هزینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد چقدر است؟

هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون استعداد درخشان دانشگاه آزاد به صورت آنلاین در سامانه ثبت نام پرداخت می‌شود؛ واریز این هزینه برای ثبت نام الزامی است.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

به گزارش مسترتست، ثبت نام فراخوان پذیرش کارشناسی ارشد بدون‌ آزمون استعداد درخشان ۱۴۰۲ این دانشگاه از ۱۱ خردادماه آغاز شده و تا ۲۰ خرداد ادامه داشت. بنا بر اعلام این دانشگاه، ثبت نام متقاضیان واجد شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد تا ۲۷ خرداد تمدید شد.

داوطلبانی که شرایط لازم را مطابق دفترچه ارشد بدون کنکور دانشگاه‌ آزاد دارند می‌توانند با مراجعه به سایت azmoon.org نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام و انتخاب رشته نام اقدام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک کنید.

هزینه ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد چقدر است؟

هزینه ثبت نام و انتخاب رشته متقاضیان پذیرش بدون آزمون ارشد دانشگاه آزاد در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۱۹۰هزار تومان اعلام شده است.

این هزینه به ازای ثبت نام در هر رشته است. یعنی اگر شما قصد ثبت نام برای یک رشته در پذیرش بدون آزمون را دارید، لازم است فقط یک کارت اعتباری تهیه کنید و مبلغ ۱۹۰هزار تومان پرداخت کنید. برای هر رشته حداکثر تا ۱۰۰ اولویت را می‌توانید در فرم انتخاب رشته کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه آزاد وارد کنید.

اما از آن جا که امکان شرکت در رشته دیگر در پذیرش بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد وجود دارد، داوطلبانی که تمایل دارند در چند رشته ثبت نام کنند، لازم است برای هر رشته به صورت جداگانه کارت اعتباری تهیه کنند.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان آزاد

برای ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد لازم است کارت اعتباری تهیه کنید و هزینه ثبت نام را بپردازید.

بدین صورت که در سایت azmoon.org به سامانه «ثبت نام و انتخاب رشته دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان)» مراجعه کنید.

سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

سپس از قسمت پایین سامانه، بر روی گزینه «خرید کارت» کلیک کنید.

کارت اعتباری ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

در صفحه بعد گزینه «ادامه» را انتخاب کنید.

خرید کارت اعتباری کارشناسی ارشد استعداد درخشان آزاد

در صفحه‌ای که باز می‌شود لازم است مشخصات شناسایی خود، شماره تلفن همراه، آدرس ایمیل و نیز رشته‌ای که برای ثبت نام مدنظر دارید را وارد کنید. وارد کردن همه این اطلاعات ضروری است و بدون وارد کردن آنها، با خطا مواجه خواهید شد.

ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

پس از انتخاب گزینه «ثبت اطلاعات و نهایی نمودن خرید» و سپس تایید اطلاعات، وارد صفحه پرداخت اینترنتی هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد خواهید شد.

نکات مهم پرداخت هزینه و خرید کارت اعتباری ثبت نام ارشد بدون کنکور آزاد

– در هنگام خرید کارت اعتباری ثبت نام دقت کنید. زیرا پس از خرید امکان عودت وجه کارت اعتباری خریداری‌شده وجود ندارد. همچنین امکان واگذاری کارت اعتباری خریدا‌ری‌شده به افراد دیگر وجود ندارد؛ چرا که این کارت با مشخصات شما خریداری شده است.

حتما قبل از ثبت نام از این که شرایط لازم را دارید و نیز از پذیرش در رشته / دانشگاه مدنظر خود مطمئن شوید. برای اطمینان می‌توانید دفترچه ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد را بررسی کنید. همچنین اطلاعات خود را دقیق وارد کنید.

– پس از خرید کارت اعتباری، نسخه چاپی شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده را تهیه و تا پایان اعلام نتایج نزد خود نگه دارید. شماره سریال کارت اعتباری همان چیزی است که قرار است با آن ثبت نام کنید.

– کارت اعتباری ثبت نام خریداری شده تنها برای ثبت نام در دوره و مجموعه مورد نظر صادر شده است و امکان تغییر دوره و مجموعه پس از خرید کارت اعتباری وجود ندارد. بنابراین، در هنگام خرید کارت حواستان به مجموعه (رشته) انتخابی باشد که اشتباه وارد نشده باشد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات