نخبگان

فراخوان پذیرش ارشد استعداد درخشان ۹۷ پژوهشگاه مواد و انرژی

جزئیات و شرایط پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون سال تحصیلی ۹۷-۹۸ پژوهشگاه مواد و انرژی اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، پژوهشگاه مواد و انرژی درخواست دانشجویان ممتاز سال آخر کارشناسی برای ورود به دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون در نیمسال اول سال تحصیلی۹۸-۹۷ را در چارچوب آئین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد شماره ۷۷۹۴۸/۲۱ مورخ۰۵/۰۵/۹۳  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در رشته های به شرح ذیل مورد بررسی قرار می دهد و تعداد محدودی دانشجوی ممتاز کارشناسی پیوسته ورودی۹۳ (دوره روزانه) دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی می پذیرد.

رشته های کارشناسی:

  1. کلیه گرایش های رشته مهندسی مواد جهت پذیرش در رشته مهندسی مواد – سرامیک در مقطع کارشناسی ارشد.
  2. رشته های مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک، و مهندسی برق جهت پذیرش در رشته مهندسی انرژیهای تجدیدپذیر در مقطع کارشناسی ارشد.
  3. کلیه گرایش های رشته های مهندسی مواد، شیمی و فیزیک جهت پذیرش در رشته مهندسی فناوری نانو – نانومواد در مقطع کارشناسی ارشد.
  4. رشته مهندسی پزشکی(فقط گرایش بیومواد) و مهندسی بافت جهت پذیرش در رشته مهندسی پزشکی – بیو مواد در مقطع کارشناسی ارشد.
  5. کلیه گرایش های رشته مهندسی مواد جهت پذیرش در رشته مهندسی مواد – شناسایی و انتخاب مواد در مقطع کارشناسی ارشد
  6. کلیه کرایش های رشته فیزیک جهت پذیرش در رشته فیزیک – ماده چگال در مقطع کارشناسی ارشد

شرایط اختصاصی:

  1. دانشجویان ممتاز کارشناسی که حداکثر ۸ نیمسال دانش آموخته شوند و به لحاظ میانگین جزء ۱۵% برتر در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشد.

تبصره: دانشجویانی که طول مدت تحصیلشان به دلایلی خارج از اختیار (مانند بیماری، ماموریت والدین یا همسر، زایمان) حداکثر دو نیمسال تحصیلی بیش از مدت مجاز مذکور و با تأیید کمیسیون موارد خاص دانشگاه محل تحصیل باشد نیز می توانند مدارک خود را ارسال کنند.

  1. با گذراندن حداقل ۱۱۰ واحد گذرانده(یا سه چهارم کل واحدهای دوره) تا پایان نیمسال ششم تحصیلی یا ۱۱۵ واحد تا پایان نیمسال هفتم به لحاظ میانگین جزء ۱۵% برتر در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشد.
  2. برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم نهایی المپیادهای علمی – دانشجویی با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیادها و با تأیید شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم
  3. فقط دانش آموختگان مقطع کارشناسی دانشگاه های دولتی داخل که تا پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ دانش آموخته شوند، می توانند ثبت نام نمایند.

مدارک جهت ارسال از طریق پست الکترونیکی:

  1. رزومه کامل عکس دار به صورت تایپ شده
  2. یک قطعه عکس پرسنلی جدید در قالب فایل JPG
  3. فرم دانشجوی سال آخر
  4. تصویر سوابق علمی و آموزشی
  5. تصویر ریزنمرات کارشناسی(هشت نیمسال)
  6. تصویر کلیه صفحات شناسنامه + تصویر کارت ملی(پشت و رو).
  7. مدرک زبان انگلیسی معتبر(در صورت وجود)
  8. گواهی رتبه برتر در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی با تأیید ۱۰% برتر دانشگاه.
  9. مبلغ پانصدوپنجاه هزار ریال(۰۰۰ر۵۵۰ ریال) به حساب درآمدهای اختصاصی پژوهشگاه به شماره حساب سیبا ۲۱۷۲۰۶۹۰۰۲۰۰۸ با شناسه واریز ۵۱۰۰۳۴۷۲ نزد بانک ملی واریز نموده و تصویر فیش را از طریق ایمیل ارسال و اصل فیش را در روز مصاحبه ارائه نمایید.( هزینه ثبت نام و مدارک ارسالی به هیچ عنوان مسترد  نخواهد شد).

تذکرات مهم:

  1. داوطلبان باید مدارک ارسالی را حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ به آدرس الکترونیکی postgrad@merc.ac.ir حتی المقدور در یک فایل زیپ و درج کلمه «استعدادهای درخشان» و نام و نام خانودگی در قسمت موضوع ایمیل، ارسال نمایند. بدیهی است پس از دریافت مدارک برای متقاضیان رسید ارسال خواهد شد. زمان مصاحبه و اعلام نتایج متعاقباً در سایت پژوهشگاه مواد و انرژی اعلام خواهد شد.
  2. داوطلبانی که واجد شرایط مصاحبه باشند می بایست اصل مدارکی که از طریق پست الکترونیکی ارسال نموده اند به همراه مدارک درخواستی را در روز مصاحبه به همراه داشته باشند.
  3. ارسال مدارک و تشکیل پرونده از سوی داوطلب به معنی پذیرش قطعی وی برای انجام مصاحبه نمی باشد و نتایج پس از ارزیابی و امتیاز دهی به فعالیت ها و سوابق داوطلبین تعیین و در وب سایت پژوهشگاه اعلام خواهد شد.
  4. به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نمی شود.
  5. پذیرش قطعی داوطلبان منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور می باشد.
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات