یک گروه یا شبکه باشد موجب تشدید مجازات می‌شود و تشکیل دهنده و سرکرده گروه یا شبکه به حداکثر مجازات محکوم می‌گردد. مجازات هر یک از اعضاء که در ارتکاب تخلفات و جرایم فوق دخالتی نداشته باشند حسب مورد حداقل مجازات ذکر شده برای مرتکب می‌باشد.

ماده ۹- رسیدگی در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها مانع از رسیدگی برابر سایر قوانین جزایی یا رسیدگی در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری یا هیأت‌های انتظامی اعضای هیأت علمی یا کمیته‌های انضباطی دانشجویان نیست و مرتکب علاوه بر مجازات مندرج در مواد (۶) و (۷) این قانون به مجازات مقرر در سایر قوانین و مقررات محکوم می‌گردد.

ماده ۱۰- در صورت محکومیت قطعی فردی به یکی از مجازاتهای مندرج در این قانون، به استثنای مجازات مندرج در بند (الف) ماده (۶)، هیات رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها، قبولی وی در آزمون را ابطال می‌نماید. در این صورت موسسه آموزشی مربوط از صدور و اعطای هرگونه گواهی یا مدرک به وی خودداری خواهد نمود و چنانچه گواهی فارغ‌التحصیلی به وی اعطاء شده باشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا وزارت آموزش و پرورش یا دانشگاه آزاد اسلامی ملزم به ابطال آن گواهی می‌باشند.

ماده ۱۱- چنانچه با بررسی‌های فنی و علمی، بین نمرات و رتبه اکتسابی داوطلبی و سوابق تحصیلی وی مغایرتهای غیرمتعارف مشهود و اساسی از قبیل عدم تطابق معدل دیپلم و دوره پیش‌دانشگاهی با رتبه و نمره اکتسابی در آزمون وجود داشته باشد، با تأیید هیأت‌های بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها از داوطلب در یک یا چند درس عمومی و اختصاصی امتحان مجدد به عمل می‌آید. تعیین وضعیت نهایی آزمون این داوطلب، بر اساس نتایج حاصل از امتحان مجدد بر عهده هیأت بدوی می‌باشد.

ماده ۱۲- هر موسسه یا آموزشگاه علمی و آموزشی که برای افزایش آمادگی داوطلبان شرکت در آزمون‌های مورد بحث این قانون فعالیت می‌کند چنانچه در تخلفات ماده (۵) مشارکت داشته باشد مجوز تاسیس آن لغو می‌شود و مدیران مسوول آنها علاوه بر محرومیت دائمی از تاسیس و اداره این گونه مراکز به مجازات‌های پیش‌بینی شده در این قانون و سایر قوانین محکوم می‌شوند و چنانچه موسسه یا آموزشگاه فاقد مجوز باشد مجازات مدیران مسوول آنها حداکثر مجازات مندرج در ماده (۶) می‌باشد.

تبصره- در مورد آموزشگاههایی که فاقد مجوز باشند علاوه بر اقدام مراجع قانونی ذیربط مدعی‌العلوم نیز می‌تواند راساً نسبت به اعلام جرم و پیگیری تخلفات آنان اقدام نماید.

ضمناً به اطلاع‌ می‌رساند که واحد اطلاعات و پاسخگویی به سوالات از این تاریخ همه روزه لغایت ۹۷/۰۲/۰۶ بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده پاسخگویی به سوالات می‌باشد. لذا داوطلبان گرامی می‌توانند به منظور پاسخگویی به سوالات خود با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۴۰ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
راوری
فروردین ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۷ ب٫ظ

سلام
من ثبت نام کردم ولی یادم رفته تو بهمن و اسفند معدل ترم آخرم رو بزارم همیشه مهلت ویرایش تو اردیبهشت بود حالا چیکار کنم

حمید
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۷ ۳:۲۷ ب٫ظ

سلام بنده مطلبی رو خواستم بگم که شاید به درد بقیه هم بخوره علی رغم اینکه در زمان اتشار کارت ورود به جلسه تغییر حوزه امتحانی میسر نیست اما من با درخواستی که تو سایت دادم اونها گفتند به باجه رفق نقص مراجعه کنید و من تونستم حوزه امتحانی رو تغییر بدم. البته این هم میتونه باشه که اونجا به دلیل اینکه برای اولین بار ازمون ارشد برگذار مشد این امکان رو داده باشند.

بهرامی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۷ ۱۰:۳۸ ق٫ظ

سلام.ببخشید من معدلمو از دانشگاه خواستم اولش یه معدل بهم داد بعد پرسید مار فارغالتحصیبمو انجام دادم گفتم نه یعدش یه معدل بالاتر بهم داد گفت اینو وارد کنم.بنظرتون مشکلی پیش نمیاد؟

مهسا
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۷ ۸:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  بهرامی

سلام
شما الان فارغ التحصیل هستید یا خیر؟ اگه الان فارغ التحصیل هستید که ویرایش کنید و معدل فارغ التحصیلی بزنید. اگه نیستید، همون معدلی که دانشگاه گفته رو وارد کنید و فرم معدل رو هم بدید دانشگاه بر اساس همون تکمیل کنه و پیش خودتون نگه دارید.

هادی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۷ ۹:۰۷ ق٫ظ

سلام نمیشه حوزه امتحانیمونوعوص کنبم

مهسا
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۷ ۸:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

سلام
خیر متأسفانه امکان تغییر حوزه امتحانی در حال حاضر وجود نداره.

آرمان
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۷ ۱۰:۴۳ ب٫ظ

سلام آزمون ارشد حسابداری مشخص نیست پنجشنبه یا جمعه برگزار میشع مهسا خانم ممنون میشن جواب بدی

مصطفی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۷ ۱۱:۴۱ ق٫ظ

سلام من موقع ثبت نام گزینه ایا مایل به شرکت در دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی هستید؟!جوابشو زدم خیر
الان میتونم تغیرش بدم

مهسا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۷ ۶:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

سلام
موقع انتخاب رشته میتونید کارت اعتباری شو خریداری کنید و در صورت تمایل این رشته محل ها رو هم انتخاب کنید.

فرح
فروردین ۳۱, ۱۳۹۷ ۸:۱۳ ق٫ظ

سلام من الان ترم آخرمه و مدرکم تو خرداد میگیرم احیانا قبول شدم واسه معدلم ک مشکلی پیش نمیاد آخه معدل اصلیم نیس

مهسا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۷ ۶:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  فرح

سلام
شما باید فرم معدل رو بدید دانشگاه محل تحصیل مقطع کارشناسی تون بر اساس معدلی که موقع ثبت نام پر کردید تکمیل کنه و پیش خودتون نگه دارید و موقع قبولی به دانشگاه محل تحصیل مقطع ارشد ارائه بدید.

امیر
فروردین ۲۸, ۱۳۹۷ ۱۱:۴۵ ب٫ظ

من یادم رفت ثبت نام حمل کنم، هیچ راهی نداااااره؟؟؟؟!

مهسا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۷ ۶:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

سلام
خیر متأسفانه مهلت ثبت نام کنکور ارشد ۹۷ خیلی وقته به اتمام رسیده و ازمون این هفته برگزار میشه.

حمید
فروردین ۲۸, ۱۳۹۷ ۲:۰۳ ب٫ظ

سلام لطفا پاسخ بدید واجبه. ایا میشه محل حوزه امتحانی رو تغییر داد؟

مهسا
فروردین ۲۸, ۱۳۹۷ ۷:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

سلام
خیر متأسفانه امکان تغییر حوزه امتحانی در این بازه زمانی وجود نداره.

متین
فروردین ۲۸, ۱۳۹۷ ۱۲:۰۵ ب٫ظ

سلام. رشته مدیریت گردشگری زبان خارجه انگلیسی داشت فقط هر کتری کردم نتونستم به زبان فرانسه تغییرش بدم . آیا اجباریه ؟ یا میشه تو زمان اعلام شده تغییرش داد

مهسا
فروردین ۲۸, ۱۳۹۷ ۷:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  متین

سلام
خیر الان دیگه نمیشه تغییر داد و باید به سوالات زبان انگلیسی در ازمون ارشد ۹۷ پاسخ بدید.

نفس
فروردین ۲۸, ۱۳۹۷ ۸:۲۳ ق٫ظ

من نتونستم توی تاریخ هایی ک اعلام کردن معدلم رو تغییر بدم،الان معدلم بیشتر شده.باید چیکار کنم؟چ جوری میتونم قبل از آزمون تغییرش بدم

مهسا
فروردین ۲۸, ۱۳۹۷ ۷:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

سلام
موقع انتشار کارت شرایط اصلاح معدل فراهم میشه، نگران نباشید. پیگیر اخبار همین سایت و کانال تلگرامیش باشید.

نفس
فروردین ۲۸, ۱۳۹۷ ۱۰:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

یعنی روز دوشنبه سوم اردیبهشت؟
ممنونم

حامد
فروردین ۲۸, ۱۳۹۷ ۴:۱۲ ق٫ظ

ببخشید ی سوال دیگ معدل زیر ۱۲میتونه شرکت کنه؟تافارغ التحصیلی معدل بالای۱۲میاد

مهسا
فروردین ۲۸, ۱۳۹۷ ۷:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

سلام
خیر متأسفانه برای شرکت در کنکور ارشد ۹۷ باید حداقل معدل ۱۲ در مقطع کارشناسی رو کسب کرده باشید.

حامد
فروردین ۲۸, ۱۳۹۷ ۴:۱۰ ق٫ظ

سلام .حوزه امتحانیو میشه تغییر دادتا قبل گرفتن کارت؟ تاریخ فارغ التحصیلیو من اشتباه زدم
چطوری میتونم ویرایش کنم؟ممنون

مهسا
فروردین ۲۸, ۱۳۹۷ ۷:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

سلام
خیر متأسفانه حوزه امتحانی رو نمیشه تغییر داد دیگه. درمورد تاریخ فارغ التحصیلی نگران نباشید، میتونید اصلاحش کنید.

الهام
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷ ۴:۳۸ ب٫ظ

سلام، من زمان ثبت نام برای گزینش دانشگاه های آزاد و پیام نور ثبت نام نکردم ، آیا امکانش هست در زمان دریافت کارت ازمون ویرایش کرد و گزینش ازاد و پیام نور و هم انتخاب کرد؟ ممنون

مهسا
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷ ۷:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

سلام
ازمون دانشگاه سراسری و ازاد ادغام شده و به صورت یکپارچه برگزار میشه. شما با ثبت نام در کنکور ارشد سراسری، داوطلب دانشگاه ازاد هم محسوب میشید و نیازی نیست گزینه خاصی انتخاب شه.
درمورد غیرانتفاعی ها معمولا زمان انتخاب رشته امکان خرید کارت اعتباری و انتخاب این رشته محل ها فراهم میشه.

محمد
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷ ۱:۵۴ ب٫ظ

سلام آیا امکان ویرایش فرم ثبت نام و اصلاح کد رشته انتخابی قبل از آ مون وجود دارد؟

مهسا
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷ ۷:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
خیر، در این بازه زمانی امکان تغییر رشته کنکور نیست و کارت شرکت در جلسه داوطلبان هم صادر شده است.

زهره
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷ ۱:۳۹ ب٫ظ

همیشه ازمون صبح ساعت ۸ بود چرا تغییر کرد

سارا
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷ ۱۲:۱۳ ب٫ظ

کنکور زبان همیشه عصر جمعه برگزار میشد.حالا اینجا نوشته جمعه فقط نوبت صبحش ازمون هست.یعنی اونوقت کنکور زبان کی هست؟

مهسا
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷ ۷:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام
زمان دقیق در کارت کنکور مشخص خواهد شد. الان مشخص نیست که ازمون این رشته به چه زمانی منتقل شده دقیقا.

احمد
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷ ۱۰:۵۵ ق٫ظ

سلام.کنکور سراری و آزاد یکی شده ؟

مهسا
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷ ۷:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

سلام
بله ازمون ارشد سراسری و ازاد ادغام شده و به صورت یکپارچه برگزار خواهد شد.

شهلا
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

سلام من معدلمو ۴صدم بیشترزدم ودرزمان ویراش هم نتونستم تصحیحش کنم آیاباعث مشکل میشه؟

Ali
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷ ۶:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  شهلا

موقع پرینت اصلاحش کن، اگه یه صدم هم بیشتر باشه، بعد قبولی ترم یک و دو اخراجت میکنن

مرضیه
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷ ۱۰:۲۸ ق٫ظ

سلام،مهندسی شیمی گرایش پتروشیمی حذف شده،اصلاحیه رو ندیده بودم و این گرایش رو انتخاب کردم چه باید کرد؟

مهسا
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷ ۷:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  مرضیه

سلام
از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش سوال کنید، ولی قاعدتا ثبت نامتون لغو شده.

امیرم
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷ ۱۰:۱۶ ق٫ظ

نباشه هم مشکلی ایجادنمیکنه فقط اسمت رو یادداشت میکنن

محمد
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷ ۱۰:۰۰ ق٫ظ

حتما باید کارت ملی یا شناسنامه باشه ؟

مهسا
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷ ۷:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
اگه اینا رو دسترسی ندارید، سعی کنید کپی شون و کارت شناسایی دیگری حتما همراه داشته باشید تا مشکل زا نشه براتون.