پذیرش ارشد بدون آزمون ۹۷ پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران

پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران برای سال ۹۷ در رشته مهندسی پلیمر به صورت بدون آزمون دانشجوی کارشناسی ارشد می پذیرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران در اجرای سیاستهای حمایت و هدایت استعدادهای درخشان، به استناد آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی‌ارشد (شماره ۲۱/۷۷۹۴۸ مورخ ۱۳۹۳/۰۵/۰۵، اصلاحیه مربوطه به آیین‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد به شماره ۲۱/۱۱۴۳۷۴ مورخ ۱۳۹۳/۰۶/۰۳ و ابلاغیه شماره ۹۶۴۷۴/۲۱ مورخ ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ و ابلاغیه شماره ۲/۲۹۹۵۷۴ مورخ ۹۶/۱۲/۱۹) وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام به پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی و مصاحبه علمی جهت نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در رشته‌های مهندسی پلیمر- فرآورش، مهندسی پلیمر- مهندسی علوم پایه و مهندسی پلیمر- مهندسی پلیمریزاسیون و با رعایت کامل شرایط و قوانین می نماید.

اطلاعات پذیرش درخواست متقاضیان:

پژوهشگاه اختیار دارد حداکثر بیست درصد از ظرفیت دوره روزانه کارشناسی‌ارشد خود در هر رشته محل را به دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته (مجموع روزانه و شبانه)، به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش با آزمون و رعایت شرایط زیر اختصاص دهد:

  • پس از ۶ نیم‌سال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی به لحاظ میانگین کل جزو پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشد.

تبصره: دانشگاه اختیار دارد متقاضیانی را که در طول شش نیم‌سال تحصیلی دانش‌آموخته شوند و به لحاظ میانگین کل در مقایسه با میانگین کل هشت نیم‌سال دانشجویان هم رشته و غیر هم ورودی خود جزو پانزده درصد برتر باشند، به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون آزمون در دوره کارشناسی‌ارشد همان سال پذیرش کند.

  • حداکثر در مدت هشت نیم‌سال تحصیلی دانش‌آموخته شود.
  • برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم نهایی المپیادهای علمی- دانشجویی برای ورود به همان رشته یا رشته‌های مرتبط به تشخصیص شورای عالی برنامه‌ریزی آموزشی وزارت و با ارائه معرفی‌نامه از دبیرخانه المپیاد.
  • پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش‌آموختگی و صرفاً برای یک‌بار امکان‌پذیر است.
  • پذیرش در رشته‌های تحصیلی مرتبط به تشخیص و تایید شورای تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه امکان‌پذیر است.
  • احراز شرایط اختصاصی پژوهشگاه
  • تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده براساس این آیین نامه، مجاز نیست.
  • اسامی پذیرفته شدگان توسط پژوهشگاه برای تایید صلاحیت عمومی به سازمان سنجش ارسال می‌شود و قطعی شدن ثبت نام منوط به تایید سازمان مذکور می باشد.

نکته قابل توجه:

براساس اصلاحیه شماره ۲/۲۹۹۵۷۴ مورخ ۹۶/۱۲/۱۶ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صرفاً میانگین سه چهارم واحدها تا نیم‌سال ششم ملاک پذیرش خواهد بود و میانگین نیم‌سال‌های هفتم و هشتم قابل بررسی نمی‌باشد.

مدارک مورد نیاز:

  1. تصویر کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه
  2. یک قطعه عکس ۴*۳ با ذکر مشخصات در پشت عکس ها
  3. گواهی تایید شده توسط دانشگاه مقطع کارشناسی که بند ۲-۱ فراخوان در آن رعایت شده باشد.
  4. تصویر ریز نمرات دوره کارشناسی برای ۶ نیم‌سال متقاضی
  5. تعهد اتمام دوره مزبور تا پایان شهریور ماه سال ۹۶
  6. تصاویر کلیه فعالیت‌های آموزشی و هر گونه مدارک دال بر مشخص نمودن نخبگی متقاضی

 
مهلت مراجعه، ارائه مدارک و تکمیل کاربرگ تقاضای پذیرش:

متقاضیان باید کاربرگ درخواست را تکمیل و به همراه سایر مدارک اعلام شده به صورت حضوری حداکثر تا پایان وقت اداری روز  یک‌شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ به مدیریت امور پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران (خانم بخشنده شماره تماس: ۴۸۶۶۲۲۸۴) به آدرس اتوبان تهران – کرج – کیلومتر ۱۵ – بعد از پیکان شهر –  شهرک علم و فناوری پژوهش، بلوار پژوهش، تحویل نمایند.

تذکرات و نکات مهم:

  • به مدارک ناقص و یا دریافت پس از تاریخ ذکر شده به هیچ وجه ترتیب اثر داده نمی شود.
  • دارا بودن شرایط ثبت نام در دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون به منزله قبولی تلقی نمی‌گردد و پذیرش در این دوره براساس ظرفیت موجود و توانایی علمی افراد و اعلام پذیرش نهایی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات