نخبگان

حذف محدودیت سنی برای پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی درباره تاثیر سن داوطلبان برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه،گفت:محدودیت سنی برای پذیرش دانش آموختگان ممتاز بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد  حذف شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

 

به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، در جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز به ریاست دکتر حمید میرزاده – رئیس دانشگاه و با حضور کلیه معاونان برگزار شد، مقرر شد تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که مجوز اجرای دوره های تحصیلات تکمیلی را دارند، از اعضای هیات علمی واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واجد شرایط در دوره های تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) به منظور راهنمایی رساله های تحصیلی استفاده کنند و در شرایط خاص نیز با تأیید هر واحد دانشگاهی مجری دوره های تحصیلی تکمیلی انتخاب استاد راهنما و مشاور از بین متخصصان با مدرک دکتری خارج از دانشگاه آزاد اسلامی نیز بلامانع است.

 

همچنین در این جلسه راه‌اندازی کمیته‌ای با مسئولیت معاونت پ‍‍ژوهش و فناوری و با عضویت معاونان آموزشی و مرکز آزمون به منظور تهیه دستورالعمل پیشنهادی برای پذیرش دانشجوی پژوهش محور به تصویب رسید.

 

میرزاده در این نشست تأکید کرد: به رغم تعدد واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، این مجموعه آموزشی تنها یک هویت واحد دارد و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی موظف به همکاری با هم هستند.

 

وی افزود: هر گونه انحصار و محدودیت در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای استفاده از اساتید سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید برداشته شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات