نخبگان

پذیرش کارشناسی ارشد استعداد درخشان ۹۷ دانشگاه کاشان

جزئیات پذیرش بدون آزمون با استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه کاشان در سال ۱۳۹۷ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، دانشگاه کاشان براساس آئین نامه «پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد» به شماره ۲۱/۷۷۹۴۸ مورخ ۱۳۹۳/۵/۵ و اصلاحیه شماره ۲۱/۱۴۰۰۳۶ مورخ ۹۵/۷/۴ و ابلاغیه شماره ۲/۲۹۹۵۷۴ مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ در رشته- گرایش های به شرح ذیل دانشجوی کارشناسی ارشد می پذیرد.

فهرست رشته های مورد پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۷ دانشگاه کاشان

شرایط پذیرش:
الف) دانشجویان و دانش آموختگان دوره های روزانه و شبانه کارشناسی پیوسته که پس از شش نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی به لحاظ میانگین کل جزو پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند و در سال تحصیلی ۹۷- ۹۶ (نیمسال اول یا دوم تا تاریخ ۹۷/۶/۳۱) و حداکثر طی مدت هشت نیمسال دانش آموخته شوند.
ب) برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیادهای علمی- دانشجویی با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد.

نحوه ثبت نام:
متقاضیان میبایست کلیه مدارک موردنیاز به شرح زیر را از تاریخ ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ لغایت ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ به نشانی اینترنتی http://register.kashanu.ac.ir مراجعه و پس از پرداخت الکترونیکی هزینه ثبتنام به مبلغ ۶۵۰/۰۰۰ ریال (معادل شصت و پنج هزار تومان)، نسبت به بارگذاری و ارسال مدارک اقدام و کد رهگیری را برای پیگیری های بعدی به دقت یادداشت و نگهداری نمایند.

مدارک الکترونیکی موردنیاز برای ثبت نام:

  1.  فرم های تکمیل شده شماره ۱ و ۲ (متقاضیان استفاده از شرایط ب بالا بایستی به جای فرم شماره ۲ اصل معرفی نامه مذکور را ارسال نمایند.)
  2. تصویر کارت ملی
  3. تصویر صفحه اول شناسنامه (در صورت وجود توضیحات در صفحه آخر شناسنامه، تصویر این صفحه نیز ارسال گردد)
  4. تصویر ریزنمرات دوره کارشناسی حداقل تا پایان نیمسال ششم

تذکرات مهم:

  1. پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد، مطابق ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مقررات دانشگاه پس از ارزیابی فعالیتها و سوابق داوطلبان صورت می پذیرد. بدیهی است ارسال مدارک، هیچ گونه حقی برای دواطلب ایجاد نخواهد کرد.
  2. وجه واریزی داوطلبان به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
  3. زمان تقریبی اعلام نتایج اولیه پذیرش، نیمه دوم تیرماه ۹۷ خواهد بود.
  4. داوطلبان واجد شرایطی که در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه کاشان قرار گیرند، توجه داشته باشند که پذیرش آنها بصورت مشروط بوده و پذیرش نهایی و قطعی منوط به تایید صلاحیت عمومی آنها از سوی دبیرخانه گزینش دانشجو خواهد بود.
  5. پذیرفته شدگان نهایی مجاز به تغییر رشته یا محل تحصیل نخواهند بود.
  6. دانشجویانی که از طریق این تسهیلات در دانشگاه کاشان پذیرفته شوند، در صورتی که پس از ثبت نام از تحصیل منصرف شوند ملزم به پرداخت هزینه آموزش رایگان خواهند بود.
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
بهادری
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۷ ۲:۵۲ ق٫ظ

با عرض سلام و خسته نباشید
ببخشید فرم های شماره ۱ و ۲ در آدرس ذکر شده مربوط به دانشگاه وجودد نداره! این فرم ها چی هستن
ممنون از راهنمایی و اطلاع رسانیتون