نخبگان

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۳

ثبت نام برای آزمون دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل سال ۱۳۹۳ و نوزدهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۱۲ آبان ماه آغاز می شود . مهلت ثبت نام در این آزمون تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۱۹ آبان پایان می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان متقاضی ثبت نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند می توانند در آزمون مذکور ثبت نام و شرکت کنند. داوطلبان باید ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیر ایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان که در دفترچه راهنمای ثبت‌نام درج شده حداکثر در دو رشته امتحانی (رشته امتحانی اصلی و رشته امتحانی شناور ثبت نام کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در آزمون ‌سال ۱۳۹۳، منحصراً به روش اینترنتی صورت می گیرد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش با دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از سایت سازمان، آماده کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام و پرداخت هزینه به صورت اینترنتی اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام دهند.

پرداخت هزینه ثبت نام به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، انجام پذیر است. هزینه ثبت نام مبلغ ۱۷۸.۰۰۰ (یکصد و هفتاد و هشت هزار) ریال است که به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون یک کدرشته امتحانی، در نظر گرفته شده و داوطلبانی که علاوه بر رشته‌ انتخابی‌ یا امتحانی‌ اصلی (رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ شرکت در رشته‌ امتحانی‌ دوم ‌هستند ضرورت‌ دارد که‌ کدرشته‌ امتحانی دوم را نیز در بند مربوط در تقاضانامه درج ‌کنند و برای رشته امتحانی‌ دوم یک‌ کارت اعتباری دیگر ، به مبلغ ۱۷۸.۰۰۰ (یکصد و هفتاد و هشت هزار) ریال علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری کنند.

اوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون چنانچه علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، لازم است ضمن اطلاع از رشته‌های امتحانی که دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی در آنها پذیرش می‌کنند علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۵۸.۰۰۰ (پنجاه و هشت هزار) ریال دیگر نیز برای دوره‌های مذکور، برای اعلام علاقمندی اقدام کنند.

محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند ۳۵ تقاضانامه تعیین می شود و داوطلبان با مراجعه به جدول شماره ۱ دفترچه راهنمای ثبت نام و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت نام اقدام کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات