انتشار کارنامه نهایی داوطلبان ارشد ۹۲/ تاریخ آغاز تکمیل ظرفیت

مشاور عالی سازمان سنجش کشور از انتشار کارنامه کامل داوطلبان آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۹۲ تا ساعت ۱۲ امروز (سه‌شنبه، دوم مهرماه) خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

 

دکتر حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به انتشار این کارنامه از امروز، گفت: برای کلیه داوطلبان واجد شرایط گزینش آزمون‌ارشد ناپیوسته ۹۲ کارنامه‌ای حاوی اطلاعات لازم، رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در یکی از کد رشته محل‌های انتخابی و در سهمیه مربوطه تنظیم شده که از امروز، سه‌شنبه (دوم مهرماه) روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.com قرار می‌گیرد.

 

وی افزود: داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج‌نهایی از طریق سایت، در صورتی که درباره کد رشته محل‌های معرفی شده برای مصاحبه و سایر مندرجات سوالی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا پانزدهم آبان‌ماه منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان اقدام و از ارسال نامه و مراجعه حضوری خودداری کنند.

 

توکلی همچنین از آغاز تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۹۲ از روز دوشنبه (بیست و دوم مهرماه) خبر داد.

 

وی با اشاره به پذیرش دانشجو در برخی از کد رشته محل‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته محل‌های تحصیلی کارشناسی ناپیوسته سال ۹۲، گفت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده، اطلاعیه سازمان سنجش درباره پذیرش دانشجو در برخی از کد رشته‌ محل‌های جدید و برخی از کد رشته محل‌های تحصیلی آزمون ورودی ارشد ناپیوسته سال ۹۲ در روز دوشنبه (بیست و دوم مهرماه) از طریق سایت سازمان سنجش و نشریه پیک‌سنجش منتشر خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات