نخبگان

تغییر منابع کنکور کارشناسی ارشد در چند رشته خاص

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تغییر منابع در چند رشته خاص آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳ خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: از آنجایی که بروز هر گونه تغییرات در روند ثبت‌نام یا برگزاری آزمون‌ها باید بر اساس ضوابط و قوانین شورای عالی آزمون‌ و سنجش سازمان سنجش ‌آموزش کشور باشد، بنابراین تغییرات به صورت ناگهانی و در فاصله زمانی کوتاه تا برگزاری کنکور صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: همچنین به دلیل اینکه داوطلبان از ماه‌ها پیش تلاش برای قبولی در این آزمون را آغاز کرده‌اند و بر اساس منابع اعلام شده مطالعه داشته‌اند تغییری در منابع درسی به وجود نخواهد آمد.

خدایی در ادامه با اشاره به تغییر مفاد و منابع برخی رشته‌ها اذعان داشت: تنها تغییر صورت گرفته در روند برگزاری آزمون کارشناسی ارشد امسال، تغییر منابع در چند رشته خاص است که پیش از این از طریق اطلاعیه‌های سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع‌رسانی شده است.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان تاکید کرد: بر اساس دلایل ذکر شده در آزمون سراسری سال ۹۳ تغییرات ماهیتی چندانی در شکل و اجرا نخواهیم داشت.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
ملیحه خدادادی
آبان ۱۵, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۱ ق٫ظ

تشکر