نخبگان

احیای دوره های کارشناسی ارشد مجازی در دانشگاه امیرکبیر

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: پذیرش دانشجو در دوره های مجازی این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد احیا شده است و از مهرماه امسال در این دوره ها پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

احمد معتمدی در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: دوره های مجازی این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد است و در دفترچه امسال این رشته ها اعلام شده بود.

وی افزود: این دانشگاه حدود ۳ هزار دانشجوی مجازی داشت که جمعیت آنها زیاد بود اما تعطیلی این دوره ها نیز صحیح نبود بنابراین برنامه داریم از مهرماه امسال دوره های مجازی دانشگاه را احیا کنیم.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد:  برنامه داریم در سال تحصیلی جدید حدود هزار دانشجوی مجازی را پذیرش کنیم.

معتمدی خاطرنشان کرد: همواره در دانشگاه سعی کردیم ترکیب دانشجویان شهریه پرداز را به صورت مناسب حفظ کنیم تا به کیفیت آموزش و پژوهش این دانشگاه لطمه ای وارد نشود.

وی تاکید کرد: به طور مثال درحال حاضر ۱۰ درصد دانشجویان این دانشگاه شهریه پرداز هستند که این میزان نسبت به بسیاری از دانشگاه های کشور پایین تر است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز برنامه جذب پذیرش دانشجو در دوره های مجازی را داشتیم اما باتوجه به اینکه پذیرش به حد نصاب نرسید این دوره ها برگزار نشد.

معتمدی گفت: برای مهرماه امسال سعی کردیم رشته هایی که با درخواست بیشتری از سوی متقاضیان مواجه است را برای دوره های مجازی اعلام کنیم.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۴ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
آرمان
اسفند ۲۸, ۱۴۰۲ ۴:۵۹ ب٫ظ

من متقاضی تحصیل در این دوره از تحصیلات تکمیلی می باشم
چگونه باید ثبت نام کنم؟

مریم قاسمی
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۵:۲۹ ب٫ظ

سلام ، آیا دانشگاه امیرکبیر، کارشناسی ارشد گردشگری سلامت و یا مدیریت جهانگردی در مقطع ارشد ، بصورت مجازی دارد؟؟؟؟ و یا تصمیمی در این خصوص هست؟؟؟

محمد
مرداد ۱۱, ۱۳۹۷ ۱۱:۳۷ ق٫ظ

کاش امسال تکمیل ظرفیت هم داشته باشیم.

زهره
مرداد ۱۱, ۱۳۹۷ ۱۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

بله خوب میشد