۵۱۰۳۱۷ کارت متعلق به زنان و ۵۰۷۱۶۹ کارت متعلق به مردان

مشاور سازمان‌ سنجش جزئیات توزیع کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون‌ ورودی‌ تحصیلات‌ تکمیلی‌ سال ۹۱ را تشریح کرد و یادآور شد: آزمون کارشناسی ارشد ۹۱ در روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه در ۴۴ شهر و با شرکت ۹۳۰ هزار و ۱۷۲ داوطلب برگزار می شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ۹۳۰ هزار و ۱۷۲ داوطلب در ۱۳۱ کد رشته و ۸۷ هزار و ۳۱۴ نفر داوطلب نیز در  ۶۴ کدرشته امتحانی شناور ثبت نام کرده اند و از همین رو ۱ میلیون و ۱۷ هزار و ۴۸۶ کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد صادر شده است.

وی افزود: از میان کارتهای صادره شده ۵۱۰ هزار و ۳۱۷ کارت متعلق به زنان و ۵۰۷ هزار و ۱۶۹ کارت متعلق به مردان است.

توکلی خاطرنشان کرد: اطلاعات مربوط به حوزه امتحانی بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوطه درج شده است و داوطلبان‌ متقاضی‌ لازم‌ است‌ به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند. شهرستان محل برگزاری آزمون داوطلبان با توجه به استان محل اقامت آنان تعیین شده است.

وی اظهار داشت: کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز یکشنبه ۲۳ بهمن ۹۰ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان به آدرس www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت و داوطلبان لازم است بر اساس اطلاعات کارت اعتباری و یا شماره پرونده و کد رهگیری وارد سایت شده و نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در کدرشته های مختلف در آزمون گفت: ۱۶۰ هزار و  ۷۵۸ نفر در ۷ کد رشته امتحانی در صبح چهارشنبه ۲۶ بهمن، ۱۶۶ هزار و ۲۴۴ نفر در ۱۱ کد رشته امتحانی در عصر چهارشنبه ۲۶ بهمن شرکت می کنند.

وی افزود: ۱۹۸ هزار و ۲۰۹  نفر در ۶۴ کد رشته امتحانی در صبح پنجشنبه ۲۷ بهمن، ۱۶۱ هزار و ۲۰۵ نفر در ۵ کد رشته امتحانی در عصر پنجشنبه ۲۷ بهمن، ۱۷۲ هزار و ۵ نفر در ۱۲ کد رشته امتحانی در صبح جمعه ۲۸ بهمن و ۱۵۹ هزار و ۶۵ نفر در ۳۲ کد رشته امتحانی در عصر جمعه ۲۸ بهمن شرکت می کنند.

جدول کارتهای آزمون کارشناسی ارشد

تعداد کارت های صادر شده داوطلبانزمانروزتعداد کدرشته امتحانی
۱۶۰ هزار و  ۷۵۸ نفرصبح چهارشنبه۲۶ بهمن۷ کد رشته امتحانی
 ۱۶۶هزار و ۲۴۴ نفرعصر چهارشنبه۲۶ بهمن۱۱ کد رشته امتحانی
۱۹۸ هزار و ۲۰۹  نفرصبح پنجشنبه۲۷ بهمن۶۴ کد رشته امتحانی
۱۶۱ هزار و ۲۰۵ نفرعصر پنجشنبه۲۷ بهمن۵ کد رشته امتحانی
۱۷۲ هزار و ۵ نفرصبح جمعه۲۸ بهمن۱۲ کد رشته امتحانی
۱۵۹ هزار و ۶۵ نفرعصر جمعه۲۸ بهمن۳۲ کد رشته امتحانی
جمع کارت های صادر شده : یک میلیون و ۱۷ هزار و ۴۸۶جمع کد رشته ها: ۱۳۱ کدرشته

توکلی تاکید کرد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون اینترنتی و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در یکی از ۶۴ کد رشته امتحانی به عنوان رشته امتحانی دوم شرکت کرده اند باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را از سایت سازمان سنجش دریافت کنند.

وی با اشاره به ضرورت درج دقیق معدل در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۱ گفت: معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون براساس اطلاعات شخص داوطلب به هنگام ثبت نام اینترنتی درج شده ‌است و چنانچه داوطلبی در زمان ثبت نام موفق نشده است که معدل واقعی خود را بنا به دلایلی ثبت کند، در این مرحله می‌تواند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به مرحله ویرایش نسبت به اصلاح معدل واقعی خود اقدام کند. در غیر این صورت ضمن لغو قبولی آن دسته از داوطلبانی که در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی قرار بگیرند، مسئولیت هرگونه تبعات بعدی بعهده شخص داوطلب خواهد بود.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: درب حوزه‌های امتحانی صبحها راس ساعت ۷:۳۰ صبح و بعد از ظهرها راس ساعت ۱۴:۰۰ بسته خواهد شد. شروع فرآیند برگزاری آزمون صبح راس ساعت ۸ صبح و بعدازظهر راس ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می شود.

به گزارش مهر، آزمون‌ کد رشته‌‌های امتحانی ۱۱۲۹ (زبان و ادبیات اردو)، ۱۱۵۴ (مطالعات دفاعی استراتژیک)، ۱۱۵۵ (اطلاعات استراتژیک)، ۱۱۵۶ (آماد) ،۱۱۵۷(مدیریت بحران)، ۱۱۵۸ (پدافند غیرعامل)، ۱۲۸۷ (مهندسی طراحی محیط زیست)، ۱۳۵۶ (نمایش عروسکی)،  ‌‌۱۳۶۰ (مجموعه موسیقی‌)، منحصراً در شهر ‌تهران‌ برگزار می شود و داوطلبان‌ هر یک از این کدرشته ها ضرورت‌ دارد براساس‌ آدرس و تاریخ مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط در شهر تهران مراجعه کنند.

همچنین آزمون کد رشته امتحانی ۱۱۵۲ (مجموعه مدرسی  الهیات و معارف اسلامی) منحصراً در شهرهای مقدس مشهد و قم برگزار می‌شود و داوطلبان استانهای خراسان رضوی ، خراسان جنوبی ، خراسان شمالی، سمنان، سیستان وبلوچستان و یا گلستان برای شرکت در جلسه آزمون منحصراً به شهرستان مشهد (دانشگاه علوم اسلامی رضوی) و سایر داوطلبان این کد رشته امتحانی به شهرستان قم (دانشگاه مفید قم ) مراجعه کنند.

محل آزمون ۷ کد رشته امتحانی شامل کد رشته‌های امتحانی ۱۱۴۷، ۱۱۴۹‌،‌۱۱۵۰‌، ۱۱۵۱، ۱۱۵۳‌، ۱۱۵۸ و ۱۱۵۹ که ثبت نام آنها توسط دستگاههای اجرایی ذیربط و با هماهنگی این سازمان صورت گرفته در شهرستان تهران برگزار خواهد شد از طریق اطلاعیه‌ای که هریک از ارگانهای ذیربط  صادر می کنند در تاریخهای پیش بینی شده برگزار خواهد شد. (لازم به توضیح است که آزمون کد رشته ۱۱۵۱ در تاریخ ۱۳ بهمن برگزار شد)، برای این دسته از داوطلبان کارت شرکت در ‌آزمون نیز صادر نشده است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات