انجمن کارشناسی ارشد مجموعه حقوق ( کد ۱۱۲۶ )

به ­طور کلی هرگونه روابط اجتماعی که آثار حقوقی در پی داشته باشد، به علم حقوق مربوط می‌شود. استقبال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، با توجه به علاقه مردم به وکیل و یا قاضی شدن افزایش پیدا کرده است. نسبت تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد حقوق، به ظرفیت پذیرش این رشته بسیار بالا است و به همین دلیل برای قبولی در آزمون کارشناسی ارشد، باید آمادگی بسیار بالایی داشت. فارغ‌التحصیلان این رشته می‌توانند به عنوان قاضی، دادیار، بازپرس در مراجع قضایی و یا به‌عنوان کارشناس حقوق در دفاتر اسناد و مدارک و یا به عنوان سردفتر یا دفتریار در دفاتر اسناد رسمی مشغول به فعالیت شوند. عهده‌دار شدن وکالت اشخاص حقوقی و حقیقی، مشاوره در تنظیم قراردادها در مؤسسات خصوصی و دولتی از دیگر شغل‌هایی است که فارغ‌التحصیلان رشته حقوق می‌توانند، ‌اختیار کنند. البته اکثر شغل‌های فوق را با مدرک کارشناسی نیز می‌توان احراز نمود ولی با توجه به کثرت فارغ‌التحصیلان در دوره کارشناسی اکثر مراجع در شرایط یکسان اشخاصی با مدرک کارشناسی ارشد حقوق را به خدمت می‌گیرند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

در گذشته فارغ‌التحصیلان رشته حقوق حتی با مدرک کارشناسی هم امکان وارد شدن به بازار کار را داشتند، اما در حال حاضر با توجه به تعداد فارغ‌التحصیلان این رشته در مقطع کارشناسی ارشد جست‌وجوی کار دلخواه با مدرک کارشناسی قدری سخت‌تر شده است. زمینه‌های شغلی که داوطلبان کارشناسی ارشد رشته حقوق می‌توانند پس از فارغ‌التحصیلی و گذراندن دوره کارآموزی و آزمون‌های مرتبط جذب آن شوند، قضاوت، وکالت، تأسیس دفتر اسناد رسمی و دفتر ازدواج و طلاق است.

دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ – ۹۶ مجموعه حقوق

دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ – ۹۵ مجموعه حقوق

دانلود سوالات کارشناسی ارشد رشته حقوق ۹۴ – ۹۵

دانلود سوالات کارشناسی ارشد رشته حقوق ۹۳-۹۴

دانلود تست کارشناسی ارشد حقوق ۹۲-۹۳

دانلود سوال کارشناسی ارشد رشته حقوق ۹۱

دانلود سوال کارشناسی ارشد رشته حقوق ۹۰

دانلود سوال کارشناسی ارشد رشته حقوق ۸۹

دانلود سوال کارشناسی ارشد رشته حقوق ۸۸

دانلود سوال کارشناسی ارشد رشته حقوق ۸۷

دانلود سوالات تست ارشد مجموعه حقوق سال ۸۶

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات