نخبگان

پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در پردیس پولی دانشگاه اصفهان

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان از پذیرش دانشجو در پردیس دانشگاه اصفهان خبر داد و گفت: پردیس اصفهان در مقطع کارشناسی ارشد  در نیمسال اول ۹۳-۹۲دانشجو پذیرش می کند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

دکتر محمدحسین استکی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی در پردیس دانشگاه اصفهان بر اساس مقررات و قوانین و از طریق آزمون و مصاحبه علمی و ارزشیابی مدارک و سوابق داوطلبان انجام می گیرد.

وی ادامه داد: این واحد دانشگاهی در بکارگیری مدرسان و اعضای هیأت علمی توانا و با تجربه برای پیشبرد اهداف آموزشی خود محدودیتی ندارد و از این راه می کوشد با سایر دانشگاه‌ها رقابت کرده و کلاس‌ها را به صورت حضوری برگزار کند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان افزود: دانشجویان پردیس پس از اتمام دوره، مدرک خود را از دانشگاه اصفهان و با مهر این واحد دریافت می کنند. بدیهی است مدرک صادر شده، در سازمان ها، ادارات و نهادهای عرصه های داخلی و خارجی و نیز برای ادامه تحصیل در دوره های تحصیلی بالاتر، معتبر است.

وی ادامه داد: ایجاد رشته های جدید در این پردیس به نحوی پیش بینی شده است تا بتواند پاسخگوی برخی از نیازهای داخلی و تأمین نیروی متخصص با کیفیت در سطح بین المللی باشد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان گفت: پردیس اصفهان در رشته‌‌های زبان و ادبیات فارسی، علوم قرآن و حدیث، ریاضی محض گرایش آنالیز، ریاضی محض گرایش جبر، فیزیک گرایش اتمی مولکولی، فیزیک گرایش هسته ای، فیزیک گرایش ماده چگال، حسابداری، آمار، جغرافیا و برنامه ریزی روستایی، زبانشناسی همگانی، فیزیولوژی ورزش، مهندسی کامپیوتر، هوش مصنوعی، مهندسی برق- مخابرات، مهندسی مکانیک-طراحی کاربردی و مهندسی هسته ای گرایش راکتور مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش کرده است.

 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: کلاس درس پذیرفته شدگان از مهر ماه آغاز خواهد شد.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات