نخبگان

راه‌اندازی رشته‌های جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد خلخال

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال گفت: در آینده‌ای نزدیک رشته‌های جدید در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد واحد خلخال راه‌اندازی می‌شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

حسین علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل به تلاش نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس و مسئولان اجرایی و فرهنگی شهرستان خلخال برای راه‌اندازی رشته‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌های خلخال و رونق مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال خبر داد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای دانشگاه‌ آزاد اسلامی از لحاظ امکانات و فضای آموزشی و کارگاهی اظهار داشت: هم اکنون این دانشگاه با بهره‌گیری از ۶۰ نفر هیئت علمی ثابت و بیش از ۶۰ کارگاه و آزمایشگاه در زمره بزرگترین دانشگاه‌های استان و بزرگترین و احد آموزشی در جنوب استان اردبیل است که هم اکنون در ۷۰ رشته کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی فعالیت ادامه دارد و و به علت نیاز به وجود رشته‌های جدید در آینده‌ای نزدیک در مقطع تحصیلات تکمیلی در رشته‌های جدید این دانشگاه به جذب دانشجو خواهد پرداخت.

علیپور با اشاره به مقالات و تحقیقات پژوهشی برتر ارائه شده از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال تصریح کرد: امسال نیز سه نفر از اساتید که عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال هستند جزو پژوهشگران برتر معرفی شدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال افزود: سمت و سوی دانشگاه آزاد خلخال به معرفی و تحصیل در رشته‌هایی است که بیشتر مورد نیاز افراد جامعه است و این دانشگاه با تمام توان در حرکت است و در راستای رشد و پیشرفت هر چه بیشتر و بهتر تلاش می‌کند.

علیپور خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد خلخال با ۲۲ سال فعالیت در حوزه آموزش و علوم یکی از با سابقه‌ترین دانشگاه‌های مرکز استان و بزرگترین واحد آموزشی در جنوب استان اردبیل است.

این مسئول با اشاره به فارغ‌التحصیل شدن بیش از ۱۱ هزار نفر از دانشگاه آزاد اسلامی در رشته‌های مختلف در نزدیک به بیش از دو دهه از فعالیت این دانشگاه ادامه داد: در سال جدید نیز رشته‌های مصوب کارشناسی ارشد مهندسی منابع طبیعی و آبخیزداری، مهندسی تکنولوژی خودرو در مقطع کارشناسی ناپیوسته، مهندسی برق در مقطع کارشناسی پیوسته و مهندسی عمران، نقشه‌برداری به رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی خلخال اضافه شده و دانشجویان در این رشته‌ها در حال تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال یادآور شد: در حال حاضر در دانشگاه خلخال بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند که هم اکنون با ۱۹ ساختمان در حوزه‌های آموزشی، خوابگاهی، اداری، رفاهی و آزمایشگاهی در حال خدمت‌رسانی به دانشجویان و اهل علم است.

علیپور با تقدیر از تعامل رسانه‌‌ها با دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی عنوان کرد: در ترم جدید امسال نیز در بیش از ۶۴ رشته بدون آزمون دانشجو جذب این مرکز آموزش عالی خواهد شد.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به آغاز فصل امتحانات خواستار توجه و جدیت ویژه دانشجویان به آزمون‌ها و امتحانات پایان ترم شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات