تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ (زمان+رشته ها)

 تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد

در سال‌های اخیر برگزاری تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد بالا و پایین‌های زیادی داشته است؛ به نحوی که در سال ۱۴۰۱ تکمیل ظرفیت ارشد برگزار نشد. اما احتمال برگزاری تکمیل ظرفیت ازمون ارشد ۱۴۰۲ وجود دارد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، در سال ۹۹ پذیرش کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی به جای تکمیل ظرفیت ارشد برگزار شد، در سال ۱۴۰۰ مطابق معمول تکمیل ظرفیت برگزار شد، در سال ۱۴۰۱ تکمیل ظرفیت برگزار نشد و توضیح خاصی هم در این باره داده نشد.

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد چیست؟

هر ساله پس از اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد به منظور تکمیل ظرفیت دانشگاه‌هایی که ظرفیت آنها خالی مانده و یا ظرفیت‌های جدید که علاوه بر دفترچه انتخاب رشته ارشد اعلام می‌شود، تکمیل ظرفیت از سوی سازمان سنجش اعلام می‌شود.

فرایند پذیرش بدین صورت است که دانشگاه‌ها ظرفیت‌های فوق را به سازمان سنجش اعلام می‌کنند و در صورت تایید سازمان سنجش، تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد برگزار می‌شود.

در این مطالب همه چیز درمورد شرایط، زمان، نحوه و نیز نتایج تکمیل ظرفیت مقطع ارشد شرح داده شده است.

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد

آزمون کارشناسی ارشد سال جاری در شرایط کرونا برگزار شد و بسیاری از داوطلبان این آزمون نتوانستند به نتایج دلخواه خود دست یابند، جذب دانشجوی کارشناسی ارشد از طریق تکمیل ظرفیت می‌تواند فرصت خوبی برای این داوطلبان باشد.

سازمان سنجش آموزش کشور چند سالی است که اعلام کرده مرحله تکمیل ظرفیت وجود ندارد، اما در سال ۹۹ علی‌رغم این موضوع، مرحله تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد به صورت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی برگزار شد و بسیاری از داوطلبان از این طریق جذب دانشگاه‌ها شدند.

جهت اطلاع از جزئیات پذیرش کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی کلیک کنید.

اما در سال ۱۴۰۰، برگزاری تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد، به روال قبل بازگشت و تنها داوطلبانی که در آزمون ارشد شرکت کرده بودند، مجاز به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت بودند.

در صورتی که تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ اعلام شود، احتمالا شرایطی مشابه سال ۱۴۰۰ اعلام خواهد شد. بر اساس اعلام سازمان سنجش، برای شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۰ لازم بود داوطلبان شرایط زیر را داشته باشند:

  • لازم است داوطلبان در جلسه کنکور ارشد حضور داشته باشند.
  • هر داوطلب منحصراْ مجاز به انتخاب رشته‌محل‌های متناسب با مجموعه امتحانی خود است. بنابراین، به عنوان مثال داوطلب کنکور ارشد مدیریت نمی‌تواند در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد روانشناسی شرکت کند.
  • پذیرفته شدگان نهایی کد رشته‌محل‌های تحصیلی بورسیه یا دارای شرایط خاص حق انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد را ندارند.
  • کدرشته محل‌های مربوط به مجموعه های امتحانی دارای آزمون عملی و تشریحی این اطلاعیه را منحصراً متقاضیانی که قبلاً در آزمون‌های عملی و تشریحی شرکت نموده‌اند می‌توانند انتخاب نمایند. 

آیا پذیرفته‌شدگان کنکور ارشد هم می‌توانستند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند؟

پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال در صورت تمایل می‌توانستند در این مرحله از پذیرش شرکت نمایند. اما در صورت قبولی در این مرحله، قبولی قبلی آنان لغو و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار شد و باید در رشته قبولی جدید ثبت نام و ادامه تحصیل می‌کردند.

آیا امکان شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد در رشته دیگری بجز رشته امتحانی داوطلب وجود داشت؟

خیر، تنها در صورت شرکت در کنکور ارشد یک رشته امتحانی و مجاز بودن به انتخاب رشته داوطلبان می‌توانستند در تکمیل ظرفیت همان رشته شرکت کنند.

فهرست کدضریب‌های مجاز هر متقاضی در سامانه انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت برای وی نمایش داده خواهد شد.

زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در دی‌ماه برگزار شد. اما با توجه به این که زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ در اسفندماه است، در صورت برگزاری تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۲، طبیعتا باید زودتر برگزار شود.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد. داوطلبانی که قصد شرکت در تکمیل ظرفیت دوره‌های روزانه، شبانه، پردیس، پیام نور و غیرانتفاعی را داشته باشند لازم است به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند.

داوطلبانی که قصد شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد را دارند هم باید به سایت azmoon.org مراجعه نمایند.

چند انتخاب در تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ دارم؟

در صورتی که برای رشته شما، رشته‌محل‌های زیادی اعلام شده، تا ۱۰۰ انتخاب در سایت سازمان سنجش و تا ۱۰۰ انتخاب در سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد می‌توانید انجام دهید.

هزینه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد چقدر است؟

برای دانشگاه‌های سراسری نیازی به پرداخت هزینه نیست، ولی برای شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ لازم است مبلغی پرداخت کنید.

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد پردیس خودگردان

از آن جا که پذیرش در پردیس خودگردان دانشگاه‌ها از طریق کنکور صورت می‌گیرد، در صورت برگزاری تکمیل ظرفیت از سوی سازمان سنجش، فهرست رشته‌محل‌های پردیس خودگردان هم در دفترچه تکمیل ظرفیتی که سازمان سنجش منتشر می‌کند درج خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص کارشناسی ارشد پردیس کلیک کنید.

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد پیام نور

پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور نیز از طریق کنکور ارشد سازمان سنجش است. بنابراین، کلیه اخبار و اطلاعات تکمیل ظرفیت پیام نور هم از طریق سازمان سنجش اعلام می‌شود.

دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۲ سراسری

رشته‌محل‌های تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری شامل دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان است.

داوطلبان جهت اطلاع از رشته‌ها و دانشگاه‌هایی که در این مرحله ظرفیت پذیرش دارند، لازم است به دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۲ مراجعه نمایند.

دفترچه تکمیل ظرفیت همزمان با شروع انتخاب رشته یا قبل از آن منتشر می‌شود.

هر داوطلب امکان انتخاب ۱۰۰ رشته‌محل را دارد. البته این موضوع در شرایطی امکان‌پذیر است که تعداد انتخاب‎های داوطلب بر اساس دفترچه تکمیل ظرفیت زیاد باشد.

تکمیل ظرفیت ارشد آزاد ۱۴۰۲

برای شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد لازم است به منظور انتخاب رشته با استفاده از شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه اولیه سازمان سنجش آموزش کشور و کدملی وارد سامانه شوید.

بر اساس اعلام دانشگاه آزاد اسلامی، هر داوطلب امکان انتخاب ۱۰۰ رشته‌محل را دارد. البته این موضوع در شرایطی امکان‌پذیر است که تعداد انتخاب‎های داوطلب بر اساس دفترچه تکمیل ظرفیت زیاد باشد.

ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیز همزمان با دانشگاه‌های سراسری از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه آغاز شده است.

فهرست رشته‌ها و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد که دارای تکمیل ظرفیت در مقطع ارشد در سال ۱۴۰۲ هستند نیز در قالب دفترچه انتخاب رشته ارشد ازاد ۱۴۰۲ منتشر می‌شود.

پذیرش کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی

با توجه به شیوع کرونا در سال ۹۹، ستاد کرونا مصوب کرد که پذیرش کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی صورت گیرد. در همین راستا، سازمان سنجش طی ابلاغیه ای از دانشگاه ها خواست که ظرفیت خالی خود را جهت پذیرش بدون کنکور ارشد بر اساس سوابق تحصیلی اعلام نمایند.

با توجه به این موضوع، به جای تکمیل ظرفیت در کنکور ارشد ۹۹، پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی (معدل) صورت گرفت. اما پذیرش کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی دیگر تکرار نشد.

تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۲ بدون کنکور

پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد بر اساس آیین‌نامه استعداد درخشان صورت می‌گیرد. این پذیرش تنها برای ترم مهر است و تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد بدون کنکور عموما برگزار نمی‌شود.

تکمیل ظرفیت پذیرش ارشد واحدهای بین الملل دانشگاه آزاد

در سال ۱۴۰۱ پذیرش برای واحدهای کیش، ارس و امارات دانشگاه آزاد از طریق آزمون اختصاصی صورت گرفت و تکمیل ظرفیت آن هم در سال ۱۴۰۲ برگزار شد. اما با توجه به این که فراخوان مجزایی برای پذیرش کارشناسی ارشد واحدهای بین الملل آزاد در سال ۱۴۰۲ صورت نگرفته، طبیعتا تکمیل ظرفیت نیز برگزار نخواهد شد.

ظرفیت پذیرش تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد

در سال ۱۴۰۰ برای مرحله تکمیل ظرفیت دوره کارشناسی ارشد ۳۴ هزار و ۵۳۰ ظرفیت خالی در نظر گرفته شد.

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۲

نتایج ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور ارشد معمولا زمان اعلام می‌شود که داوطلبان بتوانند از ترم بهمن وارد دانشگاه شوند. با این حال، نیمسال پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌ها با توجه به امکانات و نظر دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی، در اولین نیمسال تحصیلی ممکن خواهد بود.

شانس قبولی در تکمیل ظرفیت ارشد چقدر است؟

این موضوع کاملاً بستگی به ظرفیت پذیرش، رتبه شما و نیز نحوه انتخاب رشته رقبای شما دارد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۳۳۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
مهسا
بهمن ۱, ۱۴۰۰ ۵:۴۳ ب٫ظ

سلام،،اگردرتکمیل ظرفیت دانشگاه دولتی قبول شوم پرداخت هزینه ثبتنام و شهریه دارد؟

Tz
دی ۲۲, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۹ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر
من برای انتخاب رشته کنکور ارشد دولتی مجاز نشدم فقط پیام نور و غیرانتفاعی مجازشدم میتونم تکمیل ظرفیت روزانه شرکت کنم و اینکه حتما باید کد انتخابی کنکور رو انتخاب کنم؟

نگار
دی ۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۷ ق٫ظ

سلام میشه بفرمایین تکلیف تکمیل ظرفیت ارشد علوم چی شد امیدوارم باشیم یا بریم انشااله برای کنکورسال بعد

زینب
آذر ۱۷, ۱۴۰۰ ۳:۴۵ ب٫ظ

سلام من در کنکور ارشد ۱۴۰۰شرکت کردم مجاز شدم وبعداز انتخاب رشته مردود شدم تقاضا داریم وزیر علوم وسایر مسولین سازمان سنجش لطفاً تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد را لطفاً مجوز بدهید مارا نامید نکنید بخدا دیگه وقت نداریم دوباره امتحان ارشد بدین خواهش میکنم تکمیل ظرفیت را تا پایان آذرماه اعلام کنید تا شانس قبولی داشته باشیم ورودی بهمن باشیم یاخدا

...
آبان ۲۶, ۱۴۰۰ ۴:۰۲ ب٫ظ

منظور از پذیرش براساس معدل چیه

معدل موثری که مد نظرشونه چنده

...
آبان ۲۶, ۱۴۰۰ ۴:۰۱ ب٫ظ

سلام من ارشد پیام نور انتخاب رشته کردم قبول نشدم امکانش هست تکمیل ظرفیت دوباره همون رشته و همون دانشگاه شرکت کنم؟

پرستو
آبان ۱۰, ۱۴۰۰ ۳:۴۳ ب٫ظ

سلام من برای دولتی و آزاد مجاز شدم ولی به دلایلی موفق به انتخاب رشته نشدم درصورت اعلام تکمیل ظرفیت میتونم شرکت کنم؟

فریده
آبان ۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۲ ب٫ظ

سلام من مجاز شدم ولی دانشگاه ازاد و مجاز شده بودم ولی انتخاب شهر نکردم عدم تمایل اعلام کردم آیا الان می تونم ثبت نام کنم رشته جمعیت شناسی

مهسا
آبان ۷, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  فریده

سلام
نه متاسفانه حتما باید انتخاب رشته رو انجام میدادید.

معمار
آبان ۲, ۱۴۰۰ ۴:۰۰ ب٫ظ

سلام من دانشگاه آزاد شهر خودم قبول شدم اگر ثبت نام نکنم و منتظر تکمیل ظرفیت پردیس شهیدبهشتی باشم، سهمیه قبولی آزادم میسوزه؟؟
اگر ثبت نام کنم بعد انصراف بدم سهمیه پرداخت شهریه شاهد ام میسوزه برای پردیس خودگردان قابل انتقال نیست درسته ؟؟!!!!!
چرا همه با هم اعلام نمیشه تا بتونیم درست ثبت نام کنیم و متضرر برای انصراف نشیم 🥲

مهسا
آبان ۸, ۱۴۰۰ ۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  معمار

سلام
نه معمولا دانشگاه ازاد تا یک سال بعد هم اجازه میده برید ثبت نام کنید.
درمورد تکمیل ظرفیت هم فعلا جزئیاتش مشخص نیست. فعلا باید منتظر باشیم ببینیم برگزار میشه یا نه و اگه بشه با چه روشی پذیرش میکنن. پارسال پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بود

زهرا
مهر ۲۹, ۱۴۰۰ ۰:۳۹ ق٫ظ

سلام برای ارشد تکمیل ظرفیت امسال هست؟؟تکمیل طرفیت بر اساس سوابق تحصیلی چجوری هست؟واسه همه رشته ها هست؟

مهسا
آبان ۸, ۱۴۰۰ ۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام
سال گذشته تکمیل ظرفیت ارشد در قالب پذیرش با سوابق تحصیلی صورت گرفت. امسال جزییات و زمانش و برگزاری یا عدم برگزاری هنوز مشخص نیست. حتما اطلاع رسانی خواهد شد در همین سایت.

علی
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۷:۴۳ ب٫ظ

سلام ارشد ،روزانه دانشگاه شیراز قبول شدم برای تکمیل ظرفیت امکانش هست دانشگاه تهران،بهشتی ،علامه یا تربیت مدرس قبول بشم . اگه قبول بشم روزانه میشه یا نوبت دوم

مهسا
آبان ۸, ۱۴۰۰ ۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  علی

سلام
شانس وجود این رشته محل های پرطرفدار تو تکمیل ظرفیت معمولا زیاد نیستش. چون ظرفیت هایی خالی مونده که کسی ثبت نام نکرده عموما ارائه میشه. برای هر دوره ای که تکمیل ظرفیت پذیرش کنن همونو قبول میشید

ندا
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۳:۲۲ ب٫ظ

اگه در تکمیل ظرفیت قبول بشیم بعدا در مدرکمون نوشته میشه؟

مهسا
آبان ۸, ۱۴۰۰ ۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  ندا

سلام
نه اصلا. شیوه پذیرش در مدرک شما درج نمیشه نکران نباشید

بهار
مهر ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۸ ب٫ظ

باسلام
ببخشید میخواستم بدونم بنده ک الان روزانه تبریز قبول شدم اگ ثبت نام نکنم میتونم توی تکمیل ظرفیت شرکت کنم یا ن محروم میشم؟

ارشد
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

از کجا معلوم تکمیل ظرفیت قبول بشی؟؟؟پس دانشگاه الانتو ثبت نام کن

تکمیل ظرفیت
مهر ۲۹, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

شما اگه میتونید دانشگاهی که آوردین رو برین، ثبت نام کنین . بعد در تکمیل ظرفیت هم شرکت کنین اگر قبول بشین، قبولی قبلیتون لغو میشه

امیر
مهر ۸, ۱۴۰۰ ۹:۲۵ ب٫ظ

شرط معدل برای تکمیل ظرفیت!!

چه کسی میتونه کنترل کنه که دقیقا همه با ترتیب معدل وارد شده اند؟؟ و پارتی بازی نشده؟؟؟؟!!!

ترتیب رتبه کنکور ارشد رو میشه کنترل کرد ولی معدل رو خیر.

از سازمان سنجش پاکدست، خواهش میکنیم، تکمیل ظرفیت ۱۴۰۰را مثل سابق بر اساس رتبه کنکور ارشد بگذارند.

نرگس
اسفند ۲, ۱۳۹۹ ۰:۳۲ ق٫ظ

ممکنه بعد المپیاد تکمیل ظرفیت بذارن؟
من نمیدونم چرا نل امید نمیشم

Baoo
بهمن ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ب٫ظ

خدالعنت کنه کرونا که سازمان سنجش چنین تصمیمی گرفته که تکمیل ظرفیت ارشد۹۹ازطریق سوابق تحصیلی اونم دانشگاه آزاد ووپیام نور غیرانتفاعی بیشترین ظرفیت رو داشته بخدا خیلی نامردین اصلا به فکر ما جوان ها نیستین بعدش این حق داریم با این کاراتون جوان های ما فرارکنن ازایران.

آیسان
بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  Baoo

آره …والا

حسن
بهمن ۹, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ق٫ظ

سنجش نابودمون کردی

Baoo
بهمن ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

خدا لعنت کروناروکه باعث شد ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد۹۹صورت نگیره انگار همه دانشگاه به حدنصاب خودشون دانشجوپذیرش دارن که نیاز به تکمیل ظرفیت ارشد ندارن.

سعید
بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ ۴:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  Baoo

نه بابا،،دروغ واضحه که هم ظرفیتشون پرشده..
من خودم قبولی گیلان بودم و نرفتم،،پس اونجا حدااقل یه نفر خالی داشته..ولی تکمیل ظرفیت نگرفتن…
دانشگاه استان خودم رفتم،،دیدم میگه همین رشته رو خیلی جای خالی داریم و ثبت نام نکرده هست..ولی تکمیل ظرفیت نگرفتن..
اینا عمدا اینکار رو کردن.حالا چه خصومت و لجبازی بوده خدا عالمه..کرونا هم فیلمشونه.وگرنه چرا باشرط معدل واسه دانشگاه آزاد گرفتن.؟کرونا از دانشگاه آزاد فراریه..؟الکی چندتا دانشگاه سراسری هم توش جادادن که مثلا واسه همه دانشگاهاست..درحالیکه ۹۰درصدش مال دانشگاه آزاد بوده….
زندگی خیلی ها رو بااین تصمیمشون نابودکردن.علوم پزشکی که ازقبل اعلام کرده بود تکمیل ظرفیت نداره،،تکمیل ظرفیت گرفت..اما ایناییتو کهاز اکثرسالها میگرفتن وو پارسال هم گرفتند،،امسال همینطوری نگرفتند..

وحید
بهمن ۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۱ ب٫ظ

انگار تکمیل ظرفیت ارشد رو امسال اجرا نکردن وقت دیگه تموم شد

آیسان
بهمن ۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

من خییییییییییییلی ناراحتم…

وحید
بهمن ۹, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

منم خیلی ناراحتم 😢😢😢😢بدبخت شدم باید برم خدمت

آیسان
دی ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۸ ب٫ظ

بچه ها مثل اینکه هیچ خبری از تکمیل ظرفیت براساس آزمون نیستش…

وحید
دی ۲۹, ۱۳۹۹ ۴:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

لطفا بیاین همگی درخواست بدیم اون همه هزینه و وقتمون رفت رتبه آوردیم آوردن یه پذیرش بر اساس سوابق که همش آزاد و بدرد نخور نبود گذاشتن تکمیل ظرفیت رو خراب کردن یعنی اصلا ظرفیتی تو سراسری موجود نیس؟حتی خود منم که سراسری قبول شدم ثبت نام نکردم ظرفیتم خالی نمونده ؟؟تو پذیرش بر اساس سوابق ظرفیت های خالی مونده سراسری ارشد اصلا نبود باید اعتراض بدیم بزارن آخه چجوری ارشد وزارت بهداشت رو اجرا کردن وقتی که از قبل اطلاعیه داده بودن امسال اجرا نمیشه

سعید
بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ ۴:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

ای نور بقبر امواتت..حرف دل مارو زدی..

محمد
دی ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ب٫ظ

این همه درس بخون اخرشم ۴تا ظرفیت بدردنخور بزارن زحمات همه مون به باد رفت خداوند روساهتون کنه انشاله با این تکمیل ظرفیت گذاشتنتون من رتبه۳۰۵کنترل الان باید پشت کنکوربمونم این سزاواره

وحید
دی ۲۹, ۱۳۹۹ ۴:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

بیاین همگی درخواست بدیم

Zohre
دی ۲۹, ۱۳۹۹ ۵:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

منم درخواست دادم
چطوری به همه خبر بدیم که درخواست بدن؟

Baoo
بهمن ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

من بارتبه۱۴۳ و۱۴۶ چی بگم.

سعید
بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ ۴:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

منم ۱۷۰ بیماری شناسی گیاهی..خدایی دارم منفجر میشم

وحید
دی ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۱۷ ب٫ظ

لطفا همه دوستان دو قسمت درخواست عمومی سنجش ،درخواست تکمیل ظرفیت ارشد رو پیام بزنن شاید شانس آوردیم و اجرا کردن

آیسان
دی ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

چجوریه این ثبت درخواست توسایت سنجش من بلد نیستم…؟؟!!

وحید
دی ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

سمت چپ سایت سنجش بالا نوشته درخواست جدید

ناصر
دی ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

ای بابا تو تکمیل ظرفیت هم قبول نشدم چون روزانه قبول شده بودم گرایش مورد علاقه ام نبود انصراف دادم لعنت به این سازمان سنجش با این تکمیل ظرفیت گذاشتنش ….امسال پاک حق مارو ضایع کردن این همه درس بخون اخرش بشه این لعنت به این نظام آموزشی

صابر
آبان ۲, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

انتخاب خودت بوده داداش

یلدا
دی ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

بچه ها بیاین امضا بذاریم برا تکمیل ظرفیت لطفااااا

وحید
دی ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  یلدا

یعنی چی امضا؟؟ چطوری ؟؟

کیمیا
دی ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ب٫ظ

نتایج رو کی میذارن پس ؟؟

کیمیا
دی ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  کیمیا

؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Baoo
دی ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۹ ب٫ظ

سلام امسال خبری از تکمیل ظرفیت نیست انگاردانشگاه روزانه وشبانه به ظرفیت خودشون رسیده که جای خالی نداره

فاطمه
دی ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  Baoo

امسال تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق را اجرا کردند به جای رتبه

وحید
دی ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ب٫ظ

انگار امسال تکمیل ظرفیت ارشد رو اجرا نکردن ؛یعنی زحمتمون برا کنکور هیچو پوچ شد دوستان بیاین همگی یه درخواست تکمیل ظرفیت ارشد بدیم ،یعنی هیچ ظرفیت خالی اصلا نداشت روزانه و شبانه ها؟؟؟یعنی همش فقط آزاد و غیر انتفاعی ظرفیت داشت ؟؟؟

یلدا
دی ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  وحید

موافقم بیاین درخواست بدیم

Mohammad
دی ۹, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ب٫ظ

کسی اطلاع داره تکمیل ظرفیت بر اساس رتبه چی شد؟این پذیرش سوابق تحصیلی که خیلی اوته

فاطمه
دی ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  Mohammad

امسال فقط بر اساس سوابق برگزار شد و دیگه تکمیل ظرفیت نداریم

محمد
دی ۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۹ ب٫ظ

سلام
دوستان بیایید برا سازمان سنجش نامه بزنیم ببینیم تکمیل ضرفیت بر اساس رتبه کنکور میزارن یا همین تکمیل ضرفیت بر اساس معدل فقط دیگه گذاشتن

وحید
دی ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

من سه بار پیام زدم و پرسیدم که تکمیل ظرفیت اجرا میشه یا اینکه در قالب همین پذیرش بر اساس سوابق بود دو بار بهم گفتن که بعید بنظر میاد که تکمیل ظرفیت اجرا بشه یه بارم گفتن که تکمیل ظرفیت بر اساس در خواست دانشگاه ها مبنی بر ظرفیت خالی مانده و اخذ مجوز از وزارت علوم اجرا خواهد شد این بود جواب هاشون ؛واقعا کسایی که برا کنکور درس خونده بودن و رتبه آورده بودن حیف شد این پذیرش بر اساس سوابق خیلی بدرد نخور بود

فاطمه
دی ۷, ۱۳۹۹ ۴:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

بله منم با شما موافقم و چون دولتی روزانه قبول شده بودم ولی به گرایشش علاقه نداشتم انصراف دادم تو تکمیل ظرفیت هم چیزی نبود که بخوام برم و فقط محروم شدم

ناصر
دی ۹, ۱۳۹۹ ۳:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

با سلام محرومیت شما برای کنکور ۱۴۰۰ فقط برای دوره های روزانه بوده و میتوانید برای دوره شبانه و ازاد در کنکور ۱۴۰۰ شرکت کنید.موفق باشید

کیمیا
دی ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ق٫ظ

نتایج نهایی تکمیل ظرفیت کی اعلام می‌شود؟

کیمیا
دی ۴, ۱۳۹۹ ۶:۰۶ ب٫ظ

بچه ها جواب انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی کی میاد ؟

کیمیا
دی ۴, ۱۳۹۹ ۵:۳۵ ب٫ظ

بچه ها کسی میدونه جواب انتخاب رشته براساس سوابق کی میاد ؟

کیمیا
دی ۳, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ب٫ظ

دوستان کسی درمورد مهندسی معماری کشتی اطلاعی داره ؟

محمد
دی ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق٫ظ

باسلام
دوستان من از کنکور ارشد۱۴۰۰ محروم شدم به نظر شما برا سنجش چی بنویسم که لغو محرومیت شوم ممنون

ناصر
دی ۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

با سلام محرومیت شما فقط برای دوره روزانه هست یعنی میتونی کنکور ۱۴۰۰ شرکت کنی ولی دیگه نمیتونی دوره روزانه انتخاب کنی

مهسا
دی ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

سلام
خیر این قانون برای امسال نیست. کسانی که در کنکور ۹۹ قبول روزانه شدن؛ کلا از آزمون ارشد ۱۴۰۰ محروم هستن.

محمد
آذر ۳۰, ۱۳۹۹ ۴:۱۳ ب٫ظ

باسلام من که الان از کنکور ۱۴۰۰ محروم هستم اگه تکمیل ظرفیت شرکت کنم از دانشگاه آزاد وقبول شم اما ثبت نام نکنم .یعنی لغو محرومیت میشوم .میتونم کنکور سال ۱۴۰۰ شرکت کنم

آیسان
آذر ۳۰, ۱۳۹۹ ۵:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

بله فک کنم میشه…

مهسا
دی ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
سال های قبل سنجش میگفت که نمیشه از تکمیل ظرفیت برای رفع محرومیت استفاده کرده. بازم میتونید برای کسب اطمینان بیشتر از سنجش پیگیر شید

محمد
آذر ۲۹, ۱۳۹۹ ۸:۲۸ ب٫ظ

سلام من ارشدامسال دانشگاه سراسری قبول شدم اما ثبت نام نکردم واز کنور سال۱۴۰۰ محروم شدم اگه تو تکمیل ضرفیت هم شرکت کنم وسراسری قبول شوم بازم ثبت نام نکنم از کنکور سال۱۴۰۱ هم حذف میشم یانه

آیسان
آذر ۳۰, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

نه ربطی به کنکور سال ۱۴۰۱ نداره که…شما آلان از دانشگاه سراسری قبول شدید چون ثبت نام نکردید از کنکور سال ۱۴۰۰ محروم میشد…اگر امسال تو تکمیل ظرفیت شرکت کنید واز دانشگاه سراسری قبول بشید بازم نمیتونید توکنکور ۱۴۰۰ شرکت بکنید ولی اگه تو تکمیل ظرفیت امسال از دوره های دیگه مثلا از غیرانتفایی یا از دانشگاه آزادو اینا قبول بشید اون موقع میتونید تو کنکور ۱۴۰۰ شرکت بکنید چون تو تکمیل ظرفیت قبولی اول لغو میشه قبولی دومم که اگه از دانشگاه روزانه باشه نمیشه توکنکور ۱۴۰۰ثبت نام کرد ولی اگه قبولی دوم از دانشگاه روزانه نباشه میشه ثبت نام کرد…دیگه ربطی به کنکور سال ۱۴۰۱ نداره…

فاطمه
آذر ۲۹, ۱۳۹۹ ۷:۵۳ ب٫ظ

با سلام.بچه ها این تکمیل ظرفیت که فقط غیر انتفاعی و آزاد داشت و براساس سوابق بود.سازمان سنجش دوباره ۵ تا ۸ بهمن فرصت ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ را اطلاعیه زده.ممکن هست که تکمیل ظرفیت دانشگاه دولتی بر اساس کنکور ۹۹ داشته باشیم یا نه دیگه

وحید
آذر ۲۹, ۱۳۹۹ ۹:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

خدا کنه تکمیل ظرفیت ارشد بر اساس رتبه و کنکور بزارن من که بدبخت شدم ،این سوابق همش دانشگاه آزاد وغیر انتفاعیین

مهسا
دی ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام
خیر بعید هست. چون برای پذیرش ظرفیت های خالی ارشد، ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی صورت گرفته.

آیسان
آذر ۲۹, ۱۳۹۹ ۶:۵۵ ب٫ظ

فک نکنم دوبار تکمیل ظرفیت بذارن… ولی اگه تکمیل ظرفیت بر اساس آزمونم باشه که خیلی خوب میشه…من خودمم تورشته ام چهار تاانتخاب بیشتر ندارم تواین دفترچه… نه دانشگاه بدرد بخوری هس نه رشته ی بدرد بخوری…واقعا که افتضاحه این همه درس بخون اخرشم هیچی به هیچی…آخه مگه کنکور دادن به این راحتیه امسال نشد سال دیگه…

محمد
آذر ۲۹, ۱۳۹۹ ۵:۵۳ ب٫ظ

سلام به نظرتان امسال تکمیل ظرفیت براساس رتبه کنکور میزارن اخه اینکه براساس معدله کلاً دانشگاه آزاده دیگه

آیسان
آذر ۲۹, ۱۳۹۹ ۶:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

بله کلا دانشگاه آزادو غیرانتفایی هستش…

ناصر
آذر ۲۹, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ق٫ظ

سلام دوستان ی سئوالی داشتم منی که روزانه امسال قبول شدم ایا اگر در تکمیل ظرفیت موسسات غیرانتفاعی بزنم قبول شم و قبولی اولم لغو بشه و دانشگاه جدید ثبت نام نکنم ایا میتونم در ازمون سال بعد ثبت نام کنم؟

آیسان
آذر ۲۹, ۱۳۹۹ ۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

با سلام…بله فک کنم بشه چون قبولی اولتون لغو میشه …قبولی دومم که غیر انتفایی هست …!!فک کنم بشه…؟؟!!

مهسا
دی ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

سلام
سال های قبل سنجش میگفت که نمیشه از تکمیل ظرفیت برای رفع محرومیت استفاده کرده. بازم میتونید برای کسب اطمینان بیشتر از سنجش پیگیر شید

سمیرا
آذر ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ب٫ظ

سلام میخواستم بپرسم اگر کسی کارشناسی مدیریت خونده باشع ارشد بخواد حقوق شرکت کنه مشکلی نداره و سوال دوم اینه تو مرحله اول اگه مجاز بشی ولی تو مرحله نهایی قبول نشی میتونم تو تکمیل طرفیت شرکت کنم؟ باید دوباره همون رشته ای که امتحان کنکور دادم بزنم یا نه میتونم رشته دیگه ای انتخاب کنم ؟

آیسان
آذر ۲۹, ۱۳۹۹ ۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  سمیرا

با سلام…راجع به سوال اول بله فک کنم بتونید شرکت بکنید…وراجع به سوال دوم در صورتی که تکمیل ظرفیت براساس کنکور باشه نه نمیتونید باید توهمون رشته ایی که امتحان کنکور دادید انتخاب رشته داشته باشید در صورتیکه تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی باشه اون موقع فک کنم میتونید…اینم مشخص نیس که …؟!یه سال تکمیل ظرفیت براساس کنکور هست سال دیگه ممکنه براساسه سوابق تحصیلی باشه…!!!مثل پارسال وامسال…پارسال تکمیل ظرفیت براساس آزمون بود امسال بر اساس سوابق تحصیلی…!!!

محمد
آذر ۲۸, ۱۳۹۹ ۵:۴۱ ب٫ظ

باسلام بنده خانم هستم ویه فرزند ۵ساله دارم اقام هم نظامیه ساکن تبریزم در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری برجنورد میخوام در تکمیل ظرفیت انتخاب کنم میخوام بدونم اگه قبول شدم میتونم برا شهر خودم انتقالی یا مهمان بگیرم ممنون

آیسان
آذر ۲۸, ۱۳۹۹ ۷:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

باسلام…فک نکنم …!!چون برای دانشجویان سراسری انتقالی نمیدن…ارشد واینا هم فرقی نمیکنه…باز شما از آموزش دانشگاه بپرسید…ولی فک نکنم انتقالی بدن…!!

آرزو
آذر ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱ ق٫ظ

سلام دوستان.من ارشد دولتی روزانه قم قبول شدم و ثبت نام کردم ترم اولمه.حالا میخوام تو تکمیل ظرفیت غیر انتفاعی شهر خودم را بزنم تا مدرکم را بفرستند شهر خودم
میشه غیرانتفاعی که قبول شدم ثبت نام نکنم و برم مدرکم را بگیرم؟آخه دیگه نمیخوام رشته خودمو بخونم میخوام تغییر رشته بدم که متاسفانه تو رشته مورد نظرم تو تکمیل ظرفیت پذیرش نداشت.اگه تو تکمیل ظرفیت قبول شم حتما باید بدم و ثبت نام کنم؟میشه ثبت نام نکنم؟چون دولتی نیست

M!NA
آذر ۲۸, ۱۳۹۹ ۳:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

بعد قبولی تو تکمیل ظرفیت پروندت به دانشگاه دوم انتقال داده میشه و اسمت اونجا بعنوان دانشجو رد میشه. خب اگه ثبت نام هم نکنی تا کی میخوای مراجعه نکنی؟!؟ بلاخره که واسه گرفتن مدرکت باید بری و تکلیفت رو تو اون دانشگاه مشخص کنی. در صورتی مراجعه و پیگیری نکنی دانشجوی غایب از تحصیل محسوب میشی و در نهایت مجبوری هزینه انصراف بدی. تو بدبینانه ترین حالت به محض قبولی و انتقال پرونده ، چون موظف به ثبت نام هستی – حتی اگه ثبت نام هم نکنی – شهریه ثابت برات رد میشه و احتمالا خودشون انتخاب واحد رو هم واسه ورودی های جدید انجام بدند و شهریه متغیر هم براشون لحاظ بشه . ( در شرایط عادی تو دانشگاههای غیرانتفاعی اگه بعد ثبت نام اولیه و قبل انتخاب واحدِ ترم یک انصراف بدی فقط شهریه ثابت رو ازت میگیرند، ولی اگه بعد انتخاب واحد انصراف بدی کل شهریه ترم و شایدم هزینه انصراف رو که معادل ۸ واحد نظری هست رو ازت بگیرند! اینا رو حتما از دانشگاه غیرانتفاعی پیگیری کن ) و به اینم توجه کن که لغو قبولی از دانشگاه روزانه اول، به منزله اینه که اجازه داری که تو کنکور سال بعد شرکت کنی یا… ادامه نظر»

ناامید
آذر ۲۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ق٫ظ

سلام. دوستان دیگه تکمیل ظرفیت براساس کنکور ۹۹نمیاد؟ اخه این تکمیل ظرفیت براساس سوابق تحصیلی همش دانشگاه ازاد هستن؟؟؟

مهسا
آذر ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  ناامید

سلام
خیر. امسال اعلام شده که با تصویب ستاد کرونا، به جای تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد، پذیرش کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی صورت میگیره. همه دانشگاه ها ظرفیت خالی مونده رو به سنجش اعلام کردن تا ظرفیتشون با پذیرش بر اساس شرط معدل تکمیل شه.

وحید
آذر ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  ناامید

ای کاش تکمیل ظرفیت بر اساس کنکور هم بیاد
من رتبم خوبه ولی معدلم کم ،تو این پذیرش بر اساس سوابق هم رشته و دانشگاه بدرد بخوری نیس

آیسان
آذر ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

آره واقعا…

آیسان
آذر ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  ناامید

اگه بشه که خیلی خوب میشه…!!!

زهرا
آذر ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹ ب٫ظ

با سلام اگر ارشد روزانه دانشگاه دولتی قبول شده باشیم میشه تو تکمیل ظرفیت یک رشته در دانشگاه غیر انتفاعی را بزنیم یا حتما اول باید از دولتی انصراف بدیم؟اگر اون غیر انتفاعی را قبول بشم چی میشه؟باید به دانشگاه دولتی پول بدهم و انصراف دهم؟

آیسان
آذر ۲۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

با سلام…اگه ثبت نام نکردی تو رشته ایی که قبول شدی …؟؟؟نیازی به انصراف دادن از دانشگاه نیست میتونی انتخاب رشته بکنی در صورت قبول شدن قبولی اولت لغو میشه…!!!

زهرا
آذر ۲۷, ۱۳۹۹ ۳:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

چرا ثبت نام کردم و ترم اولم اما رشته ای که قبول شدم را دوست ندارم.ممنون میشم اگر اطلاعی دارید راهنماییم کنید

هانا
آذر ۲۷, ۱۳۹۹ ۴:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام.
اگر همین امسال روزانه قبول شدین و الان ترم اول هستین لازم نیست انصراف بدین فعلا. بعد از این که قبول شدین، قبولی قبلی‌تون لغو میشه و باید تو کدرشته جدید ثبت نام کنید
معمولا دانشگاه‌های دولتی در این مورد همکاری می‌کنن و هزینه‌ای نمی‌گیرن

آیسان
آذر ۲۷, ۱۳۹۹ ۷:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  هانا

بله …زهرا جان …پاسخی که هانا جان دادن صحیحه…در صورت قبولی قبولی اولتون لغو میشه حتی اگه ثبت نام کرده باشید …نیازی به انصراف دادن نیست اگرم تو انتخاب دوم مردودبشید رشته ی اول رو همچنان میتونید ادامه بدید

محمد
آذر ۲۷, ۱۳۹۹ ۰:۲۵ ق٫ظ

با سلام .اگه توتکمیل ظرفیت انتخاب رشته کنیم از یه دانشگاه سراسری وقبول شیم اما بخواهیم به شهر نزدیک خودمون از اون دانشگاه انتقالی یا مهمان بگیریم میشه. اخه تو شرایط مهمانیا انتقالی نوشتن که نبایدپذیرش دانشجو در دانشگاه بر اساس سوابق تحصیلی باشه باید بر اساس آزمون پذیرش شده باشه تا بتونه انتقالی به یه دانشگاه دیگه بگیره.ممنون

آیسان
آذر ۲۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

باسلام…والا آقا محمد اونیکه من شنیدم و میدونم…اینکه کلا دانشجوهایی که از دانشگاه سراسری قبول میشن نمیتونن مهمان انتقالی باشن حالا چه براسس سوابق تحصیلی باشه چه براساس آزمون…نمیدونم شاید امسال شرایط یه جور دیگه باشه…ولی شما در موردمهمان وانتقالی گرفتن از آموزش دانشگاهی که دارید در اونجا ادامه تحصیل میدید تأکید میکنم از آموزش دانشگاه تون بپرسید….آموزش دانشگاه در این موردصد در صد میگه که باید چکار بکنید…

هانا
آذر ۲۷, ۱۳۹۹ ۴:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
کلا پیشنهاد می کنم روی انتقالی تو مقطع کارشناسی ارشد حساب نکنید.

کیمیا
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ب٫ظ

دوستان کسی درمورد رشته علوم محیط زیست اطلاعی داره ؟

M!NA
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ب٫ظ

سلام.
یه سوال:
اونایی که تو مهرماه پذیرفته شدند و الان دارند ترم یک رو تو دانشگاهشون میخونند، در صورتی که تکمیل ظرفیت دانشگاه دیگه قبول بشند ، واحدای ترم یکشون رو تموم میکنند و برای ترم ۲ میرند دانشگاه جدید؟!
واحای خونده شدشون تطبیق میخوره یا نصفه میمونه و باید از اول بخونند واگه شهریه پرداز باشند شهریشون میره؟!
در مورد لغو قبولی تو دفترچه دقیق و واضح اشاره کرده که ” در صورت قبولی تو دانشگاه جدید ، قبولی قبلی آنان لغو می گردد و باید در رشته قبولی جدید ثبت نام و ادامه تحصیل نمایند.”
یعنی اینکه اگه قبول نشیم هیچ اتفاقی نمیفته و قبولی قبلیمون لغو نمیشه و می تونیم تو دانشگاه فعلیمون بمونیم و ادامه تحصیل بدیم. فقط ۶۰ تومنمون میره!

کیمیا
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۳:۱۸ ب٫ظ

دوستان درصورت قبول نشدن در انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی میشه به دانشگاه فعلی ادامه داد ؟

آیسان
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۴:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  کیمیا

با سلام…نه قبول اول لغو میشه…

کیمیا
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

اخه نوشته ک درصورت پذیرفته شدن براساس سوابق تحصیلی قبولی قبلی لغو میشه ☹☹☹

کیمیا
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۶:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  کیمیا

خواهش میکنم راهنمایی کنید 🙏🙏🙏

آیسان
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  کیمیا

بله تو اطلاعیه ایی که زده بودن خوندم…ولی وقتی تصمیم میگیرید دوباره انتخاب رشته کنید اینکه قبول بشید یا مردودبشید که فرقی نمیکنه به هر حال انتخاب رشته کردید…در کل نباید ریسک کرد یا باید انتخاب رشته ی دومو انجام ندی …یا اگر انجام میدی باید تمام شرایطشو در نظر بگیری…ممکنه تو انتخاب رشته ی دوم مردود بشی وبا این حال نتونی بگردی به همون رشته ایی که توانتخاب اول قبول شدی…؟؟اگه میخایید انتخاب رشته ی دوم رو انجام بدید از یه مشاور دقیقا سوال بکنید که اگه مردود شدید میتونید بر گردیدی به رشته ی قبلیتون یا نه…؟؟

کیمیا
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۷:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

شماره ی مشاور دارید ؟

کیمیا
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۷:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

کارم گیره به خدا کمک کنید

آیسان
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۶:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  کیمیا

ممکنه سایت نیمه ی پر لیوان رو در نظر گرفته باشه نه نیمه خالیش رو…یعنی اینکه ممکنه فقط قبول شدن رو در نظر گرفته باشه نه مردود شدن رو…

نیلوفر
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

عزیزم فقط درصورت پذیرفته شدن قبولی مهرماه لغو میشه. اطلاعات اشتباه ب دیگران ندید

نیلوفر
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  کیمیا

عزیزم نوشته اگر قبول بشی قبولی قبلیت لغو میشه. اما در مورد اینکه قبول نشی چیزی ننوشته.
پس اگر قبول نشی محدودیتی نداری و میتونی ب درست ادامه بدی.
تمام جزییات توی دفترچه نوشته شده به حرفای اشتباه اعتماد نکن

آیسان
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  نیلوفر

همین دیگه ننوشته…باید از یه مشاور بپرسه …نشد چکار کنه…شاید لغو شد…ریسک نکن کیمیا جان از یه مشاور بپرس…

کیمیا
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

پرسیدم از مشاور گفت ک در صورت قبول نشدن میشه ادامه داد در دانشگاه فعلی ، ایشالله ک همینطور باشه

آیسان
آذر ۲۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  کیمیا

باسلام…خب اگه پرسیدین ومیگن که قبولی اولتون لغو نمیشه…میتونید با خیال راحت انتخاب رشته بکنید…!!!

آیسان
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  نیلوفر

درثانی من نگفتم که لغو میشیه… گفتم ممکنه لغو بشه… در صورت مردود شدن…!!! بپرسه خیالش راحتر میشه …!!!

آیسان
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  نیلوفر

لطفا کامنتامو دقیق بخونید…موفق باشید

کیمیا
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  نیلوفر

مرسی عزیزم

کیمیا
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۳:۱۵ ب٫ظ

سلام دوستان خواهش میکنم راهنمایی کنید
من الان دانشگاه زنجان روزانه سازه میخونم ، به نظرتون با معدل ۱۸.۲۰ که ترازشدش میشه ۱۹.۵ میتونم براساس سوابق تحصیلی محیط زیست زنجان رو بزنم ؟

آیسان
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ب٫ظ

مثل هرسال برگزار میشد که بهتر ازاین بود…یعنی چی…!!!!

فرشته
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۴ ق٫ظ

واقعاااااامسخره هستن چقدر منتظره تکمیل ظرفیت بودم بیا کلا دانشگاه ازاد و غیرانتفاعی هستش اخه تکمیل ظرفیت بر اساس معدل از این بیشتر نمیشه دیگه کاش بر اساس ازمون هم میشد الکی یسال خوندیم پوچ شد من که اصلا به رشتم علاقه ندارم انصراف هم زده بودم الان واقعااااااااا این تکمیل ظرفیته مثلااااااااا😡😠😔

Sara
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ق٫ظ

با سلام
سوالی دارم …
من علم و صنعت تهران دوره روزانه پذیرفته شدم امسال در یکی از گرایش های شیمی
ک ب این گرایش علاقه مند نیستم

حالا ارزش داره رشته مورد علاقم رو بزنم بر اساس سوابق تحصیلی اونم
در دانشگاه مثلا صنعتی شاهرود؟
آیا این دانشگاه ارزش خوندن و ادامه دادن رو داره ؟

با توجه ب این ک الآن در نوبت روزانه پذیرفته شدم و انصراف هم بدم یه سال محرومم از کنکور
آیا ارزش دوباره کنکور خوندن برای سال ۱۴۰۱
بیشتر هس
تا مثلا ادامه دادن رشته مورد علاقه در دانشگاهی مثل صنعتی شاهرود

یا همون بهتر به رشته ایی ک اصلا علاقه و رغبت و استعدادی درش ندارم در دانشگاهی تراز بالا مث علم و صنعت ادامه بدم؟

هانا
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  Sara

سلام.
دانشگاه شاهرود دانشگاه خوبیه و علاقه هم موضوع مهمیه
اگر فکر کنید آینده روشنی در گرایشی که در حال تحصیل هستید برای شما وجود نداره می تونید روی شاهرود حساب کنید
البته پذیرش بر اساس معدل هست و برای قبولی در روزانه شاهرود باید معدل نسبتا خوبی داشته باشید

در مجموع توصیه اولیه اینه که تلاش کنید جنبه های مورد علاقه ای در همین کدتحصیلی فعلی پیدا کنید. مثلا پایان نامه را در جهت علاقه تون انتخاب کنید اما اگر امکانی برای این وجود نداره می تویند به شاهرود هم فکر کنید.

Sara
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۰:۵۶ ق٫ظ

کل دانشگاه آزادو گذاشتن بر اساس معدل
ی چند تاییم روزانه گذاشتن
بقیشم غیر انتفاعی
خدایی این همه آزاد و غیر انتفاعی
چه خبره
این چ تکمیل ظرفیتی هس
!
تازه دانشگاه های دولتی در تهران هم ک امسال ظرفیت خالی داشتن…
چون نصف بیشتر انتخاب رشته نکردن
اونا هم ک محاله اسمشون باشه در لیست
چون دانشگاه های مثلا
مثلا
مثلا
معتبر
هیچ وقت اسمشون نیس بر اساس معدل

امید
آذر ۲۵, ۱۳۹۹ ۸:۳۵ ب٫ظ

تکمیل ظرفیتشونم که فقط دانشگاه آزادو غیر انتفاعی.یعنی تمام دانشگاههای دولتی الان تکمیل شدن دیگه

آیسان
آذر ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  امید

با سلام… بله اینا که مفهوم تکمیل ظرفیتو نمیدونن کههههه…!!!تکمیل ظرفیت یعنی اینکه منکه قبول شدمو نرفتم دانشگاه ثبت نام کنم ظرفیت خالی مونده ی من باید تکمیل بشههههه…آلان ظرفیت خالی مونده منوکی میخاد پر بکنه آخه ؟؟؟خودم…؟؟!!؟یا یه دانشجوی دیگه…؟؟!!

وحید
آذر ۲۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۲ ب٫ظ

با سلام
در دفترچه پذیرش بر اساس ثوابق کلا رشته های کم متقاضی و اون رشته هایی هس که در انتخاب رشته کامل نشدن ،بنظرتون آیا امکانش هس که تکمیل ظرفیت ارشر رشته های اصلی و دوره های روزانه شبانه دانشگاه های سراسری رو بر اساس رتبه بزارن ؟

نیلوفر
آذر ۲۵, ۱۳۹۹ ۶:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

بعید بنظر میرسه دو مرحله تکمیل ظرفیت بذارن. بنظرم این تکمیل ظرفیت رو جایگزین نوع قبلی که براساس رتبه کنکور هست کردن!

آیسان
آذر ۲۵, ۱۳۹۹ ۷:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  نیلوفر

بله … این جایگزین تکمیل ظرفیت بر اساس آزمون هست…

آیسان
آذر ۲۵, ۱۳۹۹ ۷:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

با سلام…فک نکنم دیگه…

هانا
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  وحید

سلام.
طبق اعلام سازمان سنجش، برای ظرفیت های خالی مونده امسال پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی انجام میشه و دیگه تکمیل ظرفیت برگزار نمیشه.

نیلوفر
آذر ۲۵, ۱۳۹۹ ۴:۰۴ ب٫ظ

سلام خسته نباشید
من کارشناسی منابع طبیعی خوندم و در کنکور ارشد رشته مدیریت رو انتخاب کردم و ۸ گرایش رو مجاز شدم.
الان توی دفترچه تکمیل ظرفیت برای گرایش های مجاز من، هیچ ظرفیت خالی برای دوره روزانه نیست.
بنابراین با توجه به اینکه توی دفترچه قید نشده ( ثبت نام براساس رشته و گرایش های مجاز)
آیا من میتونم هر کد رشته ای بغیر از مدیریت هم انتخاب کنم؟
برای مثال میتونم رشته ی زبان انگلیسی رو انتخاب کنم ؟
که جزو گروه امتحانی من در کنکور نبوده.

morteza
آذر ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  نیلوفر

فک کنم بتونید هر رشته ایی رو انتخاب کنید چون این انتخاب رشته بر اساس سوابق کلا مستقل از ازمون ارشد ۹۹ هست چون دوباره باید هزینه پرداخت کنید و…. کسایی هم که اصلا در ازمون ارشد ۹۹ ثبت نام و شرکت نکرده یودند هم فک کنم بتونن ، کلا راحت باشین هررشته ایی خواستین بزننین

هانا
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  نیلوفر

سلام.
بله. می تونید تغییر رشته بدید. این پذیرش هیچ ارتباطی به کنکوری که دادین نداره و کاملا مستقل هست.

آیسان
آذر ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۵۸ ب٫ظ

تو انتخاب رشته ی اول گل گرفتیم ..با تکمیل ظرفیت گلاب…

آیسان
آذر ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۵۳ ب٫ظ

ای خدااااااااا…!!!! آخه دانشگاه آزادو میخوام چکار…ا؟؟؟؟؟؟ گه میخواستم برم دانشگاه آزاد که همون بار اول ازش انتخاب رشته میکردم دیگههههههههههههههههههه…!!!چرا میموند واسه تکمیل ظرفیت …؟؟؟؟؟اونم پذیرش برأأأساس معععععععدللللل…

Sara
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۰:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  آیسان

کلا دانشگاهی ک اسمش آورده شود در این لیست بر اساس معدل
خیلی اعتباری بهش نیس
اگ این طور بود
دانشگاه های اصلی مثلا در تهران
در شهرستان های بزرگ مث صنعتی اصفهان
هم اورده میشد
حالا باز نظر من اینه
نمیدونم شایدم من اشتباه فک میکنم
چ بگم والا

دانیال
آذر ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۲۳ ب٫ظ

دفترچە دانشگاە آزادو کپی کردن. آموزش یعنی سرمایە داری کثیف. یکسال درس خوندم و آخرشم هیچی.

Sara
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  دانیال

دقیقا
منم اون بالای کامنت شما گفتم
کلا آزاد
غیر انتفاعی
این وسط چند نمونه در شهر های اطراف روزانه
بقیه نوبت دوم
آخرشو حساب کتاب کنین
خودتون قضاوت….

حسن
آذر ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۱۱ ب٫ظ

نامردا با معدل گذاشتن فقط

کیمیا
آذر ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۲۰ ب٫ظ

اینا ک همش دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی رو گذاشتن 😑

آیسان
آذر ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ ب٫ظ

باسلام… بچه هاامروز برای من خیلی ناراحت کننده بود چون رشته ودانشگاه که دوست داشتم انتخاب کنم اصلا تو دفترچه نبود چهار تا انتخابم بیشتر نیس تو دفترچه…اونم ازدانشگاه آزاد وغیر انتفایی هستش…خیلییییییییییییی ناراحت شدم خییلیییییییییییییییییی…

Sara
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  آیسان

برای منم روزانه هست
منتها صنعتی شاهرود
دامغان
زابل
چابهار
اینا رو کجای دلم جا کنم

آیسان
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  Sara

بازشما این یکی رو دارید…مال من یدونه روزانه هم نداره…تا لااقلللللللللللللللللللللل حرص نخورم اینهمه…!!!نفسم تو سینه ام حبس شده دیگه نمیدونم باید چی بگم …؟چی مییییییتونم بگم اصلا…؟؟؟

کیمیا
آذر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ق٫ظ

الان ک اطلاعیه زدن یعنی من ک در حال تحصیل ارشدم هم میتونم ثبت نام کنم ؟ ثبت نامش چجوریه ؟ هر کی میدونه لطفا راهنمایی کنه

آیسان
آذر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ب٫ظ

با سلام…بچه ها تو اطلاعیه ایی که تو سایت سنجش گذاشتن همه چی رو دقیقا توضیح داده …

نادیا
آذر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ب٫ظ

امسال تکمیل ظرفیت مثل سالهای قبل نیست؟

آیسان
آذر ۲۴, ۱۳۹۹ ۳:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  نادیا

سلام…هر سال تکمیل ظرفیت براساس ازمون برگزار میشد امسال براساس سوابق تحصیلی برگزار میشه…

کیمیا
آذر ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

از این نظر بهتره ولی اینکه شرایط دیگش مثل تکمیل ظرفیت هست یا نیست سواله ک فردا مشخص میشه ایشالله

باران
آذر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۵۱ ب٫ظ

سلام اگه ممکنه امسال هم علاوه برسوابق تحصیلی تکمیل ظرفیت هم برگزار شه به خدا همه بچه ها با زحمت رتبه کسب می کنند وقتشون هدر میره به فکرشون باشید

Sara
آذر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  باران

بله واقعا …..

آیسان
آذر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  باران

باسلام… امسال پذیرش براساس سوابق تحصیلی همون تکمیل ظرفیت هستش…هرسال تکمیل ظرفیت براساس آزمون برگزار میشد امسال همین تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی یعنی معدل ترازشده انجام میشه…تو اطلاعیه ایی که تو سایت سنجش گذاشتن دقیقا توضیح داده ونوشته که اون رشته محل هایی که ظرفیت آنها درآزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ی سال ۱۳۹۹در دانشگاه ها وموسسات اموزش عالی دولتی وغیر دولتی وهمچنین دانشگاه ازاد اسلامی تکمیل نشده وفاقد انتخاب رشته ی مردود کننده میباشندپذیرش براساس سوابق تحصیلی یعنی معدل تراز شده انجام میشه…

کیمیا
آذر ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  آیسان

یعنی منی ک الان روزانه قبول شدم هم میتونم شرکت کنم ؟ چون واقعا به رشتم علاقه ندارم

فرشته
آذر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  کیمیا

دقیقا منم اصلابه رشته ام علاقه ندارم

کیمیا
آذر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  فرشته

خداکنه بشه تغییرش داد

فرشته
آذر ۲۴, ۱۳۹۹ ۳:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  کیمیا

منم فقط امیدم به اینه که بتونم تغییر بدم وگرنه انصراف میدم اخه اصلا از رشتم خوشم نمیاد

کیمیا
آذر ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  فرشته

دقیقا منم همینم

سلطانی
آذر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۱ ب٫ظ

سلام من سه یال دارم آزمون ارشد شرکت می کنم با رتبه روزانه هم قبول میشم ولی انتخاب رشته مردود میشم حالا میتونم با معدل ۱۳.۱۶ برای دانشگاه روزانه برااساس سوابق تحصیلی شرکت کنم ممنونم منتظر جواب هستم

آیسان
آذر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  سلطانی

باسلام ….بله میتونید….

Sara
آذر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  سلطانی

سلام بله
ولی باید شرایط دانشگاه ها رو هم بسنجین ممکنه بگن از فلان معدل….
یا ممکنه در دفترچه ک ۲۵ ذکر میشه هم بنویسه شرایط معدل رو
ولی من ک فک کنم میشه در کل
باز در آخر معلوم نیس قبولی

بهار
آذر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ق٫ظ

تو رورو خدا تکمیل ظرفیت امسال هم مثل سالهای قبل انجام بدید،ما هایی که درس خوندیم و رتبمون لب مرز،بیش از یک ماه که داریم واسه تکمیل ظرفیت روز شماری میکنیم،به خاطر خدا انصاف داشته باشید.

کیمیا
آذر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

خداکنه امسالم شرایط سوابق تحصیلی با تکمیل ظرفیت یکی باشهه

آیسان
آذر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  کیمیا

باسلام…بچه ها من راجع به اینکه شرایط سوابق تحصیلی با تکمیل ظرفیت سال های قبل یکی هست یانه …پرس وجو کردم …جواب های مختلفی دریافت کردم…

کیمیا
آذر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

میشه بگید چه پاسخ هایی دریافت کردید ؟!

آیسان
آذر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  کیمیا

با سلام…مثلامیگن که اونایی که تو دوره های روزانه نوبت دوم وخود پردیس قبول شدن چون این دوره ها سراسری هستن نمیتونن تو پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی شرکت کنن…یا میگن که اونایی که از دوره ی روزانه قبول شدن نمیتونن تو پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی شرکت کنن…از یه مشاورم پرسیدم به مشاور گفتم اونایی که از دوره ی روزانه قبول شدن میتونن تو پذیرش براساس سوابق تحصیلی شرکت بکنن…گفتن اگه پذیرش براساس سوابق تحصیلی یعنی معدل باشه اون ارشد فراگیر پیام نور هست…فقط دانشگاه پیام نور بر میداره…بعدش من به مشاور گفتم اینی که میخاد برگزار بشه یه جواریی تکمیل ظرفیت هستش مشاورم گفت اگه تکمیل ظرفیت باشه دوره ی روزانه رو هم شامل میشه….یعنی ما میتونیم از دوره ی روزانه انتخاب رشته داشته باشیم…حالا من اینجوری نتیجه گیری کردم اگه پذیرش براساس سوابق تحصیلی همون تکمیل ظرفیت باشه همه میتونن انتخاب رشته داشته باشن حتی اونایی که از دوره ی روزانه قبول شدن…ولی باز باید ببینیم شرایطش تو دفترچه چجوری هستش…ولی فک کنم این اولین باری هستش که تکمیل ظرفیت براساس سوابق تحصیلی یعنی معدل برگزار میشه چون هرسال تکمیل ظرفیت براساس آزمون برگزار میشد ولی امسال بر اساس معدل هست به این خاطرهیچکس از شرایط دقیقش… ادامه نظر»

Sara
آذر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

بله دیگ اولین باره و اصلا هیچ چیش معلوم نیس
من ک از انتخابم ناراضیم
امیدوارم بشه ی جوریی حداقل بشه همونی ک میخواییم
چون در نهایت تهش انصرافه بر من و محروم شدن یک سال

کیمیا
آذر ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  Sara

اره واقعا

Sara
آذر ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  کیمیا

ش رشتتون چی هس و کدوم دانشگاهید ؟

کیمیا
آذر ۲۵, ۱۳۹۹ ۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  Sara

من رشتم سازه دانشگاه روزانه زنجان، دانشگام خوبه ولی به رشتم علاقه ندارم

Sara
آذر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  کیمیا

امیدوارم همیشه موفق باشی و بشه همونی ک میخوای
🌸

کیمیا
آذر ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  آیسان

خیلی ممنون از راهنماییتون امیدوارم مثل تکمیل ظرفیت باشه شرایطش

آیسان
آذر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  کیمیا

خواهش میکنم عزیزم…

مجید
آذر ۲۰, ۱۳۹۹ ۸:۴۶ ق٫ظ

سلام ،من دوره کارشناسی ورودی بهمن بودم به خاطر همین بهمن ۱۴۰۰ فارغ التحصیل میشم ،میخواستم ببینم میتونم کنکور سال ۱۴۰۰ شرکت کنم طوری که ورودی بهمن ۱۴۰۰ باشم ؟

آیسان
آذر ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

با سلام…بستگی به رشته ودانشگاهی داره که قبول میشد وخواهان ادامه تحصیل در اون رشته هستید…اگه خواهان ادامه تحصیل در یک رشته ایی هستید که تو بهمن ورودی میگیره بله میتونید توکنکور ۱۴۰۰ شرکت کنید وسال آینده بهمن ماه وارد دانشگاه بشید…ولی اگه خواهان ادامه تحصیل در یک رشته ایی هستید که تو مهر ماه ورودی میگیره اونموقع نمیتونید …

مجید
آذر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

ممنون از راهنماییتون ،من رشتم برق هستش و میخواستم رشته الکترونیک قدرت یه دانشگاه معتبر ارشد رو بخونم ،حالا به نظرتون شدنیه؟فقط مشکل اینه که بهمن فارغ التحصیل میشم

آیسان
آذر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

با سلام…با توجه به اینکه دفترچه ی انتخاب رشته هر سال با سال دیگه متفاوته این موضوع تو دفترچه انتخاب رشته ی همون سالی مشخص میشه که شما تو اون سال کنکور میدید شرایط پذیرش هر سال با سال قبل متفاوت هست… ولی بنظرمن شمابهتره که سال آینده تو دوره ی کارشناسی فارغ التحصیل بشید بعدش باخیال راحت تو کنکورارشد شرکت بکنید دراینصورت رشته ای که خواهان ادامه تحصیل در اون رشته هستید هر موقع از سال که ورودی بگیره چه نیمسال اول چه نیمسال دوم از این جهت مشکلی دیگه نخواهی داشت…

مجید
آذر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

ممنون از راهنماییتون

مهسا
آذر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  مجید

سلام
شما فقط در صورتی میتونید در کنکور ارشد ۱۴۰۰ قبول بشید و ثبت نام کنید که تا پایان شهریور ۱۴۰۰ درستون تموم بشه.
مگر این که رشته محل مدنظرتون کلا ورودی بهمن باشه که این موضوع تو دفترچه انتخاب رشته اعلام میشه.
البته ممکنه اگه دانشگاه ازاد قبول بشید باهاتون برای ثبت نام در ترم بهمن همکاری کنه. اما برای سراسری ها بعیده.

مجید
آذر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

ممنون از راهنماییتون

طاها
آذر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ب٫ظ

لطفا جواب دهید من دوساله که برای انتخاب رشته قبول میشم اما مرحله دوم مردود میشم امسال هم مرحله اول انتخاب رشته قبول شدم اما مرحله دوم مردود شدم حالا که هفته بعد ثبت نام براساس سوابق تحصیلی هستش با معدل ۱۳ میتونم ثبت نام کنم ؟؟؟

آیسان
آذر ۲۰, ۱۳۹۹ ۶:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  طاها

با سلام …بله میتونید ثبت نام کنید …

طاها
آذر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ب٫ظ

باسلام دوستان آیا کسیکه در انتخاب رشته قبول شده اما در ورودی مردود شده و معدل کارشناسی هم ۱۳ میباشد میتواند پیام نور برای ثبت نام سوابق تحصیلی شرکت کنه؟؟

آیسان
آذر ۲۰, ۱۳۹۹ ۶:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  طاها

با سلام …میتونید ثبت نام کنید…ولی شرایط دقیق ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی مثلا اینکه معدل دوره ی کارشناسی واینا چقد باید باشه بصورت دقیق تو دفترچه اطلاع رسانی میشه…

مهسا
آذر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۱۸ ب٫ظ

سلام دوستان
آیا تکمیل ظرفیت دانشگاههای روزانه و غیرانتفاعی و غیره با دانشگاه آزاد یکی هست؟
منظورم اینه ک کلا بیست کد رشته محل انتخابی داریم
یا بیست کد رشته برای دانشگاه آزاد هم جدا داریم
جمعا چهل تا؟؟؟؟

مهسا
آذر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام
امسال قراره به جای تکمیل ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی باشه. هنوز جزئیات دقیقی اعلام نشده اما هر خبری بیاد در همین سایت اطلاع رسانی میشه

بهار
آذر ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۵۸ ق٫ظ

دوستان من سوالی دارم خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید ،
من امسال کنکور ثبت نام کردم در۲ رشته اما یکی رو آزمون دادم ، روزانه مجاز نشدم و تو انتخاب رشته هم جایی که میخواستم کم آوردم و نشد قبول شم ،
الان که تکمیل ظرفیت دادن با معدل ۱۸/۷۰ که علمی کاربردی هم خوندم میتونم جایی قبول شم ؟ روزانه میشه قبول شد ؟

مهسا
آذر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

سلام
فعلا بجز این که زمان ثبت نام کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی ۲۵ اذر شروع میشه، جزئیات دیگه ای اعلام نشده متأسفانه. باید منتظر اعلام جزئیات این پذیرش باشیم. هر خبری بیاد در همین سایت حتما اطلاع رسانی میشه

کیمیا
آذر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۲۰ ب٫ظ

دوستان مثلا من ک معدل موثرم ۱۹.۷۲ هست در دوره کارشناسی ، ولی دانشگاه آزاد درس خوندم امکان قبول شدنم براساس سوابق تحصیلی تو دانشگاه روزانه وجود داره ؟

Sara
آذر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  کیمیا

سلام.
فک کنم ممکنه چون ربطی ب آزاد و دولتی بودن نداره
باز باید صبر کنیم تا دفترچه بیاد و شرایط اون جا نوشته شده

مهسا
آذر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  کیمیا

سلام
فعلا بجز این که زمان ثبت نام کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی ۲۵ اذر شروع میشه، جزئیات دیگه ای اعلام نشده متأسفانه. باید منتظر اعلام جزئیات این پذیرش باشیم. هر خبری بیاد در همین سایت حتما اطلاع رسانی میشه

کیمیا
آذر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

بالاخره ۲۵ آذر رسید

پرستو
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۵ ب٫ظ

سلام دوستان
ببخشید یه سوال داشتم
ثبت نام ارشد بر اساس سوابق تحصیلی
شامل پذیرش روزانه هست در دانشگاه ها یا فقط
غیر انتفاعی و پیام نور و آزاد؟
سپاس فراوان

Sara
آذر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  پرستو

سلام
بله روزانه رو هم شامل میشه

مهسا
آذر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

سلام
سنجش از همه دانشگاه ها خواسته ظرفیت خالی شونو اعلام کنن. اگه روزانه هم خالی باشه ظرفیتشون ممکنه اعلام بشه

Sara
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۲ ب٫ظ

سلام

من امسال در نوبت روزانه قبول شدم
برای ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی اول باید از این قبولیه فعلی انصراف بدم؟
یا میتونم هم چنان ادامه بدم و بعد ببینم نتیجه چی میشه که اگر قبول
شدم بعد انصراف بدم ؟

یا اول باید انصراف بدم تا بتونم موقع شروع ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ، ثبت نام کنم؟
ممنون میشم پاسخ بدین

آیسان
آذر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  Sara

باسلام…تاجایی که من میدونم تو تکمیل ظرفیت اینطوری هستش …که اگه دانشجو تو مرحله ی تکمیل ظرفیت از دانشگاه آزاد یا از دانشگاه سراسری دوباره انتخاب رشته کنه قبولی اولش لغومیشه دیگه لازم نیست از رشته اش انصراف بده …باز تاکید میکنم تو تکمیل ظرفیت اینطوری هستش…ولی پذیرش براساس سوابق تحیصلی رو ازش اطلاعی ندارم من خودمم از رشته ام انصراف ندادم… بنظر من بهتره از مشاور راهنمایی بگیرین در این مورد….چون من خودمم انصراف ندادم در این موردپرس وجو خواهم کرداگه اطلاع دقیقی بدست آوردم دوستان رو در جریان قرار میدم…؟؟

Sara
آذر ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

سلام عزیزم .
ممنون میشم .
🌸🌸🌸

Sara
آذر ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

من پرسیدم اینو بهم گفتن :
سلام . باید منتظر بمونین تا دفترچه ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد منتشر شه تا شرایط دقیق اعلام شه ، احتمالا می تونین بدون انصراف از دانشگاه در پذیرش بدون کنکور شرکت کنین و بعد از قبولی از دانشگاه انصراف بدین .

باز اگر شما پرسیدی اطلاع بدی ممنون میشم 🌸

کیمیا
آذر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  Sara

اتفاقا این سوال منم هست ولی نمیدونم از کی باید بپرسم

Sara
آذر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  کیمیا

سلام عزیزم پرسیدم اینو بهم گفتن :
سلام . باید منتظر بمونین تا دفترچه ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد منتشر شه تا شرایط دقیق اعلام شه ، احتمالا می تونین بدون انصراف از دانشگاه در پذیرش بدون کنکور شرکت کنین و بعد از قبولی از دانشگاه انصراف بدین .

بازم هر اطلاع دیگ ایی پیدا کردم خبر میدم

کیمیا
آذر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  Sara

خیلی ممنونم عزیزممم

Sara
آذر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  کیمیا

خواهش میکنم عزیزم🌸

پری
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۱۶ ب٫ظ

سلام این اطلاعیه که دادن از ۲۵ ینی تکمیل ظرفیت؟؟؟؟

S
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  پری

ب جای تکمیل ظرفیته فک کنم
پذیرش بر اساس سوابق تحصیلیه

کیمیا
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  پری

یعنی کسانیکه قبول شدنم میتونند دوباره براساس سوابق تحصیلی انتخاب رشته کنند؟

Sara
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  کیمیا

سوال منم هس
چون منم روزانه قبول شدم در تهران ولی رشته
نمیدونم الآن باید انصراف بدم تا بتونم بر اساس سوابق تحصیلی ثبت نام کنم یا میتونمم انصراف ندم و ثبت نام کنم بر اساس سوابق تحصیلی تا ببینم نتیجه چه میشه
انصراف دادن یا ندادن رو شک دارم

کیمیا
آذر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  Sara

اگر مطلع شدید ممنون میشم اطلاع بدید

Sara
آذر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  کیمیا

چشم عزیزم

ناصر
آذر ۲۰, ۱۳۹۹ ۹:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  Sara

دوست عزیز نیازی به انصراف نیست شما میتونید بدون نگرانی در تکمیل ظرفیت شرکت کنید و در صورت قبولی در تکمیل ظرفیت قبولی اول شما به صورت اتوماتیک لغو میشه و نیازی به انصراف هم در دانشگاه فعلی ندارید و میتونید برید دانشگاه جدید و ثبت نام انجام بدید….مدارکی هم اگر در دانشگاه قبلی داشته باشید خود دانشگاه جدید نامه میزنه به دانشگاه قبلی شما و میفرستن براشون..موفق باشی…

Sara
آذر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  ناصر

سلام ممنونم هم چنین
🌸

کیمیا
آذر ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

اگه اینجور باشه ک عالیه

آیسان
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ب٫ظ

سلام دوستان…اخه این تکمیل ظرفیت کی هست پس؟؟؟؟؟ از امروز که۱۶ آذر ماه هست ثبت نام کنکورکارشناسی ارشد ۱۴۰۰ شروع میشه در حالیکه باید اول تکمیل ظرفیت برگزار میشد تا ما یه بار دیگه انتخاب رشته میکردیم …اگه تو تکمیل ظرفیت دانشگاه و رشته ایی که میخواستیم قبول بشیم رو… اگه قبول میشدیم میرفتییییییییم…اگرم قبول نمیشدم کنکور ارشد سال ۱۴۰۰ رو ثبت نام میکردیم….؟؟؟؟؟همه چی برعکس شده خدایااااا….آخه کی میخاد برگزار بشه پس…؟؟؟دوستان شما اطلاع دارین از زمان دقیق تکمیل ظرفیت…؟؟؟؟

Sara
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

با سلام
تکمیل ظرفیتی فک نکنم دیگ وجود داشته باشه.
چون از ۲۵ آذر ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی شروع میشه و این احتمالا به جای تکمیل ظرفیت بر اساس آزمونه.
چون خودمم سوال بود برام و پرسیدم همینایی ک گفتم رو گفتن بهم.
و شروع ترم بر اساس سوابق تحصیلی از بهمنه
پس دیگ تکمیل ظرفیتی در کار نیس
شما ثبت نام کنکور رو انجام بدین یا بر اساس سوابق تحصیلی پذیرفته میشین ک هیچ بهمن کلاساتون شروع میشه در غیر این صورت کنکور میدین.
البته بهمن هم فرجه میذارن برای ثبت نام جاماندگان از ثبت نام کنکور
پس نگران ثبت نام کنکور نباشین
با آرزوی سلامتی و موفقیت .

آیسان
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  Sara

ممون…

آیسان
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  Sara

شرایطش چجوری هستش…؟؟؟ آیا رشته هایی که تو دفترچه ی پذیرش براساس سوابق تحصیلی در نظر میگیرن همون رشته های پذیرش براساس آزمون هست یانه…؟ اونطوری که من میدونم رشته هایی که تو پذیرش براساس سوابق تحصیلی در نظر میگیرن به خوبی رشته های پذیرش براساس آزمون نیستش…؟؟

Sara
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

معمولا تا جایی ک میدونم رشته هایی ک تقضاکننده ی اون رشته ها کم هس …
باز بستگی داره که اون کد رشته مدنظر شما آیا ظرفیت داره تو ی دانشگاهی یا ن !
گاهی اوقات هم یهو دیدین رشته ایی ک میخواستین و جزو رشته های پرطرفدارم هس رو در یه دانشگاهی هنوز ظرفیت خالی داره یا یه عده مثلا شبانه پذیرفته شده بودن با آزمون و بعد انصراف دادن …
و اون کد رشته ظرفیت داشته باشه و بیش از این منم چیزی نمیدونم .همه چی در ۲۵ آذر مشخص میشه در دفترچه

بهار
آذر ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  آیسان

عزیزم اینا برای پول چاپیدن از مردمه که زمان هر چیزیو جا به جا میکنن جالبه که امسال هزینه ثبت نام برای هر رشته شده ۹۰ هزار تومن ، من خودم چند ماه منتظر تکمیل ظرفیت بودم خبری نشد مجبور شدم فراگیر پیام نور ثبت نام کنم ۲۰۰ تومن هم برای کتاب و هزینه هاش تا الان دادم ، بعد اومدم دیدم تکمیل ظرفیت دادن اونم بمحض اینکه فراگیر زمانش تموم شد ! حالا موندم تو این تکمیل ظرفیت قبول میشم یا کنکور ۱۴۰۰ هم ثبت نام کنم که چون زمان این دوتا بهم نمیخوره یا باید پول اضافه بدی کنکور ثبت نام کنی یا …

آیسان
آذر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

سلام …عزیزم شما فعلا تو تکمیل ظرفیت شرکت کنید انشاالله دانشگاه و رشته ایی که دوست داشتید روقبول میشید و میرید …اگرم تو تکمیل ظرفیت رشته ایی که قبول شدید رو احیانا دوست نداستید بهمن ماه دوباره فرصت ثبت نام میدن برای داوطلبین عزیز…

حسن
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۲ ق٫ظ

بنظرتون سال اینده هم کلاسا مجازیه به هرحال با توجه به این قضیه تکمیل ظرفیت شرکت کنیم

Sara
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

سلام
احتمالا مجازیه

کیمیا
آذر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  حسن

نه دیگه بهار واکسن میاد حضوری میشه

Sara
آذر ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۲۴ ب٫ظ

من علم و صنعت قبول شدم امسال روزانه
ولی علاقه ندارم ب رشتم
سوالم اینه آیا ادامه دادن در دانشگاه تراز پایین و خیلی معمولی در ارشد در دانشگاه ه های اطراف تهران مثل سمنان و …. ارزش خوندن و ادامه دادن داره؟ اگر خیلی ب اون رشته علاقه مند باشیم و دوستش داشته باشیم با تمام وجودمون می ارزه ؟ که بخواییم اون رو در تکمیل ظرفیت برداریم ! آخه تکمیل ظرفیت اگرم باشه که دانشگاه های خیلی معمولی در شهرستان های اطراف تهران میذارن نه دانشگاه های اصلی

یا ادامه دادن در دانشگاهی مثلا تراز بالا مث همین علم و صنعت با ارزش تره حتی اگر اصلا هیچ میلی ب ادامه ب رشته قبولی در این دانشگاه نداشته باشیم و قبول شدنمان ناخواسته باشه ؟
نظراتتون رو میگین دوستان

مهسا
آذر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  Sara

سلام
به هر حال رشته تحصیلی آینده شغلی شما رو مشخص میکنه و اگه قصد ادامه تحصیل دارید قاعدتا مقطع دکتری هم همینو باید بخونید و یا رشته مرتبط باهاشو. اگه واقعا علاقه ندارید بهتره یه تصمیم جدی بگیرید. شاید حتی انصراف بدید و دو سال دیگه کنکور شرکت کنید مجدد.

Sara
آذر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

ممنونم🌸

وحید
آذر ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  Sara

سلام
درسته مدرک دانشگاه های تهران و دانشگاه های خوب مهمه ولی رشته هم مهمه که آینده داره یا نه مثلا بعضی رشته رو حتی تو آزاد هم بخونی ارزششو داره و کار هس براش ولی بعضی رشته حتی تو بهترین دانشگاه هم ارزش نداره و آینده کاریش خوب نیس یا اصلا مرتبط با کارای ما نیس ؛به نظر من در یکی از دانشگاه های معمولی رشته ای که دوس داری رو به بهترین شکل و با علاقه بخون و اونو یاد بگیر و معدلت بالا باشه آیندت بهتر میشه و ایشالا دکترا سعی کن به دانشگاه خوب قبول شی و بخونی 🙂

Sara
آذر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

ممنونم از شما .
من شیمی فیزیک قبول شدم خود استادمون هم میگه رشته جالبی نیس و کار جالبی هم نداره ولی دشوارترین گرایشه در شیمی جدای نداشتن علاقه ب هر حال شده دیگ نمیشه کاری کرد…
واقعا خیلی هم دشواره و سخت
نمیتونم ارتباط برقرار کنم باهاش
کلا ریاضیه ن شیمی
امسال هم ک اصلا انگار تکمیل ظرفیتی نیس در کار و بر اساس سوابق تحصیلی هس ک قبول شدن از سوابق تحصیلی تازه دشوار تره
اصلا خودمم ماندم

ناصر
آذر ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  Sara

سلام من بعد تقریبا ده سال از لیسانسم امسال ارشد دادم روزانه هم قبول شدم ولی نه تو رشته دلخواهم….تو این ده سالی که کار میکنم هیچ وقت اسم دانشگاه در پیدا کردن کار اهمیتی برام نداشته یعنی کارفرما اهمیتی نداده مهمترین عامل استخدام فقط و فقط رزومه خوب و در سال اول آشنا هستش…من جای شما بودم به اسم دانشگاه هیچ اهمیتی نمیدادم فقط رشته مورد علاقه باشه که لذت ببری از خوندنش..من که خودم منتظر تکمیل ظرفیت هستم تا شانس بیارم و رشته مورد علاقه قبول شم اگر هم نشدم به احتمال زیاد از این رشته انصراف بدم..موفق باشید

Sara
آذر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

ممنونم 🌸
کدوم دانشگاه قبول شدین و چه رشته ایی؟

مهناز
آذر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ب٫ظ

تاریخ دقیق اعلام تکمیل ظرفیت ارشد ۹۹ رو لطفااا پیگیری کنید

داریوش
آذر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهناز

هفته دیگه

Sara
آذر ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  داریوش

با سلام
یعنی هفته دیگ تکمیل ظرفیت واقعا میذارن؟

سولماز
آذر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۲ ب٫ظ

لطفا همگی اعتراض بزنم و تماس بگیریم به سنجش در ارتباط با تکمیل ظرفیت
امسال ۶۰۰هزار داوطلب شرکت کردن
۴۰۰هزار نفر اومدن سر جلسه
و فقط ۲۰۰هزار نفر انتخاب رشته کردن
حالا بماند خیلیا سر کجازی بودن و سر اینکه وزارت بهداشت قبول شدن علومو نرفتن

وحید
آذر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  سولماز

والا من خیلی استرس دارم اگه برگزار نشه باید برم سرباز کاش مثل سال قبل برگزار بشه

Fm
آذر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  سولماز

بله منم با شما موافقم.والا تکمیل ظرفیت ارشد بهداشت رو که از ما گرفتن،شانس ماست ، حداقل اینو بذارن.من شنبه حتما زنگ میزنم امیدوارم بقیه هم این کار رو بکنن تا واقعا اثرشو بذاره.من خودم کنکور رو۶۹۱ و بهداشت رو ۱۲۰اوردم ولی قبول نشدم اونی که میخواستم الان فقط منتظر تکمیل ظرفیتم

Arezoo
آذر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۴۸ ب٫ظ

سلام دوستان
کسانی که در ازمون ارشد مردود شدن هم میتونن در تکمیل ظرفیت شرکت کنند؟

سولماز
آذر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  Arezoo

عزیز فعلا هیچی نگفتن واسه تکمیل
تا دفترچش بیاد بعد مشخص میشه

پرستو
آذر ۹, ۱۳۹۹ ۹:۵۷ ب٫ظ

سلام دوستان
تکمیل ظرفیت
مگه ۴ هفته تا ۱ماه بعد جواب ارشد اعلام نمیشه؟
پس احتمالاََ امسال تکمیل ظرفیت نداره؟
😭😭😭😭😭
من منتظر تکمیل ظرفیت هستم.
راه دور نزدم در حالی که قبول میشدم
راه نزدیک به خونه ام زدم
ترسیدم خابگاه بخوام برم
در حالی که مجازی هست کلاس ها
🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

z
آذر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  پرستو

دقیقا منم

شاغلام
آذر ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  پرستو

منم همینطور

سولماز
آذر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

کاش زنگ بزنین سنجش بگین

داریوش
آذر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  پرستو

منم

بهار
آذر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  پرستو

متأسفانه منم همین اشتباه رو کردم

وحید
آذر ۶, ۱۳۹۹ ۳:۲۵ ب٫ظ

امسال تکمیل ظرفیت برا ارشد برگزار نشد؟

کیمیا
آذر ۶, ۱۳۹۹ ۵:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

والا اینا ک اصلا چیزی نمیگن ، حداقل بگن برگزار نمیشه ک دیگه ولش کنیم

وحید
آذر ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  کیمیا

کاش برگزار بشه 😭😭

سولماز
آذر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

هیچ نگفتن

کیمیا
آذر ۳, ۱۳۹۹ ۵:۲۱ ب٫ظ

امسال یعنی تکمیل ظرفیت نمیذارن ؟ 🔫😑

ایمان
آذر ۳, ۱۳۹۹ ۵:۰۳ ب٫ظ

سلام ترم اخر کارشناسی هستم ایا ترم بهمن جایی میتونم ارشد بخونم یانه؟؟؟؟؟؟/

Sona
آذر ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  ایمان

کنکور دادین؟

مهدی
آذر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  ایمان

فقط پردیس ها جلفا و کیش ارس

M!NA
آذر ۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ق٫ظ

با سلام و وقت بخیر و خسته نباشید. من سال پیش دو ترم ( ۲۲ واحد) از مقطع ارشد یه رشته رو تو یه موسسه غیرانتفاعی تو شهرستان خوندم ، و درحالی که دانشجو بودم مجددا کنکور شرکت کردم و امسال تو غیر انتفاعی تهران پذیرفته شدم . قبل از انتخاب واحد ترم ۳ از دانشگاه قبلیم انصراف دادم و تو دانشگاه جدید ثبت نام کردم. گفتند تمام واحدای خونده شدم معادلسازی میشه و موقع ثبت نام تنها درس ۴ واحدی باقیمونده که از درسای ترم سه بود رو بهم ارائه دادند و پایان نامه موند واسه ترم دیگه. اما یه هفته بعد از ثبت نام آموزش انتخاب واحدم رو بدلیل ناهمزمانی شروع ترم و اینکه چندین جلسه از کلاسای ترم بالایی ها گذشته حذف کرد! و الان هیچ واحدی بهم ارائه نشده! میگند مرخصی رد کن! در حالیکه اگه این درس بمونه میره تا مهر سال دیگه و بخاطر این درس پایان نامم رو هم تا دو ترم دیگه نمیتونم بگیرم و عملا ۴ ترمه میشم! میخوام بدونم : ۱- کسایی که بعد اعلام نتایج ارشد تو دانشگاههای قبلیشون ثبت نام کردند، اگه تکمیل ظرفیت شرکت کنند و قبول بشند ترم اول رو تو دانشگاه اول تموم میکنند و واسه ترم دوم انتقال داده میشند به… ادامه نظر»

محیا
آذر ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  M!NA

سلام . تکمیل ظرفیت برای دانشجوهایی هست که یا تو انتخاب رشته قبول نشدن یا اینکه جای دیگه قبول شدن و نمیخوان اونجا درس بخونن . در مورد انتخاب واحدتون همه دانشجوهایی که ارشد میخونن باید چهار ترمه بشن یعنی هیچ دانشجویی نمیتونه ارشد رو سه ترمه تموم کنه ، اینکه انتخاب واحد رو حذف کردن هیچ ربطی به زمان انتخاب واحد یا برگزاری کلاس ها بالاتر نداره . شما فقط میتونین به یه غیر انتفاعی دیگه مهمان بشین که اون درس رو ارائه داده باشه . تو تکمیل ظرفیت قبولی قبلی دانشجو کلا باطل میشه . شما که اونجا درس میخونین و معادل سازی انجام دادین نمیتونین تکمیل ظرفیت رو شرکت کنین .

M!NA
آذر ۶, ۱۳۹۹ ۴:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  محیا

سلام. ۱- یعنی کسایی که بعد اعلام نتایج تو دانشگاه پذیرفته شدشون ثبت نام کردند نمیتونند تو تکمیل ظرفیت شرکت کنند؟! میتونند تغییر دانشگاه بدند دیگه! ۲- خب من الان ترم سه هستم . اگه این ترم بهم اون یه درسم رو ارائه ندند، میره تا ترم ۳ هم وردی های خودم یعنی سال بعد و بخاطر این پایان نامم میمونه واسه ترم بعدیش یعنی ترم ۴ ورودی های امسال! اگه اینجوری بشه عملا تو دانشگاه جدید که ثبت نام کردم ۴ ترمه میشم، اونم درحالیکه فقط یه درس و پایان نامم مونده بود! دو ترم هم که تو دانشگاه قبلی خوندم. ۳- حذف واحد رو اموزش به این دلیل انجام داده که پنج جلسه از شروع کلاسای ترم بالایی ها گذشته و من که ورودی جدیدم و تازه ثبت نام کردم و معادلسازی انجام دادم ، به این دلیل که غیبت محسوب میشه این ترم نمیتونم با اونا کلاس بردارم! اگه مثل هر سال از مهرماه کلاسا شروع میشد این اتفاق نمی افتادو مشکلی پیش نمیومد. ۴- مهمان این ترم که نمیشه ! باید بمونم ترم بعد اونم اگه جایی ارائه بده! موضوع اینه وضعیت این یه ترم برای من چجوری محاسبه میشه ؟ من نمیخوام مرخصی بگیرم وهزینه… ادامه نظر»

آرسین
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  محیا

چرا من کسایی را میشناسم که سه ترمه هم تموم کردن.

زینب
آبان ۲۹, ۱۳۹۹ ۳:۳۹ ب٫ظ

من حاضرم روانشناسی تربیتی هر جایییییی که بشه فقط قبول بشم. انتخاب رشته کردم ولی قبول نشدم موندم چکار کنم

A.n
آذر ۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  زینب

مثل همیم منم همینم دقیقا مثل شما

مهلا
آبان ۲۹, ۱۳۹۹ ۰:۴۷ ق٫ظ

سلام دوستان دوستم رشته ای دانشگاه آزاد قبول شده و ثبت نام کرده آیا اگه تکمیل ظرفیت قبول بشه ازش هزینه شهریه ثابت و متغیر رومیگیرن به نظرتون چی کار کنه که کمترین هزینه رو بده هم اگه تکمیل ظرفیت نشد همینو داشته باشه آیا امکان گرفتن مرخصی هست؟اگه دانشگاه آزاد استان دیگه قبول بشه و بخاد بره باید هزینه انصراف بده ؟

S
آبان ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهلا

دولتی هاش چی هستن ک آزاد بخواد چی باشه

محیا
آذر ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  مهلا

سلام تکمیل ظرفیت برای دانشجوهایی هست که یا تو انتخاب رشته یه جای دیگه قبول شدن و ثبت نام نکردن ، یا اینکه اصلا قبول نشدن

M!NA
آذر ۶, ۱۳۹۹ ۴:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهلا

سلام. اگه دانشگاه ازاد دیگه بره مثل انتقال محسوب میشه و فکر نکنم هزینه ای بگیرند. چون در حالت عادی که از یه مرکز دانشگاه ازاد به یه مرکز دیگه بخوایبری انتقال محسوب میشه و هزینه انصراف اخذ نمیشه. موضوع مهم برای تکمیل ظرفیت امسال اینه الان با این تاخیر کسایی که ثبت نام کردند و الان دارند ترم یک رو میخونند و ۱.۵ بیشتر به اخر ترم نمونده ، قراره این ترم رو تموم کنند وبعد تکمیل ظرفیت واسه ترم دو انتقال داده بشند به دانشگاه جدید یا اینکه نه ترم ۱ نصفه میمونه و همین ترم باید انصراف بدند و بمونند از بهمن برند دانشگاه جدید و ترم ۱ رو دوبارهاونجا بخونند؟!! اگه اینطوری بشه خیلی بی انصافیه، شهریه و وقت و انرژیشون هدر میشه و کلی هم عقب هم میمونند! اگه دوسستون بخواد دانشگاه غیرانتفاعی یا جای دیگه بره دانشگاه مبدا کل هزینه ترم اول رو میگیره. مرخصی تو ترم اول اونم هم بعد انتخاب واحد نمیشه که!

Sona
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۴:۴۵ ب٫ظ

سلام … امسال تکمیل ظرفیت نمیذارن ؟ واقعا خبری نیس انگار

ناصر
آبان ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  Sona

سلام..ما همگی دست به دعا نشستیم تا انشالله بیاد ….یعنی امیدوارم که بیاد ولی کی نمیدونم…..

Sona
آبان ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  ناصر

من علم و صنعت قبول شدم نوبت روزانه اما سخت ترین گرایش رشتم رو قبول شدم طوری که پشیمونم چون از مجازی واقعا نمیشه پیش رفت به خاطر این که همش با فرمول و اثبات و روابط و کوانتوم و …سر و کار داریم گفتم شاید تکمیل ظرفیت خبری شه رشته ایی ک دوس داشتم رو اگه شد بزنم آخه در انتخاب رشتمم اشتباه کردم …درخواست اولیت دادم اما ظرفیت دانشگاه مد نظر انگار پر بود و قبول نکردن…
تکمیل ظرفیت هم بذارن دانشگاه های تراز پایین و …میذارن ظرفیت نه دانشگاه های اصلی …
اصلا موندم چه باید کرد …

ناصر
آبان ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  Sona

بله دانشگاه تراز اول که تکمیل ظرفیت ندارن….من فقط منتظر تکمیل ظرفیت مدیریت ساخت علوم و صنعتم پارسال داشته امیدوارم امسال هم بگیرن….

Sona
آبان ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

امیدوارم بذارن ک بتونین به انتخابی که میخوایین برسین…

زیبا احمدی
آذر ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  Sona

منم مجازی اونجا رشته نانوقبول شدم. منم در انتخاب رشته اشتباه کردم فکر کردم شبانه هست ولی وقتی واریز وجه کردم دیدم مجازی است.
و همچنان منتظر اعلام تکمیل ظرفیتم
ایا تکیل ظرفیت امسال هست؟؟؟؟/

Sona
آذر ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  زیبا احمدی

سلام…
با استاد موسوی خوشدل کلاس دارین ؟
والا خبری نیست فعلا برای وزارت علوم که تکمیل ظرفیت میذارن یا نه !!!
اما وزارت بهداشت اعلام کرد ک نمیذارن.مجازی شده کلاسا خیلی مسخره شده برای فهم و درک من ک واقعا نمیدانم چه کنم ..

کیمیا
آذر ۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

فک نکنم دیگه بیاد

s
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۴ ب٫ظ

سلام.تکمیل ظرفیت ارشد کی هست؟

mohammad
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۳:۵۰ ب٫ظ

سلام من اشتباه در انتخاب رشته و الویت بعدی رو زدم و سنجش قبول کرده الان من باید از دانشگاه قبلی که ثبت نام کردم باید انصراف بدم یا خودشون مدارک رو میفرستن؟و اینکه شهریه ای که پرداختم رو برمیگردونن؟ممنون میشم جواب بدید

ناصر
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  mohammad

با سلام لازم به انصراف نیست- خود دانشگاه مدارک شمارو میفرسته ولی باید بری دانشگاه جدید واسه ثبت نام…
راجب شهریه هم اطلاعی ندارم باید از اموزش بپرسی.
کچا بودی ؟ و کجا قبول شدی؟

عادل
آبان ۲۸, ۱۳۹۹ ۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  mohammad

من که میرم ار قسمت سیستم پاسخگویی چک میکنم هنوز پیامم رو نخوندن چه طور متوجه شدین؟؟

عاطفه
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ب٫ظ

با سلام
پس تکمیل ظرفیت ارشد کی میاد؟!؟!

نازنین
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۲۴ ب٫ظ

سلام،کسی اطلاع داره تکمیل ظرفیت ارشد کس هست؟

ناصر
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  نازنین

سلام…والا همه منتظرن سازمان هم جواب دست حسابی نمیده

نازنین
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۵:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

ممنونم.امروز گفتن مال دانشگاه ازاد رو به زودی اعلام میکنن.با سراسری جداست مثل انتخاب رشته؟

ha
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ب٫ظ

انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی کی شروع میشه

محمد
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۲۲ ب٫ظ

کسی میدونه اگر الان دانشگاه غیرانتفایی ثبتنام کنم و تکمیل ظرفیت قبول شم ، این دانشگاه لغو میشه یا باید انصراف بدم ؟ من چون توی کارشناسی یکبار انصراف دادم از نظر نظام وظیفه دیگه این حق رو ندارم وفقط یکبار میشه انصراف داد تو‌ کل مقاطع ، کسی میدونه این انصراف فرق میکنه یا نه ! چون میگن خودبه خود دانگاه قبلی لغو‌میشه

ناصر
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اگر تو تکمیل ظرفیت قبول شی قبولی اولی شما لغو میشه و نیازی به انصراف نداری بلکه مثل دانشجوی انتقالی خواهی بود فقط میری محل قبولی ثبت نام میکنی و خود دانشگاه مدارک رو میفرسته به داشنگاه قبولی در تکمیل ظرفیت…موفق باشی

محمد
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

ممنون از پاسختون ، اخه شنیده بودم ارشد اصلا انتقالی معنا نداره ترسیده بودم و شرایطم هم خیلی خاص هست و یک اشتباه ممکنه بکشونه منو به سربازی ، بازم مرسی

ناصر
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

بله ولی اگر در تکمیل ظرفیت قبولی شدی قبولی اولیت لغو میشه و باید بری دانشگاه جدید

ناشناس
آبان ۲۰, ۱۳۹۹ ۸:۰۴ ب٫ظ

اگه تکمیل ظرفیت ارشد باشه بهتره من جایی دور از محل زندگی ام قبول شدم

زهرا
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ب٫ظ

سلام آیا امسال تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد براساس سوابق تحصیلی انجام میشه؟

آیسان
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۰۲ ب٫ظ

با سلام.آیا تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد۹۹برگزار خواهد شد ؟درصورت یرگزاری تاریخ دقیق چه زمانی میباشد؟

مریم
آبان ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۵ ق٫ظ

سلام،کسی هست ارشد دانشگاه ایلام قبول شده باشه؟

amir
آذر ۵, ۱۳۹۹ ۹:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام من ارشدمدیریت دولتی غیرانتفاعی قبول شدم نرفتم .منتظرتکمبل ظرفیت هستم.

sin
آبان ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ب٫ظ

سلام کسی میدونه اگه الان بریم دانشگاه ترم مهرو بخونیم بعد تکمیل ظرفیت دانشگاه بهتری قبول بشیم همون رشته از ترم اول باز حساب میکنه یا از ترم دو؟

دامپزشکی
آبان ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  sin

با قبولی در تکمیل ظرفیت از ورودی بھمن محسوب میشید، ولی به محض قبول شدن باید ثبت نام کنید، بدیھی است رشته محلی که فلحال در حال تحصیل ھستید ملغا میشه و باید انصراف بدید، بنابراین چون زودتر از موعد امتحانات پایان ترم ھست انصراف و ثبت نامتون ، پس امتحانی ندادید که ریز نمراتم براتون صادر بشه در نتیجہ مجدد ترم یک محسوب میشید.

مهیار
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  دامپزشکی

چرا اطلاعات غلط به مردم میدی؟ تکمیل ظرفیت قبول شی دانشجوی انتقالی محسوب میشی هزینه ای هم نباید پرداخت کن!

هخ
آبان ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۰۳ ب٫ظ

سلام کسی شهریه ازادپردیس علوم تحقیقات اصفهان برا رشته های مهندسی میدونه؟

Sahar
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۴۳ ب٫ظ

غیرانتفاعی ترم مهر ثبتنام کردم درصورت تکمیل ظرفیت آزاد واسه ترم بهمن باید به غیرانتفاعی هزینه ای (انصراف یا انتقال) پرداخت بشه؟؟

دامپزشکی
آبان ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  Sahar

بله، باید مبلغ انصراف رو پرداخت کنید، پیشنھاد میشه کسانی که مایل به تکمیل ظرفیت ھستند در ترم اول مرخصی بگیرن و انتخاب واحد نکنن که ھزینه کمتری براشون لحاظ شه

Sahar
آبان ۱۴, ۱۳۹۹ ۷:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  دامپزشکی

(دروس غیرانتفاعی به آزاد تطبیق میخوره واسه اینکه عقب نمونم، ثبتنام کردم)
غیرانتفاعیِ خودش واسم ۹واحد برداشته و شروع ترمشم شنبه هستش.
انصراف ۱/۵ برابر شهریه ثابته؟؟

دامپزشکی
آبان ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  Sahar

مبلغ انصراف یک و نیم برابر شھریه ثابت، تطبیق دروس مشترک بنا به بررسی شورای عالی آموزش دانشگاه آزاد دارہ و ھزینش ھم اخذ میشه

پانته ا
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳ ق٫ظ

تکمیل ظرفیت فقط برای افرادی هست که سر جلسه کنکور ارشد شرکت کرده بودند؟

دامپزشکی
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  پانته ا

برا شرکت کردہ ھاش ھم تضمین نیست،من زنگ زدم مرکز سنجش و پذیرش گفتن ممکن تکمیل ظرفیت ھم دادہ نشه. اصلاً معلوم نیست چی به چیه

مصطفی
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ ب٫ظ

بنظرتون با رتبه۳۹۷سهمیه۵درصد،حسابداری
تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بروجرد قبول میشم

دامپزشکی
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  مصطفی

آرہ بابا، طرف با رتبه ۵۰۰۰ علوم و تحقیقات درومدہ اونم تو زیست شناسی سلولی مولکولی که سخت ھست، تو که قبول میشی بشرطی که دانشگاھت ظرفیت خالی ارائه بدہ

شیما🐥
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۵ ب٫ظ

بچه ها من توی اسکن مدارکم خیلی اشتباه کردم و کلا همش اشتباه و سیاه سفید رفته.نمیدونم چیکار کنم .نوشته اگه اشتباه وارد کنین نمیتونین دیگه برین دانشگاه.الان من چیکار کنم😭😭😭😭

زهرا
آبان ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  شیما🐥

سلام ناراحت نباش زنگ بزن ب سازمان سنجش سریع همینو بهشون بگو. زودتر اقدام کن تا انصراف محسوب نشی. باتوکل خالص ب خدا ان شاءالله موفق میشی

ناامید
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ب٫ظ

سلام من با ۷۰۰۰پیام نور قبول نشدم(بهسازی منابع انسانی) آیا کسی خبر داره امکانش هست برای تکمیل ظرفیت قبول بشم بامعدل ۱۶/۹۳و رشته ی مرتبط

ناصر
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  ناامید

سلام…همه چی بستگی به ظرفیتهای ازاد دانشگاه داره و این که خیلی ها که حتی قبول هم شده اند چون رشته یا دانشگاه دلخواه نیاوردن منتظر تکمیل ظرفیت هستن تا اگر بشه عوض کنن مثل خود من…باز هم شانس خودتونو امتحان کنید

Arashft
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ب٫ظ

سلام من الان دانشگاه ثبت نام کنم برم اما تکمیل ظرفیتم شرکت کنم و اون موقع بخوام تصمیم بگیرم کدومو برم میشه؟ یا اینکه اگه تکمیل ظرفیت قبول بشم دگ دانشگاه قبلی و حتما باید انصراف بدم؟

ناصر
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  Arashft

سلام شما ثبت نام کن اگر تکمیل ظرفیت باشه شرکت کن در صورتی که قبول بشی در تکمیل ظرفیت قبولی اول شما لغو میشه و باید بری دانشگاهی که در تکمیل ظرفیت قبول شدی ..مدارک هم خود دانشگاه الانت میفرسته ولی اگر ثبت نام نکنی احتمال اینکه تکمیل ظرفیت نباشه و اگر هم باشه قبول نشی هست که اگر نشدی حداقل این قبولی رو از دست ندی چون ثبت نام نکنی انصراف محسوب میشه موفق باشی

😌
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۲ ق٫ظ

سلام بچه ها من برای انتخاب واحد شهید بهشتی مگه نباید شماره دانشجویی رو بزنید؟؟؟؟یکی به من کمک کنه

دامپزشکی
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ق٫ظ

سلام کسی میدونه دانشگاه آزاد تکمیل ظرفیت میخواد بده یا نه؟

NazaninZahra
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۱ ب٫ظ

سلام دوستان
تازه یه چیز جدیدی به کارشناسی ارشد اضافه شده که عنوانش (درخواست اشتباه در انتخاب رشته وتقاضای اولویت بعدی رشته انتخابی )یا(مجوز شرکت در ازمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۹)
این ینی جی؟ مگه یبارم نزده بودنش؟ این مجوز شرکت چی هس؟
راستی امسال تکمیل ظرفیت هس؟ من زنگ زدم بابلسر گفتن دوماه پیش وزارت علوم نامه زده دیگه نه تو مقطع ارشد نه دکتری نمیتونین تکمیل ظرفیت داشه باشین
خدایا همه امیدم به اونه.. با ۱۰۰۰نیوردم روزانه اقتصاد

با اختلاف۴نفر مردود شده
آبان ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  NazaninZahra

دیر شده برش داشتن فکنم، اما واسه کارنامه سبز بوده

پریسا
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۲۹ ب٫ظ

تکمیل ظرفیت اگه باشه
روزانه هم داره یکسری از دانشگاه ها

پریسا
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۲۸ ب٫ظ

سلام
خداکنه امسال تکمیل ظرفیت داشته باشه
من با۱۳۰۰بیوشیمی قبول نشدم
اما پارسال با رتبه ۱۷۰۰ هم قبول شدن
🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

دریا
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  پریسا

منم با ۱۴۰۰
کاش تکمیل ظرفیت بزارن

آیهان
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۸ ب٫ظ

اگر تکمیل ظرفیت قبول شه کسی ورودی بهمن میشه؟چطوری قضیه؟

هخ
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  آیهان

برای دانشگاه ازاد نه. چون احتمالا هفته دیگه هم تکمیل ظرفیت داره هم اعلام نتایجش

آیهان
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  هخ

دولتی چی؟

ناصر
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  آیهان

بله صد در صد ورودی بهمن میشه ..شما دعا کن بیاد ..من احتمال میدم نذارن امسال ..خدا کنه که بیاد.

آیهان
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

مشاور مستر تست میگه بنظر دانشگاه بستگی داره که ورودی بهمن باشه یا مهر

سحر
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ق٫ظ

به نظرتون نوبت دوم ارزش داره که بخونیم(با توجه به شهریه ای که باید پرداخت کنیم) یا یه سال دیگه بمونیم و همون روزانه قبول شیم بهتره؟

آیهان
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

اگه دانشگاه سطح یک قبول شی اره بقیه نه

ناصر
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

بستگی داره که رشته دلخواهت قبول میشی یا نه …منی که روزانه قبول شدم چون رشته مورد علاقه ام نبوده اگر تکمیل ظرفیت رشته دلخواهم در بیام میرم حتی اگر شبانه

ناصر
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

بعد از کجا معلوم سال دیگه روزانه قبولی شی؟؟؟ تو تکمیل ظرفیت فقط گرایشهای مورد علاقه تو بزن که اگر هم قبول شدی و شبانه هم بود ارزش داشته باشه بری…من با اینکه روزانه عمراه راه امام قزوین قبول شدم ولی اگر تو تکمیل ظرفیت شبانه مدیریت ساخت قبول شم میرم مدیریت ساخت میخونم

دامپزشکی
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ق٫ظ

ظاهراً پلتفرم مستقل جمع آوری امضاء تهیه شده از سمت برخی داوطلبان، به محض تایید لینک رو به اشتراک میگذارم براتون

هخ
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۳۶ ق٫ظ

خوبی تکمیل طرفیت اینه که چون مصاحبه نداره زود نتیجه میزنن

هخ
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۳۲ ق٫ظ

منم با ۴۰۰۰ برق قبول نشدم.۱۰۰۰۰ظرفیت داره ولی من ی گرایش خاص موردنظرم بود . پارسال با۵۵۰۰ قبول شدن . ازادم نزدم چون گفتم مطمنا قبولم حالا منتطر تکمیل طرفیتم

Ali
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  هخ

کدوم گرایش رو زدید؟

هخ
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  Ali

پرتو پزشکی

ZAHRA
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۵۷ ق٫ظ

تو رو خدا تکمیل ظرفیت بزارید زودتر
یکم به فکر ما باشید مردیم از استرس

دامپزشکی
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ب٫ظ

واقعاً ممکن با سوابق تحصیلی تکمیل ظرفیت بدن؟
من اصلاً رشته ای که مدنظرم بود قبول نشدم

سحر
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ب٫ظ

یعنی کسی منتظر تکمیل ظرفیت نیس که کامنتی نزاشتین؟🙁

جاوید
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

من هستم

دامپزشکی
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

چرا نیستن، خیلی ھا سر جلسه حاضر نشدن

نرگس
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

سحر به نظرت برای روانشناسی بالینی وزارت علوم رتبه ۵۱۷۵،با تراز ۳۷۳۹دانشگاه آزاد منو بر میداره دانشگاه علوم تحقیقات

سحر
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  نرگس

عزیزم رشته من روانشناسی نیست،خبر ندارم،
ولی ایشالا که قبول میشی

دامپزشکی
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  نرگس

آره بابا جدای علوم تحقیقات میتینین نزدیکترین واحد های دانشگاهی رم بزنین

zadok
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

من که قبول شدم و نرفتم چون پول نداشتم. شاید جای من پر کردی:))))

فرشاد
آبان ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

هستیم ولی مشخص نیست که بذارن یا نه