پذیرش کارشناسی ارشد استعداد درخشان ۹۷ دانشگاه صنعتی قوچان

کارشناسی ارشد بدون ازمون 97 - 98 دانشگاه صنعتی قوچان

دانشگاه صنعتی قوچان برای سال تحصیلی ۹۷-۹۸ از میان داوطلبان واجد شرایط، دانشجوی کارشناسی ارشد استعداد درخشان می پذیرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، دانشگاه صنعتی قوچان از میان متقاضیان واجد شرایط بر اساس آیین نامه آموزش عالی و سهمیه مشخص شده مبادرت به پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ارشد می‎کند. متقاضیان در بازه‏ای مشخص اقدام به ثبت نام می‎کنند. این دانشگاه پس از بررسی، پرونده متقاضیان برای تایید علمی به گروه‎های آموزشی مرتبط ارجاع می‎دهد و برترین‏‎ها را به سازمان سنجش برای ثبت نام نهایی معرفی می‎کند. این بازه به طور معمول در پایان نیمسال ۷ دانشجوی کارشناسی آغاز و در پایان شهریور سال بعد با معرفی به سازمان سنجش خاتمه می‎یابد.

فهرست رشته‌های تحصیلی پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در سال تحصیلی ۹۸-۹۷       

ردیفگرایشرشته
۱فرایندمهندسی شیمی
۲طراحی کاربردیمهندسی مکانیک
۳سازهمهندسی عمران
۴کنترلمهندسی برق
۵مخابراتمهندسی برق
۶ریاضی کاربردی
۷جداسازیشیمی

مدارک لازم:

  1. فرم شماره یک و تقاضانامه تکمیل شده
  2. ۱ قطعه عکس ۴*۳ پشت نویسی شده
  3. کارنامه شش نیمسال دانشگاهی
  4. مدارک علمی – پژوهشی

نکات مهم:

  • مدارک ناقص بررسی نخواهد.
  • مدارک به گونه ای ارسال شود که حداکثر تا تاریخ ۰۵ / ۰۴ / ۱۳۹۷ به مدیریت تحصیلات تکمیلی رسیده باشد. به درخواست هایی که پس از تاریخ مزبور دریافت گردد ترتیب اثر داده نخواهد ش.
  • مسئولیت صحت مدارک ارسالی برعهده داوطلب است. در صورت اثبات هرگونه خلاف درمدارک ارسالی داوطلب ، در هر مرحله ای قبولی وی کان لم یکن تلقی می شود و قابل پیگرد قانونی است.

دانشجویان کارشناسی ورودی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۳۹۴ – ۱۳۹۳ دانشگاه صنعتی قوچان و سایر دانشگاه های دولتی سراسر کشور حایز هریک از شرایط ذیل می توانند مدارک مشروحه زیر را حداکثر تا تاریخ ۳۱ / ۰۳ / ۱۳۹۷ با پست پیشتاز به آدرس: کیلومتر ۵ جاده قوجان – مشهد ، سازمان مرکزی دانشگاه کد پستی: ۶۷۳۳۵ – ۹۴۷۷۱ ارسال دارند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات