تسهیلات وزارت بهداشت برای ادامه تحصیل استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد

مدیر امور نخبگان و استعدادهای درخشان وزارت بهداشت گفت: اگر متقاضیان استعداد درخشان تا ۹۰ درصد امتیاز آخرین پذیرفته شده رشته خود را کسب کرده باشند، می توانند در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شوند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

دکتر پروین پاسالار در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، در خصوص آخرین فعالیت‌های مرکز امور نخبگان و استعدادهای درخشان وزارت بهداشت اظهار کرد: از جمله تسهیلات در نظر گرفته شده برای دانشجویان استعداد درخشان این است که این دانشجویان می‌توانند با استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان در مقاطع تحصیلی بالاتر پذیرفته شوند.

وی در ادامه اظهارکرد: به طور مثال تعدادی از دانشجویانی که در رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی تحصیل می‌کنند اگر از دانشجویان استعدادهای درخشان باشند و امتیاز کافی را کسب کرده باشند و تا ۹۰ درصدامتیاز آخرین پذیرفته شده رشته خود را کسب کرده باشند، می‌توانند با سهمیه استعدادهای درخشان به مقاطع بالاتر وارد شوند و این موضوع برای دانشجویانی که از کارشناسی به کارشناسی ارشد و همچنین از کارشناسی ارشد به PHD وارد می‌شوند، نیز صدق می‌کند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
Marijoon
مرداد ۱۴, ۱۳۹۷ ۹:۰۷ ب٫ظ

جواب کی میاد پس