پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۷ جهاد دانشگاهی استان اصفهان

کارشناسی ارشد بدون ازمون 97 - 98 جهاد دانشگاهی اصفهان

مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان اصفهان در نظر دارد از میان داوطلبان واجد شرایط استعدادهای درخشان برای سال تحصیلی ۹۷-۹۸ دانشجوی کارشناسی ارشد پذیرش نماید.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان اصفهان بر اساس آئین نامه شماره ۷۷۹۴۸/۲۱ مورخ ۱۳۹۳/۰۵/۰۵ و اصلاحیه شماره ۲۹۹۵۷۴/۲ مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ «ارائه تسهیلات علمی شورای هدایت استعداد درخشان وزارت عتف برای ورود به دوره‌های تحصیلی بالاتر» از بین دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی پیوسته و طبق موارد مندرج در این اطلاعیه صرفا برای نیم سال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ با در نظر گرفتن تسهیلات ویژه دانشجو می پذیرد.

الف) رشته‌های تحصیلی کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۸-۹۷ مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان اصفهان

ردیفنام رشتهکد رشته
۱آموزش زبان انگلیسی۱۳۲۱۲
۲علوم سلولی و مولکولی (با همکاری پژوهشکده رویان)۱۷۵۴۹
۳مهندسی برق – مدارهای مجتمع الکترونیک۱۹۰۹۶
۴مهندسی شیمی – فرآیندهای جداسازی۲۰۲۹۸
۵مهندسی شیمی – نانو فناوری۲۰۳۰۶
۶مهندسی معدن – اکتشاف مواد معدنی۲۲۰۶۲
۷مهندسی برق – کنترل۱۹۷۸۶
۸مهندسی فناوری اطلاعات – شبکه های کامپیوتری۲۲۷۴۶
۹مهندسی پزشکی – بیوالکتریک۱۹۸۴۶
۱۰مهندسی مکاترونیک۲۱۹۳۶
۱۱زیست فناوری – گرایش میکروبی (با همکاری پژوهشکده رویان)۱۷۷۴۶

ب) شرایط  پذیرش:

– دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی پیوسته که  پس از ۶ نیم سال با گذراندن حداقل سه چهارم واحد درسی به لحاظ میانگین کل جزء پانزده درصد برتر در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند و حداکثر در مدت ۸ نیمسال دانش آموخته شدند.

– دانشجویان متقاضی مشروط به اینکه تا ۹۷/۶/۳۱ فارغ التحصیل شوند می توانند از تسهیلات فوق استفاده نمایند.

تسهیلات ویژه:

– به منظور حمایت ویژه از متقاضیان واجد شرایط استعداد درخشان،  به کسانی که  این مؤسسه آموزش عالی را برای ادامه تحصیل انتخاب نمایند، تخفیف ۵۰ درصدی در شهریه ثابت واحدهای اخذ شده نیمسال اول اختصاص خواهد یافت.

– امکان اجرای پایان نامه به صورت مشترک با پژوهشگاه ها و پژوهشکده های جهاد دانشگاهی سراسر کشور.

ج) تاریخ های مهم:

ثبت نام تا تاریخ ۱۳۹۷/۰۵/۰۳

زمان تقریبی اعلام نتیجه اولیه توسط مؤسسه آموزش عالی: ابتدای شهریور ۱۳۹۷

اعلام نتایج توسط سازمان سنجش آموزش کشور: پایان شهریور ۱۳۹۷

د) توضیحات مهم:

– پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در مقطع کارشناسی ارشد مطابق ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مقررات مؤسسه آموزش عالی انجام می پذیرد.

– اسامی پذیرفته شدگان همراه با مدارک و مستندات مربوط برای اعلام پذیرش نهائی به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

– ثبت نام قطعی پس از پذیرش علمی و تأیید سازمان سنجش منوط به تایید دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش دانشجو می‌باشد. بنابراین مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان اصفهان  از صدور هرگونه گواهی اشتغال به دانشجویان پذیرفته شده تا دریافت تاییدیه معذور است.

– انتقال، مهمان، تغییر رشته و تغییر گرایش برای دانشجویانی که از طریق آئین نامه استعدادهای درخشان پذیرفته شده اند ممنوع است.

– درصورت احراز هرگونه مطلب خلاف واقع در مدارک ارسالی داوطلب در هر مرحله ای، از ادامه تحصیل وی جلوگیری به عمل خواهد آمد و مسئولیت عواقب آن به عهده داوطلب خواهد بود.

هـ) حائزین شرایط می توانند درخواست خود را تکمیل و مدارک خواسته شده را به این مؤسسه آموزش عالی به آدرس اصفهان- انتهای بلوار دانشــگاه صنعتی- خمینی‌شهر- شهرک منظریه- بلوار پـردیس – صندوق پستی ۴۴۳-۸۴۱۷۵ ارسال نمایند و یا از طریق آدرس الکترونیکی Info@jdeihe.ac.ir اقدام نمایند.

مدارک لازم جهت ثبت نام:

۱- تکمیل فرم شماره ۱

۲- تکمیل فرم شماره ۲

۳- تصویر صفحات شناسنامه و کارت ملی

۴- کارنامه کلی تحصیلی تایید شده

توجه:

فرمها می بایست به صورت تایپ شده ارسال گردد. بدیهی است به مدارک ارسالی بدون مهر و امضا و ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد. لذا دقت لازم در تکمیل فرم‌ها به عمل آید.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات