نخبگان

عدم تغییر سنوات تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد

معاون آموزشی وزیر علوم گفت: سنوات تحصیلی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در سال جاری تغییر نخواهد کرد و طبق روال گذشته این دانشجویان در صورت نیاز می توانند تا سقف دو ترم اضافه سنوات داشته باشند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش ایسنا، دکتر مجتبی شریعتی نیاسر با تاکید بر اینکه سنوات تحصیلی دانشجویان در سال جاری تغییر نخواهد کرد،‌ گفت: آیین‌نامه‌ای که در این زمینه به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است، کاملاً شرایط را برای آنها فراهم کرده است و طبق روال گذشته هم دانشجویان کارشناسی در صورت نیاز می‌توانند تا سقف دو ترم اضافه سنوات داشته باشند و هم دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد.

دکتر شریعتی وضعیت دانشگاه‌های تعیین‌شده برای ارتقاء در سطح جهانی را رضایت‌بخش توصیف کرد و افزود: به نظر من دانشگاه‌ها متناسب با امکانات و پشتیبانی‌های مالی که صورت می‌گیرد، بسیار خوب و جدی در این زمینه ورود کرده‌اند، منتها یک موقعیت بسیار خوبی که امسال در مقایسه با سال ۹۶ داریم، این است که سازمان برنامه و بودجه به طور جدی به این موضوع ورود پیدا کرده است و حمایت رسمی خود را اعلام کرده، بطوریکه اعتبارات امسال برای حمایت از این پروژه بیش از ۵ برابر (۴۰ میلیارد تومان) شده است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات