اعلام جزئیات انتخاب رشته محل های بورسیه و شرایط خاص کارشناسی ارشد ۹۷

جزئیات انتخاب رشته محل های بورسیه و دارای شرایط خاص آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۷ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام سازمان سنجش، متقاضیان بورسیه وزارتخانه ها، سازمان ها و یا مؤسسات آموزش عالی دارای شرایط خاص در هر یک از کد رشته های تحصیلی، باید علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ و همچنین دفترچه راهنمای انتخاب رشته ارشد ۹۷ و احراز حد نصاب نمره علمی لازم، واجد شرایط و ضوابط اختصاصی وزارتخانه و یا سازمان و یا ارگان بورس دهنده و یا مؤسسه آموزش عالی دارای شرایط خاص نیز باشند.

تبصره ۱- شرایط و ضوابط اختصاصی وزارتخانه ها، سازمان ها و ارگان های بورس دهنده و همچنین مؤسسات آموزش عالی دارای شرایط خاص در این قبیل رشته ها در انتهای دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۷ درج گردیده است. لذا کلیه داوطلبان لازم است پس از مطالعه دقیق آن، در صورت تمایل و واجد شرایط بودن بر اساس رشته و گرایش مجاز خود، نسبت به انتخاب حداکتر ۲ کد رشته محل بورسیه یا دارای شرایط خاص از رشته امتحانی مربوط اقدام نموده و کد رشته محل یا رشته محل های انتخابی (حداکثر ۲ کد رشته محل مجاز) را به همراه سایر کد رشته های انتخابی از رشته امتحانی به ترتیب تقدم علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی درج نمایند.

تبصره ۲- در هر یک از کدرشته محل های انتخابی، بر اساس ظرفیت پذیرش دانشجوی بورسیه ارگان های مختلف و مؤسسات آموزش عالی دارای شرایط خاص، با توجه به نمرات امتحانی در هر یک از کد رشته های انتخابی (حداکثر ۲ کد رشته محل)، فهرست اسامی معرفی شدگان در اینگونه کد رشته ها تا چند برابر ظرفیت به منظور شرکت در مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش استخراج و در هفته دوم تیر ماه سال جاری در سایت سازمان درج خواهد شد. لذا معرفی شدگان لازم است بر اساس اطلاعیه برنامه زمانی مندرج در سایت سازمان و نشریه پیک سنجش برای انجام مراحل فوق به سازمان یا ارگان بورس دهنده و یا مؤسسه آموزش عالی دارای شرایط خاص ذیربط مراجعه نمایند. بدیهی است بر اساس نتیجه گزارش شده توسط سازمان یا ارگان بورس دهنده و یا مؤسسه آموزش عالی دارای شرایط خاص و سایر ضوابط مربوط، گزینش نهایی انجام خواهد شد. لازم به ذکر است عدم مراجعه داوطلب در موعد مقرر، به منزله انصراف داوطلب از ادامه مراحل آزمون مذکور تلقی می گردد.

* توجه: تاریخ دقیق اعلام اسامی چند برابر ظرفیت و برنامه زمانی مصاحبه و سایر مراحل گزینش رشته های دارای مصاحبه در تاریخ ۹۷/۳/۲۸ از طریق پایگاه اطلاع رسانی از این سازمان به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

تبصره ۳- آن دسته از داوطلبانی که با توجه به مندرجات دفترچه راهنمای شماره ۱، در ۲ کد رشته امتحانی شرکت نموده اند، چنانچه با توجه به کارنامه اولیه که از طریق سایت اینترنتی این سازمان قابل رؤیت و پرینت می باشد در هر دو کد رشته امتحانی مجاز به انتخاب رشته باشند، همانند سایر داوطلبان مطابق شرایط و ضوابط مندرج در تبصره ۲ فوق، منحصرا مجاز به انتخاب حداکثر ۲ کد رشته محل دارای شرایط خاص و یا بورسیه می باشند.

تبصره ۴- انتخاب کدرشته محل های تحصیلی دانشگاه های امام صادق (ع)، شاهد و غیر انتفاعی خاتم از شرط محدودیت انتخاب دو کد محل بورسیه و یا دارای شرایط خاص مستثنی می باشد.

* تذکر: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به هیچ یک از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد، بورس تحصیلی اعطاء نمی نماید.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
...
خرداد ۲۰, ۱۳۹۷ ۱۱:۵۹ ب٫ظ

باسلام لطفا جواب ببدید
میخواستم ببینم برا رشته علوم سیاسی
دانشگاه مالک اشتر و
دانشگاه وزارت امور خوارجه و
مؤسسه تربیت مربی عقیدتی سپاه قم
بصورت نیمه متمرکز مصاحبه میگیره بورسیه استخدام میکنه یا نه ؟؟؟
دانشگاه اطلاعت چطور؟