نخبگان

شاخص های تعریف دوره ارشد روانشناسی تدوین می شود

رئیس کارگروه روانشناسی ویژه روانشناسی شورای تحول برنامه ریزی وزارت علوم گفت: ظرف سه تا چهار ماه آینده شاخص های تدوین دوره کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی تدوین شده و برای تعریف دوره به دانشگاه ها ابلاغ می شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

دکترعلی فتحی آشتیانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در کار گروه روانشناسی شورای تحول برنامه ریزی وزارت علوم گفت: این کارگروه درحال حاضر مشغول تدوین شاخص و معیار برای تعریف دوره های روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری است.

وی ادامه داد: بعد از نهایی شدن شاخص‌ها دوره ها براساس شاخص هایی که تدوین شده تعریف خواهد شد.

رئیس کارگروه روانشناسی تصریح کرد: در دوره کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی قصد نداریم تغییرات اساسی ایجاد کنیم بلکه شاخص ‌های مورد نیاز را تدوین کرده و به دانشگاه هایی که قرار است دوره ها را تعریف کنند ارایه می دهیم تا دانشگاه‌ها برنامه ها را براساس این شاخص ها تعریف کنند و معیارهایی غنی سازی، بومی سازی، اسلامی سازی و به روز رسانی را در برنامه ای که تعریف می کنند، لحاظ کنند.

وی ادامه داد: شاخص هایی که برای تدوین برنامه لازم است اکنون درحال تدوین بوده و پیش بینی ما این است که ظرف سه تا چهارماه آینده شاخص ها نهایی و برای تعریف دوره برنامه جدید به دانشگاه هایی که قرار است دوره را تعریف کنند، ابلاغ شود.

به گزارش مهر، عناوین دروس دوره کارشناسی روانشناسی توسط این کارگروه بازنگری شده و از مهر ماه سال آینده دانشجویان روانشناسی این سرفصلها را در دانشگاهها می گذرانند و در حال حاضر نیز این کارگروه مشغول تدوین شاخص برای دوره ارشد و دکتری روانشناسی است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
manij
مرداد ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۰:۵۴ ق٫ظ

خبر خوبی بود

مدیریت سایت
مرداد ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  manij

ممنون