پذیرش دانشجوی ارشد در دانشگاه مفید

دانشگاه مفید در مقطع کارشناسی ارشد از بین دانشجویان ممتاز در نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۲ – ۹۳ دانشجو می‌پذیرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دانشگاه مفید در رشته‌ها و گرایش‌های حقوق خصوصی، حقوق بین‌الملل، حقوق بشر، علوم سیاسی، اندیشه‌های سیاسی در اسلام، مطالعات منطقه‌ای (خاور میانه و شمال آفریقا)، فلسفه ، فلسفه دین، فلسفه و کلام اسلامی، علوم اقتصادی،اقتصاد اسلامی و معارف قرآن در مقطع کارشناسی ارشد از بین دانشجویان ممتاز دانشجو می‌پذیرد.

اتمام دوره کارشناسی در هشت نیم سال تحصیلی، قرار گرفتن جزء ۱۰ درصد برتر در بین دانشجویان هم رشته‌ای و هم ورودی و گذراندن ۶ نیم سال تحصیلی با حداقل ۱۰۰ واحد درسی از جمله شرایط پذیرش در این دانشگاه است.

از دیگر شرایط پذیرش در این دانشگاه می‌توان به زمان فارغ التحصیلی اشاره کرد و نباید بیش از یک سال از زمان فارغ التحصیلی دانشجویان گذشته باشد.

در این مقطع تحصیلی فقط از دانشجویانی که در رشته‌های مرتبط با رشته تحصیلی خویش ثبت نام کرده‌اند پذیرش می‌شود و اولویت با کسانی است که دارای میانگین کل بالا باشند.

پذیرش نهایی داوطلبان به تایید صلاحیت آنان توسط دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش دانشجو بستگی دارد و علاقه‌مندان برای تحصیل در این مقطع می توانند به نشانی http://azmoon.mofid.ac.ir مراجعه و یا با شماره ۳۲۱۳۰۳۳۱ در ساعات اداری تماس بگیرند و اطلاعات بیشتری کسب کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات