علت دریافت هزینه جداگانه برای انتخاب رشته ارشد ۹۷ در دانشگاه‌ آزاد

هزینه انتخاب رشته ارشد آزاد 97 - 98

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص دریافت هزینه جداگانه برای انتخاب رشته ارشد در دانشگاه‌ آزاد توضیحاتی ارائه داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری آنا از خانه ملت، علیرضا منادی سفیدان درخصوص دریافت هزینه جداگانه برای انتخاب رشته ارشد در دانشگاه‌ آزاد، گفت: سنجش و پذیرش هرکدام عملیاتی جداگانه است و در گذشته عملیات سنجش و پذیرش باهم توسط دانشگاه آزاد انجام می‌گرفت.

وی افزود: در دکتری فرآیند سنجش و پذیرش با هم توسط دانشگاه آزاد انجام می‌گیرد، بنابراین مبلغی حدود ۸۰ هزار تومان از داوطلبان دریافت می‌شود؛ اما آزمون ارشد را دانشگاه سراسری برگزار می‌کند و مبلغ ۴۰ هزار تومان برای این فرآیند دریافت کرده و ۴۰ هزار تومان نیز دانشگاه آزاد برای پذیرش و پردازش اطلاعات دریافت می‌کند.

وجه دریافتی هنگام ثبت‌نام داوطلبان، برای ارائه نتایج آزمون به دانشگاه آزاد است

منادی ادامه داد: هنگام ثبت‌نام در صورتی که داوطلب مایل به تحصیل در دانشگاه آزاد باشد گزینه مربوطه را فعال می‌کند و در قبال این خواسته باید ۱۲ هزار تومان هنگام ثبت‌نام بپردازد، تنها کار سازمان سنجش در ازای این ۱۲ هزار تومان ارائه نتیجه آزمون داوطلب به دانشگاه آزاد است.

این مقام مسئول در دانشگاه آزاد تاکید کرد: دانشگاه آزاد باید برای پذیرش داوطلبان رتبه‌ها، رشته شهرها، شرایط و تقاضاهای داوطلبان را بررسی و پردازش کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد برای عملیات پذیرش ۴۰ هزار تومان در سال گذشته دریافت کرده است، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد پس از سه سال که برای فرآیند پذیرش مبلغی حدود ۴۰ هزار تومان دریافت می‌کرد، امسال این مبلغ را به ۴۶ هزار تومان افزایش داده است.

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: وزارت علوم برای برگزاری آزمون ارشد هنگام ثبت نام هزینه برگزاری آزمون و سنجش را دریافت کرده، دانشگاه آزاد نیز هزینه پردازش اطلاعات را هنگام انتخاب رشته دریافت می‌کند؛ در صورتی که فرآیند سنجش و پذیرش با یک سازمان و موسسه باشد باید هزینه‌ای حدود ۸۰ هزار تومان برای این عملیات دریافت شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
محمد ۱۱۱۱۱
تیر ۲۶, ۱۳۹۷ ۳:۵۲ ب٫ظ

دوستان معماری

ازمون مرحله دوم معماری ۲۲ بود …کلا سراسری و ازاد یک کنکور هست

فرضی
تیر ۳۱, ۱۳۹۷ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  محمد ۱۱۱۱۱

ای وای ، چرا قبلا درست اطلاع رسانی نکردن .
من منتظر آزمون اسکیس آزاد هستم.

سمیرا مقدمی
تیر ۲۰, ۱۳۹۷ ۳:۵۴ ب٫ظ

کارت ورود به جلسه آزمون عملی معماری برای کسایی که فقط دانشگاه آزاد انتخاب رشته کردن از کجا باید بگیریم؟

محمدرضا
تیر ۲۰, ۱۳۹۷ ۶:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  سمیرا مقدمی

سوال منم هست هیچکی جواب نمیده ?

احمد
تیر ۲۰, ۱۳۹۷ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

سلام و ارادت فراوان.وقتتون به خیر ببخشید میخواستم بدونم که قبولی در ارشد مدیریت مالی دانشگاه آزاد ورامین تا چه رتبه ای امکان پذیره میشه لطفا جواب بنده رو بدید.ممنون از لطفتون

ارین
تیر ۲۰, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۵ ق٫ظ

همچین میگن پردازش اطلاعات که انگار میخان بادست انجام بدن
یکبار سرور و نرمافزارش را خریداری کردین. دیگه هرسال نباید پول کل این تجهیزات ر از ملت بگیرین.
همین الان اگر ۲۰۰ هزار نفر تو دانشگاه آزاد ۴۶ هزار تومان داده باشن میشه مبلغ ۹ میلیلارد تومان
با این مبلغ میتونید ۴۵۰ تا دستگاه سرور HP خریداری کرد؟
که یک دیتا سنتر میشه.

یکم به فهم مردم احترام بزارید

آرمان
تیر ۲۱, ۱۳۹۷ ۲:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  ارین

برای شخصی که قراره شهریه های ۲ – ۳ میلیونی به دانشگاه بده
۴۶۰۰۰ تومن پولی نیست .

محمد
تیر ۱۹, ۱۳۹۷ ۸:۴۹ ب٫ظ

چرا هیچ اطلاع رسانی درباره تاریخ پرینت مرحله دوم آزمون عملی (اسکیس معماری) نمیکنید؟؟؟ کسایی که فقط دانشگاه آزاد میخواستن ثبت نام کنن و قبلا هزینه اسکیس ندان چیکار کنن؟ تو رو خدا یه پست در مورد آزمون عملی بذارید. صد تا اطلاعیه برای رشته های شرایط خاص دادند اما در مورد رشته ما معماری ها هیچیییی. آخرش میترسم از آزمون اسکیس جا بمونیم.

امیر
تیر ۲۰, ۱۳۹۷ ۹:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

کارت ورود به جلسه اسکیس منتشر شده و جمعه صبح هستش

سمیرا مقدمی
تیر ۲۰, ۱۳۹۷ ۳:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

کجاااااااا؟؟؟؟

محمدرضا
تیر ۲۰, ۱۳۹۷ ۶:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  سمیرا مقدمی

Sanjesh.org
تو رو تدا ببینید اگه اومده خبر بدید. آخرش نفهمیدم ما هم الان باید اسکیس بدیم یا نه.

محمد
تیر ۱۹, ۱۳۹۷ ۸:۳۵ ب٫ظ

لازم نبود توضیح بدن. کسی که با دادن ۴۶ هزار تومن مشکل داره مطمئنا توانایی ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد رو نداره. چون خیلی زرنگ باشه و کارش به ترم پنجم نرسه حداقل ۱۸ میلیون تومن باید شهریه بپردازه و با سایر هزینه های دانشگاه یه چیزی حدود ۴۰ میلیون تومن برای دوسال تحصیل در این دانشگاه باید کنار بذاره…