نخبگان

اعطای بورسیه تحصیلی کارشناسی ارشد در دانشگاه یاسوج

دانشگاه یاسوج در مقطع کارشناسی ارشد به دانشجویان ممتاز بورسیه اعطا می کند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش پی اچ دی تست، دکترمهدی نوری پور، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یاسوج در گفتگو با روابط عمومی این دانشگاه گفت: برای جذب داوطلبان برتر و برای ایجاد انگیزه در دانشجویان ممتاز دانشگاه یاسوج دستورالعملی طراحی شده است که خلاصه ای از این دستورالعمل به شرح زیر است:

دانشجویانی که در دو نیمسال متوالی حداقل ۳۲ واحد و معدل بالای ۱۷ داشته باشند و همچنین برندگان مدال های المپیادهای دانشجویی و دانش آموزی و دارندگان رتبه های خوب کنکور در مناطق مختلف آموزشی برحسب جدول تدوین شده مشمول این قانون می باشند.

وی اضافه کرد:

در بازنگری آیین نامه بورس برای دانشجویان ممتاز در مقطع کارشناسی مبلغ ۱۵۰۰۰۰۰ تومان، برای کارشناسی ارشد ۲۰۰۰۰۰۰ تومان و برای دانشجویان دکتری در هرترم ۲۵۰۰۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

دکتر نوری پور در خصوص امتیازات ویژه به دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز گفت: تحصیل در دورشته همزمان، کمک هزینه های تحصیلی، شرکت رایگان در دوره ها و کارگاه ها و کمک هزینه شرکت در کنفرانس های علمی از جمله امتیازات ویژه اعطایی به دانشجویان ممتاز تحصیلات تکمیلی است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
fereshteh
شهریور ۱۱, ۱۳۹۷ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

سلام می شه شماره دانشگاه ها رو مثل همین یاسوج رو هم بزارید .تشکر