نخبگان

توزیع بیش از میلیون کارت از ۲۳بهمن

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۱ گفت: یک میلیون و ۱۷ هزار و ۴۸۶ کارت برای کنکور کارشناسی ارشد منتشر شده و راهنمای شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۱۷ بهمن توزیع می شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

حسین توکلی خاطر نشان کرد: اطلاعیه سازمان درباره توزیع کارت کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۱ به همراه راهنمای شرکت در آزمون در روزهای ۱۷ و ۲۴ بهمن در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

وی افزود: نشانی حوزه های امتحانی زیر برگه کارت ورود به جلسه درج شده است و برای افرادی که علاوه بر کدرشته امتحانی خود در یکی از ۶۴ کد رشته امتحانی شناور نیز شرکت کرده اند، دو کارت ورود به جلسه آزمون ارائه می شود.

توکلی یادآور شد: ۱۳۷ کد رشته امتحانی در ۷ گروه ارائه شده است که گروه علوم انسانی دارای ۵۰ کد رشته، گروه علوم پایه با ۱۵ کد رشته، گروه فنی – مهندسی با ۲۹ کد رشته، گروه کشاورزی با ۲۵ کد رشته، گروه هنر با ۱۲ کد رشته و گروه دامپزشکی با ۶ کد رشته هستند.

وی اظهار داشت: از میان ۱۳۷ کد رشته، ثبت نام ۱۳۱ کدرشته به همراه اولین مرحله هفدهمین دوره المپیاد دانشجویی به صورت متمرکز انجام شد و ۶ کدرشته نیز با هماهنگی سازمان سنجش و ارگانهای مربوطه ثبت نام را به انجام رساندند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: ۹۳۰ هزار و ۱۷۲ نفر تقاضانامه ثبت نام الکترونیکی را تکمیل کردند که از این تعداد ۴۷۲ هزار و ۸۶۹ نفر زن و ۴۵۷ هزار و ۳۰۳ نفر مرد هستند که این تعداد در سال ۹۱ نسبت به سال ۹۰ تعداد ۵۸ هزار و ۳۶۶ نفر افزایش داشته است.

وی افزود: ۸۷ هزار و ۳۱۴ نفر داوطلب در کنکور کارشناسی ارشد ۹۱ نیز علاقمندی خود برای شرکت در ۶۴ کدرشته امتحانی شناور اعلام کرده اند که با توجه به جداگانه بودن آزمون هر کدرشته امتحانی، این دسته از داوطلبان دارای دو کارت ورود به جلسه خواهند بود.

توکلی خاطرنشان کرد: از میان ۱ میلیون و ۱۷ هزار و ۴۸۶ کارت آزمون کارشناسی ارشد صادر شده، ۵۱۰ هزار و ۳۱۷ کارت متعلق به زنان و ۵۰۷ هزار و ۱۶۹ کارت متعلق به مردان است.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد از روز ۲۳ تا ۲۵ بهمن ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  آغاز می شود و آزمون در روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۸ بهمن برگزار می شود.

توکلی اظهار داشت: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۴ خردادماه ۹۱ به صورت کارنامه در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات