نخبگان

ساعت ۲۴ امشب، آخرین مهلت ثبت‌نام در دوره‌های ارشد علمی کاربردی

به گزارش خبرگزاری فارس، داوطلبان ثبت‌نام در دوره‌های کارشناسی حرفه‌ای ارشد و مهندسی فناوری ارشد دانشگاه جامع علمی کاربردی در مهلت مقرر می‌توانند با مراجعه به پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به مشاهده دفترچه، خرید الکترونیکی کارت اعتباری ثبت‌نام به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب و ثبت‌نام خود اقدام کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

معاون سنجش، خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه اظهار داشت: پذیرش دوره‌های کارشناسی حرفه‌ای ارشد برای اولین بار در ۹ رشته در دو گروه مدیریت و خدمات اجتماعی و کشاورزی و دوره‌های مهندسی فناوری ارشد در ۲۷ رشته، در دو گروه صنعت و کشاورزی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: پذیرش این دوره‌ها برای ۲۶ مرکز آموزش علمی کاربردی در ۱۱ استان کشور انجام می‌شود.

صدر افزود: آزمون تخصصی دوره‌های کارشناسی حرفه‌ای ارشد و مهندسی فناوری ارشد دانشگاه جامع علمی کاربردی ۱۱ اسفندماه ۹۱ توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
مهدی صادقی
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۶ ۴:۰۱ ب٫ظ

سلام، فارغ التحصیل کارشناسی مترجمی همزمان بهمن ۹۵ در دانشگاه جامع علمی کاربردی هستم. با توجه به ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد در دانشگاهها، آیا رشتۀ مترجمی زبان انگلیسی نیز در مراکز علمی کاربردی های تهران پذیرفته شده است؟ و آیا ممکن است توضیحات بیشتری دربارۀ رشته های مربوطه، و اینکه این شرایط بر اساس چه رتبه و معدلی است و پاسخگوئی سریع به سؤالاتی از قبیل جذب دانشجویان در بازارهای کار، پذیرش حضوری و غیر حضوری و همچنین مشاوره با دانشجویان از چه کانالی و توضیحات کاملی در مورد هر سؤالی داده شود؟

مهسا
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۶ ۱۰:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی صادقی

سلام
در حال حاضر پذیرش بدون کنکور ارشد در دانشگاه علمی کاربردی صورت نمیگیره و برای اگاهی از اخبار احتمالی بهتره که پیگیر اخبار سایت و کانال تلگرام باشید.

محسن
دی ۱۲, ۱۳۹۵ ۰:۴۳ ق٫ظ

سلام . امکانش هست که ثبت نام کارشناسی ارشد تمدید بشه یا منتظر تکمیل ظرفیت باشیم ؟