آمار تعداد داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته

تعداد داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه از ثبت‌نام ۹۵۱ هزار و ۸۸۸ داوطلب جهت شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۳ و المپیاد دانشجویی علمی خبر داد و درباره جزییات آن، اظهار کرد: از این تعداد ۴۹۳ هزار ۱۰۹ داوطلب زن و ۴۵۸ هزار و ۷۷۹ داوطلب مرد هستند که به عبارت دیگر ۵۱.۸۰ درصد داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته را زنان و ۴۸.۲۰ درصد داوطلبان را مردان تشکیل می‌دهند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

افزایش ۵۵ هزار و ۷۶۳ داوطلب در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۳ نسبت به سال گذشته از دیگر نکاتی بود که وی به آن اشاره کرد.

تعداد دواطلبان شرکت در آزمون دو کد رشته تحصیلی بیش از زنان است

وی درباره تعداد داوطلبانی که مبادرت به انتخاب دو کد رشته تحصیلی در این آزمون کرده‌اند، اظهار کرد: از تعداد ۹۵۱ هزار داوطلبی که در آزمون ۱۳۷ کد رشته تحصیلی ثبت نام کرده‌اند ۱۱۲ هزار و ۶۰۵ داوطلب اقدام به ثبت‌نام ر دو کد رشته تحصیلی کرده‌اندکه از این تعداد ۵۲ هزار ۵۳۲ داوطلب زن و ۶۰هزار و ۷۳ داوطلب مرد هستند.

به گفته توکلی برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۳ جمعا یک میلیون و ۶۴ هزار و ۴۹۳ کارت ورود به جلسه برای کلیه داوطلبان در نظر گرفته‌ شده ‌است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات