نخبگان

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۰

نتایج کنکور کارشناسی ارشد 99

نتایج ارشد ۱۴۰۰، تا ۱۰ شهریور اعلام خواهد شد. نتایج کنکور ارشد آزاد ۱۴۰۰ نیز همزمان با نتایج کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ سراسری اعلام می‌شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

میترسی از نتایج کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار نتایج ارشد ۱۴۰۰ رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

در این مقاله سعی داریم مراحلی که بعد از برگزاری کنکور ارشد تا اعلام اولیه نتایج، انتخاب رشته و در نهایت اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۰ رخ می دهد را برای شما توضیح دهیم.

با دانستن مطالب زیر می‌تواند خیالتان راحت باشد که هیچ یک از مراحل پذیرش کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ تا نتایج ارشد ۱۴۰۰ را از دست نخواهید داد.

زمان اعلام نتایج کنکور ارشد 1400

زمان برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۰

به گزارش مسترتست، کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ پس از تعویق، در نهایت در روزهای ۶، ۷ و ۸ مردادماه برگزار شد. پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد، نتایج اولیه کنکور اعلام خواهد شد که رتبه داوطلبان را مشخص می‌کند.

دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۰، در شهریور منتشر خواهد شد و داوطلبان فرصت دارند تا در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

اگر چه نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد از سوی سازمان سنجش اعلام می شود، اما فرایند انتخاب رشته این دو دانشگاه مجزا از هم است.

آمار داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

 آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ از صبح روز چهارشنبه با شرکت ۷۲ هزار و ۳۰۶ داوطلب در ۳۶۷ حوزه امتحان اصلی و ۱۴۱۸ حوزه فرعی و در ۱۷۹ شهرستان مختلف آغاز شد. این آزمون تا روز جمعه هشتم مرداد به مدت سه روز برگزار شد.

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

از آن جایی که زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد به علت شیوع کرونا به تعویق افتاده زمان اعلام نتایج ارشد ۱۴۰۰ نیز تغییر کرده است.

نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰؛ تا ۱۰ شهریورماه منتشر خواهد شد.

کارنامه اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ چه چیزهایی را نشان می‌دهد؟

کارنامه نتایج اولیه کنکور ارشد شامل رتبه داوطلب در گرایش‌های مختلف رشته امتحانی (بدون سهمیه و (در صورت داشتن سهمیه) با سهمیه) در دوره روزانه و غیرروزانه، نمره تراز و درصد کسب‌شده در دروس آزمون کارشناسی ارشد، آخرین رتبه مجاز و نیز مجاز بودن یا نبودن به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری و نیز کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد است. نمونه کارنامه را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید:

کارنامه نتایج کنکور کارشناسی ارشد

اطلاعات رشته امتحانی اول در کارنامه نتایج اولیه به شرح زیر است:

ردیف ۱- شماره داوطلب: در این ردیف، شماره داوطلب در رشته امتحانی اول (اصلی) درج شده است.


ردیف ۲- علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی: در این ردیف، برای آن دسته از داوطلبانی که علاقه‌مندی خود را به رشته‌های تحصیلی در دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی به هنگام ثبت نام در تقاضانامه اینترنتی اعلام نموده اند، کلمه «بلی» و برای سایر داوطلبان کلمه «خیر» درج شده است.


ردیف ۳- وضعیت انتخاب رشته داوطلب: در این ردیف مفهوم درج کلمه «مجاز می‌باشید» به منزله آن است که با توجه به نمرات اکتسابی داوطلب در رشته امتحانی و کد ضریب و یا کد ضرایب موجود در هر رشته و سهمیه مربوط و مندرجات جدول شماره ،۷مجاز به انتخاب رشته بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (همین دفترچه) می‌باشد و برای آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته نمی باشند، در ردیف ۶ کارنامه آنان کلمه «مجاز نیستید» درج شده است.


ردیف ۴- معدل مؤثر: در این ردیف، بر اساس مصوبه شورای برنامه ریزی تحصیلات تکمیلی، با توجه به اختلاف سطح علمی دانشگاه‎ها، معدل داوطلبان بر اساس رشته، دانشگاه و نمره علمی تراز شده است و به عنوان معدل مؤثر درج شده است.


ردیف ۵- کد و نام رشته امتحانی اول: در این ردیف، کد و نام رشته امتحانی اول (اصلی) داوطلب درج شده است.


اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۰ردیف ۶- نمرات اکتسابی در نتایج ارشد ۱۴۰۰: در این ردیف، نام دروس امتحانی و نمرات اکتسابی داوطلب به ترتیب دروس در فاصله ( ۱۰۰ و ۳۳/۳۳-) درج شده است.

تبصره ۱- نمره‌های خام هر درس به صورت درصدی درج گردیده و این نمرات در هر درس نشانگر آن است که داوطلب چند درصد از نمره یک آزمون (یک درس) را پس از کسر نمرات منفی پاسخ‌های غلط، به دست آورده است. مثلاً نمره خام ۷۵ در درس زبان خارجی بدین معنی خواهد بود که پس از محاسبه نمرات مثبت و منفی حاصل از پاسخ‌های داده شده، نمره خام داوطلب در درس مذکور هفتاد و پنج (۷۵) شده است.

تبصره ۲- در مواردی که نمره خام داوطلب در یک درس عدد صفر (۰) درج شده است، به منزله آن است که پس از محاسبه نمرات مثبت و منفی حاصل از پاسخ‌های داده شده، نمره خام داوطلب در درس مذکور صفر (۰) شده است.

تبصره ۳- در مواردی که داوطلب به هیچ یک از سؤالات یک درس پاسخ نداده باشد، در مقابل درس مذکور کلمه «سفید» درج شده است.

تبصره ۴- در مواردی که نمره خام داوطلب در یک درس به صورت عدد منفی درج گردیده، به منزله آن است که پس از محاسبه نمرات مثبت و منفی حاصل از پاسخ‌های داده شده، نمره خام داوطلب در درس مذکور منفی شده است.


ردیف ۷- وضعیت داوطلب در هر کد ضریب: نظر به اینکه بر اساس کلیه شرایط و ضوابط آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ ابتدا فهرست اسامی چند برابر ظرفیت استخراج و فقط این افراد (افرادی که در ردیف چند برابر ظرفیت قرار گرفته اند) مجاز به انتخاب رشته خواهند بود و برای مراحل مختلف شامل: بررسی صلاحیت عمومی، شرکت در آزمون تشریحی یا عملی معرفی میگردند، لذا وضع علمی داوطلبان بر اساس گزینش علمی انجام شده مذکور در هر گرایش رشته امتحانی، در این جدول مشخص شده است.

مفهوم هر یک از مندرجات جدول شماره ۷ کارنامه اولیه نتایج به شرح زیر اعلام میگردد.

۷-۱- کد ضریب: منظور از کد ضریب، کد مجموعه رشته گرایش هایی است که دارای ضرایب یکسان می‌باشند. این کد در جدول ذیل بند ۵ کارنامه و هر یک از کد رشته‌های امتحانی دفترچه راهنمای ثبت نام و همچنین بالای جداول کدرشته محل‌های تحصیلی، در دفترچه راهنمای انتخاب رشته درج شده است.

۷-۲- نمره کل: عبارت است از نمره داوطلب بر اساس %۸۰ نمره علمی حاصل از آزمون اختصاصی که با ضرایب مربوط برای هر کد ضریب (در رشته هایی که دارای چند گرایش می‌باشند) محاسبه شده و %۲۰ معدل مؤثر مقطع کارشناسی. (درباره تأثیر معدل در کنکور کارشناسی ارشد بیشتر بخوانید.)

۷-۳- رتبه کل داوطلب در سهمیه: در این ستون، رتبه کل داوطلب در بین کلیه شرکت کنندگان رشته امتحانی در سهمیه و در هر کد ضریب، درج گردیده است.

نمره کل و رتبه داوطلب درج شده برای آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و رشته امتحانی آنان دارای آزمون عملی، دروس پروژه و یا تشریحی بوده و آزمون آن متعاقباً برگزار می‌گردد، غیرقابل استناد میباشد، چون پس از برگزاری آزمون مذکور و اعمال نمره دروس مربوط، این رتبه‌ها تغییر می‌نماید. به عبارت دیگر این رتبه‌ها فقط تا این مرحله معتبر و در گزینش نهایی معتبر نخواهد بود.

۷-۴- رتبه کل داوطلب بدون سهمیه: در این ستون، رتبه داوطلب در بین کلیه شرکت کنندگان رشته امتحانی در هر کدضریب، بدون در نظر گرفتن سهمیه درج گردیده است.

۷-۵- آخرین رتبه مجاز در سهمیه در رشته‌های دوره روزانه و نوبت دوم «شبانه»: در این ستون، آخرین رتبه مجاز در رشته‌های تحصیلی دوره روزانه و نوبت دوم (شبانه)، در هر کد ضریب با توجه به سهمیه درج گردیده است.

۷-۶- نتیجه در رشته‌های دوره روزانه و نوبت دوم «شبانه»: در این ستون، در رشته‌های دوره روزانه و نوبت دوم شبانه و در هر کد ضریب، که نشانگر مجاز یا غیرمجاز بودن داوطلب برای انتخاب کد رشته محل یا رشته محلهای کد ضریب مربوط، بر اساس ضوابطی که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (همین دفترچه) درج شده، مشخص می‌شود. بدین ترتیب داوطلبی مجاز به انتخاب کد رشته محل یا رشته محل هایی از کد ضریب مربوط به رشته امتحانی میباشد، که در ستون نتیجه برای وی کلمه «مجاز» درج شده است. بدیهی است در صورتی که در ستون نتیجه در مقابل کد ضرایبی از رشته امتحانی کلمه «غیرمجاز» درج شده باشد. به منزله آن است که داوطلب مجاز به انتخاب کدرشته محل یا کدرشته محلهای کد ضرایب غیرمجاز نمیباشد.

۷-۷- رتبه داوطلب در سهمیه در دوره‌های غیرروزانه و غیر نوبت دوم «شبانه»: در این ستون، رتبه داوطلب در سهمیه و در بین علاقمندان به رشته‌های تحصیلی غیرروزانه و غیرنوبت دوم (شبانه)، در هر کد ضریب با توجه به سهمیه مربوط درج گردیده است.

۷-۸- آخرین رتبه مجاز در سهمیه در دوره‌های غیرروزانه و غیرنوبت دوم «شبانه»: در این ستون، آخرین رتبه مجاز برای رشته‌های تحصیلی غیرروزانه و غیرنوبت دوم (شبانه)، در هر کد ضریب با توجه به سهمیه مربوط درج گردیده است.

۷-۹- نتیجه در دوره‌های غیرروزانه و غیرنوبت دوم «شبانه»: در این ستون، نتیجه در رشته‌های تحصیلی غیرروزانه و غیرنوبت دوم (شبانه)، در هر کد ضریب که نشانگر مجاز یا غیرمجاز بودن داوطلب برای انتخاب کد رشته محل یا رشته محل‌های کد ضریب مربوط، بر اساس ضوابطی که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (همین دفترچه) درج شده، مشخص میشود. بدین ترتیب داوطلبی مجاز به انتخاب کدرشته محل یا کدرشته محلهایی از کد ضریب مربوط به رشته امتحانی میباشد که در ستون نتیجه برای وی کلمه «مجاز» درج شده است. بدیهی است در صورتی که در ستون نتیجه در مقابل کد ضریب و یا کد ضرایبی از رشته امتحانی کلمه «غیرمجاز» درج شده باشد. به منزله آن است که داوطلب مجاز به انتخاب کدرشته محل یا کدرشته محل‌های کد ضرایب غیرمجاز نمی باشد.

نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ در کدام سایت اعلام می‌شود؟

اعلام نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۰ سراسری و آزاد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org صورت می‌گیرد.

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد 1400 سراسری

با اعلام نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۰، داوطلبان با ورود به «سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۰» می‌توانند از نتایج کنکور مطلع شوند. بدین منظور داوطلبان می‌بایست با انتخاب گزینه «ورود به سیستم» و وارد کردن اطلاعات موردنیاز نسبت به مشاهده کارنامه نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد خود اقدام نمایند.

جهت مشاهده کارنامه نتایج آزمون کارشناسی ارشد می‌توانید به دو روش اقدام کنید:

۱. نام و نام خانوادگی، شماره داوطلبی و شماره شناسنامه

۲. نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و شماره پرونده

تاریخ دقیق اعلام نتایج کنکور ارشد 1400

سوال

شماره پرونده و شماره داوطلبی را فراموش کرده ام و نمی توانم نتیجه کنکور ارشد را مشاهده کنم؛ چگونه آنها را بدست اورم؟

پاسخ

در صورتی که در بازه زمانی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون یا اعلام نتایج آزمون ها به شماره پرونده، شماره داوطلبی، شماره سریال ثبت نام و …  دسترسی ندارید یا آنها را فراموش کرده اید، پس از عضویت و ورود به سیستم، در زمان ارسال درخواست جدید، پس از انتخاب آزمون و سال مربوطه، درخواست  با عنوان “دریافت شماره پرونده یا داوطلبی” را انتخاب کنید تا فرم مربوطه برای شما نمایش داده شود.
در این فرم در صورت صحت و مطابقت مشخصات فردی ثبت شده در سامانه پاسخگویی با اطلاعات مندرج در پایگاه داده ازمون، بلافاصله، شماره پرونده، شماره داوطلبی و سایر اطلاعات مورد نیاز توسط سیستم در پاسخ به درخواست شما اعلام می شود.

گم کردن شماره پرونده و داوطلبی ارشد

لازم به ذکر است که این فرم در بازه های زمانی دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتیجه آزمون ها فعال می باشد.

نحوه دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور ارشد ۱۴۰۰

 

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد

با توجه به این که کنکور ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ادغام شده است، نتایج اولیه کنکور ارشد ۱۴۰۰ سراسری و آزاد به طور یکپارچه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد. نتایج نهایی هم از طریق سازمان سنجش اعلام می‌شود.

نحوه اعتراض به نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۰

پس از مشاهده کارنامه نتایج اولیه آزمون، آن دسته از داوطلبانی که در خصوص مندرجات کارنامه (به غیر از معدل کاردانی و کارشناسی، نام رشته تحصیلی و یا نام محل اخذ مدرک کارشناسی) خود سوالی دارند، ضمن توجه به توضیحات مربوط به کارنامه که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و در سایت این سازمان درج گردیده است، لازم است منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمایند.

زمان بندی انتخاب رشته آزمون ارشد ۱۴۰۰

داوطلبانی که بر اساس کارنامه نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۰، مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد می‌شوند، ضرورت دارد بر اساس دستورالعمل‌هایی که اعلام خواهد شد و مطابق دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود از کد رشته امتحانی یا کد رشته‌های امتحانی مجاز اقدام و از طریق اینترنت نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته مربوط اقدام کنند.

زمان‌بندی اعلام‌شده برای اعلام نتایج و انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ به قرار زیر است:

۱زمان اعلام نتایج ارشد ۱۴۰۰تا ۱۰ شهریور
۲زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۰شهریور
۳زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰شهریور
 نتایج انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۰
اواخر مهر یا اوایل آبان

گفتنی است با اعلام نتایج انتخاب رشته داوطلبان عزیز می‌توانند جهت مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد به صورت کاملاً رایگان به لینک زیر مراجعه کنند:

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۰

سخنگوی سازمان سنجش، زمان اعلام نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۰ (نتایج انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۰) را هفته آخر مهرماه و یا حداکثر اوایل آبان ماه اعلام کرده است.

نتایج کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد کی اعلام می شود؟

نتایج ارشد آزاد ۱۴۰۰ نیز همزمان با اعلام نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۰ از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ کی است؟

بر اساس اعلام رئیس سازمان سنجش، نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۰ اواخر مهر تا اوایل آبان اعلام خواهد شد. همه اخبار در سایت مسترتست اطلاع رسانی خواهد شد.

معدل در آزمون ارشد ۱۴۰۰ چقدر تاثیر دارد؟

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باید توجه کنند که پذیرش در این آزمون براساس تلفیق معدل و نمره آزمون است. تاثیر معدل در کنکور کارشناسی ارشد ۲۰ درصد و نمره آزمون ۸۰ درصد است.

شروع ترم پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ چه زمانی است؟

احتمالاً زمان آغاز ترم پذیرفته شدگان از آبان ۱۴۰۰ خواهد بود.

با توجه به اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ در هفته آخر مهر یا اوایل آبان، به نظر می رسد که شروع ترم پذیرفته شدگان ارشد ۱۴۰۰ از آبان ماه باشد. در واقع، پذیرفته شدگان ورودی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ محسوب خواهند شد.

آیا ممکن است در کنکور کارشناسی ارشد در دو دانشگاه قبول شویم؟

دانشگاه سراسری تنها یک کدرشته را به عنوان قبولی نهایی داوطلبان اعلام می کند؛ حتی اگر داوطلبان در دو کدرشته در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرده باشند. اما نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد مستقلاً اعلام می شود. بنابراین، داوطلبان ممکن است بر اساس نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ هم در دانشگاه سراسری و هم در دانشگاه آزاد قبول شوند و در نهایت می توانند یکی را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند.

کارنامه اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

پس از اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد، کارنامه نهایی نتایج کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ نیز از سوی سازمان سنجش منتشر می شود. در این کارنامه جزئیات نمره و وضعیت قبولی یا عدم قبولی داوطلب در همه کدرشته‌های انتخابی در انتخاب رشته مشخص است.

در بخش اول کارنامه اعلام نتایج کنکور ارشد، مشخصات ثبت نامی داوطلبان درج می‌شود.

در بخش دوم جدولی وجود دارد که مربوط به وضعیت داوطلب در هر کد رشته است. این جدول شامل اطلاعات زیر است:

۱. اولویت‌های انتخاب رشته داوطلب بر اساس فرم انتخاب رشته کارشناسی ارشد که آن را در سایت سازمان سنجش تکمیل کرده است.

۲. کدرشته‌ای که داوطلب در آن پذیرش شده با علامت ستاره مشخص شده است.

۳. در کارنامه اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد، رتبه داوطلب در هر کد رشته نیز درج می‌شود. این رتبه به این معنی است که داوطلب بین همه کسانی که آن کدرشته را انتخاب کرده‌اند چه رتبه‌ای داشته است. بنابراین با رتبه داوطلب در آزمون متفاوت است.

۴. همچنین آخرین رتبه قبولی در هر کد رشته نیز مشخص شده است و داوطلبان با استفاده از آن می‌توانند وضعیت خود را نسبت به آخرین رتبه قبولی بسنجند.

نکته قابل توجه این است که متأسفانه امکان جابه‌جایی در مقطع کارشناسی ارشد وجود ندارد. یعنی اگر داوطلبی بر اساس کارنامه نهایی نتایج آزمون کارشناسی ارشد، در اولویت‌های پایین‌تر از دانشگاه قبولی نیز نمره لازم را داشته باشند، دیگر امکان جابجایی و انتقالی به آن دانشگاه را ندارند.

۵. کارنامه نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد برای رشته‌هایی که آزمون عملی نیز دارند شامل یک بخش دیگر نیز می‌شود. در این بخش نمره داوطلب در آزمون عملی درج شده است.

کارنامه نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد

 

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۵.۴K نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
Zeinab
بهمن ۱۲, ۱۴۰۰ ۲:۳۲ ب٫ظ

سلام بچه ها امیدوارم حالتون خوب باشه
سال قبل من داوطلب ازمون ارشد مهندسی معماری بودم با دوستان خیلی توی این سایت حرف میزدیم .
یادش بخیر شبی که قرار بود فرداش نتایج نهایی باید با بچه ها تا صبح اینجا حرف میزدیم.
خداروشکر که من قبول شدم روزانه.
خیلی از بچه هام فبول شدن.
امیدوارم که اگر کسی از بچه های پارسال هست که قبول نشده باشه امسال بهترین جا قبول بشه و همچنین آرزوی موفقیت میکنم برای تک تکتون.انشاالله که امسال شما قبولی نهایی باشید

hamed
مهر ۲۷, ۱۴۰۰ ۳:۴۴ ب٫ظ

کسى نیست جواب بده🤧

آذین
مهر ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  hamed

گفتن جمعه اعلام میشه

hamed
مهر ۲۷, ۱۴۰۰ ۱:۲۲ ب٫ظ

سلام دوستان من ارشد استعدادهاى درخشان ثبت نام کرده بودم نمیدونین جواب اونم اومده یانه؟

hamed
مهر ۲۷, ۱۴۰۰ ۱:۱۳ ب٫ظ

سلام دوستان من ارشد استعدادهاى درخشان ثبت نام کردم نمیدونید جوابش کى میاد؟

ShamiM
مهر ۴, ۱۴۰۰ ۶:۳۲ ب٫ظ

قرار نبود کنکور بدم ولی قبول شدم حالا دو دل شدم واسه رشته م میگن خوب نیست :((
رشتم hse

میلاد
مهر ۲۴, ۱۴۰۰ ۸:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  ShamiM

رشته ی خوبیه.بازار کار خوبی داره.بازم بیشتر تحقیق کن.ولی به نظرم عالیه

میرزایی
شهریور ۸, ۱۴۰۰ ۵:۰۳ ب٫ظ

سلام بنده مطالعات زنان هم رورانه مجاز شدم هم ازاد روازه رتبه در سهمیه ۳۳بدون سهمیه ٣۴۴امکان قبولی در دانشگاه الزهرا وعلامه طباطبایی رو دارم

M
شهریور ۶, ۱۴۰۰ ۵:۴۲ ب٫ظ

سلام یسوال داشتم اگرمن کنکورارشد مجاز ب انتخاب رشته نشم میتونم توتکمیل ظرفیت شرکت کنم؟

محسن
مرداد ۱, ۱۴۰۰ ۵:۵۲ ب٫ظ

من همونم که طراحی کاربردی علم و صنعت قبول شده بودم. پنج ماهی میشه انصراف دادم و تو مکانیکی کار میکنم. از لحاظ روحی خیلی بهتر از زمان حضورم تو دانشگاهم ولی دلم تنگ میشه واسه انتظار اعلام نتایج🥺. اون هیجانه دیگه نیست🚶🏻‍♂️

مهسا
مرداد ۱۴, ۱۴۰۰ ۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

همیشه موفق باشید :)

Alma
شهریور ۶, ۱۴۰۰ ۴:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

موفق باشید آقا محسن

ترانه
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ب٫ظ

دیگه اینجا نمیاین؟؟؟من که بدجوری تو درسها گیر افتادم. همش میگم خوش به حال اونایی که قبول نشدن. خداییش قدر راحت بودن و پشت کنکور موندن رو بدونید و جای من حسابی بخوابید و استراحت کنید.

ترانه
آذر ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۴۵ ب٫ظ

امسال تکمیل ظرفیت انجام نشد؟؟؟

مهسا
آذر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  ترانه

سلام
تکمیل ظرفیت ارشد ۹۹ قرار هست به صورت پذیرش ارشد بر اساس سوابق تحصیلی صورت بگیره که جزئیاتش در لینک زیر هستش:
https://mastertest.ir/1399/09/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D8%A8%D9%82-%D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84%DB%8C/

ترانه
آبان ۲۸, ۱۳۹۹ ۷:۵۴ ب٫ظ

نفس اینقدررررررر درس نخون داغان میشی

نفس
آبان ۳۰, ۱۳۹۹ ۰:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  ترانه

من دارم مهمونداری میکنم😂😂😂😂درس فعلا تعطیله

ترانه
آذر ۲, ۱۳۹۹ ۷:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

وای چه زود خواستگارا اومدن 😁😁😁😁

نفس
آذر ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  ترانه

منتطر بودن ارشد قبول بشم😂😂😂😝😝😝😝

شمیم
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۴ ب٫ظ

سلام
نازنین جون انتخاب واحدتون انجام شد ؟

شمیم
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  شمیم

میشه هر کس دانشگاه ازاده جوابمو بده
تکلیف این دو هفته که گفتن منتظر باشید انجام میشه چی شد ؟
ماله من زده شما در این ترم مجاز به انتخاب واحد نیستید

نازنین
آبان ۲۸, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  شمیم

سلام عزیزم چرا؟
برا من انتخاب واحد شده ولی زمان کلاسا رو نزده

شمیم
آبان ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  نازنین

سلام خوش به حالتون
من ۶۰۰ دیگه ریختم به حسابشون چون افزایش خورده بود ولی بازم انتخاب واحد نشده نوشته شما مجاز به انتخاب واحد در نیمسال اول نیستید😭😭😭😭

نازنین
آبان ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  شمیم

برا دانشگاه ما هم همین مشکیل پیش اومده کلا فکر کنم مشکلشون سیستمی هست گفتن تا اخر هفته اینده درستش میکنن حالا شما باز هم برو دانشگاهتون یه سوال بپرس

شمیم
آبان ۳۰, ۱۳۹۹ ۷:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

شروعش اینه خدا به داد برسه
باشه دوباره میرم 🙁
دفه پیش رفتم فقط گفتن اطلاع میدیم اصلا نگفتن از چه طریق اطلاع میدن
فک کنم میخوان آتیش روشن کنن با دود خبر بدن انتخاب واحد شده

نازنین
آذر ۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

انتخاب واحدای ما هم میخان پاک کنن دوباره بر اساس چارت جدید بچینن چارت جدید وحشتناکه حدودا ۷۰ واحد داره😐😐😐😐

کوثر
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۲۰ ب٫ظ

بچه هااااااا میگن دو سه روز دیگه تکمیل ظرفیت دانشگاه های آزاد میاد دانشگاه های غیر انتفاعی ام شامل میشه یا غیرانتفاعی ها یه روز دیگه میان؟

نفس
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  کوثر

آزاد کلا جداس

کوثر
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

واسه غیرانتفاعی ها نمیاد؟

مهدی
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۰۱ ب٫ظ

ایمیلم رو اشتباه نوشتم آرمم عوض شد

مهدی
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۷:۵۹ ب٫ظ

سلام، مثلا ما دانشگاه رفتیم دیگه اینجا نمیتونیم بیایم خخخخخخ
اینکه فرقی نکرد بازم خونه ایم …. میگن کروناست نیاید دانشگاه

ترانه
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

دروغ میگن مهدی میخوان فقط خودشون برن دانشگاه….تو باور نکنیا…حتما برو خخخ

سارا
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ق٫ظ

سلاااااام بچه ها. حالتون چطوره؟ احوالتون چطوره؟ چقد دلم براتون تنگ شده…یادش بخیر تا سه چهار هفته پیش همش ریفرش میکردیم. خخخخخخخخخخخخخخ

ترانه
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

اره خدایی یادش بخیر و نامش گرامی….چه روزگاری داشتیم.هیییییییی

میلاد
آذر ۱, ۱۳۹۹ ۷:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

اره بخدا

ترانه
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۱۹ ب٫ظ

فکر کنم درخشان رفته بکووووووب بخونه ها دیگه بهمون سر نمیزنه.🤔🤔🤔🤔

نفس
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

کاش هرازگاهی به ما سربزنه دلمون

ترانه
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

سر که میزنه قطعا…..چون همه امون به اینجا عادت کردیم و ترک عادت موجب مرضه……فقط سکوت اختیار کرده و به نشانه اعتراض به نتایج کنکور حرف نمیزنه.

ترانه
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۱۸ ب٫ظ

مهدی بالاخره چیکار کردی؟ مشکل ثبت نامت حل شد؟؟؟؟

Mehdi
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

سلام اره خدارو شکر. ولی دانشگاه علامه واقعا سختگیر هستن و درس ها خیلی سنگینه.

ترانه
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  Mehdi

خب خداروشکر…..پس شانس آوردم علامه قبول نشدم خخخ

ترانه
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۲۰ ب٫ظ

نفس جان چیکار کردی عزیزم؟ موفق شدی کلاساتو شرکت کنی…..ما که همش سامانهومشکل داره چه حالی میده خخخخ

نفس
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

سلام عزیزم بله ما تا حالا فقط دو تا از کلاسامون تشکیل شده
۸ واحد داریم
ترانه جان چه خوب که تورو دارم

ترانه
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

فدات عزیزم. چه درسهایی رو این ترم داری؟

نفس
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

امار
روانشناسی تربیتی
تعلیم و تربیت
نظریه های تحولی

ترانه
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

بجز آمار در بقیه مشترکیم

میلاد
آبان ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ب٫ظ

دلم میگیره بیام پیاماتونو بخونم ، انشالله اونایی که قبول شدن موفق باشن و اونایی که قبول نشدن سال اینده با رتبه بهتر😔 ؛ حمید هم انشالله شیمی معدن قبول بشه

ترانه
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

میلاد مطمئنم سال آینده شهید بهشتی میاری.دلت نگیره که دل ما هم میگیره ها….

میلاد
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۶:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

مرسی ترانه جان لطف داری ، انشالله همیشه موفق باشی

ترانه
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  میلاد

ممنون عزیزم. من خودم سه سال پشت کنکور موندم که روزانه شهر خودم قبول شم و قصد داشتم اینقدر پشت کنکور بمونم تا به چیزی که میخوام برسم. رو ده سال بسته بودم که امسال دیگه کنکور خودش کوتاه اومد خخخخ

کوثر
آبان ۲۰, ۱۳۹۹ ۹:۱۸ ب٫ظ

خوشبحالتون من امسال قبول نشدم صبح تا شب گریه میکنم افسردگی گرفتم خوشبحالتون که قبول شدین😥😥😥😥😥

میلاد
آبان ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  کوثر

منم ازاد قبول شدم تهران شمال ولی نمیرم ، پارسال دولتی قم قبول شدم به عشق دانشگاه شهید بهشتی نرفتم تا امسال قبول بشم ، 😔

کوثر
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

من آزاد نزده بودم کلا مردود هیچی غذا نمیخورم خیلی حالم بده خیلی 😭😭😭😭😭😭

ترانه
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  کوثر

الهی عزیز دلم اینجوری نکن با خودت. انشاءالله سال بعد قبول میشی.خیلی ناراحتت شدم.

ترانه
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

کوثر جان رشته ات چیه و رتبه ات چند بود؟

کوثر
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  ترانه

طراحی پارچه و لباس بود رتبه ۱۸۱😭😭😭😭😭

ترانه
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  کوثر

یعنی با این رتبه الزهرا هم نیاوردی؟؟؟؟خیلی عجیبه.سهمیه داشتی؟

کوثر
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

ن امتحان عملی هم داشتیم ۲۰ شدم امتحان عملی ولی نتیجه نهایی نوشته مردود

ترانه
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  کوثر

کارنامه سالهای قبل رو ببین حتما….یعنی برای این‌رشته باید رتبه پایین تر باشه؟؟؟؟

کوثر
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۶:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

تا رتبه ۱۹ میخان اخه مگه چه گناهی کردیم فقط تا ۱۹

ترانه
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  کوثر

اوه خیلی سخته اینجوری که…..من رشته کارشناسیم اینجوری بود ولش کردم تغییر رشته دادم.

کوثر
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

میخام برم غیرانتفاعی ولی میترسم بعدا برام دردسربشه

ترانه
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  کوثر

چه دردسری؟؟؟؟

کوثر
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  ترانه

نمیدونم مثلا بگن معتبر نیست یا مدرک سراسری معتبرتره

کوثر
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۰:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  ترانه

ترانه باچه امیدی بخونم زندگیم با خاک یکسان شده دانشگاه ها بچه های خودشونو برمیدارن🥺🥺🥺🥺

ترانه
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  کوثر

یعنی چی دختر؟ خدا نکنه….رشته و علاقه شما طوریه که بدون دانشگاه هم جای پیشرفت داره.چرا اینجوری میگی؟؟؟؟؟ منم که دارم دانشگاه میرم چون کارم لنگ مدرکه.

کوثر
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

من میگفتم این سال بااین رتبه در میام میخونم انتظار مردود شدن رو اصلا نداشتم

نازنین
آبان ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ب٫ظ

سلام کسی فهمید تکلیف روانشناسی بابینی ازاد چی شد اخه من اون روز ۲۷۰۰ شهریه ثابت دادم دیگه امروز زده ۳۳۰۰ ثابت این یعنی چی اخه

شمیم
آبان ۲۰, ۱۳۹۹ ۸:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  نازنین

سلام من از ترم بالایی های روانشناسی بالینی پرسیدم
چون رفته زیر شاخه علوم پزشکی ما دیگه شهریه علوم انسانی نیستیم یعنی شهریه ثابتمون ۵میلیونو ۶۰۰ میشه اگه بخوان متغیرم بگیرن که از ترم بالایی ها با وجود کرونا و کلاس مجازی بازم میگیرن شهریه میشه ۱۰ میلیون
یعنی حتی واسه ترمای بالایی هم یهو اومدن این ترم انتخاب واحد کنن افزایش ۲۰۰ درصدی داشتن
فعلا پرداخت نکنید میگن قراره دوباره بشه علوم انسانی همه اعتراض زدن

شمیم
آبان ۲۰, ۱۳۹۹ ۹:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  نازنین

بازم خوبه ماله شما زده ۳۳۰۰ من با این که ۳تومن دادم زده ۵۱۰۰ دیگه باید شهریه ثابت بدم
فک کنم از من دارن پول زوررر میگیرن 😂

نازنین
آبان ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  شمیم

اره جالبه هیچ کسی هم جوابگو نیست

شمیم
آبان ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  نازنین

میشه هر وقت انتخاب واحد کردید یا دانشگاه واستون انجام داد به منم بگید ؟
قبلا که نتایج نیومده بود شرایط خیلی بهتر بود واقعا دیگه کلافه شدم

نازنین
آبان ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

اره میام همینجا میگم شما کجا قبول شدید راستی؟

شمیم
آبان ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

مرسی ممنونم
من لاهیجان قبول شدم

زهرا
آبان ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

🔴 رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد همسان‌سازی شد / کاهش شهریه این رشته در نیمسال جاری

🔸 حیدری، سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی، درخصوص کاهش شهریه دانشجویان رشته روانشناس بالینی که افزایش غیر منطقی آن موجب اعتراض این دانشجویان شده بود، گفت: در جلسه کمیته شهریه دانشگاه آزاد مقرر شد شهریه دانشجویان رشته روانشناسی بالینی با رشته روانشناسی غیر بالینی در گروه علوم انسانی همسان سازی و شهریه این رشته بر اساس آن تعیین شود.

🔸 به دلیل اینکه ساماندهی امور رشته روانشناسی بالینی به گروه علوم پزشکی سپرده شده بود، شهریه ترم جدید این رشته افزایش یافت؛ اما با تصمیم دانشگاه، این شهریه اصلاح شد و کاهش یافت.

🔸 لازم به ذکر است، بنا بر تصمیم مسئولان دانشگاه آزاد شهریه این رشته به نصف هزینه اعلام شده قبلی کاهش یافته است.

شمیم
آبان ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

خدارو شکر واقعا خیلی زیاد بود

نازنین
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  شمیم

مال ما ک هنوز همون ۳۳۰۰ هست کم نشد ک اضافم شد

شمیم
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

اره منم نگاه میکنم همون ۵۱۰۰ نوشته
نکنه فقط واسه ترم بالایی ها کم شده شهریه
ما همون بهداشت مونده باشه ؟؟؟
شبا خواب شهریه ۱۰ میلیونی میبینم 😢😢😢😢
حالا دقیق سر ما باید جز علوم پزشکی میشد 😭

نازنین
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۵:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

اشکال نداره رفیق همه چی درست میشه انشاالله 😘😘

شمیم
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

انشالله 🌹🌹🌹

نفس
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

گفتن در دست بررسی

آتنا
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۱۹ ب٫ظ

سلام دوستان

من با شماره دانشجویی نمیتونم وارد سیستم بشم.بنظرتون مشکل چیه

ترانه
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۵۱ ق٫ظ

دوستان کسی میدونه ادوبی کانکت رمز عبور و کاربری چی باید بزنیم؟

ممد
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  ترانه

باید همون نام کاربری و رمز عبور سامانه دانشگاه باشه

نفس
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  ترانه

برا ما هنوز هیچ کلاسی تشکیل نشده

ناصر
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

ادوبی کانکت نیاز به رمز عبور نداره وقتی شما از طریق سامانه مجازی دانشگاه با اطلاعات شماره دانشجویی و کد ملی وارد میشی لیست دورست هست رو هر کدوم بزنی ی صفحه جدید باز میشه و در این صفحه یک گزینه داره به نام پیوستن به کلاس که روش کلیک کنی مستقیم میره تو صفحه ادوبی کانکت…

ترانه
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  ناصر

مرسی ناصر جان♡♡♡♡

شمیم
آبان ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ب٫ظ

✅ طبق پیگیری های به عمل آمده، کاهش شهریه در دانشگاه آزاد اسلامی در رشته بالینی، بعید نیست!
همه دانشجویان با توضیحات لازم، اینکه کنکور وزارت علوم و مجموعه علوم انسانی را داده اند نه بهداشت، پس زیر مجموعه علوم هستند، در شهریه هم همینطور! به ریاست واحد خود به صورت جداگانه نامه بزنند، قرار هست این نامه ها به ریاست کل دانشگاه آزاد، دکتر طهرانچی منعکس شود.
و قول تصمیم گیری مجدد داده شده ، فقط همه دانشجویان واضح به ریاست دانشگاه خود از طریق دبیرخانه دانشگاه خود، نامه بزنند، همه! و جدا از هم!

نازنین
آبان ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

سلام شهریه ثابت باید چقدر باشه از من ۲۷۰۰ گرفتن

شمیم
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  نازنین

تو سایت خود دانشگاه ازاد سال پیش و ببینید شهریه ثابت ۱۷۰۰ تا ۱۸۰۰ بوده امسال میگرفتن مثلا ۲۲۰۰
ولی از شما گرفتن ۲۷۰۰ و از من ۳میلیون یعنی یک رشته بالینی و هر دانشگاهی یه چیز گرفته ولی اونجور که من تو کانال تلگرام دانشگاه خودم الان دیدم مثل این که قراره بررسی بشه
چون فعلا ثابته اگه متغییرم بگن باید ۷میلیون بدیم شما رشته های علوم انسانی و ببینید چنین شهریه ای اصلا نمیدن
این شهریه پزشکیه

شمیم
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  نازنین

من میخوام انتخاب واحدمو ببینم با این که ۳ میلیون دادم بازم نوشته پیش پرداخت ۲۸۰۰ باید بدم تا بتونم انتخاب واحد کنم یعنی نمیدونم این متغیرم ننوشته دیگه چه پیش پرداختی ؟؟؟؟
الان شما انتخاب واحد شده براتون ؟ چون قرار بود دانشگاه خودش انتخاب واحد کنه

نازنین
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

نه برا منم هیچی نزده

شمیم
آبان ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ب٫ظ

سلام دوستان
لطفا قبولی های رشته روانشناسی بالینی دانشگاه ازاد حتما و حتما به افزایش دو برابری شهریه اعتراص بزنن به واحدای دانشگاه خودشون
من لینک اعتراضو نمیشه اینجا بذارم لطفا پی گیر باشید اسم علوم پزشکی و رفتن زیر پرچم وزارت بهداشت جز شهریه دو برابر هیچ فایده ای برامون نداره

نفس
آبان ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۰ ب٫ظ

چرا راهنمای ورود به کلاسهای مجازی برا من باز نمیشه
خیلی دارم اذیت میشم
کاش کلاسا حضوری بود
من نمیدونم کلاس رو چطور شرکت کنم

نفس
آبان ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۴۸ ق٫ظ

سلام
بچه های محقق کلاسامون حضوری؟
من واقعا نمیدونم از کجا بفهمم

زهرا
آبان ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

نه بابا….همه اداره ها رو میخوان تعطیل کنند و نیمه وقت..به خاطر کرونا لعنتی…مطمئن باشید کاملا همه جا غیر حضوریه این ترم

نفس
آبان ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

توی انتخاب واحدم زده محل تشکیل
کلاس شماره ۶
کلاس شماره ی ۷

mehdi
آبان ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۲۸ ب٫ظ

چرا هیچکس جوابم رو نمیده ؟؟؟ من هنوز نتونستم انخاب واحدم رو ببینم … کسی علامه هست ؟؟؟

ترانه
آبان ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  mehdi

اقا مهدی میتونی وارد سامانه گلستان بشی؟

Mehdi
آبان ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  ترانه

بله وارد میشم. ثبت نام من هنوز کامل نشده. اون قسمت که تایید مدارک تحصیلی مقطع قبلی هر کار میکنم نه ویرایش میشه نه تایید ولی مقطع قبلیم و نمایش میده. برای همین نمیتونم تایید نهایی ثبت نام و بگیرم و برم مرحله انتخاب واحد. بدبخت شدم یهنی؟ 😪

ترانه
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  Mehdi

توی سایتتون شماره کارشناس گروه رو پیدا کن و با اون تماس بگیر.

نفس
آبان ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  mehdi

اگر میتونی وارد سایت گلستان بشی که اون پایین یه سری کلمات بازگشت یا چاپ هست اونارو هم بزن دانشگاه قبلی من صفحات و خوش باز میکرد ولی اینجا روی صفحه ی ثبت نام مونده بود اول باز گشت و زدم بعدش وارد صفحه ی جدید شدم بعدش روی هر مرحله که میخواستم کلیک میکردم ولی کلمه ی چاپ رو هم باید میزدم تا نمایش داده میشد

Mehdi
آبان ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

ممنونم از راهنماییت نفس. ولی مشکل من این نیست. کامنت بالایی که به ترانه دادم توضیح کاملش میشه. دانشگاه هم جوابی نمیده

رها
آبان ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ق٫ظ

دانشگاه خلیج فارس بوشهر کسی هست قبول شده باشه؟؟؟

ممد
آبان ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  رها

بله

محمد
آبان ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  رها

سلام آره من قبول شدم چرا؟

رها
آبان ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

هر دو آقای محمد چه رشته ای و کدوم دانشکده؟ سامانه lms برای شما فعال شده؟

محمد
آبان ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  رها

من کشتی سازی قبول شدم وقتی شماره دانشجویی داری وارد lms میتونی بشی اره من وارد شدم فرداهم کلاس دارم شما چه رشته ای هستین؟

ممد
آبان ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  رها

من ارشد مهندسی شیمی هستم
آره باز شده
اگه برای شما باز نشده قرار هست امشب درستش کنند
نام کاربری شماره دانشجویی رمز عبور کد ملی

نفس
آبان ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ق٫ظ

هادی تونستی انتخاب واحدتو ببینی ؟
بچه های محقق صفحه ی انتخاب و برنامه هفتگی براشون نشون داده میشه؟ یا باید بازم صبر کنیم؟

Morteza
آبان ۲۰, ۱۳۹۹ ۷:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

بله گزارش ۷۷ بزنید کادر زیر روز و ساعت کلاس هفتگی هست

زهرا
آبان ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ب٫ظ

دانشگاه ازاد روانشناسی بالینی کی ثبت نام کرده؟درسته که شهریه ثابت رو دو برابر کردند؟

نازنین
آبان ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام من ثبت نام کردم ۲۷۰۰ فقط ثابت بود

زهرا
آبان ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  نازنین

گویا برخی از دانشگاه ها دوبرابر گرفتند به بهانه اینکه بالینی رفته زیرگروه علوم پزشکی.شما چه شهری بودید.واسه شما درست بوده ۲۷۰۰

نازنین
آبان ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

من شیراز بودم الان ٢٧٠٠ درسته من فکر کردم خیلیه اخه یه جا خونده بودم ثابت ارشد حدودا ١٧٠٠ هست

شیوا
آبان ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ب٫ظ

بچه های دانشگاه شیراز کسی هست اینجا ؟؟؟؟؟

رویا
آبان ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ب٫ظ

سلام دوستان کسی علوم کامپیوتر تحصیلات تکمیلی زنجان قبول شده؟؟؟؟؟ تورو خدا اگ قبول شده کسی بیاد بهم بگه ببینم دانشگاه گروهی چیزی نداره؟؟؟ من هرچی میزنم سایتشون مدارکم رو قبول نمیکنه ز زدم گفتم حضوری بیام گفت نه نیازی نیست اینکارو کن ده دیقه دیگ ز بزن ده دیقه دیگ ده دیقه دیگ…همش پیچوندنم تا الان که نمیدونم از چندم همه دارن میرن سر کلاسا

F
آبان ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  رویا

سلام من برای این دانشگاه نیستم ولی خب ببینید تو سایت خود دانشگاه فیلم یا تصاویر راهنمای ثبت نام چی گداشتن…چون مثلا برای فرستادن تصویر اسکن شده مدرک و …. مثلا برای دانشگاه ما گفته بود حجمش چقد باشه یا چندتا عکسه چطور تو یه فایل بفرستید و….

ترانه
آبان ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ب٫ظ

درخشان هم نیست یه خورده امید به زندگی بگیریم!!!!لنتی

نفس
آبان ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  ترانه

ترانه جان کلاساتون شروع شده؟ غیر حضوری هستید؟

ترانه
آبان ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

بله عزیزم.از یکشنبه. غیرحضوری

زهرا
آبان ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۲۷ ب٫ظ

دوستان هزینه ترم اول روانشناسی پیام نور چقدر بوده

ترانه
آبان ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۵ ب٫ظ

خسته شدم…..قبل از اومدن نتایج چقدر خوب بود…هی

نفس
آبان ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

منم خیلی استرسم بیشتر شده انتخاب واحد ما هنوز باز نشده

Mehdi
آبان ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۰۱ ب٫ظ

سلام دوستان کسی علامه هست؟ مراحل ثبت نامش به کجا رسید؟ انتخاب واحد چطور کنیم

آیدا
آبان ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۳۲ ب٫ظ

سلام دوستان کسی علوم و تحقیقات هست؟درباره کلاسها سوال داشتم، کی شروع میشه و چجوری باید وارد سیستم کلاس های مجازی شد

آناهیتا
آبان ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ب٫ظ

سلام دوس کسی میدونه چطوری باید انتخاب واحد کنیم تو اطلاعیه دانشگاه چیزی ننوشته لطفا راهنمایی کنید

فرزانه
آبان ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  آناهیتا

آنا جون کدو دانشگاهی آخه؟
دانشگاه من:دانشگاه شهید بهشتی > معاونت ها > معاونت آموزشی > مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه > امور آزمون و پذیرش > پذیرش کارشناسی ارشد

اینطوری باید جلو بری خانمی

آناهیتا
آبان ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

ممنون ازشمااین مراحل رو که فرمودید رو طی کردم ولی چیزی نمیاره نمیدونم چرا

ترانه
آبان ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  آناهیتا

وارد سامانه گلستان بشید، زبانه ثبت نام و بعد برنانه هفتگی

آناهیتا
آبان ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

وارد قسمت ثبت نام شدم ولی اصلابرنامه هفتگی نداره

ترانه
آبان ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  آناهیتا

کد تاییدیه ثبت نام رو دریافت کردین؟

آناهیتا
آبان ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

چی نیومده کجا کد تایید رو میده؟

ترانه
آبان ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  آناهیتا

بعد از اینکه کارشناس گروهتون مدارک ارسالی شما رو بررسی و تایید کنه براتون پیامک تایید نهایی میاد بعدا ز اون برنامه هفتگی رو در سامانه گلستان میزنن‌‌‌‌‌‌‌

آناهیتا
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  آناهیتا

ممنون ترانه جون از راهنماییتون

نفس
آبان ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹ ب٫ظ

بچه های محقق اردبیلی برای شما انتخاب واحد نشون داده میشه؟ برنامه هفتگی دارید؟

Hadi
آبان ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

نه زنگ زدم گفتن تا شنبه صبر کنید.

نفس
آبان ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  Hadi

خداروشکر که هستی
یه دنیا ممنون

مصطفی
آبان ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

سلام نفس خانم تونستید برنامه کلاسی رو ببینید

الی
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ب٫ظ

ارشد ادبیات فارسی یزد کسی نیست؟ لطفا اعلام حضور کنید سوال دارم.

شیوا
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۳۲ ب٫ظ

ثبت نام دانشگاه شیراز یه کم پیچیده شده ؟؟؟؟؟؟
نمیدونم واسه من اینجوریه یا بقیه هم همین مشکل رو دارن.

شیوا
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۳۱ ب٫ظ

بچه ها دانشگاه شیراز کسی ثبت نام کرده ؟؟؟؟؟؟؟

زهرا
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ق٫ظ

دوستان کسی اطلاع داره کلاس های ارشد ازاد گی شروع میشه….

مصطفی
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۴۷ ق٫ظ

بچه های محقق اردبیلی تعداد واحداتونو و برنامه کلاسها رو تونستید ببینید؟

نفس
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  مصطفی

نه من نمیتونم ببینم

F
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۱۳ ق٫ظ

بچه ها حتما تصاویر راهنمای مراحل ثبت نام رو ببینید که مرحله ای رو اشتباه نکنیود من خودم دچار این کار شدم با اینکه فکر میکردم درست دارم پیش میرم ولی بهد خداروشکر بادقت دیدم تصاویرو فهمیدم چه جوریه

نفس
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ب٫ظ

سلام بچه های محقق اردبیلی تونستید انتخاب واحدتون و ببینید؟

Hadi
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

نخیر,شما چه رشته ای بودین؟

نفس
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  Hadi

روانشناسی تربیتی

ترانه
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ب٫ظ

نفس برنامه هفتگی مارو دادن…..ترم اول ۸ واحد داریم….شما چطور؟ از یکشنبه کلاسمون شروع میشه….

نفس
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  ترانه

من انتخاب واحدمو نمیتونم ببینم

ترانه
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

مگه سامانه گلستان نیستین؟ برو قسمت ثبت نام.برنامه هفتگی رو ببین

نفس
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

ترانه جان شماره دانشجویی میزنم میگه کد اشتباه کد و وارد میکنم اصلا چیزی به نام انتخاب واحد و برنامه هفتگی نداریم

زهرا
آبان ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  ترانه

شما کدوم دانشگاهید…چه رشته ای…

ترانه
آبان ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

روانشناسی تربیتی. الزهرا تهران

زهرا
آبان ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  ترانه

سلام.چه دانشگاهی بودید‌….چه رشته ای

شمیم
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۱۸ ب٫ظ

✅ نکته بسیار مهم درمورد شهریه دانشگاه آزاد اسلامی
۱: شما چه کنکوری دادید؟ کنکور وزارت علوم
۲: شما چه گروهی را انتخاب کردید؟ گروه علوم انسانی
۳:شما چه مجموعه و رشته ای شرکت کردید و قبول شدید؟ روانشناسی/ روانشناسی بالینی
۴: مجوز رشته شما و پذیرش رشته شما از کنکور بهداشت بوده؟ خیر

✅ پس غیرقانونی هست زیر مجموعه بهداشت حساب بشید، این موضوع امتیازی ندارد جز شهریه بیشتر برای شما،
از طریق قانونی، به مراجع ذیصلاح اعتراض کنید.

شمیم
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

اینو توی یه کانال کنکور ارشد یکی از استادا نوشته بود تورو خدا اگه شما ها هم خبری دارید بگید چون وزارت بهداشت حتما کارشناسیش باید مشاوره یا بالینی باشه ماله من روانشناسی عمومی بود استرسی شدم 😢

نفس
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

دانشگاه ازاد امسال واقعا اشتباهات مسخره زیاد داشته

شمیم
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۹ ب٫ظ

سلام دوستان من امروز رفتم دانشگاه ازاد رشته روانشناسی بالینی ثبت نام کردم بعد که شهریه رو ۳میلیون پرداخت کردم فهمیدم واسه همه به جای کنکور وزارت علوم زدن کنکور بهداشت و شهریه نزدیک ۱ میلیون بیشتر شده اگه واسه شما هم همینطوره اعتراض بزنید چون نزدیک به ۳۰ نفر اونجا همین مشکلو داشتن اگه اصلاح نشه بعدشم دچار مشکل میشیم

شمیم
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

یعنی ۳میلیون شهریه ثابت بود اگه متعیر بگن با پزشکی یکی میشه

زهرا
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

یعنی چیییی
فکر نمیکنم !
من روانشناسی شخصیت آزاد ثبت نام کردم امروز حدود ۲۷۰۰۰۰۰بود با حدودا ۱۸۰ هزار هزینه بیمه و…در کل حدود ۲۸۷۰۰۰۰ گرفتند.یعنی اشتباه بوده‌؟یکی از دوستان هم بالینی قم بوده همین اندازه داده

شمیم
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

اگه وزارت علوم نیست اشتباهه ماله من بهداشت زده
دقیق نمیدونم میگن حتما اعتراض کنید جدای از پولش ممکنه دچار مشکل شیم

شمیم
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

واسه شما نیست فقط روانشناسی بالینی مشکل پیدا کرده تعداد واحدای بهداشت با علوم فرق داره

Hz
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۵۵ ب٫ظ

سلام دوستان دانشگاه تهران بعد از اینکه پایان پذیرش غیرحضوری رو می زنیم باید چیکار کنیم؟
انتخاب واحد به چ صورت هست؟

نگین
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  Hz

ترم اول خودشون انتخاب واحد میکنن
اطلاعیه های دانشکده تونو چک کنید.
البته منم هنوز واحدمو ندیدم چیان

Hz
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

توی سامانه جامع برای شما نشون میده انتخاب واحد رو؟
برای من هنوز تو پذیرش غیرحضوری مونده

نگین
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  Hz

برای من امروز ی اس ام اس اومد که شماره دانشجویی فلان و برو تو سایت ی سری پرسشنامه رو جواب بده.
و واحدها رو هم نشون میده

بنیامین
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

بچه ها کسی درسای ترم اول روانشناسی عمومی رو نمیدونه چیان؟توپیام نور.شهرستان کتاب ارشدنداره اومدم مشهدواسه کارای دیگم الان ک اینجام اینارم بگیرم

نفس
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  بنیامین

توی سایت چارت انتخاب واحد دانشگاهتون برای سالای قبل هست

بنیامین
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

اصلاگذرواژم هنوز وارد نشده نمیتونم برم تو سایت

نازنین
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ق٫ظ

سلام دوستان به نظرتون روانشناسی بالینی دانشگاه ازاد شیراز بهتره یا تربیتی غیر انتفاعی شیراز

نفس
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

بالینی ازاد

نازنین
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

فدات❤️

Mehdi
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

هچکدام. گزینه بعدی لطفا

نازنین
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  Mehdi

متاسفانه دیگه گزینه ای ندارم😂😂😂😂

سارا
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ق٫ظ

سلام دوستان اینجا کسی دانشگا روزانه شهرکرد قبول شده من هرچی شناسه کاربری ورمز عبور را میزنم میگه اشتباهه کسی علتشا میدونه؟هرچی هم زنگ میزنم دانشگاه فایده نداره

بنیامین
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

والامن که اینجوریه زنگ زدم میگه یه مسئولی هست بایدتاییدیه نهایی رو بزنه احتمالاهنوز نزدواسه شمام

سارا
آبان ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  بنیامین

چیکار کردی شما ثبت نام کردی؟چه رشته ای هستین ؟انتخاب واحد شروع شد؟

امین
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ق٫ظ

سلام دوستان کسی اینجا دانشگاه تبریز پردیس ثبت نام کرده؟برا من هنوز هیچ پیامکی نیومده که بتونم انتخاب واحد بکنم از ۱۴همم نوشته کلاس ها شروع میشه تازه دیروز هم فقط ثبت نام مجازی بود هنوز تحویل حضوری مدارک هم مونده هر چقدر هم به دانشگاه زنگ میزنم کسی جواب نمیده
خواهشا کسی اگه چیزی میدونه راهنمایی کنه لطفا

Hadi
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ق٫ظ

سلام من ثبت نام کردم محقق اردبیلی کد رهگیری تاییدیه تحصیلی رو وارد کردم سایت قبول نکرد و گفت اگه اطمینان داری درست دیگه لازم نیست،ثبت نام رو تکمیل کردم دو روزه برام هنوز اس ام اس نیومده که مدارک تایید شده برم انتخاب واحدمو ببینم. کسی محقق اردبیل ثبت نام کرده راهنمایی کنه لطفا

نفس
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  Hadi

من ثبت نام کردم ولی میگه مدارک در حال برسی میباشد منم نمیتونم انتحاب واحدمو ببینم کاش یکی بود که ساکن اردبیل بود حضوری میرفت تلفنیم جواب نمیدن

ترانه
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

سلام. فکر کنم فقط دانشگاه ما هستش که صبورانه هر وقت تماس میگیرم راهنمایی میکنن….باید مدارک‌رو کارشناس گروهتون تایید کنه تا پیامک براتون بیاد.

حامد
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

میشه رفت ولی باز سعی کنین با شماره آموزش تماس بگیرین. یا با ادمین کانال تلگرامی محقق در میان بزارید یا به دانشکده ایمیل بزنید یا تو گروه تلگرامیتون مطرح کنید که مورد اول و دوم بهتره.

مصطفی
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  Hadi

واسه منم همون اخطارو میده

بنیامین
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۵۶ ق٫ظ

بچه هامن دیروز ثبت نام کردم پیام نور اما نمیتونم انتخاب واحد کنم از دیروز میشده انتخاب واحد هی میگه گذرواژهذخیره نشده شماهااینجوری نشدین؟

zare
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۶:۴۰ ب٫ظ

سلام دوستان بچه های دانشگاه تهران موفق به گرفتن شناسه یکتا شدین؟؟برای من هیچ پیامی نمیاد؟ کسی میتونه راهنمایی کنه؟

پژمان
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  zare

من دیروز ثبت نام کردم مشکلی نداشت، یه فیلم آموزشی برای گرفتن شناسه یکتا گذاشتن اونو ببین

ترانه
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۳۷ ب٫ظ

سلام دوستان به نظرتون روانشناسی شخصیت دانشگاه آزاد ارزش رفتن داره ؟ یا بشینم یکسال دیگه بهتر بخونم

نفس
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

بستگی داره امسال چقدر تلاش کردی
اگر تلاشت و کردی بنظرم همین امسال برو

زهرا
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

روانشناسی شخصیت نزدیک به بالینی هست….در اینده هم گویا با گذراندن چند دوره کار درمانی هم می تونند داشته باشند.

ترانه
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۷ ب٫ظ

دوستان الزهرایی موفق انتخاب واحد شدین؟؟؟

سمیه بانو
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۶:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

من هنوز ثبت نام نکردم مدرک کارشناسیم صادر نشده قراربود امزروز کارش رو درست کنن هرچی زنگ زدم انگاری تعطیل بودن جواب ندادن فقط یه گواهی موقت گرفتم که اونم خودش نوشته بود فارغ التحصیل های قبل ۹۹ باید اصل مدرک باشه گواهی قبول نیست مگه اینکه امشب انجام بدم . شما انجام دادید؟

زهرا
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ق٫ظ

دوستان اختلاف هزینه در رشته روانشناسی در شبانه وپیام نور و ازاد چقدره ؟

ترانه
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

خیلی

زهرا
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

مثلا چقدر

نفس
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

شبانه خیلی بهتر

شمیم
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

تا اونجایی که من شنیدم پیام نور از هر دوتاش کم تره شبانه هم زیاد تفاوتی با ازاد نداره مخصوصا اگه راه دور باشه خیلی هزینش بیشترو بیشترم میشه

Mehdi
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

اینو از کجا گفتی!
اولا که شبانه دانشگاه سراسری و شامل تمام مزایا روزانه هست و اسمش نوبت دوم مه حتی کلاس ها هن تفاوتی نداره با روزانه یا نوبت اول و در مدرک هم اصلا قید نمیشه نوبت دوم. در ضمن شهریه خیلی پاییینی داره حدود ترمی بین ۲ الی ۳.۵ و اینکه وام های شهریه میتونی بگیری د از همه مهمتر بعد از فارغ التحصیلی تعهد خدمت نداری چون شهریه دادی و مدرکت و میگیری راحت برخلاف نوبت اول.
بنظرم اگر یرای کسی شهریه خیلی کمش اهمیت نداشته باشه حتی بین نوبت اول و دوم. نوبت دوم بهترترترترتره…

شمیم
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  Mehdi

(حقیقت این است که دانشگاه های نوبت دوم شبانه، شهریه بسیار بالاتری نسبت به دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی دریافت می نمایند)

این جمله رو دقیق من از یه سایتی خوندم منم گفتم پیام نور کمتره نگفتم بار علمی کدوم بهتره یا بد تره

Mehdi
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  شمیم

ایا من اصلا چیزی از بار و باربر د علم زدم!!!!؟!
دقیقا گفتم خیر مطلبی که خوندی اشتباهه و شهریه نوبت دوم خیلی کمه. وقتی نسبت به صحت اطلاعات یک منبع ناشناس اطمینان ندارید لطفا برای راهنمایی دیگران مطالب رد انتشار ندید چون ممکنه یکنفر تصمیم اشتباه بگیره و متضرر بشه. سکوت برای همین موقع هاست دیگه. با کمال احترام

مریم
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

شبانه‌ معتبر تره فرقش با اون‌دوتا از زمین تا آسمونه شما اینهمه وقت و انرژی صرف میکنین حداقل یه جای خوب برو

فرزانه
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰ ق٫ظ

سلام من پردیس شهید بهشتی رشته سیاستگذاری علم و فناوری قبول شدم و آزاد مدیریت مالی کدوم بهتره؟؟/

ناصر
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

اگر شرایط مالی رو داری پردیس بهتره

فرزانه
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

ممنونم میتونم بدونم شما چه رشته ای قبول شدین؟

ناصر
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

بله..مهندسی عمراه – راه روزانه دانشگاه امام قزوین…

فرزانه
آبان ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  ناصر

خیلی ازتون ممنونم ارشد مهندسی عمران- راه؟

ناصر
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  فرزانه

بله ولی اصلا بهش علاقه ندارم منتظر تکمیل ظرفیت هستم ببینم

مصطفی
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۲ ق٫ظ

نفس خانم شما ثبت نام کردین؟

نفس
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  مصطفی

بله من دانشگاه محقق ثبت نام کردم

مصطفی
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷ ق٫ظ

سلام دوستان کسی ارشد تربیتی محقق اردبیلی ثبت نام کرده
کلاساش میدونین چجوریه یسری میگن حضوریه
میترسم نتونم این ترم حضوری بیام

نفس
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  مصطفی

من دیدم توی سایت نوشته ۱۴ غیر حضوری اگر حضوری و کسی اطلاع داره بگه لطفا

مصطفی
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

واحداتونو تونستین ببینین برای ترم ۱

نفس
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

شما تونستید؟

مصطفی
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

والا من هنوز ثبت نام نکردم
واسه استخدام اپ ثبت نام کردم میترسم تداخل کنه

کامران
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

هیچ تداخلی پیش نمیاد نگران نباش

نفس
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

تاییدیه تحصیلی من ارسال نمیشه

Morteza
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  مصطفی

من مجازی رو ثبت نام کردم پیامک تایید اومد و شماره دانشجویی و رمز ارسال کرد، مدارک هم باید طبق تاریخی که اعلام کردن تو سایت حضوری تحویل بدید، اگر در سیستم نقص در پرونده دارید تماس بگیرید با بخش ثبت نام آموزش،کلاس های ارشد و دکتری با صلاحدید استاتید حضوری و مجازی برگزار میشه کارشناسی مجازی خواهد بود

مهتاب
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ب٫ظ

دوستان بنظرتون دانشگاه مجازی صنعتی اصفهان بهتره یا دانشگاه ازاد؟

منصوره
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۱۳ ب٫ظ

سلام دوستان.من شبانه دانشگاه تهران قبول شدم.بعد امروز ثبت نام مجازی کردم ۳ میلیون و ۱۵۰ شهریه خواست.ولی هیچ توضیحی نداده.این الان همه ش شهریه است یا باید بعدا بازم شهریه بدیم برا این ترم؟

یاسر
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  منصوره

نه این کل شهریه شما در این ترمه، هر ترم حدودا همین مبلغ رو باید پرداخت کنی

Razmavar
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

سلام.بچه هاچطور بایددرخواست بدم که الویت های بعدی که آوردم رو برم؟؟اصلا تغییر هست؟باید چیکار کنم؟

نفس
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  Razmavar

من درخواست دادم ولی جواب نیومد

ترانه
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

شنیدم کارنامه سبز خیلی برای ارشد کاربرد نداره.راسته؟؟؟یعنی نمیشه تغییر الویت داد مگه اینکه دانشگاهها قبول کنن

نفس
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

منم اطلاعی ندارم فعلا فقط درخواست دادم ولی رسیدگی نشده

یامین
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ق٫ظ

اینجا کسی هست که شاهد قبول شده باشه

درخشان
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۰:۴۷ ق٫ظ

سلام دوستان
خوب و خوشین؟چە خبرا؟ من بازم منتظرم تا تکمیل ظرفیت😃😃😃😭😭😭به نظرتون امسال تکمیل ظرفیت میاد؟

نفس
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  درخشان

من شک ندارم میاد و تو با من همکلاسی میشی😂😂😂

یاسر
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

فک نکنم امسال تکمیل ظرفیت داشته باشیم

ترانه
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  درخشان

بالاخره میخوای دانشگاه بری یا ازدواج کنی؟؟؟دوتاش با هم نمیشه ها….گاماس گاماس خخخ

نفس
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

😂😂😂😂

شمیم
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ب٫ظ

سلام دوستان من ریز نمراتم و باید برم دانشگاه بگیرم ؟ وای اصلا کسی جواب نمیده نه میگن بعد ثبت نام مجازی حضوری کی باید رفت نه میگن شروع کلاسا از چه تاریخیه کلافه شدم از کرونا متنفرم 😭😢😢

F
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

سلام برای دانشگاه ما *تربیت مدرس*که یه فرم گداشتن اونو پرینت گرفتیم و پرکردیم و پست کردیم دانشگاه قبلیمون که اونا خودشون ریز نمراتو بفرستن دانشگاهی که درومدیم

شمیم
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  F

ممنونم که جوابمو دادید 🌹🌹🌹

مهسا
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

من امروز رفتم دانشگاه گرفتم

F
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

🌼🌼🌼🌼

آتنا
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  شمیم

سلام.یکی از دوستام رفت از دانشگاه گرفت

ترانه
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  شمیم

همه باید یه فرم رو پست‌کنن به دانشگاه قبلی عزیزم

شمیم
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  ترانه

شما جدای مجازی حضوری هم رفتید دانشگاه ثبت نام کردید ؟ تا چه زمانی وقت هست ؟

ترانه
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

دانشگاه ما که گفتند از اول آذر ماه باید حضوری مدارک رو ببریم.

یاسر
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ب٫ظ

سلام، اینجا کسی هست دانشگاه تربیت مدرس قبول شده باشه؟

F
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  یاسر

سلام من

فری
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۸:۴۶ ب٫ظ

سلام دوستان من معدلم بعداز معادل سازی دروس افتاده و اینا تقریا یک نمره معدلم بیشتر شد .الان منم مغایرت محصسوب میشم؟؟یا اینکه زیاد شده مشکلی نیست؟خواشا ممنون میشم جواب بدین

مسعود
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  فری

فقط معدل کمتر مشکل ایجاد میکنه،شما مشکلی ندارین خیالتون راحت

مهتاب
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۷:۴۹ ب٫ظ

دوستان کسی میدونه عدد ۱۴ ، مقابل بعضی از کد رشته محل های انتخابی به چه معناست؟
توضیحات خودش نوشته، داوطلبی در این کد رشته محل در سهمیه مجاز شما پذیرفته نشده است، لذا آخرین رتبه درج نمی شود

F
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

سلام بچه ها فکر کنم تو نطرات پایین تر توضیحش دادن ولی دقیق نخوندم باز ببینید خودتون

فرزانه
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهتاب

دوستان نوشتند یعنی این رشته کلا حذف شده

Mehdi
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۶:۲۶ ب٫ظ

سلام. دوستانی که علوم تربیتی دانشگاه اردبیل قبول شدن برای ثبت نام در مرحله اول گروه دانشگاهتونو حتما پیدا کنید.
در مرحله دوم، گذرواژه همون کدملیتونه و کدکاربری u912+شماره داوطلبیتون. یعنی چی یعنی مثلا اگه شماره داوطلبی من ۴۶۳۷۰۶۹ باشه. نام کاربری میشه u9124637069. انشاللا که متوجه شده باشید و کمکی بهتون بشه.

آتنا
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۹:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  Mehdi

سپاس بابت راهنماییتون

گروه دانشگاه رو چطوری پیدا کنیم اخه

نفس
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  Mehdi

گروه دانشگاه مون و چطور پیدا کنیم؟

Mehdi
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

تماس بگیری بیشتر راهنماییت کنم 🥰😋🥰😋🥰😋🥰

نفس
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  Mehdi

😂😂😂😂

Mehdi
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

انتظار داشتم خیلی زرنگ باششششششی چقد تلاش کردم تا اینجا اینو بتونم ثبت کنم 😋😋

الهام
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۴:۳۰ ب٫ظ

سلام دوستان.بین شما کسی داوطلب بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد (استعداد درخشان) هست؟ زمان ثبت نام، اسکن اصل مدرک نمیخواست و الان نتایج اعلام شده درحالیکه نوشته ( عدم دارا بودن مدرک کل در اداره کل دانش آمختگان و نتیجه اعلام نشده!)
برای شما هم همین را نوشته؟
برای اعتراض باید به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد زنگ بزنیم؟

درخشان
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

استعداد درخشان 😃😎😍

shima
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۳ ب٫ظ

دوستان من بوعلی قبول شدم
برای ثبتنام کد کاربری و گذرواژه رو میگه اشتباهه
من چطوری ثبتنام کنم؟
فقط امروز و فردا فرصت داره

حامد
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  shima

سلام. در مرحله اول گروه دانشگاهتونو حتما پیدا کنید.
در مرحله دوم، گذرواژه همون کدملیتونه و کدکاربری u991+شماره داوطلبیتون. یعنی چی یعنی مثلا اگه شماره داوطلبی من ۱۰۱۶۸۵۴ باشه. نام کاربری میشه u9911016854. انشاللا که کارتونو را بندازه

آتنا
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۳:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

سلام.شماره دواطلبی کدومه؟؟؟؟؟

شیما
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۳:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

خیلی ممنون از راهنماییتون

ترانه
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

البته قبل از اینکه گروهتون رو پیدا کنید، حمید ۱۱۷۵ رو پیدا کنید و ملتی رو از نگرانی در بیارید….خیر از جووونیتون ببینید خخخخ

ترانه
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵ ب٫ظ

دانشگاه چیه؟؟؟ دانشگاه مدرک میاره ولی لزوما درک نمیاره….چیزی که شما داری ومطمئناً نفس جون هم داره…..مباااااارکه

نفس
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

یا خداااا ترانه تو خیلی خوبی😂😂😂

ترانه
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

نفس مطمئنی این درخشان اصلیه؟؟؟آدم دیگه به هیچی اعتماد نداره. …اگه درخشان اصلی هستی اسم شب چیه؟؟؟ خخخ

حامد
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

درخشان اگه خودتی بگو تو بحث من و تو و ترانه خانم گفته بودی چی خیلی مهمه؟
فکر نکنم اگه درخشان نباشی از بین پیاما پیدا کنی.

حامد
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

این مهدی لامصب یه بار به جا نفس گفته زاهدان قبول شدم. الانم به جا درخشان داره بازی درمیاره. لامصب آرمشم شبیهه ولی کپی مال درخشان نیست. زدی به کاهدون مهدی.

ناشناس
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۶:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

کدوم مهدی؟ حالا اگه مهدی باشه چی میشه؟

حامد
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

اینجا فضای مجازیه. پیاما حذف میشن. آدما عوض میشن.

زهرا
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

رمز شب گردوئه😄

نفس
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸ ق٫ظ

اگر مهربونی و با اخلاقیات اشنا هستی
اگرانسانیت رو بلدی
اگر خنده جز لاینفک چهره ات هست
مطمعن باش برای ازدواج شرایط اصلی رو داری

نفس
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

برعکس خیلیا من به این دنیا نمیگم مجازی اینجا ادما خیلی واقعی تر هستن

نفس
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

ادرس بده من عاشق باغ گردو هستم😂😂😂😂😁😁😁😁

banoo
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۳:۰۹ ق٫ظ

دوستان کسی هست ک سوابق تحصیلی براش بزنه عدم تطابق مالک شماره و کد ملی؟
دقیقا برا این مشکل کجا باید پرسید

نگین
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  banoo

باید سیم کارت به نام خودت باشه

banoo
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

سیم کارت به نام خودمه باز اینو میگه تا فردام بیشتر وقت ندارم⁦🤦🏻‍♀️⁩

نگین
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  banoo

نه عزیزم وقت داری
فردا زنگ بزن بپرس

مریم
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  banoo

باید همه چی رو دقیق بزنی اگع تشدید هست اگه حمزه یا هر چی

ژوبین
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۰:۱۹ ق٫ظ

سلام دوستان
کی کاشان قبول شده؟

فائزه
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۶:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  ژوبین

سلام من دانشگاه آزاد کاشان قبول شدم

فائزه
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۹:۲۶ ب٫ظ

سلام بچه ها چرا ترازمون در دانشگاه محل کارشناسی با بقیه ی دانشگاهها یکیه
تورو خدا شما هم اعتراض بدید تا دانشگاه شهر و محل تحصیل کارشناسیمونو قبول شیم

فاطمه
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ب٫ظ

دوستان بنظرتون به اعتراض توجهی میکنن؟اصن جواب اعتراض کی میاد؟

فائزه
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

بله اعتراض بدید جواب میدن

علی
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۸:۲۵ ب٫ظ

واسه انجام تکمیل ظرفیت باید چیکار کنیم؟

فائزه
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۹:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

فعلا اعلام نکردن

علی
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  فائزه

از کجا اعلام میکنن چه جوری میشه شرایطش؟

فائزه
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۷:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سایت سنجش و‌آزمون

Ali
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۷:۳۹ ب٫ظ

سلام شهریه ثابت پیام نور چقدر هست؟

بی نام
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۵:۳۷ ب٫ظ

سلام .
بچه هاکسی روانشناسی عمومی پیام نور قبول شده؟

زهرا
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۷:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  بی نام

من
ولی ازاد میخوام توشهر خودم برم

آزاده
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  بی نام

سلام..من پیام نور عمومی قبول شدم..آزادم بالینی قبول شدم معلوم نیست کدومو برم

اکرم
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۵:۲۶ ب٫ظ

سلام دوستان فیش تاییدیه تحصیلی از کجا باید بیاریم منظور همون تاییدیه تحصیلیه که از دانشگاه محل اخذ کارشناسی میگیریم؟

زهرا
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۴:۱۷ ب٫ظ

دوستان درست شد کارنامه نهایی دانشگاه آزاد

نفس
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۴:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

اره برا من شد علوم تحقیقات تهران

زهرا
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۵:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

تبریک میگم عالیه علوم تحقیقات.چه گرایشی؟
من روانشناسی شخصیت کرج که محل زندگیمه اوردم.خداروشکر خداروشکر .با وجود دوفرزند واسم سخت بود جایی دیگه برم

نفس
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۹:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

روانشناسی عمومی ولی میخوام روزانه برم

زهرا
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

تحقیق کنید علوم تحقیقات آزاد تهران رتبه علمیش از برخی روزانه های شهرستان ها بالاتره.ولی در هر صورت آرزوی موفقیت براتون دارم.

Adrina
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

عزیزان برای روانشناسی تا چه رتبه ای روزانه دانشگاه های تهران قبول میشه؟

فاطیما
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۴:۱۶ ب٫ظ

سلام ، کسی دانشگاه سمنان قبول شده ؟

نفس
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ب٫ظ

سلام
دوستان کسی هست در خواست اعلام پذیرش توی کد محل پایین تر از کد محل قبولی برای سازمان سنجش ارسال کرده باشه و جواب برسی براش اومده باشه؟

فر
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۴:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

سلام.من درخواست دادم امروز .شما میدونید اگر روزانه قبول شدم و درخواستمم برای روزانه و همون رشته و گرایش هستش فقط شهرش فرق میکنه اگر موافقت بشه آیا باید هزینه چیزی پرداخت کنیم؟

نفس
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۴:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  فر

نه عزیزم هزینه ای نمیخواد

صفا
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷ ق٫ظ

بچه ها یه سوال لطفا اگر کسی میدونه ج بده🙏
من زمان انتخاب زشته معدل مدرک‌ کارشناسی پیوسته و کاردانی رو باهم وارد کردم. یعنی الان واسه ثبت نام دانشگاه به من ایراد میگیره و میگه چون پیوسته هستی نباید معدل کاردانی رو میزدی و فقط باید کارشناسی پیوسته رو وارد میکردی؟

نفس
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  صفا

براشون فقط مهم که معدل وارد شده بیشتر از معدل خودتون نباشه همین

Farzane
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

سمیه بانو تبریک میگم الزهرا قبول شدید.منم علامه ادبیات عربی قبول شدم

سمیه بانو
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۵:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  Farzane

ممنونم عزیزم . همچنین منم تبریک میگم ان شاءالله موفق باشید

مهری
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  Farzane

خواهر جان رتبه شما چند بود؟

ناهید
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ق٫ظ

سلام دوستان کسی دانشکاه امام خمینی قبول نشده ؟ من برای ثبت نام غیر حضوری فرم آخرشو باز میکنم کد گذرواژه و کاربری نمیاد

ناصر
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  ناهید

سلام ناهید
نام کاربری شماره داوطلبی +u991
رمز هم کد ملی تو بزن

Farzane
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ق٫ظ

سلام کسی ادبیات عربی علامه قبول شده؟هرکی هست خبر بده

نگین
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ق٫ظ

سلام دوستان
ثبت نام غیرحضوری دانشگاه تهران شروع شده
اول کد یکتا، بعد هم بارگذاری مدارک و تکمیل اطلاعات تو گلستان
موفق باشید همگی

نفس
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۹:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  نگین

کد یکتا چیه؟

نگین
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

https://reg.ut.ac.ir/fa
این سایت رو ببین کامل توضیح داده

رویا
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

سلام نگین ولی تو اطلاعیه زده از ۱۰ ابان تا ۱۵ ابان ثبت نامشه.

نگین
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  رویا

من دیشب ثبت نامم و انجام دادم

ترانه
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ب٫ظ

درخشان کجایی؟ ؟؟؟

m
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۰ ب٫ظ

سلام دوستان خواهش می کنم جوابمو بدید در مدرک شبانه رو می نویسند.

نا شناس
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  m

نوبت دوم یا همون شبانه در گواهی موقت یا دانشنامه نوشته نمی شه.
فقط پردیس رو قبلا می نوشتن.

مهتاب
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۷:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  نا شناس

مجازی رو چطور مینویسن ؟
مجازی صنعتی خوبه بنظرتون ؟

محمد
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  m

نه نمینویسن مدرک شبانه روزانه مثل هم هست تفاواش فقط دادن شهریه هست

آزیتا
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۴ ب٫ظ

میخوام کارنامه نهایی رو ببینم کد دسترسی میخواد نمیدونم چیه کسی میتونه راهنمایی کنه

سهیل
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  آزیتا

سلام کد دسترسی رو زیر رتبه کنکور شما که تو کارنامه اولیه سنجش هست نوشته

المیرا
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۶:۰۶ ب٫ظ

بچه ها کلاسا انلاینه این ترم کلا؟

Hadi
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۵:۲۸ ب٫ظ

من ارشد تبدیل انرژی روزانه محقق اردبیلی قبول شدم کسی تبدیل انرژی اونجا قبول شده؟

زهرا
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۷ ب٫ظ

دوستانی که به خاطر اشتباه و خطای کامپیوتری سنجش دانشگاه آزاد تمامی انتخابها بررسی نشده…در سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به صورت حضوری در تهران و یا الکترونیکی اعتراض کنند تا رسیدگی شود.

زهرا
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۳:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

هرکسی این مشکل رو داره شنبه حضوری بتونه بره خوب میشه .اگه ببینند همه رفتند پیگیری میکنند

فائزه
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام بله منم اعتراض کردم

آتنا
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۶ ب٫ظ

بچه ها کد دسترسی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟

Ayda
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  آتنا

کد دسترسی همون عدد هفت رقمی داخل کارنامه اولیه هست،برو سایت سنجش

آتنا
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  Ayda

ممنونم بانو

۱۲۳۴
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ

دوستان کسی میدونه کلاسها مجازی هست یا حضوری؟

مریم
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  ۱۲۳۴

مجازی

اکرم
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ب٫ظ

سلام دوستان کسی دانشگاه خاتم قبول شده بگه چیکار باید بکنیم کی ثبت نامه دقیق

ی ارشدی
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۷ ب٫ظ

دوستان کسی تو کارنامه دانشگاه آزاد به مشکل برخورده؟ من ۴۰ تا کد رشته انتخاب کردم ولی متاسفانه تو کارنامم فقط دوتا کد رشته ثبت شده ، اولویت اول ویازدهم ثبت شده فقط ک اولویت یازدهم رو قبول شدم… ی دوست عزیز دیگه ای هم این مشکلو داشت، واقعا تو حق بنده و بقیه دوستانی که این مشکلو دارن اجحاف شده… شماره تماس سنجش دانشگاه آزادم ک کلا اشغاله …. با این وضعیت چ میشه کرد؟ بنده درخواست دادم ولی گمون نکنم رسیدگی کنن.

زهرا
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ی ارشدی

برا منم انتخاب ۱ و ۱۰ و ۱۰۰ بررسی شده و متاسفانه ۱۰۰ به عنوان انتخاب سومم پدیرفته شدم😭😭😭😭😭

زهرا
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  ی ارشدی

هنوزم سایتی باز نشده واسه اعتراض به قبولی های دانشگاه آزاد.

ی ارشدی
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

تو قسمت ارتباط با ما میتونین مطرح کنین تا ۷۲ ساعه بعد جواب میدن، بنده گفتم فعلا منتظرم

زهرا
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۴:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  ی ارشدی

اونجا یه جمله کلی واسه همه میفرستند

زهرا
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  ی ارشدی

الان من پرس و جو کردم باید با مدارک بریم مرکز سنجش و پذیرش داشگاه آزاد تو تهران.حصارک چهار دیواری…..اونجا باید پیگیری کرد.ان شاالله که کار هممون درست بشه.

ی ارشدی
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

آخه مگه همچین چیزی ممکنه؟ همه فقط از این طریق میتونن شکایت کنن؟ یکی که ساکن ی شهر دیگس چجوری تو این اوضاع بره تهران؟

زهرا
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۴:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  ی ارشدی

همه باید از خبر گذاری ها مثلا ۲۰:۳۰ و بقیه درخواست بدیم بررسی کنند.الان به ضرر خیلی ها شده و ناحقیه

نفس
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  ی ارشدی

همه همین مشکل و دارن

ی ارشدی
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

شما چنتا انتخاب داشتین چنتا ثبت شده؟ کدومو قبول شدین؟

نفس
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۵:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  ی ارشدی

حدود ۲۰ تا فقط دوتاش بررسی شده

آزاده
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

سلام منم بیست انتخاب داشتم دوتا برام زده دومیشو زده قبول ..

جاوید
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۴:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  ی ارشدی

همه همین مشکلو دارن
منم فقط دوتا انتخابمو نشون میده که دومی زده قبول در حالی که رتبم خوبه

Morteza
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ

سلام
هم دانشگاهی های ارشد در دانشگاه محقق اردبیلی، ثبت نام و بارگذاری مدارک غیر حضوری از فردا پنجشنبه ۸آبان شروع میشه

مصطفی
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  Morteza

بله کلاسها هم ۱۴ هم شروع میشه

نفس
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

اطلاع دارید من که اعتراض زدم باید چیکار کنم
من رشته ای که کد محل پاین تر هست و بیشتر دوس دارم
و درخواستمو ارسال کردم

مصطفی
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۵:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

والا اطلاع ندارم
چرا موقع انتخاب رشته اون یکی رشته رو الویت نزدین

مریم
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

خب مرتب برو سایت تو بخس درخواست ها ببین عنوان درخواستت چ رنگیه

نفس
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  Morteza

بینهایت ممنون ❤❤❤

Morteza
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۳:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

خواهش میکنم😊⁦❤️⁩

Hadi
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  Morteza

از کجا خوندی این خبر رو

درخشان
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۱ ب٫ظ

😐

درخشان
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

آرمت هم شبیه. خیلی عجیب

درخشان
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹ ب٫ظ

بچه ها یکی داره به جای من حرف میزنە. نمیدونم چرا. آخه چه معنی داره.
خلاصه هر کی شخصیت خودشو داره. ولی متاسفانه بعضیا ظاهرا خیلی مشکل دارن.دوست عزیز خودت باش.همین

حامد
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۵:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  درخشان

هر کیه آدرس ایمیلتو داره عزیز

درخشان
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

بچه ها یکی دیگه س

درخشان
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۳ ب٫ظ

خجالت بکش.

درخشان
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۲ ب٫ظ

عجب آدمی هستی تو.

درخشان
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۲ ب٫ظ

الکی حرف نزن.

درخشان
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸ ب٫ظ

چرا به جای من الکی حرف میزنی؟مشکلت چیه؟

درخشان
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵ ب٫ظ

نمیدونم هدفشون چیه؟

مصطفی
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ق٫ظ

سلام دوستان من تربیتی محقق اردبیلی روزانه قبول شدم برم بنظرتون؟

درخشان
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

متاسفانه همه اینجا بە جای من حرف میزنن.خیلی عجیبه

نفس
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

من روانشناسی عمومی دوست داشتم خیلی تحقیق کردم گفتن اگر تربیتی بخونی میتونی در حیطه کودک و نوجوان کار کنی

مصطفی
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

اتفاقا رشته مد نظرم همینه فقط بخاطر اینکه اموزش پرورش شرکت کردم میترسم تداخل کنه

ترانه
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

سلام. حتما برو هوای نفس هم داشته باش خخخ

زهرا
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

سلام دوستان.کارنامه نهایی دانشگاه آزاد اومده…واسه من کاملا اشتباه بوده.۱۰۰ تا انتخاب رشته داشتم فقط ۳ تاش بررسی شده .و انتخاب ۱۰۰به عنوان انتخاب سومم قبول کرده😐در صمن رتبه خولی هم داشتم و احتمال اینکه آنتخاب دوم و سوم قبول بشم بالا بوده.
کسی میدونه چطور باید پیگیری کنم؟

ی ارشدی
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

منم دقیقا برام اینجوری شده، ۴۰ تا کد رشته انتخاب کردم ولی تو کارنامه فقط اولویت اول و یازدهم ثبت شده که یازدهم اومده اولویت دومم بقیشم ک نبود کلا، واقعا چه میشه کرد؟

نفس
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ق٫ظ

درخشان من حدس میزدم تو برا توسرکان باشی اخه اونجا گردوها و ادماش بینظیرن

عاطفه
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵ ق٫ظ

بچه ها من الزهرا تهران قبول شدم
الان باید چیکار کنم
هنوز مدرکمم نگرفتم از دانشگاه

ترانه
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  عاطفه

برو اطلاعیه رو بخون.تو سایت نوشته همه چی رو….

نفس
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ق٫ظ

من تا اخرش اینحا کنارتون میمونم

ترانه
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ق٫ظ

نفس اصلی خودت کجایی هستی که اردبیل قبول شدی؟؟؟

نفس
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  ترانه

من اینجام عزیزم در خدمتتت

نفس
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

من هنوز ثبت نامم شروع نشده

درخشان
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

این کیه بجای من حرف میزن؟عجیبه آرمشم آبیه.

ترانه
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

خواهش میکنم.نفس جان چند سالته و خودت از کدوم شهری؟

نفس
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

من سی سالم عزیزم اصالتا برا زنجانم ولی ساکن قم هستم

ترانه
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

همسنیم پس…..از قم میخوای بری اردبیل؟؟؟؟؟؟ چه حوصله ایی خوش به حالت

نفس
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

برا من سخت نیست برعکس خیلیم دوس دارم😂😂😂

نفس
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  ترانه

عه من نمیدونستم ترانه ام تربیتی میخونه جه جالب
ترانه کجا قبول شده😍😍

ترانه
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

من روزانه الزهرا قبول شدم نفس جان.

نفس
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  ترانه

من اردبیل قبول شدم

مانی
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

منم اردبیل، ولی مهندسی معماریش

نفس
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

چقدررر عالی

ترانه
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

میدونم اردبیل قبول شدی میگم خودت کجایی هستی؟؟؟

ترانه
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  ترانه

درخشان جان من امسال سومین سالی بود که کنکور شرکت میکردم، راستشو بخوای خودمو آماده کرده بودم حالا حالاها کنکور بدم تا وقتی روزانه دانشگاههای تهران قبول بشم چون تهران زندگی میکنم و به دانشگاههای پولی هم اعتقادی ندارم.همیشه هم گفتم یا روزانه یا هیچی (البته این اعتقاد منه و به کسی بر نخوره) سال اول رتبه ام ۵۰۰شد، سال دوم ۲۰۰۰و امسال ۵۷……راستشو بخوای امسال فقط یکماه خوندم چون منابع رو کامل حفط شده بودم خخخخ بعدشم تکنیکهای تست زنی رو سرچ زدم و با راهکارتوزیع موازی تونستم رتبه خوبی بیارم.باور کن من از اول مهر برنامه ریزی کرده بودم واسه سال بعد بخونم که دیگه کنکور متوجه همت من شد و خودش کم آورد خخخخ اصلا ناراحتی معنایی نداره….

ترانه
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۱ ق٫ظ

یعنی پیام نور رو نمیری؟ چرا؟؟؟؟

درخشان
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

یکی دیگه به جای من حرف میزنە اینجا
دوباره

مهدی
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ق٫ظ

نفس خانم اشتباه زدی اونکه داری باهاش حرف میزنی درخشان نیست فیکه… در ضمن من اون حرف رو بدون غرض گفتم. منظورم این بود اگه کسی میخواد دانشگاه خوب قبول بشه کمتر توی اینترنت و فضای مجازی بره. اصلا هم نخواستم بگم که من موفقم و درخشان موفق نیست.

مهدی
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

آرمت فرق داره با آرم درخشان

نفس
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

نه آقا مهدی من به شما جسارت نکردم خودم بعتوان کسی که دکتری ریاضی داره پیشنهاد میدم هیچ تحصیلاتی به درد نمیخوره لحظه مرگ عشق و ازادی که باعث میشه بگیم از زندگیمون راضی هستیم یا نه من بعد لیسانس ریاضی رفتم خارج از کشور تحصیلاتمو تمون کردم بعنوان سر گرمی روانشناسی رو توی پیام نور خوندم دانشگاه بدی نبود و من و به خواسته هان رسوند

درخشان
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

معلومه که مردم آزاری واقعا

سبحان
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ق٫ظ

کسی هست دانشگاه سمنان قبول شده باشه؟

فاطیما
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۴:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  سبحان

سمنان قبول شدم ، شما چه رشته ای قبول شدین ؟

فاطیما
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۴:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  سبحان

سمنان قبول شدم ، شما چه رشته ای قبول شدین ؟

مهتاب
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۴ ق٫ظ

کسی اطلاعی از مدارک مجازی دانشگاهها داره؟
من صنعتی اصفهان مجازی قبول شدم، میخواستم بدونم توی مدرک ارشد مینویسن مجازی یا فرقی با روزانه نداره؟
و بنظرتون خوبه برم یا نه؟

ترانه
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهتاب

سلام. بله عنوان دوره الکترونیکی درج میشه.

بنیامین
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ق٫ظ

سلام درخشان خوبی؟
من گاهاقبلا میاومدم ومیرفتم اماتواین چن روزه دیدم بچه هاخیلی سراغتومیگرفتن نمیدونم چیاگفتین اماهرچی بوده خیلی خیلی دوست داشتن حالابعضیایه چیزایی میگن وخب این عادیه به خاطرطرز فکره که رکسی یه جوره طرز فکروبینشش به آینده اعم از همین دانشگاه.امامهم اینه توروحیه داری وفکرت خیلی خیلی خیلی جلوترازاون افراده خوشحال شدم اینجوزی باهات آشناشدم تواین اوضاع داغون اینکه کسی باشه که نه تنهاخوشحالی رو توکوچیکترین چیزابتونه پیداکنه بلکه اونوبه بقیه هم سرایت بده واقعافوق العادس
باور کن جامعه الان به افرادی مثل تونیازداره خودتونبازوهمینجوری ادامه بده توکلتم به الله حتماجواب این لبخندایی که به لب بقیه آوردی رو خودش میده شک نکن

بنیامین
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  بنیامین

ایولالله

مهتاب
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۲ ق٫ظ

سلام ، خد قوت به همه
دوستان کسی میدونه عدد ۱۴ ، مقابل بعضی از کد رشته محل های انتخابی به چه معناست؟
توضیحات خودش نوشته، داوطلبی در این کد رشته محل در سهمیه مجاز شما پذیرفته نشده است، لذا آخرین رتبه درج نمی شود،
منظورشو متوجه نمیشم، کسی میتونه راهنمایی کنه

حامد
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  مهتاب

احتمالا این رشته توسط دانشگاه حذف شده. شما پیوستی رو که برای انتخاب رشته اومد رو یه نگاه بندازین ببینین جزو حذف شده هاست یا نه

مهتاب
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

جزو حذف شده ها نبود

منصوره
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۸ ق٫ظ

کسی هست دانشگاه تهران قبول شده باشه؟من هرچی سایتشو ‌نگاه‌ میکنم چیزی نمیبینم.ثبت نام مجازیش شروع نشده که.نه؟اگر شروع شده میشه راهنمایی کنید.

منصوره
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  منصوره

ممنون

نفس
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۴ ق٫ظ

نمیدونم ادم باید به کجا رسیده باشه تا بتونه فردی مثل شمارو ناراحت کنه
اصلا ناراحت نباش
روزایی که پر از استرس بودیم تو باشوخیات و حرفای مهربونت لبخند و ارامش به قلبمون دادی الان که نتیجه ها اومده ازت خواهش میکنم روانشناسی رو ادامه بدی چون امثال تو میتونن ارامش و لبخند رفته رو به دل یه عده برگردونن
درخشان من هم مثل خیلیا خوشحالم که تصادفی وارد این سایت شدم و خوش حال تر اینکه تورو پیدا کردم

نفس
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۹ ق٫ظ

چشششم چرا که نه چی بهتر از اینکه دوستی مثل شما داشته باشم

فرزانه
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۷ ق٫ظ

من درصد سهمیه ندارم چرا برای من ۲۵درصد ایثارگری زده؟

Nafas
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۸:۵۳ ق٫ظ

سلام من شیمی آلی دانشگاه باهنر کرمان قبول شدم

نفس
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۵:۱۳ ق٫ظ

کجا بمونم؟

علی
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۰ ق٫ظ

زمان تکمیل ظرفیت کی هست؟
نمیدونم این رشته رو واسه چی انتخاب کردن -_-

مینا
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۱ ق٫ظ

من مهندسی نفت گرایش مدیریت مخازن هیدروکربوری دانشگاه مهر البرز تهران قبول شدم
دانشگاه ازاذ هم دانشگاه شیراز
ایشالله همه موفق باشید

مهسا
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ق٫ظ

سلام دوستان من برنامه ریزی سیستم های اقتصادی دانشگاه تبریز قبول شدم
کسی از دوستان هست که دانشگاه تبریز قبول شده باشه چون من هرچی گشتم تاریخ ثبت نام رو ننوشته بودن کسی میدونه ثبت نام از کی شروع میشه

فرزانه
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

از ۱۰ آبان

F
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ب٫ظ

سلام بچه ها حتما تست هارو با پاسخ تشریحی میخونیو کنکورای سال های قبلی تا سالی که منابع عوض نشده بوده و اگر ازمونی هم شرکت میکنید حتنا تست هاش رو با پاسخ تشریحی بخونید خداروشکر خیلی برای من که کمک کننده بود.البته خوندن کتاب های منبع رو هم فراموش نکنید.
ولی کتابارو بخونید کامل ولی تست نزنید بی فایده هستش.کتاب در کنار پاسخ تشریحی تست ها عالیه.

صاد
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۲ ب٫ظ

سلام به سلام گفته‌ها! و خداحافظ
من که زیاد نظر نذاشتم ولی نظرات از چن روز پیش دنبال میکردم خیلی خوب بود

Ali
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ب٫ظ

سلام دوستان مدارک رو به چه صورت باید تحویل دانشگاه بدیم؟

اکرم
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

دانشگاهی ک قبول شدید یسری مدارک رو مثل مدرک کارشناسی اسکن میکنید کپی شناسنامه و کارت ملی و عکسم یه روز اعلام میکنن برای تشکیل پرونده میبرید دانشگاه

Ali
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  اکرم

حضوری هم باید بریم من رام دوره؟

درخشان
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ب٫ظ

آیا فکر میکنی تو از من موفقتری که دانشگاه خوبی قبول شدی؟از کجا میدونی؟آیا این کار قضاوت غلط نیست؟

Ali
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ب٫ظ

سلام دوستان منم پیام نور بوشهر رشته مطالعات فرهنگی قبول شدم که به دلیل شاغل بودن مجبور شدم اولویت اولم پیام نور باشه والا دانشگاه روزانه هم قبول شدم

علی
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  Ali

خوب اشتباه کردی الان دانشگاه ها کلا مجازی شدن

محمد
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  Ali

سلام بوشهری؟ منم بوشهرم دانشگاه خلیج روزانه اوردم منم شاغلم مجبور شدم فقط بوشهر بزنم

مهدی
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ب٫ظ

درخشان جان حالا که دانشگاه خوبی قبول نشدی دو تا کار رو پیشنهاد میکنم: یا بی خیال درس بشو و برو دنبال یه کار دیگه، یا اینکه فضای مجازی رو ترک کن و بچسب به درسات (اینو صادقانه گفتم)

درخشان
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

یعنی چی؟اولا همه چی فقط دانشگاه خوب نیست و جاهای دیگەم میشه موفق و مفید عمل کنی.دوما تو که منو نمیشناسی،رو چه حسابی این دوتا نصیحتو میکنی؟سوما چرا فقط من؟

مهدی
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  درخشان

حالا از ما گفتن بود، خودت بهتر میدونی…

حامد
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  درخشان

همیشه اونی رو میزنن که تو چشمه. نگران نباش بیشتر سلبریتیا رو میزنن. خوش به حالت

F
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  درخشان

دقیقا منم همین نظر رو دارم….ادم تو هر رشته ای و دانشگاهی میتونه جزو بهترین ها باشه…

نفس
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۵:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

ما بارها از درخشان خواستیم بیاد جواب مارو بده گاهی تنها نبودن بهتر از هر مدرک تحصلی هست

اعظم
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ب٫ظ

ممنون از همتون بخاطر وجود قشنگتون . چقدر این مدت با شما بودن زیبا بود . امیدوارم همگی تو راهی که جلوی رومون هست موفق و پیروز بشیم .
خدانگهدار 😙😙😙😙😙😙😙😙😙

نسترن
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۱ ب٫ظ

موفق باشید دوستان مرسی که این مدت بودید و باعث دلگرمی شدید چه خوب که این سایت بود
درخشان بدرخشی
نفس نفسی
حمیدنگفتی کجا قبولی

نفس
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  نسترن

مرررررسی عزیزترینم😘😘

درخشان
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  نسترن

سپاسگزارم.انشالا در تمام مراحل زندگیت موفق باشی و پر تلاش

زهرا
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۶ ب٫ظ

سلام دوستان کسی دانشگاه سوره قبول شده ؟رشته هنر اسلامی

امین
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۹ ب٫ظ

دوستان از ته دل برای همتون ارزوی موفقیت دارم انشاالله همیشه بهترینا براتون رقم بخوره
خدانگهدار همه

M.s
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۲ ب٫ظ

سلام دوستان
رشته حقوق دانشگاه قم وضعیتش به چ شکلی من رتبه ۷۲ شدم منتهی تهران انتخاب نکردم قم رو در اولیت قرار دادم چون شنیده بودم توی رشته حقوق بسیار قوی هست شما اطلاعی دارین از این دانشگاه؟

درخشان
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۵ ب٫ظ

نفس بالاخرە کجا قبول شدی؟امیدوارم تو دانشگاه موفق باشی.برای دکترا هم بخون

نفس
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  درخشان

من زاهدان قبول شدم عزیزم. برات ارزوی موفقیت دارم. خدانگهدار

ترانه
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

نفس خودت کجایی هستی؟؟؟؟ زاهدان؟؟؟؟؟؟

نفس
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

من لر هستم عزیزم.خدا روشکر رشته ای که دوست داشتم قبول شدم ولی یکم راهش دوره و چاره ای نیست و میرم.

درخشان
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

جدی میگی؟دیروز که گفتی اهواز و اردبیل😃😊

نفس
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  درخشان

ارم من فرق داره این یه نفس دیگه اس من سبزم

نفس
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  درخشان

من تربیتی اردبیل قبول شدم
شناختی اهوزام اوردم
میخوام درخواست تغییر اولویت بدم اگر بشه
ولی اصلا نمیدونم تربیتی بهتر یا شناختی؟

نفس
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  درخشان

درخشان من مطمعنم توی تکمیل ظرفت قبول میشی تو باید هم کلاسی من بشی

درخشان
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

اردبیل رتبەش۴۵بود، من ۴۶بود رتبه م بخدا

نفس
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۵:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  درخشان

من اگر اردبیل نزده بودم و اهواز و اول زده بودم تو الان اردبیل قبول شده بودی😔😔😔

حامد
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

خدایی فیلم هندیش نکنین. من که اشکم دراومد

زهرا
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۶:۳۴ ب٫ظ

ما که بسم الله گفتیم و….هیلگارد رو شروع به خواندن کردیم ……

درخشان
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

دوباره ؟امسال قبول نشدی؟

زهرا
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  درخشان

روانشناسی عمومی پیام نور قبول شدم…..شروه کردم خوندن دروس ترم اول….وقت نداااااااریم😍

بنیامین
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

کدوم شهری؟ایولالله باباکتاباروازکجاآوردی ب این زودی؟

بنیامین
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

راستی نمیدونی هزینش چقددرمیاد؟من مطمئن نیستم فک کنم حدود۳تومن بشه آره؟

آزاده
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام پیام نور کجا…منم پیام نور عمومی ام شیراز

امیر
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۳ ب٫ظ

سلام
من الان پیام نور قبول شدم، اولویت بعدیم روزانه هست و قبول میشدم، حالا چجوری میتونم برم اولویت بعدی؟؟؟

ترانه
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۳ ب٫ظ

دوستان خیلی از دانشگاهها در قسمت معاونت آموزشی تحصیلات تکمیلی اطلاعیه ثبتنام رو زدن. مثل الزهرا…. جانمونید

درخشان
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۲ ب٫ظ

چقدر سوت و کور شده اینجا…
اون که رفته دیگه هیچوقت نمیاد….😭

ترانه
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۴:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  درخشان

آره میببنی؟ تا نتایج اومد همه پر کشیدن رفتن یه عده هم که همش مسافر میزنن: رشت نبود؟ قزوین نیست؟ 😂😂

درخشان
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

انگار داخل ترمیناله. یزد، کرمان،شیراز،ساری حرکت😃

سارا
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۴:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  درخشان

آره…تا دیروز هر پنج دقیقه یه بار ریفرش میکردی، ده تا پیام جدید میدیدی…اما حالا

ترانه
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

واقعا که دانشگاه ندیده ها خخخخ

اعظم
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۵:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  درخشان

اره واقعا . قبول شدگان رفتن دنبال اسکن مدارک و …. . اونایی که قبول نشدن هم رفتن تا دوباره تلاش کنن. ایشاله همه موفق باشن . روزای خوبی رو همه با هم سپری کردیم 😢😢😢

امین
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  درخشان

اره درسته اما من هنوز نرفتم اخه نمیتونم از شماها دل بکنم
راستی درخشان جان شما نگفتی از پیام نور کجا قبول شدیا؟؟؟؟؟؟

درخشان
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  امین

بهت میگم.😃😚😘

فرزانه
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۰ ب٫ظ

سلام بچه ها *۴ در ستون نتیجه یعنی چی ؟؟؟

Mehradhidden
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

یعنی قبول شدی اما نه با سهمیه خودت

فرزانه
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۸:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  Mehradhidden

ممنونم یعنی با چه سهمیه ای قبول شدم متوجه نشدم

هانیه
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

سلام ظاهرا ینی قبولی با سهمیه.البته طبق چیزایی ک اینجا شنیدم میگم

ناصر
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

سلام یعنی در این کد رشته با سهمیه غیر از سهمیه ثبت نامیت قبول شدی احتمالا سهمیه ثبت نامی شما ۵ درصد بوده که چون رشته با سهمیه ۲۵ درصدی پر نشده شما انتخاب شدی..

فرزانه
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

ممنونم

مریم
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۴:۱۷ ب٫ظ

ینی یه نفرم خوارزمی نبودااا انگار فقط منم اونجا 😂 من خوارزمی رتبه ی ۱۷

فهیمه
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۵:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

من خوارزمی مدیریت آی تی قبول شدم

جاوید
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۳:۵۹ ب٫ظ

سلام
لطفاً راهنمایی میکنید؟
مدیریت
پردیس تربیت مدرس یا آزاد تهران مرکز؟

اکرم
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  جاوید

پردیس ها هزینه زیادی دارند خیلی بیشتر از آزاد این تنها فرقشونه .تهران مرکز از واحد های خوب دانشگاه آزاد و پردیس هم مدرک دولتی داره

سرمدی
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۳:۲۶ ب٫ظ

مراحل ثبت نام امسال، غیر حضوریه؟ فقط از طریق سایت دانشگاه؟

ناصر
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۳:۰۶ ب٫ظ

سلام بچه ها
امام خمینی قزوین کی قبول شده؟؟

ناهید
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

من پایین جوابتونو دادم من شیمی آلی قبول شدم روزانه و الویت اولم بود بخاطر شرایطم نمتونستم برم شهر دیگه

ناهید
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

دانشگاه امام رتبه کشوریش ۱۳ و اینکه اگه شما روزانه آورده باشین و نرین از سال بعد محروم میشین

مهشید
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۲ ب٫ظ

سلام بچه ها
قضیه این رشته هایی که پشت هم تو کارنامه قبولی زدن چیه؟ دوست‌من رشته اول رو شهر خودش اوره اما شش جای دیگه هم بعد اون براش زدن، کسی میدونه قضیه‌چیه؟ گیج شده بنده خدا

ناصر
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

بله…یعنی میتونه اگر جایی که قبول شده دوس نداره بره تو سایت سازمان درخواست بررسی الویت پایین تر بزنه و اونجا قبول شه

نفس
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۳:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

ببخشید اقا ناصر یعنی امکان تغیر هست؟

ناصر
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

بله..ولی از زمان پایان اعتراض حدودا یک ماه طول میکشه اگر درخواست بررسی الویت بعدی رو بدید باید کد رشته محل مورد نظرتون رو در کادر وارد کنید تا بررسی شه اگر قبول بشید بهتون اعلام میکنن و قبولی قبلیتون حذف میشه

نفس
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۳:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

دقیقا کدوم قسمت باید برم میشه راهنمایی کنید؟

ناصر
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

تو صفحه اول سنجش سمت چپ قسمت پاسخگویی رو وارد شید اگر عضو نیستید عضویت رو پر کنید یا اگر عضو هستید وارد شید و درخواست جدید رو بزنید از منوی کشویی کارشناسی ارشد انتخاب کنید ثبت رو که میزنی ی صفحه جدید باز میشه گزینه دومش نوشته درخواست بررسی الویت بعدی اونو که بزنی وارد ی صفحه میشه شماره پرونده و داوطلبی رو وارد کن ثبت کن ی صفحه جدید باز میشه و میتونی اونجا تیک بررسی الویت بعدی رو بزنیو کد رشته محل مورد نظر رو وارد و ثبت کنی منتظر بمونی تا جوابش بیاد.

هانیه
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۹ ب٫ظ

برنامه ریزی درسی شهید چمران اهواز روزانه😍

sajjad
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ب٫ظ

سلام دانشگاه سمنان قبول شدم هر کی احیانا قبول شده یه ندا بده ببینم خخخخ

ناصر
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  sajjad

چی قبول شدی؟

نفس
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ب٫ظ

دوستان سازمان سنجش باز؟ میشه حضوری رفت؟

Ali
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ب٫ظ

با سلام دوستان ثبت نام در دانشگاه به چه صورت هست؟حضوری یا غیر حضوری

محمد
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

از شنبه غیرحضوری تو سایت دانشگاهت

نفس
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

دو مرحله حضوری و غیر حضوری

مریم
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

اشاره ای به حضوری نکرده سنجش

محمد
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱:۴۷ ب٫ظ

من رتبم هفتاد بود تهران نزدم چون سر کارم شهر خودم زدم اولین اولویتم قبول شدم خدارو شکر انشالله همتون موفق باشید

سعید
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

نبود اراک

سعید
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱:۴۷ ب٫ظ

بچه ها

ترانه
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

ها؟ 😂😂😂

سعید
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ب٫ظ

سلام خوبید بچه بنظرتون دانشگاه اراک خوبه روزانه

ترانه
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

مهم اینه روزانه ایی…. روزانه گینه بیسائو هم خوبه

مهدی
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ب٫ظ

کسی هست اینجا که برگ اعزام برا آذر داشته باشه ؟ باید چیکار کنیم چه مدارکی به دانشگاه قبولی بدیم؟

رها
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ب٫ظ

📢#ثبت_نام_ارشد
زمان ثبت‎نام قبول‎شدگان کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ اعلام شد

🔹زمان ثبت‌ نام از پذیرفته‎شدگان کد رشته‎های امتحانی کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ که نتایج آنها به صورت قطعی اعلام شده، از ۱۰ آبان ماه ۹۹ به بعد است.

اعظم
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ب٫ظ

بچه ها دلم واستون تنگ میشه . چقدر این روزهای انتظار با وجود شما شیرین بود. چقدر همتون خوبین .

ترانه
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  اعظم

فدات قابل نداریم😂

اعظم
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

😄😄😄😄😄😄😄😄
😍😍😍😍😍😍😍😍
😙😙😙😙😙😙😙😙

یعنی میشه: ارشد مهندسی پزشکی علوم‌ پزشکی تهران
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۸ ب٫ظ

بچه ها کی مهندسی پزشکی علوم پزشکی تهران اورده؟؟درصداشو میشه بگه؟؟؟

شکوفه
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

دانشگاه رشت کسی نیست؟

Fatimaw
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  شکوفه

یسسسس

شکوفه
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۵:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  Fatimaw

چه رشته ای؟

حدیث
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ق٫ظ

بچه ها کیا رازی قبول شدن فعلا اطلاعیه ای درباره ثبت نام نزدن فکر کنم دهم میزنن

بنیامین
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ق٫ظ

سلام.بچه ها من هرچی به شماره دانشگاه زنگ میزنم کسی جواب نمیده تواین سایت سنجشن زده ثبت نام از ۱۰آبان یعنی از ۱۰آبان ثبت نام میکنن؟
راستی کسی پیام نور فردوس روانشناسی عمومی قبول نشده تبادل اطلاعات ثبت نامی کنیم؟

امیر
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۵:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  بنیامین

پیام نور شهریه اش چقدر درمیاد؟

بنیامین
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  امیر

حدود ۳تومن فک کنم.دقیق نمیدونم امروز هرچی زنگیدم دانش برنداش کسی.
نکنه توهم پیام نوری؟

مریم
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ق٫ظ

کسی از درخواست بررسی اولویت بعدی خبر داره کی درخواستمون بررسی میشه

نفس
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

مدارک منو ناقص ارسال کردن ویرایش نداره؟؟؟

بدری
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۳ ق٫ظ

اینجا هیچکی جواب نمی ده. 😓

سارا
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  بدری

من هستم هنوز. ههههههههه

درخشان
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸ ق٫ظ

فقط لطفا بگید تکمیل ظرفیت کی میاد؟

امین
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  درخشان

سلام درخشان جان تبریک میگم انشاا…همیشه موفق و سربلند باشی اگه امسال تکمیل ظرفیت باشه خودشون اعلام میکنن اونوقت شماهم مطلع میشین فقط میتونم بپرسم از پیام نور کجا قبول شدین؟

نفس
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  درخشان

منم منتظر تکمیل ظرفیتم

حدیث
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸ ق٫ظ

سلام بچه ها تبریک به همه من رتبم ۴۲ شد و روابط بین الملل قبول شدم چون شاغلم اولویت اولمو رازی زدم شهر خودم الان ته دلم میگم کاش اول تهرانو میزدم اما برام خیلی سخت میشد

ترانه
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  حدیث

عزیزم مبارک باشه.دانشگاه رازی هم عالیه.به نظر من دانشگاه شهر خود آدم آرامشش خیلی بیشتره.موفق باشی.

حدیث
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  ترانه

مرسی گلم

اشی
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶ ق٫ظ

۵۹۴ سهمیه آزاد
محیط زیست خواجه نصیر روزانه

درخشان
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ق٫ظ

به همتون تبریک میگم. اونایی هم که قبول نشدن مثل یک واقعیت بهش نگاه کنن. اگه میتونن حتما بخونن برای سال بعد.
خلاصه ببخشید دیر اومدم اینجا.کمی ناراحت بودم😟😟😟😊😊

ترانه
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  درخشان

انشاءالله سال بعد علامه قبول میشی. …

درخشان
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  ترانه

تو کجا قبول شدی؟😎

ترانه
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  درخشان

همونجایی که خودم حدس زده بودم روزانه الزهرا تهران

سمیه بانو
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

منم الزهراء قبول شدم ترانه جان اطلاعیه چیزی ندیدی که کلاساش کلا مجازیه یا تلفیقی؟ و اگه تلفیقی برای خوابگاه باید چکار کنیم

ترانه
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  درخشان

راستش من میخواستم بگم که روزانه قبول نمیشی اما شاعر میگه: خبری که دلی بیازارد تو خاموش تا دیگری بیارد…منم خاموش شدم تا سنجش بیارد خخخ

نفس
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  درخشان

ما نگرانت بودیم چیزی که وقت برای درس خوندن

درخشان
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ق٫ظ

ببخشید دیر اومدم.پیام نور قبول شدم😍😭ولی باز خدارو شکر.شاید تکمیل ظرفیت یه جایی قبول بشم.رتبەم خیلی نزدیک به قبولی دانشگاه ها بود
یکیشون ۴۵بود، رتبه من۴۶😯😃

دلارام
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  درخشان

تبریک میگم.پیام نور کجا قبول شدید؟ تربیتی؟ چه رتبه ای داشتید؟ من تو کارنامه سبز انتخاب های بعدیم پیام نور تهران جنوب تربیتی اورده بودم.

ترانه
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  درخشان

نمیبخشیم…..تا گردو ندی حلالت نمیکنیم

نفس
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  درخشان

درخشان من دلن روشن

درخشان
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ق٫ظ

سلام بچه ها خوبین؟خوشین؟
بریم برای پنجشنبه؟😃😃😃😃

سارا
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  درخشان

خخخخخخخخخ

شیما
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ق٫ظ

دوستان کسی بوعلی قبول نشده؟
تو سایت دانشگاه اصلا برای ثبتنام غیرحضوری و حضوریش چیزی نزده

سارا
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  شیما

سنجش اعلام کرده از دهم به بعد تو سایتا اعلام میشه

شیما
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

ممنون

hossein
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۶:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  شیما

چه رشته ای هستین؟

شیما
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  hossein

حقوق عمومی

امین
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۸ ق٫ظ

سلام دوستان با ارزوی موفقیت برای تک تکتون من روانشناسی عمومی دانشگاه تبریز قبول شدم کسی هست اینجا که با من همکلاس باشه؟

الی
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۷ ق٫ظ

دوستان شیمی آلی سمنان کسی قبول نشده؟

آقا سعید
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  الی

من هوش سمنان

ماریا
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۸ ق٫ظ

یکسال روزی ۸ ساعت کار میکردم با یه بچه کوچیک و درس خوندم بعد از یکسال سر جلسه کنکور فهمدیدم کلا منابع رو اشتباه خوندم یه جورایی ریاضی رو علوم خونده بودم خخخخخ خدایا شکرت الانم قبول نشدم در خدمتم شمام با رتبه ۴ رقمی زبان انگلیسی

داوطلب
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  ماریا

خیلی باهالی :-) نکنه تو همون ماریا خواهر فرشیدی ؟

نفس
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  ماریا

ماریااا جان میدونی چرا اینجا بودی؟
ادما هیج وقت توی جای نامربوط قرار داده نمیشن
اینجا بودی تا ما ازت صبوری استقامت و تلاش و یاد بگیریم
ما همه توی زندگی اشتباه کردیم کدومامون مثل تو اینقدر محکم اشتباه خودمون و پذیرفتیم و سرمون و بالا گرفتین و گفتیم اره حاصل اشتباه من یه رتبه ی ۴ رقمی شد
به شخصه حاصل اشتباهات من خیلی بدتر از رتبه ۴ رقمی بود ولی من شحاعت و جرات تورو نداشتم و سرمو انداختم پایین و شرمنده شدم
افررررین به شجاعت و جراعتت
شحاعتت من و یاد زنای کورد میندازه😘😘😘😘😘

مریم
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  ماریا

تو همه سایت ها که منابع رو گذاشتن (از هر درس چند تا منبع)منظورتون اینه که منابع کم اهمیت تر رو خوندین

ترانه
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ق٫ظ

بابا درخشان بیا بگو کجا قبول شدی…من ضمانت میکنم کسی ازت گردو نخواد….نترس مرد خخخ

نفس
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  ترانه

چقدر دلم برا همه اتون تنگ میشه
دلم میخواست سال دیگه توی چیدن گردوها به درخشان کمک میکردم

ترانه
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

منم همینطور….در دلتنگی ها نه در چیدن گردو خخخخ

شا
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۹ ق٫ظ

من سازه نوشیروانی بابل روزانه قبول شدم

ناصر
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۱ ق٫ظ

سلام دوستان من عمران راه دانشگاه امام قزوین قبول شدم به نظرتون برم یا نه؟خودم خیلی دوست داشتم مدیریت ساخت قبول شم..ممنون میشم

mehditoozandehjani
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  ناصر

خدایی این چه سوالی که میپرسی ؟ خخخخ
من بگم نرو نمیری؟

ترانه
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  mehditoozandehjani

حالا شما بگو شاید نرفت

ناصر
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  ترانه

ترانه شما کجا قبول شدی؟

ترانه
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  ناصر

الزهرا

ناصر
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  mehditoozandehjani

من میخوام بدونم شما جای من بودی چیکار میکردی؟

mehditoozandehjani
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  ناصر

واقعا این تصور غیر ممکنه ! من که شرایط زندگی شما رو نمیدونیم ! خیلی مسایل میتونه روی تصمیم اثر بذاره . فقط خودت میتونی درست ترین تصمیم و بگیری .

مریم
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  mehditoozandehjani

اگر اطلاعیه ای برا ثبت نام حضوری پیدا کردین خوشحال میشم اینجا بذارین

Mehdi.toozandehjanii
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

چشم. من با مدیر گروه اقتصاد علامه تماس گرفتم وفتند هنوز بخشنامه ای نیومده و تا ۱۰ ابان توی سایت دانشگاه اعلام میشه

مریم
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  mehditoozandehjani

و اینکه هم دانشگاهی عزیز موفق باشی

Mehradhidden
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

اینم سواله اخه! اگه روزانه قبول شدی نری محروم میشی از کنکور سال دیگه!اگه بدون علاقه بری ،بازم محرومی از نتیجه ای که باید بگیری تو این مسیر

ترانه
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  Mehradhidden

در هر صورت محرومش کردی…😂😂🌹🌹🌹

ستاره
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۷ ق٫ظ

سلام کسی میدونه من باید چکار کنم من انتخاب رشته کردم اما نوشته بدلیل عدم انتخاب رشته کارنامه ای ندارید خواهش میکنم منو راهنمایی کنید

payam
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  ستاره

از قسمت سیستم پاسخگویی تیکت سوال بگذارین.اگر تا فردا جواب ندادن تشریف ببرین سازمان سنجش.

رها
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۶ ق٫ظ

بچه ها کسی دانشگاه خلیج بوشهر قبول شده؟

ممد
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  رها

سلام
من خلیج قبول شدم کارشناسی هم همونجا بودم

رها
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  ممد

موفق باشید، چه رشته ای؟ خودتون کجایی هستید؟ بنظرتون دانشگاه خوبیه؟

ممد
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۳:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  رها

مهندسی شیمی
شیراز
آره تو این رشته که خیلی خوبه ضریب همسان سازی معدل از ۱.۱ ۱.۰۹ هست
کلا دانشگاه خوبی هست
رشته شما چیه؟

ماریا
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۵ ق٫ظ

من قبول نشدم لطفا اگر منابع انگلیسی رو دارید بهم بگید

مریم
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۳:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  ماریا

منابع کدوم رشته؟ آموزش

بدری
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۲ ق٫ظ

تو رو خدا شماها که قبولیتونو می زنین، رتبه هاتونم بنویسید، شاید کمکم کنه

بدری
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۱ ق٫ظ

تو رو خدداااا. یکی به داد من برسه. دوباره خوندن خیلی سخته برام. به نظر شماها اعتراض حضوری میشه داد؟ یا توی سایت پیگیری می کنن
آخه من حتی پردیسان رو هم زده بودم. چطور شده آخه😓😓😓

دلارام
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  بدری

چه رشته ای هستید.می تونید تو سایت سازمان سنجش عضو بشید و اعتراض رو بزنید.
منم از نتیجه آزادم کاملا در حیرتم

بدری
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  دلارام

روانشناسی، رتبه ۱۷۰ بدون سهمیه. هیچچ کدوم از انتخابامو نیووردم. حتی پردیسان. حتی شبانه هایی که رتبه های ۴۰۰ یا بیشتر میخاست. آخه چراااا

Mehradhidden
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  بدری

احتمالا انتخاب رششتونو ثبت نکردید و اصلا براتون انتخاب رشته نشده!مگه نه با این رتبه عجیبه

دیما
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  Mehradhidden

این چندمین کامنتیه که من میبینم اصلا عجیبه بیشترم بچه های روانشناسی هستند یه رتبه هم دیدم قبول نشده بود

دیما
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  بدری

منم روانشناسیم..رتبه من بیشتر از شماست ۳۸۰شدم ولی بازم نه تنها شبانه قبول نشدم آزاد هم قبول نشدم اصلا نمیدونم چرا اینجوری شده..اعتراض بزنین شاید نتیجه عوض شه متاسفم واقعا

بدری
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  دلارام

مگه رتبه و رشته قبولیتون چی بوده.مشاورم که انتخاب رشته کرده برام هم اصلا جواب نمیده

mehditoozandehjani
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۹ ق٫ظ

واقعا هیچکس اینجا اقتصاد علامه قبول نشده با هم راجع ثبت نام تبادل اطلاعات کنیم ؟ چه غم انگیز و تنهام من :-(

ترانه
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  mehditoozandehjani

آخه کدوم آدم عاقلی اقتصاد میخونه؟؟؟ شوخی کردم…مبارک باشه فکر میکنم یه خانوم دیگه هم اقتصاد علامه داشتیم.

mehditoozandehjani
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  ترانه

اقتصاد توو ایران خیلی به درد میخوره کلا همه چیزمون اقتصادی باید باشه خخخخ

ترانه
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  mehditoozandehjani

تا همین الانشم که اقتصاددانان اقتصادمونو ساختن کافیه دیگه بقیه زحمت نکشند میترسم گوشت بشه کیلویی سیصدهزار تومن خخخ

نورا
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  mehditoozandehjani

من علامه قبول شدم اما اقتصاد نه

فاطمه
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۲ ق٫ظ

بچها از نتایج راضی بودین؟؟ یعنی ی چیزی بالاتر از انتظارتون قبول شدید و سوپرایز شدید؟؟
کلا نتایج نسبت ب رتبها چطور بود؟؟

مریم
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۷:۱۴ ق٫ظ

بچه ها من علامه قبول شدم کسی هست که دانشگاه علامه قبول شده باشه؟

mehditoozandehjani
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

چی قبول شدی ؟ ایشالا اقتصاد ؟

مریم
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  mehditoozandehjani

برنامه ریزی رفاه اجتماعی و رتبمم ۲۸ بود

mehditoozandehjani
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

من زنگ میزنم دانشگاه کسی جواب درست نمیده لینک ثبت نام انلاینم قطع …

mehditoozandehjani
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

الان پیگیر شدم گفتن ثبت نام احتمالا حضوری و تا ۱۰ ابان اعلام میشه و هنوز بخشنامه نیومده .

مریم
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  mehditoozandehjani

نه برا دکترا که ثبت نام از طریق ارسال مدارک با پست هست البته برای شهرستانی ها

نورا
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

عزیزم من قبول شدم

ماریا
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۶:۱۷ ق٫ظ

سلام دوستان من که امسال منابع رو اشتباه خونده بودم و قبول نشدم هرچند به زندگی وابسته بود و الان خیلی افسرده ام چهار رقمی شده بود . ولی تور خدا هرکس منابع زبان و داره به من بگه که از الان برنامه ریزی کنم برای سال اینده با داداشم فرشید بخونم ایشالا قبول شم. ممنونم

ترانه
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۴ ق٫ظ

به همه دوستانی که دانشگاه روزانه قبول شدن واقعا تبریک میگم، مخصوصا اونایی که دانشگاههای معتبری قبول شدن که دیگه دمشون واقعا گرم….من کلا با دانشگاه پولی مخالفم مگر اینکه مدرکش پول زا باشه خخخ امیدوارم همگی موفق باشید. این مدت خیلی خوب بود کنار هم بودیم.

mehditoozandehjani
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  ترانه

شما دانشگاه ازاد بیرجند مگه قبول نشدی؟!! اونجا شهریه داره ها !!!!

ترانه
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  mehditoozandehjani

نخیر….من اون ترانه نیستم. به آرمها توجه کنید.

سینا
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۳ ق٫ظ

سلام و درود خدمت شما میخواستم بپرسم اگر کسی در آزمون ارشد بیش از یکجا قبول شده باشد منظورم این است که یک کد رشته قبول شده باشد و کد رشته های دیگری هم باشند که رتبه داوطلب در آنها کمتر از رتبه کد رشته باشد آٰیا میتواند به آن کد رشته ها برود یا خیر؟

فاطیما
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۴:۵۳ ق٫ظ

من دانشگاه سمنان قبول شدم

الی
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  فاطیما

چه رشته ای عزیزم؟