نخبگان

بازدید اساتید و دانشجویان کارشناسی ارشد حقوق مالکیت فکری از اداره کل مالکیت صنعتی

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، جمعی از اساتید و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق مالکیت فکری دانشگاه تربیت مدرس در بازدید از بخشهای مختلف اداره کل مالکیت صنعتی، ضمن آشنایی با مأموریتها و وظایف این اداره کل، از نزدیک با روند ثبت طرح های صنعتی، علائم تجاری و نشانه های جغرافیایی آشنا شدند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

در این بازدید که در راستای فعالیتهای اداره کل مالکیت صنعتی در خصوص همکاری و تبادل نظر با مجامع علمی و دانشگاهی و تأسیس رشته مالکیت فکری در برخی دانشگاههای مطرح کشور با استفاده از ظرفیتهای سازمان جهانی مالکیت معنوی صورت گرفته بود، بر گسترش همکاری های عملی و پژوهشی بین اداره کل مالکیت صنعتی و نهادهای علمی  و دانشگاهی تأکید شد.

چگونگی پذیرش اینترنتی اظهارنامه های علائم تجاری، طرح صنعتی و ثبت اختراعات از طریق سیستم Efiling و آشنایی با برنامه های آتی این اداره کل در خصوص الکترونیکی کردن فرآیندها، از دیگر برنامه های این بازدید بود.

گفتنی است اداره کل مالکیت صنعتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در محور آموزش، بهبود و توسعه مهارتهای انسانی، طی سالهای اخیر علاوه بر حمایتهای مؤثر جهت ایجاد دوره های کارشناسی ارشد مالکیت معنوی در دانشکده های حقوق دانشگاههای تهران، شهید بهشتی و تربیت مدرس، سمینارها،کارگاهها و دوره های متعدد آموزشی را نیز در ارتباط با مالکیت معنوی برگزار کرده است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات