نخبگان

کلید آزمون را امروز دریافت کنید

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۱ با رقابت ۹۳۰ هزار و ۱۷۲ داوطلب برگزار شد و کلید اولیه آزمون امروز منتشر می شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

آزمون کارشناسی ارشد در روزهای ۲۶ تا ۲۸ بهمن ماه ۹۰ برگزار شده است و کلید اولیه در ۷ اسفند منتشر می شود و داوطلبان پس از مشاهده آن می توانند اعتراض خود را به کلید به صورت اینترنتی اعلام کنند.

وی افزود: کلید پاسخنامه به سئوالات در هر یک از کدرشته ها بر اساس برنامه پیش بینی شده از روز یکشنبه ۷ اسفند ماه منتشر می شود و داوطلبان تا ۱۵ اسفندماه فرصت دارند اعتراض خود را اعلام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: کارنامه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۱ در روز چهارم خرداد ۹۱ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد و پس از آن مجازین به انتخاب رشته می توانند در روزهای ۵ تا ۹ خرداد کد رشته یا کد رشته های مورد نظر خود را در فرم انتخاب رشته درج کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی در نیمه اول شهریورماه در روزهای ۱۱ تا ۱۳ شهریور اعلام می شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات