نخبگان

شرط انتخاب رشته مدرسی معارف اسلامی

شرط انتخاب رشته مدرسی معارف اسلامی در کنکور ارشد اعلام شد

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

سازمان سنجش شرایط شرکت داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در کد رشته امتحانی ۱۱۵۲ (مجموعه مدرسی معارف اسلامی) در کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۱ را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کلیه داوطلبانی که با توجه به مفاد کارنامه نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۱ که از طریق سایت اینترنتی سازمان منتشر می شود، مجاز به انتخاب رشته در کدرشته امتحانی ۱۱۵۲ (مجموعه مدرسی معارف اسلامی) هستند، باید در سامانه مخصوص نیز ثبت نام کنند.

با توجه به اینکه شرط ورود داوطلبان متقاضی در کدرشته امتحانی مذکور به دانشگاه علاوه بر کسب نمره علمی لازم، احراز شرایط عمومی رشته مدرسی معارف اسلامی و نتیجه مصاحبه‌ای که توسط معاونت امور دفاتر، اساتید و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها انجام خواهد شد، است، این دسته از داوطلبان لازم است علاوه بر دارا بودن این شرایط حداکثر تا ۵ روز پس از اعلام نتایج اولیه، برای طی مراحل پذیرش به سایت معاونت امور دفاتر، اساتید و مبلغان به نشانی  www.asatid.org مراجعه و ضمن ثبت نام در این سامانه، منتظر اعلام زمان مصاحبه از سوی معاونت مذکور باشند.

عدم ثبت نام در این سامانه به منزله انصراف از تحصیل در این رشته تلقی می شود. در گزینش نهایی وضعیت علمی داوطلبانی که مبادرت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی خود در موعد مقرر نکنند و یا نتیجه مراحل مذکور از سوی معاونت فوق‌الذکر به صورت منفی به این سازمان اعلام شود، مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

کارنامه اولیه و نحوه تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در کنکور کارشناسی ارشد ۹۱ سوم خرداد منتشر می شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات