پذیرش دانشجوی کارشناسی در دکتری پیوسته شریف

رئیس دانشگاه صنعتی شریف از “پذیرش برگزیدگان علمی دوره کارشناسی برای ورود به دوره دکتری” در این دانشگاه خبر داد و گفت: در سال جاری تعدادی از دانشجویان کارشناسی برگزیده علمی دانشگاه های مختلف دراین دوره پذیرش می شوند.

دکتر رضا روستا آزاد در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس آیین‌نامه “پذیرش برگزیدگان علمی دوره کارشناسی برای ورود به دوره دکتری” وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، امکان پذیرش تعداد بسیار محدودی از متقاضیان با سوابق علمی برجسته، برای ورود به دوره دکتری پیوسته این دانشگاه وجود دارد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

وی ادامه داد: در دوره دکتری پیوسته دانشجویان به جای ۶ سال ۵ سال درس خوانده و دکتری خود را دریافت می کنند.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف تصریح کرد: دانشجویانی که بتوانند شرایط لازم را کسب کنند و وارد دوره کارشناسی ارشد دانشگاه شوند می توانند به صورت پیوسته تا دکتری ادامه تحصیل دهند.

وی ادامه داد: این دانشجویان یک سال زودتر مدرک دکتری خود را دریافت می کنند که از نظر بهره‌ وری صحیح منابع، این روش،نسبت به روش های دیگر بهتر است در دوره کارشناسی ارشد یک سال توان دانشجو صرف یک سری کارهای تکراری شده و وقت وی تلف می شود ولی در این روش از اتلاف وقت دانشجو جلوگیری می شود.

روستا آزاد گفت: پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری و (سازمان سنجش آموزش کشور) خواهد بود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات