شماره پرونده آزمون ارشد ۱۴۰۲ را گم کرده ام، چطور بازیابی کنم؟

نحوه دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور ارشد 98

در صورتی که داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲، شماره داوطلبی و شماره پرونده خود را به هر علتی نداشته باشند (گم کرده یا فراموش کرده باشند)، می توانند از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت آنها اقدام کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بر اساس اعلام سازمان سنجش، در صورتی که در بازه زمانی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد یا اعلام نتایج آزمون ارشد ۱۴۰۲ به شماره پرونده، شماره داوطلبی، شماره سریال ثبت نام و …  دسترسی ندارید یا آنها را فراموش کرده اید یا گم کرده اید، به روش زیر عمل کنید.

چگونه شماره داوطلبی و شماره پرونده کنکور ارشد را پیدا کنم؟

برای بازیابی شماره پرونده، کد رهگیری و شماره داوطلبی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش به نشانی http://request.sanjesh.org/noetrequest/login مراجعه نمایید.

 

در صورتی که در این سامانه پروفایل ندارید نسبت به ثبت نام اقدام کنید و اگر دارید، وارد سامانه شوید.

گم کردن شماره گرونده و داوطلبی برای دیدن نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۲

با ورود به سامانه، از منوی سمت راست گزینه «درخواست جدید» را انتخاب کنید.

بازیابی شماره پرونده و داوطلبی ارشد 1402

سپس در باکس آزمون، گزینه «کارشناسی ارشد» و در باکس سال، گزینه «۱۴۰۲» را انتخاب کنید و بر روی گزینه «جستجو» کلیک کنید. با انتخاب این گزینه، از بخشی که در پایین صفحه باز می‌شود، گزینه «دریافت شماره پرونده یا داوطلبی» را در هنگام اعلام نتایج یا «دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام» را در هنگام ثبت نام آزمون انتخاب کنید.

شماره پرونده آزمون ارشد را گم کرده ام

 

در این فرم در صورت صحت و مطابقت مشخصات فردی ثبت شده در سامانه پاسخگویی با اطلاعات مندرج در پایگاه داده ازمون، بلافاصله، شماره پرونده، شماره داوطلبی و سایر اطلاعات مورد نیاز توسط سیستم در پاسخ به درخواست شما اعلام می شود.

مهم: این فرم در بازه های زمانی دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتیجه آزمون ها فعال می باشد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
حمزه حبیبی
بهمن ۱۲, ۱۳۹۹ ۶:۳۲ ب٫ظ

کدپیگیری ارشد و رهگیری ثبت نام گم کرده ام

صغری عباسی
آذر ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ب٫ظ

هرچه ایمیل و رمز را میزنم میگه اشتباهه