نخبگان

تشریح جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون ارشد مجازی و پردیس‌های خودگردان

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی متمرکز کارشناسی ارشد ناپیوسته مجازی (ویژه شاغلان) و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۹۳ از ششم مهرماه آغاز می‌شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با بیان اینکه فهرست اسامی تعداد ده هزار و ۲۸۴ نفر از پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی متمرکز کارشناسی ارشد ناپیوسته مجازی (ویژه شاغلان) و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۹۳ اعلام شد، گفت: از تعداد ۱۰ هزار و ۲۸۴ نفر تعداد سه هزار و ۷۳۶ نفر زن و ۶ هزار و ۵۴۸ نفر مرد هستند یعنی ۳۶.۳۳ درصد زن و ۶۳.۶۷ درصد مرد هستند.

وی افزود: تمام پذیرفته‌شدگان نیز باید با توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده در اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست اسامی بر روی سایت قرار گرفته است و قبل از مراجعه حضوری به موسسات پذیرفته شده برای کسب اطلاعات در مورد تاریخ و نحوه ثبت‌نام به سایت موسسه محل قبولی مراجعه کنند.

توکلی گفت: در صورتی که موسسه محل قبولی برنامه‌ای را برای ثبت‌نام اعلام نکرده باشد پذیرفته‌شدگان باید بر اساس برنامه زمانی سازمان سنجش با در دست داشتن مدارک لازم که در اطلاعیه سازمان سنجش آمده است در یکی از روزهای یکشنبه ششم مهرماه یا دوشنبه هفتم مهرماه به دانشگاه یا موسسه آموزشی محل قبولی مراجعه کنند.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
صولت
اسفند ۳, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۲ ق٫ظ

سلام جهت شرکت در آزمون الکترونیکی رشته جمعیت شناسی در مقطع ارشد سال ۹۷ چطوری باید اقدام کنم ؟؟