نخبگان

پذیرش دانشجوی دکتری پیوسته در دانشگاه تربیت مدرس از مهر ۹۸

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس از جذب دانشجو در دوره‌ های دکتری پیوسته این دانشگاه از مهرماه ۹۸ خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

محمدرضا کلباسی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا گفت: مجوز ایجاد دوره دکتری پیوسته دو رشته علوم پایه را گرفته‌ایم، اما تلاشمان این است که در رشته‌های فنی و پزشکی نیز بتوانیم برای دکتری پیوسته دانشجو جذب کنیم تا دانشجو بعد از دوره لیسانس مستقیما وارد دوره دکتری شود.

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس درباره زمان جذب دانشجو در این دوره‌ در دانشگاه تربیت مدرس اظهارکرد: مجوز برگزاری دوره دکتری پیوسته اخذ شده است و از مهر ۹۸ شروع به جذب دانشجو در این دوره‌ها خواهیم کرد.

کلباسی درباره مهم‌ترین برنامه‌های آموزشی این دانشگاه اظهارکرد: بحث توسعه دوره‌های بین‌الملل و جذب دانشجویان خارجی از مهم‌ترین برنامه‌های این دانشگاه است که در این راستا دانشگاه طرحی را با عنوان “طرح تحول راهبردی” مصوب کرده است.

وی درباره اهداف این طرح توضیح داد: در این طرح هدف دانشگاه این است که رتبه دانشگاه به سطح ۲۰۰ دانشگاه برتر دنیا ارتقاء یابد.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۵ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
بدون نام
مهر ۱۷, ۱۳۹۷ ۵:۱۸ ب٫ظ

آخ جووون چه خبر خوبی.

دکترای پیوسته کامپیوتر
دکترای پیوسته برق
دکترای پیوسته عمران
دکترای پیوسته معماری
دکترای پیوسته صنایع
دکترای پیوسته روانشناسی
دکترای پیوسته حقوق
دکترای پیوسته زبان انگلیسی
دکترای پیوسته ……

اسحاق ?
مهر ۱۷, ۱۳۹۷ ۱۰:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  بدون نام

کاش دکترای پیوسته مکانیک هم بیاد

رهام
مهر ۱۷, ۱۳۹۷ ۱۰:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  بدون نام

من همیشه به این فکر میکردم چرا فقط چندتا رشته خاص مثل پزشکی و دارو و دندون دکترای پیوسته دارن و رشته های مثل مکانیک که علم مهمی برای کشور عست کاردانی و نهایتا کارشناسی دارن ?

Niki
مهر ۲۵, ۱۳۹۷ ۱۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  بدون نام

چه فایده برای حسابداری که نداره
تازه من فعلا امسال موفق نشدم ارشد برم چه برسه به دکتری …. امیدوارم سال دیگه ارشد حسابداری دولتی بخونم قبول بشم که خستگی امسال نرفتن دانشگاه از تنم بره

عباس
مهر ۲۲, ۱۳۹۸ ۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  بدون نام

متاسفانه در دفترچه انتخاب رشته ارشد خبری از این رشته در این دانشگاه یا دانشگاه های دیگه نبود. و شاید هزاران نفر از فارغ التحصیلان رشته ریاضی محض و کاربردی و رشته های دیگر که به امید قبولی در این رشته در آزمون شرکت کرده بودن یک سال از بهترین سال عمرشون هدر شد.(دکتری پیوسته علوم کامپیوتر توی لیست رشته ها در دفترچه اولیه بود ولی در دفترچه انتخاب رشته حذف شد)