انتشار اطلاعیه پذیرش ارشد بدون کنکور دانشگاه آیت ا… بروجردی در سال ۹۷

کارشناسی ارشد بدون کنکور 97 - 98 دانشگاه ایت الله بروجردی

فراخوان پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در دوره کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۷-۹۸ دانشگاه آیت ا… بروجردی منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه آیت ا.. العظمی بروجردی(ره) با استناد به آیین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی جهت ورود به دوره های تحصیلی بالاتر (آیین نامه شماره ۷۷۹۴۸/۲۱ مورخ ۰۵/۰۵/۱۳۹۳ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اصلاحیه شماره ۲۹۹۵۷۴/۲ مورخ ۱۶/۱۲/۱۳۹۶) از میان دانشجویان و دانش آموختگان واجد شرایط دانشگاه­ های دولتی برای نیمسال اول تحصیلی ۹۷-۹۸ در مقطع کارشناسی ارشد (بدون آزمون) اقدام به پذیرش دانشجو می نماید.

شرایط پذیرش

– احراز شرایط مندرج در دستورالعمل اجرایی دانشگاه برای پذیرش دانش آموختگان ممتاز و برگزیدگان علمی
– اتمام تحصیلات دوره کارشناسی حداکثر تا تاریخ ۹۷/۶/۳۱
– دانشجوی دوره کارشناسی پیوسته که پس از گذراندن ۶ نیم سال تحصیلی (با گذراندن حداقل سه چهارم کل واحدهای درسی) به لحاظ میانگین کل جزو پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشد؛ حداکثر در مدت ۸ نیمسال تحصیلی دانش آموخته گردد و وضعیت پانزده درصد برتری میانگین خود را تا پایان دوره تحصیلی حفظ نماید.

تبصره ۱- فقط برای پذیرش در سال تحصیلی ۹۸-۹۷، گذراندن حداقل سه چهارم کل واحدهای درسی تا پایان ۶ نیم سال تحصیلی قابل قبول است.
تبصره ۲- متقاضیانی که در طول ۶ نیمسال تحصیلی در دوره کارشناسی پیوسته دانش آموخته شوند و به لحاظ میانگین کل در مقایسه با میانگین کل هشت نیمسال دانشجویان هم رشته و غیر هم ورودی خود جزو پانزده درصد برتر باشند (به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون آزمون در دوره کارشناسی ارشد همان سال) پذیرش می شوند.
تبصره ۳- دانشجو فقط می تواند در گرایش های مرتبط با دوره کارشناسی خود اقدام نماید. 

– برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم نهایی المپیادهای علمی دانشجویی برای ورود به همان رشته برگزیده یا رشته های مرتبط، با معرفی دبیرخانه المپیاد
– دانشجویان نمونه کشوری در دورِۀ کارشناسی با معرفی معاونت دانشجویی وزارت، به شرطی که به لحاظ میانگین کل هم تراز پانزده درصد برتر در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی در دانشگاه متقاضی باشند.
– برگزیدگان رتبه های اول تا سوم جشنواره های معتبر علمی (از قبیل خوارزمی، جوان خوارزمی، رازی و فارابی) در رشته یا گروه آموزشی مرتبط با طرح ابتکاری خود یا زمینه ای که در آن برگزیده شده اند، با معرفی دبیرخانۀ هریک از این جشنواره ها با مشارکت حداقل سی و پنج درصد.

دانشگاه فقط یک بار در هر سال، نسبت به پذیرش حائزین شرایط بر اساس این دستورالعمل اقدام می نماید.

مدارک لازم:
۱ – فرم درخواست تکمیل شده توسط متقاضی (فرم شماره ۱ یا ۲)
۲ – گواهی ممتازی (مطابق فرم پیوست، فرم شماره ۳) که به تأیید دانشگاه محل تحصیل رسیده باشد
۳ – ریز نمرات دوره کارشناسی
۴ – تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی
۵ – یک قطعه عکس تمام رخ ۳*۴ مربوط به سال جاری که مشخصات داوطلب در پشت آنها درج شده باشد
۶- سایر مدارک (از قبیل سوابق تجربه کار عملی در مراکز پژوهشی و آزمایشگاه ها،فرم توصیه نامه، جوایز، تشویقات).

متقاضیان حائز شرایط می توانند مدارک خود را حداکثر تا روز چهارشنبه ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ به آدرس:
” بروجرد، کیلومتر ۳ جاده بروجرد – خرم آباد، دانشگاه آیت ا.. العظمی بروجردی (ره) دفتر استعدادهای درخشان” ارسال نمایند.

تذکر:
۱ – به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۲ – مدارک ارسالی داوطلبان به هیچ وجه مسترد نخواهد شد. لذا از ارسال اصل مدارک مهم خودداری و در صورت لزوم نسبت به ارائه نسخه های برابر با اصل شده اقدام فرمایید.
۳ – دانشجو موظف است در هنگام مراجعه اصل کلیه مدارک را به همراه داشته باشد.
۴ – چنانچه در هر یک از مراحل (بررسی مدارک، ثبت نام و یا تحصیل) مشخص گردد که متقاضی فاقد هر یک از شرایط اعلام شده می باشد، پذیرش ایشان لغو و طبق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
۵– متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن ۰۶۶۴۲۴۶۸۳۲۰ داخلی ۳۰۹ دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه تماس حاصل نمایند.
۶- پذیرش دانشجویان ممتاز بر اساس آیین نامه شماره ۲/۲۹۹۵۷۴ مورخ ۹۶/۱۲/۱۶ می باشد و هر گونه قصور در ارائه مدارک صحیح بر عهده شخص خود دانشجو می باشد.

رشته و گرایش های کارشناسی ارشد بدون ازمون ۹۷ دانشگاه آیت ا.. بروجردی

رشته های کارشناسی ارشد بدون ازمون 97 - 98 دانشگاه آیت ا.. بروجردی

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
محمد
دی ۸, ۱۳۹۷ ۲:۰۴ ق٫ظ

سلام امسال به چه صورت است؟؟؟؟
از کجا بدونیم امسال ریاضی هست یا نه؟؟؟

فاطمه
خرداد ۱, ۱۳۹۷ ۰:۲۶ ق٫ظ

با سلام اینجا فرمی برای دانلود وجود ندارد فرم ۱ و ۲و۳ را از کجا بیاوریم؟؟ایا دانشگاه در رشته کارشناسی ارشد کامپیوتر هم پذیرش دارد؟؟
با تشکر