دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ (لینک دانلود)

دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ به محض انتشار در متن این مطلب قرار خواهد گرفت.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد جهت تکمیل ظرفیت‌های خالی‌مانده پس از اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد برگزار می‌شود. فهرست رشته‌ها و واحدهای دانشگاهی دارای پذیرش در دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد اعلام می‌شود.

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد آزاد ۱۴۰۲

در صورتی که شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد آزاد تغییر نکند، همه داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرده و بر اساس کارنامه اولیه که سازمان سنجش منتشر نموده، مجاز به انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد باشند می‌توانند در تکمیل ظرفیت این دانشگاه شرکت کنند.

داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد سال شرکت کرده و مجاز شده‌اند می‌توانند برای پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی با کد دسترسی انتخاب رشته که توسط سازمان سنجش آموزش کشور در کارنامه اعلام نتایج اولیه درج شده، ثبت‌نام کنند.

آیا کسانی که در کنکور ارشد شرکت نکرده‌اند هم می‌توانند در تکمیل ظرفیت ارشد آزاد شرکت کنند؟

خیر، شرط لازم برای شرکت در این مرحله، شرکت در کنکور کارشناسی ارشد است.

چند انتخاب در تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد دارم؟

در صورتی که برای رشته شما، رشته‌محل‌های زیادی اعلام شده، تا ۱۰۰ انتخاب در سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد می‌توانید انجام دهید.

لینک دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

فهرست رشته‌ها و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد که دارای تکمیل ظرفیت در مقطع ارشد در سال ۱۴۰۲ هستند در قالب دفترچه انتخاب رشته ارشد ازاد ۱۴۰۲ منتشر می‌شود.

دفترچه از سوی دانشگاه آزاد و عموما همزمان با شروع ثبت نام تکمیل ظرفیت منتشر خواهد شد.

زمان تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد هنوز اعلام نشده است. اما در سال ۱۴۰۰ تکمیل ظرفیت این دانشگاه در دهه سوم دی ماه بود.

ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد همزمان با دانشگاه‌های سراسری از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه آغاز می‌شود.

ثبت نام ترم بهمن ارشد دانشگاه آزاد کی شروع می‌شود؟

پذیرش برای ترم بهمن در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد یا برای پذیرفته‌شدگان در مرحله تکمیل ظرفیت است، یا برای کسانی که در پذیرش ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه ازاد شرکت کرده و دارای نقص مدرک بوده‌اند و یا کسانی که به هر دلیلی در ترم مهرماه ثبت‌نام نکرده‌اند.

به هر صورت جزئیات ثبت نام پذیرفته‌شدگان ارشد ۱۴۰۲ برای ترم بهمن هنوز اعلام نشده است و پس از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت و نتایج رفع نقص داوطلبان بدون ازمون اعلام خواهد شد.

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری ۱۴۰۲

در صورتی که مایل به شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دوره‌های روزانه، شبانه، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس هستید، می‌توانید با مراجعه به سایت سازمان سنجش در تکمیل ظرفیت ارشد سراسری نیز شرکت کنید.

رشته‌محل‌های تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری شامل دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان است.

داوطلبان جهت اطلاع از رشته‌ها و دانشگاه‌هایی که در این مرحله ظرفیت پذیرش دارند، لازم است به دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۲ مراجعه نمایند.

شانس قبولی در تکمیل ظرفیت ارشد چقدر است؟

شانس قبولی در این مرحله به ظرفیت اعلام‌شده در هر رشته و هر واحد دانشگاهی و داوطلبانی که در تکمیل ظرفیت ثبت‌نام می‌کنند بستگی دارد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
نسرین
دی ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۹ ق٫ظ

سلام
ایا به رشته محل های رشته روانشناسی اضافه شده یا خیر