نخبگان

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۱ آغاز شد

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۱ امروز ۱۷ آبان به صورت اینترنتی آغاز شد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور با خرید کارت اعتباری و مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری مهر، ثبت ‌نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۱ تا ۲۵ آبان ادامه دارد و داوطلبان در روزهای ۲۹ آبان تا اول آذر ماه ۹۰ می توانند نسبت به اصلاح و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد ۹۱ به اضافه امکان خرید اینترنتی کارت اعتباری این آزمون در حال حاضر بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org ، دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام، پرداخت ۱۴۳ هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون یک کدرشته امتحانی به صورت اینترنتی نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد فقط به صورت اینترنتی است و داوطلبانی که علاوه بر رشته انتخابی یا امتحانی اصلی (رشته اول ) علاقه مند به انتخاب یکی از ۶۴ کدرشته امتحانی به عنوان رشته امتحانی دوم هستند باید برای رشته امتحانی دوم یک کارت اعتباری دیگر دارای شماره پرونده و رمز ورود به منظور ورود به سیستم نرم افزاری ثبت‌نام اینترنتی، به مبلغ ۱۴۳ هزار ریال علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری کنند.

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد نیز از روز ۲۳ تا ۲۶ بهمن به صورت اینترنتی توزیع شده و آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۱ در روزهای ۲۶ تا ۲۸ بهمن‌ماه ۹۰ برگزار می شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات