ارسال ۴۰ هزار کارت ثبت نام به پست

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور از ارسال ۴۰ هزار کارت اعتباری ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۱ خبر داد و گفت: داوطلبان تا اول آذرماه با ورود به سایت سازمان سنجش می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

هم اکنون ۴۰ هزار کارت اعتباری جهت ثبت نام در کنکور به اداره پست ارسال شده است و داوطلبان می توانند کارت اعتباری را از اداره پست دریافت کنند.

وی با اشاره به آماری که تاکنون از اداره پست برای کارتهای اعتباری ثبت نام کنکور ارشد ارائه شده، گفت: بر اساس آمار اولیه سازمان سنجش ۶۰۰ هزار کارت اعتباری به پست داده است که از این تعداد ۵۱۸ هزار و ۶۳۴ کارت به فروش رفته و ۷۹ هزار و ۵۵۲ کارت باقیمانده است.

طباطبایی افزود: در مرحله بعدی ۳۰ هزار کارت اعتباری دیگر به پست ارسال شد و امروز نیز ۴۰ هزار کارت اعتباری دیگر به پست ارسال شده که در واقع تاکنون ۱۴۰ هزار کارت اعتباری در اختیار اداره پست است.

وی اضافه کرد: همچنین کارت های مربوط به علاقمندی دانشگاه پیام نور هم ۲۷۹ هزار و ۸۷۰ کارت اعتباری است که به پست ارسال شده و از این تعداد ۲۱۰ هزار کارت به فروش رفته و ۶۹  هزار ۸۷۱ کارت در پست باقی مانده است.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: داوطلبان برای دریافت دفترچه ثبت نام می توانند فایل مربوط به دفترچه را که به صورت PDF در سایت سازمان سنجش قرار دارد از سایت دانلود کنند.

طباطبایی اظهار داشت: تاکنون ۸۳۰ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۱ ثبت نام کرده اند و داوطلبانی که تاکنون در این آزمون ثبت نام نکرده اند، می توانند در روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان و اول آذر با ورود به سایت در آزمون ثبت نام کنند.

به گزارش مهر، پس از اعلام تمدید مهلت ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۱ مشکلاتی در پرداخت الکترونیکی کارت اعتباری ثبت نام بوجود آمده است که خریداری کارت اعتباری از پست را با مشکل مواجه کرده و سودجویی عده ای در گران تر فروختن کارت به داوطلبان را به وجود آورده است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات